Wyniki przetargu na: CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: Część nr 3. Przemoc domowa wobec...

   
Analizuj Wynik przetargu nr 40830369
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data ogłoszenia informacji 2025-08-05
branża Edukacja, szkolenia
podbranża szkolenia zawodowe
kody CPV 55110000, 55300000, 80000000
typ ogłoszenia usługi, wykonanie
wartość 52 000,00 PLN
temat CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: Część nr 3. Przemoc domowa wobec osób starszych i niepełnosprawnych Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia...
Dane zwycięzcy
Szczegóły informacji widoczne są po zamówieniu dostępu.

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE WYNIKI PRZETARGÓW Z BRANŻY: szkolenia zawodowe

       
nr Data ogł. Wygrywający Temat
40829849 2025-08-05 ALEKSANDRA KORZENIEWSKA-EKSTEROWICZ PRYWATNA PRAKTYKA SPECJALISTYCZNA CZĘŚĆ NR: 64 NAZWA: Część nr 64 Opis: Część nr 64; Realizator kursu: Klinika...
40834160 2025-08-07 TEB EDUKACJA SP. Z O.O. CZĘŚĆ NR: 32 NAZWA: Usługa polegająca na przeprowadzeniu kursu zawodowego...
40832612 2025-08-08 POSTĘPOWANIE UNIEWAŻNIONE Część nr: 1 Nazwa: Temat: Zmysłoterapia z elementami plastyki sensorycznej....
40836718 2025-08-12 WSZECHNICA EDUKACYJNA SP. Z O.O. CZĘŚĆ NR: 14 NAZWA: Część XIV: Pilot Drona – europejskie uprawnienia na pilota...
40836727 2025-08-12 POSTĘPOWANIE UNIEWAŻNIONE CZĘŚĆ NR: 23 NAZWA: Część XXIII: Spawanie blach i rur spoinami pachwinowymi...
40836775 2025-08-12 POSTĘPOWANIE UNIEWAŻNIONE CZĘŚĆ NR: 14 NAZWA: PAKIET 14 Przedmiotem zamówienia jest usługa organizacji i...
40841126 2025-08-14 SEW SEBASTIAN WRZECIAN CZĘŚĆ NR: 19 NAZWA: część nr 19 - Usługa przeprowadzenia kursu Magazynier z...
40841275 2025-08-17 POSTĘPOWANIE UNIEWAŻNIONE CZĘŚĆ NR: 18 NAZWA: 1. Przeprowadzenie szkolenia „Interaktywne narzędzie w...
40840059 2025-08-17 POSTĘPOWANIE UNIEWAŻNIONE Część nr: 1 Nazwa: 1. Przeprowadzenie szkolenia „Strategia pracy z uczniem...
40841270 2025-08-17 POSTĘPOWANIE UNIEWAŻNIONE CZĘŚĆ NR: 13 NAZWA: 1. Przeprowadzenie szkolenia „Wspomaganie uczniów z...