Wyniki przetargu na: CZĘŚĆ NR: 24 NAZWA: Matematyka w działaniu plastycznym...

   
Analizuj Wynik przetargu nr 40908700
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data ogłoszenia informacji 2025-10-03
branża Edukacja, szkolenia
podbranża kursy i szkolenia inne
kody CPV 80500000
typ ogłoszenia usługi, wykonanie
wartość 0,00 PLN
temat CZĘŚĆ NR: 24 NAZWA: Matematyka w działaniu plastycznym – tworzenie kart matematycznych, książek obrazkowych, lapbooków, gier,...
Dane zwycięzcy
Szczegóły informacji widoczne są po zamówieniu dostępu.

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE WYNIKI PRZETARGÓW Z BRANŻY: kursy i szkolenia inne

       
nr Data ogł. Wygrywający Temat
40906298 2025-10-02 ZAKŁAD DOSKONALENIA ZAWODOWEGO W KATOWICACH CZĘŚĆ NR: 6 NAZWA: 6-11 Hufiec Pracy w Wadowicach, ul. Kochanowskiego 3, 34-100...
40907342 2025-10-03 NIE OPUBLIKOWANO Część nr: 1 Nazwa: Część 1: Organizacja i przeprowadzenie kursu o nazwie...
40910040 2025-10-07 POSTĘPOWANIE UNIEWAŻNIONE CZĘŚĆ NR: 24 NAZWA: Tytuł: Część nr 24 zamówienia Opis: Część nr 24 zamówienia:...
40911691 2025-10-07 POSTĘPOWANIE UNIEWAŻNIONE CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Przedmiotem zamówienia jest zobowiązanie Wykonawcy do...
40910558 2025-10-07 ERNABO ADRIAN FLAK CZĘŚĆ NR: 5 NAZWA: Tytuł: SZKOLENIA Z ZAKRESU SZTUCZNEJ INTELIGENCJI W PRACY W...
40910021 2025-10-07 POSTĘPOWANIE UNIEWAŻNIONE CZĘŚĆ NR: 4 NAZWA: Tytuł: Część nr 4 zamówienia Opis: Część nr 4 zamówienia:...
40911696 2025-10-07 POSTĘPOWANIE UNIEWAŻNIONE CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Przedmiot zamówienia obejmuje: usługę przeprowadzenia...
40912878 2025-10-08 PSYCHOLOGICZNE CENTRUM SZKOLENIOWO-TERAPEUTYCZNE ACCEPTUS IWONA URBAŃSKA Nazwa: Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na organizacji 6 cykli...
40913082 2025-10-08 M.S. GROUP SP. Z O.O. Nazwa: 1) Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie kursu...
40917205 2025-10-13 FUNDACJA EDUKACJI, ROZWOJU I INNOWACJI Nazwa: Tytuł: Edukacja w zakresie gospodarki obiegu zamkniętego w gminie...