Wyniki przetargu na: CZĘŚĆ NR: 21 NAZWA: Tytuł: Część 21 Opis: Część 21...

   
Analizuj Wynik przetargu nr 40914522
źródło Biuletyn Unijnych Zamówień Publicznych (TED)
data ogłoszenia informacji 2025-10-09
branża Usługi reklamowe
podbranża akcje promocyjne
kody CPV 79342200
typ ogłoszenia usługi, wykonanie
wartość 0,00 PLN
temat CZĘŚĆ NR: 21 NAZWA: Tytuł: Część 21 Opis: Część 21 Wewnętrzny identyfikator:
Dane zwycięzcy
Szczegóły informacji widoczne są po zamówieniu dostępu.

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE WYNIKI PRZETARGÓW Z BRANŻY: gadżety , akcje promocyjne

       
nr Data ogł. Wygrywający Temat
40919889 2025-10-13 EUREKA PLUS AGENCJA REKLAMY BARBARA FEDOROWICZ RYSZARD FEDOROWICZ CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: 1. Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa materiałów...
40921942 2025-10-15 HALINA ZALEŃSKA PRACOWNIA REKLAMY AD W SPADKU Nazwa: 1. Przedmiotem zamówienia jest opracowanie projektów graficznych wraz z...
40929604 2025-10-16 STUDIO SIEDEM ŻÓŁTOWSKI GRZEGORZ CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: „Wykonanie i dostawa materiałów promocyjno-reklamowych” -...
40929616 2025-10-16 STUDIO SIEDEM ŻÓŁTOWSKI GRZEGORZ CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: PAKIET 2 Wykonanie i dostarczenie do siedziby Małopolskiego...
40923499 2025-10-16 FABRYKA MARKETINGU SP. Z O.O. Nazwa: kampania na nośnikach zewnętrznych tj. citylight lub podświetlonych...
40925323 2025-10-17 MIĘDZYNARODOWE TARGI POZNAŃSKIE SP. Z O.O. Nazwa: Przedmiotem zamówienia jest promocja m.st. Warszawy podczas imprezy...
40932302 2025-10-22 CALENDARMILL.COM SP. Z O.O. Nazwa: Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów promocyjnych dla...
40930507 2025-10-22 POLSKI KOMITET OLIMPIJSKI Nazwa: Tytuł: Usługa promocji województwa lubelskiego podczas wydarzenia pn....
40938608 2025-10-27 RENESANS TRANS INTERNATIONAL EXHIBITIONS SP. Z O.O. Nazwa: 1. Przedmiotem zamówienia jest „Kompleksowa, specjalistyczna i...
40940830 2025-10-28 UNIWERSYTET ŚLĄSKI W KATOWICACH Nazwa: W ramach przedmiotowej usługi planowane jest wykonanie m.in....