Wyniki przetargu na: CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Tytuł: Część II - Szkolenie...

   
Analizuj Wynik przetargu nr 40951895
źródło Biuletyn Unijnych Zamówień Publicznych (TED)
data ogłoszenia informacji 2025-11-05
branża Edukacja, szkolenia
podbranża kursy informatyczne
kody CPV 80531200
typ ogłoszenia usługi, wykonanie
wartość 23 760,00 PLN
temat CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Tytuł: Część II - Szkolenie CompTIA Opis: Szkolenie CompTIA Wewnętrzny identyfikator: Część II
Dane zwycięzcy
Szczegóły informacji widoczne są po zamówieniu dostępu.

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE WYNIKI PRZETARGÓW Z BRANŻY: szkolenia zawodowe , kursy informatyczne

       
nr Data ogł. Wygrywający Temat
40951981 2025-11-04 ZAKŁAD DOSKONALENIA ZAWODOWEGO W ŁODZI CZĘŚĆ NR: 4 NAZWA: Usługa zorganizowania i przeprowadzenia kursu spawania...
40950938 2025-11-04 CENTRUM AUDYTU ADAM HOMONCIK Część nr: 1 Nazwa: Część 1 - Przeprowadzenie szkoleń dla pracowników 1) Zakup...
40951827 2025-11-04 **** DANE PRYWATNE **** CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi...
40951979 2025-11-04 CENTRUM SZKOLENIOWE OMEGA ŁUKASZ DYBAŁA CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Usługa zorganizowania i przeprowadzenia kursu „Magazynier...
40950486 2025-11-04 STREFA ROZWOJU DANUTA RYNKIEWICZ Nazwa: 2.3. Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie kursu z obsługi...
40950368 2025-11-04 **** DANE PRYWATNE **** Część nr: 1 Nazwa: 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi...
40950724 2025-11-04 ZAKŁAD DOSKONALENIA ZAWODOWEGO W SŁUPSKU Nazwa: Przedmiotem zamówienia jest Przeprowadzenie kursu pedagogicznego na...
40951830 2025-11-04 POSTĘPOWANIE UNIEWAŻNIONE CZĘŚĆ NR: 5 NAZWA: 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi...
40951898 2025-11-05 ENIGMA SYSTEMY OCHRONY INFORMACJI SP. Z O.O. CZĘŚĆ NR: 5 NAZWA: Tytuł: Część V - Szkolenie przygotowujące do egzaminu Thales...
40951903 2025-11-05 POSTĘPOWANIE UNIEWAŻNIONE CZĘŚĆ NR: 10 NAZWA: Tytuł: Część X - Szkolenie Certified CyberDefender Opis:...