Wyniki przetargu na: CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Tytuł: Część B - Karton offsetowy...

   
Analizuj Wynik przetargu nr 40914536
źródło Biuletyn Unijnych Zamówień Publicznych (TED)
data ogłoszenia informacji 2025-10-09
branża Materiały papiernicze, szkolne
podbranża materiały biurowe i papiernicze
kody CPV 30197600
typ ogłoszenia dostawy
wartość 445 000,00 PLN
temat CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Tytuł: Część B - Karton offsetowy w ilości: 100 000 kg. Opis: 1. Część B – Karton offsetowy w ilości: 100 000...
Dane zwycięzcy
Szczegóły informacji widoczne są po zamówieniu dostępu.

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE WYNIKI PRZETARGÓW Z BRANŻY: materiały biurowe i papiernicze

       
nr Data ogł. Wygrywający Temat
40913719 2025-10-09 KTS PAPIER W.DOBROŃSKI I SKA SP.K. Część nr: 1 Nazwa: Tytuł: Część A – Karton powlekany w ilości: 30 000 kg. Opis:...
40915519 2025-10-09 POLSKA WYTWÓRNIA PAPIERÓW WARTOŚCIOWYCH S.A. CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: część 2 zamówienia - załącznik nr 1B do SWZ – Opis...
40916181 2025-10-10 USŁUGI INTROLIGATORSKIE FORMAT PRZEMYSŁAW BABIJÓW CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: Tytuł: Zadanie nr 3 – Okładki na dyplomy, teczki Opis:...
40918368 2025-10-13 PHUP ZEMAR SP. Z O.O. Część nr: 1 Nazwa: Część nr 1 – zakup papieru ksero 1. Przedmiotem zamówienia...
40919798 2025-10-13 MIRANEX SP. Z O.O. CZĘŚĆ NR: 7 NAZWA: Część nr 7 – zakup folii biurowych 1. Przedmiotem zamówienia...
40918933 2025-10-14 KONSORCJUM BIURO KLUB SP. Z O.O. Nazwa: Tytuł: dostawy artykułów biurowych Opis: Przedmiotem zamówienia są...
40928287 2025-10-15 POSTĘPOWANIE UNIEWAŻNIONE CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: Załącznik nr 3 Główny kod CPV: 30192000-1 - Wyroby biurowe
40926309 2025-10-15 PPHU LIR ELŻBIETA ZAJET CZĘŚĆ NR: 4 NAZWA: 1) Zakup i dostawa 830 sztuk kawy mielonej 250 g i 830 sztuk...
40923759 2025-10-16 VITAIA SP. Z O.O. Nazwa: Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy odczynników chemicznych,...
40925215 2025-10-17 BIURO PLUS AS OFFICE SP. Z O.O. Nazwa: „Dostawa: artykułów papierniczych i biurowych”