Wyniki przetargu na: CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Część II Warszawa (szkolenie)...

   
Analizuj Wynik przetargu nr 40889513
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data ogłoszenia informacji 2025-09-19
branża Turystyka, wypoczynek, hotelarstwo, sport
podbranża hotelarstwo konferencje
kody CPV 55100000, 55110000, 55120000, 55300000
typ ogłoszenia usługi, wykonanie
wartość 37 752,00 PLN
temat CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Część II Warszawa (szkolenie) Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług hotelarskich dla Krajowej Szkoły...
Dane zwycięzcy
Szczegóły informacji widoczne są po zamówieniu dostępu.

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE WYNIKI PRZETARGÓW Z BRANŻY: hotelarstwo , konferencje

       
nr Data ogł. Wygrywający Temat
40890611 2025-09-22 DOMINO A&M CISZEK SP.J. CZĘŚĆ NR: 9 NAZWA: Wynajem sali wraz z usługą cateringową w powiecie głubczyckim
40898198 2025-09-26 POSTĘPOWANIE UNIEWAŻNIONE Część nr: 1 Nazwa: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług noclegowych na...
40900416 2025-09-29 MANUFAKTURA KANAPEK SP. Z O.O. CZĘŚĆ NR: 5 NAZWA: Wynajem sali wraz z usługą cateringową w powiecie...
40901803 2025-09-30 KAROTEN SŁAWOMIR MARCHEWSKI Nazwa: 1. Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa organizacja zagranicznego...
40903568 2025-10-01 M CONCEPT MONIKA DEWERENDA-BIEDROŃ Nazwa: 1) Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi hotelarskiej i...
40903769 2025-10-01 POSTĘPOWANIE UNIEWAŻNIONE Nazwa: Zakwaterowanie i wyżywienie uczniów klas sportowych (94 uczestników) PSP...
40906989 2025-10-03 JMR SOLUTION SP. Z O.O. Nazwa: Przedmiotem zamówienia są usługi organizacji wyjazdu dla uczniów i...
40908747 2025-10-03 JAW-MAR S.C. SEBASTIAN MAREK, SEBASTIAN JAWORSKI CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: : świadczenie usługi noclegu z wyżywieniem dla 22...
40912625 2025-10-08 POSTĘPOWANIE UNIEWAŻNIONE Nazwa: Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa organizacja cyklu warsztatów pn....
40923159 2025-10-15 ZESPÓŁ EKSPERTÓW MANAGER PELCZAR SP.J. CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Szkolenie: Strategia marketingowa i pozyskiwanie klientów –...