Wyniki przetargu na: CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Część 2 Warsztaty rozwijające...

   
Analizuj Wynik przetargu nr 40927130
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data ogłoszenia informacji 2025-10-16
branża Edukacja, szkolenia
podbranża szkolenia miękkie
kody CPV 80000000
typ ogłoszenia usługi, wykonanie
wartość 25 199,76 PLN
temat CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Część 2 Warsztaty rozwijające kompetencje społeczno-emocjonalne dla dzieci w wieku od 3 do 6 lat (wyk. m.in....
Dane zwycięzcy
Szczegóły informacji widoczne są po zamówieniu dostępu.

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE WYNIKI PRZETARGÓW Z BRANŻY: szkolenia miękkie

       
nr Data ogł. Wygrywający Temat
40928852 2025-10-15 USŁUGI SZKOLENIOWE KACPER STANIECKI CZĘŚĆ NR: 6 NAZWA: Część 6: Wykorzystanie social mediów w promocji produktów i...
40928848 2025-10-15 BPR CONSULTING PAULINA RYDZ CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Część 2: Chcemy lepszego świata. O celach zrównoważonego...
40927141 2025-10-16 VERITUM CENTRUM SZKOLENIOWE KATARZYNA ANNA ROKICKA CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: Część 3 - Trening motywacji 1) Przedmiotem zamówienia jest...
40929477 2025-10-16 STREFA ROZWOJU DANUTA RYNKIEWICZ CZĘŚĆ NR: 7 NAZWA: „Trening Umiejętności Społecznych” dla nauczycieli i...
40927145 2025-10-16 VERITUM CENTRUM SZKOLENIOWE KATARZYNA ANNA ROKICKA CZĘŚĆ NR: 7 NAZWA: Część 7 - Trening kompetencji rodzicielskich 1) Przedmiotem...
40923644 2025-10-16 POSTĘPOWANIE UNIEWAŻNIONE Część nr: 1 Nazwa: Edukacja zbiorowa dla pracowników oraz warsztaty i wsparcie...
40927135 2025-10-16 FHU AKA ADAM KĘDZIERSKI CZĘŚĆ NR: 7 NAZWA: Część 7 Warsztaty profilaktyczne dla uczniów klas VI – VIII...
40927121 2025-10-16 POSTĘPOWANIE UNIEWAŻNIONE CZĘŚĆ NR: 4 NAZWA: Edukacja zbiorowa dla pracowników oraz warsztaty i wsparcie...
40927122 2025-10-16 POSTĘPOWANIE UNIEWAŻNIONE CZĘŚĆ NR: 5 NAZWA: Edukacja zbiorowa dla pracowników oraz warsztaty i wsparcie...
40927154 2025-10-17 CENTRUM KSZTAŁCENIA ZAWODOWEGO FACTORY TALENT PIOTR NOWACZEK CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: „Efektywna obsługa klientów w sytuacjach trudnych i...