Wyniki przetargu na: CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Część 2 - Trening zastępowania...

   
Analizuj Wynik przetargu nr 40927140
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data ogłoszenia informacji 2025-10-16
branża Edukacja, szkolenia
podbranża szkolenia miękkie
kody CPV 85000000, 85121270, 85320000
typ ogłoszenia usługi, wykonanie
wartość 13 050,00 PLN
temat CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Część 2 - Trening zastępowania agresji 1) Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług organizacji i...
Dane zwycięzcy
Szczegóły informacji widoczne są po zamówieniu dostępu.

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE WYNIKI PRZETARGÓW Z BRANŻY: szkolenia miękkie

       
nr Data ogł. Wygrywający Temat
40923154 2025-10-15 POSTĘPOWANIE UNIEWAŻNIONE CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Powiatowe forum dyrektorów szkół oraz organów prowadzących...
40927141 2025-10-16 VERITUM CENTRUM SZKOLENIOWE KATARZYNA ANNA ROKICKA CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: Część 3 - Trening motywacji 1) Przedmiotem zamówienia jest...
40922484 2025-10-16 POSTĘPOWANIE UNIEWAŻNIONE Część nr: 1 Nazwa: Część 1 - Kompetencje komunikacyjne Opis: Zakres kompetencji...
40927147 2025-10-16 VERITUM CENTRUM SZKOLENIOWE KATARZYNA ANNA ROKICKA CZĘŚĆ NR: 9 NAZWA: Część 9 - Trening kompetencji życiowych 1) Przedmiotem...
40927142 2025-10-16 POSTĘPOWANIE UNIEWAŻNIONE CZĘŚĆ NR: 4 NAZWA: Część 4 - Zajęcia z zakresu walki z nałogami 1) Przedmiotem...
40923164 2025-10-16 POSTĘPOWANIE UNIEWAŻNIONE CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: Część 3 - Kompetencje zdrowotne Opis: Zakres kompetencji...
40927119 2025-10-16 ZAKŁAD DOSKONALENIA ZAWODOWEGO W KIELCACH CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Edukacja zbiorowa dla pracowników oraz warsztaty i wsparcie...
40927180 2025-10-17 POSTĘPOWANIE UNIEWAŻNIONE CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: Część III - Organizacja treningu zastępowania agresji...
40927225 2025-10-17 POSTĘPOWANIE UNIEWAŻNIONE CZĘŚĆ NR: 21 NAZWA: CZĘŚĆ 21 ZAMÓWIENIA – Trening radzenia sobie ze stresem (3...
40929532 2025-10-20 MIROSŁAW SERBINOWICZ MS CONSENSUS CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Część II – szkolenie z tematu: Efektywna obsługa klientów w...