Wyniki przetargu na: CZĘŚĆ NR: 14 NAZWA: Zadanie 14 – Treningi szybkiego...

   
Analizuj Wynik przetargu nr 40816367
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data ogłoszenia informacji 2025-07-17
branża Edukacja, szkolenia Pomoc społeczna, usługi opiekuńcze
podbranża pomoc społeczna
kody CPV 80000000
typ ogłoszenia usługi, wykonanie
wartość 4 800,00 PLN
temat CZĘŚĆ NR: 14 NAZWA: Zadanie 14 – Treningi szybkiego czytania i efektywnej nauki Przedmiotem zamówienia jest realizacja dwóch...
Dane zwycięzcy
Szczegóły informacji widoczne są po zamówieniu dostępu.

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE WYNIKI PRZETARGÓW Z BRANŻY: edukacja , pomoc społeczna

       
nr Data ogł. Wygrywający Temat
40816022 2025-07-17 POSTĘPOWANIE UNIEWAŻNIONE CZĘŚĆ NR: 4 NAZWA: Zadanie 4 – Organizacja czasu wolnego- "półkolonie" dla...
40816683 2025-07-18 POSTĘPOWANIE UNIEWAŻNIONE CZĘŚĆ NR: 4 NAZWA: 4) część nr 4 - Przygotowanie i przeprowadzenie 1 (jednego)...
40817692 2025-07-23 UNIWERSYTECKI SZPITAL KLINICZNY IM. FRYDERYKA CHOPINA W RZESZOWIE CZĘŚĆ NR: 118 NAZWA: Część nr 118 Opis: Część nr 118; Kurs w ramach modułu...
40823044 2025-07-23 NIEPUBLICZNY ZESPÓŁ OPIEKI ZDROWOTNEJ PRZYCHODNIA MEDYCYNY RODZINNEJ W. FABIAN SP.J. CZĘŚĆ NR: 39 NAZWA: Tytuł: Część nr 39 Opis: Część nr 39; Kurs w ramach modułu...
40819544 2025-07-24 POSTĘPOWANIE UNIEWAŻNIONE CZĘŚĆ NR: 15 NAZWA: Tytuł: część nr 15 Opis: część nr 15; Nazwa specjalizacji:...
40812873 2025-07-24 POSTĘPOWANIE UNIEWAŻNIONE CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: Profilaktyka zdrowia psychicznego – warsztaty
40820076 2025-07-31 POSTĘPOWANIE UNIEWAŻNIONE Część nr: 1 Nazwa: CZĘŚĆ I - Świadczenie usługi prowadzenia zajęć...
40827555 2025-08-05 NIE OPUBLIKOWANO CZĘŚĆ NR: 6 NAZWA: 1. Przedmiotem zamówienia jest usługa w zakresie efektywnego...
40826699 2025-08-05 POSTĘPOWANIE UNIEWAŻNIONE Część nr: 1 Nazwa: 1. Przedmiotem zamówienia jest usługa w zakresie efektywnego...
40832237 2025-08-06 USŁUGI SZKOLENIOWE KACPER STANIECKI CZĘŚĆ NR: 12 NAZWA: Część 12: Wykorzystanie social mediów w promocji produktów...