Wyniki przetargu na: CZĘŚĆ NR: 14 NAZWA: Spawacz metodą TIG (I + II poziom) -...

   
Analizuj Wynik przetargu nr 40929515
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data ogłoszenia informacji 2025-10-20
branża Edukacja, szkolenia
podbranża szkolenia zawodowe
kody CPV 80530000
typ ogłoszenia usługi, wykonanie
wartość 18 000,00 PLN
temat CZĘŚĆ NR: 14 NAZWA: Spawacz metodą TIG (I II poziom) - miejsce realizacji Sanok
Dane zwycięzcy
Szczegóły informacji widoczne są po zamówieniu dostępu.

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE WYNIKI PRZETARGÓW Z BRANŻY: szkolenia zawodowe

       
nr Data ogł. Wygrywający Temat
40927317 2025-10-20 POLISH FOR YOU KAROLINA SOŁTOWSKA Część nr: 1 Nazwa: Przedmiot zamówienia obejmuje organizację kursu...
40929568 2025-10-21 FHU LOGOMAR MARCIN PIOTROWSKI CZĘŚĆ NR: 4 NAZWA: część 4: Wizyty studyjne - lokalny rynek małopolski Opis:...
40930655 2025-10-21 POSTĘPOWANIE UNIEWAŻNIONE Część nr: 1 Nazwa: Część I zamówienia - Grafika komputerowa i projektowanie...
40933745 2025-10-23 QBIG JUNIOR CENTRUM DIAGNOZY I TERAPII MAGDALENA OLEMPSKA-WYSOCKA CZĘŚĆ NR: 11 NAZWA: Świadczenie usług szkoleniowych w zakresie narzędzi...
40933743 2025-10-23 QBIG JUNIOR CENTRUM DIAGNOZY I TERAPII MAGDALENA OLEMPSKA-WYSOCKA CZĘŚĆ NR: 8 NAZWA: Świadczenie usług szkoleniowych w zakresie narzędzi...
40935517 2025-10-24 POSTĘPOWANIE UNIEWAŻNIONE CZĘŚĆ NR: 10 NAZWA: Tytuł: Kurs cukierniczy Opis: Tytuł szkolenia: Kurs...
40940418 2025-10-27 POSTĘPOWANIE UNIEWAŻNIONE CZĘŚĆ NR: 6 NAZWA: Tytuł: Kurs CorelDraw - projekty marketingowe i CorelDraw -...
40940333 2025-10-27 POSTĘPOWANIE UNIEWAŻNIONE CZĘŚĆ NR: 4 NAZWA: Tytuł: Część 4: Realizacja szkolenia specjalizacyjnego na...
40943162 2025-10-29 POSTĘPOWANIE UNIEWAŻNIONE Część nr: 1 Nazwa: 1) Część 1: „Seksualność osób z niepełnosprawnością...
40944785 2025-10-29 SAMODZIELNY PUBLICZNY WOJEWÓDZKI SZPITAL SPECJALISTYCZNY W CHEŁMIE CZĘŚĆ NR: 10 NAZWA: Przedmiotem zamówienia jest usługa przeprowadzenie praktyk...