Wyniki przetargu na: CZĘŚĆ NR: 13 NAZWA: 1. Przeprowadzenie szkolenia...

   
Analizuj Wynik przetargu nr 40926321
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data ogłoszenia informacji 2025-10-19
branża Edukacja, szkolenia
podbranża szkolenia zawodowe
kody CPV 80510000, 80511000
typ ogłoszenia usługi, wykonanie
wartość 0,00 PLN
temat CZĘŚĆ NR: 13 NAZWA: 1. Przeprowadzenie szkolenia „Wspomaganie uczniów z problemami”. 2. Szczegółową wielkość, zakres, rodzaj...
Dane zwycięzcy
Szczegóły informacji widoczne są po zamówieniu dostępu.

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE WYNIKI PRZETARGÓW Z BRANŻY: kursy i szkolenia inne , szkolenia zawodowe

       
nr Data ogł. Wygrywający Temat
40926313 2025-10-19 AKADEMIA PROGRESU ALICJA ICIEK CZĘŚĆ NR: 5 NAZWA: 1. Przeprowadzenie szkolenia „Arteterapii w praktyce...
40929566 2025-10-21 AURA MARTYNA TROJANOWSKA CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: część 2: Świadczenie usług szkolenia zawodowego w zakresie...
40935510 2025-10-24 POSTĘPOWANIE UNIEWAŻNIONE CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: Tytuł: Kurs EWMAPA – podstawowa obsługa programu Opis: Tytuł...
40936339 2025-10-24 POSTĘPOWANIE UNIEWAŻNIONE Nazwa: Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia:...
40940376 2025-10-27 **** DANE PRYWATNE **** CZĘŚĆ NR: 24 NAZWA: Część XXIV zamówienia – Zarządzanie przepływem materiałów w...
40940366 2025-10-27 **** DANE PRYWATNE **** CZĘŚĆ NR: 14 NAZWA: Część XIV zamówienia – Metrologia warsztatowa II MiBM
40940362 2025-10-27 POSTĘPOWANIE UNIEWAŻNIONE CZĘŚĆ NR: 10 NAZWA: Część X zamówienia – Zarządzanie transportem LOG
40940540 2025-10-28 PRACOWNIA SZTUKI KULINARNEJ ŁUKASZ SZEWCZYK Nazwa: Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie przez...
40941019 2025-10-28 RESTARTACADEMY AKADEMIA SZTUKI RESTAURACYJNEJ MARCIN WŁODARCZYK Część nr: 1 Nazwa: OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA Zadanie 1 Zorganizowanie i...
40940861 2025-10-28 POSTĘPOWANIE UNIEWAŻNIONE Nazwa: Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje wsparcie rozwoju usług społecznych...