Wyniki przetargu na: Część nr: 1 Nazwa: Zadanie 1. Zakup pakietu biurowego i...

   
Analizuj Wynik przetargu nr 40903417
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data ogłoszenia informacji 2025-10-01
branża Komputery, informatyka, technika biurowa Materiały papiernicze, szkolne
podbranża materiały dydaktyczne
kody CPV 48000000, 48321000
typ ogłoszenia dostawy
wartość 20 624,64 PLN
temat Część nr: 1 Nazwa: Zadanie 1. Zakup pakietu biurowego i oprogramowania 3D dla Zespołu Szkół im. Króla Kazimierza Jagiellończyka w...
Dane zwycięzcy
Szczegóły informacji widoczne są po zamówieniu dostępu.

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE WYNIKI PRZETARGÓW Z BRANŻY: oprogramowanie komputerowe , materiały dydaktyczne

       
nr Data ogł. Wygrywający Temat
40901547 2025-09-30 POSTĘPOWANIE UNIEWAŻNIONE Nazwa: Przeniesienie majątkowych praw autorskich do aplikacji PBC.ERP – INiG
40903227 2025-10-01 SYSTHERM INFO SP. Z O.O. Nazwa: 1. Nazwa nadana zamówieniu przez Zamawiającego: Asysta techniczna nad...
40903711 2025-10-01 PROGRESS-SYSTEMY KOMPUTEROWE SP. Z O.O. Część nr: 1 Nazwa: Pakiet 1 - Zestawy komputerowe
40902809 2025-10-01 RENOPOL S.C. SEBASTIAN I MAGDA KWIATKOWSCY Część nr: 1 Nazwa: część 1 postępowania – zakup i dostawa drukarki laserowej A4...
40903725 2025-10-01 FHU HORYZONT KRZYSZTOF LECH Część nr: 1 Nazwa: Pakiet I - dostawa komputerów stacjonarnych
40903118 2025-10-01 NTT TECHNOLOGY SP. Z O.O. CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: Tytuł: Zadanie nr 3_Komputery stacjonarne PC Opis:...
40905914 2025-10-02 POSTĘPOWANIE UNIEWAŻNIONE CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają: Załącznik...
40905563 2025-10-02 OPTIDATA SP. Z O.O. Nazwa: 1. Przedmiotem postępowania i zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy w...
40906137 2025-10-02 EDUCARIUM SP. Z O.O. CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: 1. Przedmiotem zamówienia w tej części zamówienia (Zadaniu...
40905323 2025-10-02 PIXEL TECHNOLOGY SP. Z O.O. Nazwa: Przedmiotem zamówienia są usługi serwisowe dla systemu RIS/PACS...