Wyniki przetargu na: Część nr: 1 Nazwa: Łączność VFR/IFR – wykłady: 30...

   
Analizuj Wynik przetargu nr 40918476
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data ogłoszenia informacji 2025-10-13
branża Edukacja, szkolenia
podbranża edukacja
kody CPV 80000000
typ ogłoszenia usługi, wykonanie
wartość 6 000,00 PLN
temat Część nr: 1 Nazwa: Łączność VFR/IFR – wykłady: 30 godzin (1 x 30 godzin)
Dane zwycięzcy
Szczegóły informacji widoczne są po zamówieniu dostępu.

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE WYNIKI PRZETARGÓW Z BRANŻY: edukacja

       
nr Data ogł. Wygrywający Temat
40919755 2025-10-13 POSTĘPOWANIE UNIEWAŻNIONE CZĘŚĆ NR: 6 NAZWA: Trening umiejętności społecznych w oddziałach przedszkolnych...
40919139 2025-10-13 POSTĘPOWANIE UNIEWAŻNIONE CZĘŚĆ NR: 4 NAZWA: Dodatkowe zajęcia rytmiki dla dzieci SP17 w ramach projektu...
40921643 2025-10-15 KOMPUGRAF SALON GRAFIKI KOMPUTEROWEJ S.C. Nazwa: Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie kursu kursu z programowania...
40927163 2025-10-16 BELFER KURSY I SZKOLENIA LIDIA MĄCZKOWSKA CZĘŚĆ NR: 4 NAZWA: Szkolenie z zakresu KURS DIETETYKA liczba uczestników: 1...
40928277 2025-10-20 SAMODZIELNY PUBLICZNY WOJEWÓDZKI SZPITAL SPECJALISTYCZNY W CHEŁMIE CZĘŚĆ NR: 6 NAZWA: Przedmiotem zamówienia jest usługa przeprowadzenie praktyk...
40933745 2025-10-23 QBIG JUNIOR CENTRUM DIAGNOZY I TERAPII MAGDALENA OLEMPSKA-WYSOCKA CZĘŚĆ NR: 11 NAZWA: Świadczenie usług szkoleniowych w zakresie narzędzi...
40933018 2025-10-23 QBIG JUNIOR CENTRUM DIAGNOZY I TERAPII MAGDALENA OLEMPSKA-WYSOCKA Część nr: 1 Nazwa: Świadczenie usług szkoleniowych w zakresie narzędzi...
40944657 2025-10-29 POSTĘPOWANIE UNIEWAŻNIONE CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Dodatkowe zajęcia rytmiki dla dzieci PM16 w ramach projektu...
40944649 2025-10-29 POSTĘPOWANIE UNIEWAŻNIONE CZĘŚĆ NR: 5 NAZWA: Dodatkowe zajęcia rytmiki dla dzieci SP16 w ramach projektu...
40944652 2025-10-29 POSTĘPOWANIE UNIEWAŻNIONE CZĘŚĆ NR: 8 NAZWA: Dodatkowe zajęcia rytmiki dla dzieci SP31 w ramach projektu...