Przetarg 8432893 - ZP/72/2021 - Dostawa sprzętu medycznego w ramach projektu...

   
Analizuj Zamówienie 8432893 (zakończone)
źródło Biuletyn Unijnych Zamówień Publicznych (TED)
data publikacji 2021-10-01
przedmiot ogłoszenia
ZP/72/2021 - Dostawa sprzętu medycznego w ramach projektu „Kompleksowa opieka perinatalna nad kobietą ciężarną, płodem i noworodki
em w Instytucie "CZMP" w Łodzi” Numer referencyjny: ZP/72/2021
Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu medycznego w ramach projektu „Kompleksowa opieka perinatalna nad kobietą ciężarną, płodem i noworodkiem w Instytucie "CZMP" w Łodzi”
Pakiet nr 1 Część nr 1 Pakiet nr 1. Wózek do przewożenia sterylizacji
Pakiet nr 2 Część nr 2 Pakiet nr 2. Wagi kolumnowe
Pakiet nr 3 Część nr 3 Pakiet nr 3. Detektory tętna płodu
Pakiet nr 4 Część nr 4 Pakiet nr 4. Detektory tętna płodu z głowicą szerokokątną
Pakiet nr 5 Część nr 5 Pakiet nr 5. Parawany z ekranem zmywalnym
Pakiet nr 6 Część nr 6 Pakiet nr 6. Wózki na leki
Pakiet nr 7 Część nr 7 Pakiet nr 7. Wózki zabiegowe małe
Pakiet nr 8 Część nr 8 Pakiet nr 8. Wózki do transportu pacjenta w pozycji leżącej
Pakiet nr 9 Część nr 9 Pakiet nr 9. Wózki do transportu pacjenta w pozycji siedzącej
Pakiet nr 10 Część nr 10 Pakiet nr 10. Wózki do przewożenia czystej pościeli
Pakiet nr 11 Część nr 11 Pakiet nr 11. Stoliki zabiegowy typu MAYO
Pakiet nr 12 Część nr 12 Pakiet nr 12. Mierniki poziomu bilirubiny
Pakiet nr 13 Część nr 13 Pakiet nr 13. Łóżka pacjenta i szafki przyłóżkowe
Pakiet nr 14 Część nr 14 Pakiet nr 14. Kardiomonitory
Pakiet nr 15 Część nr 15 Pakiet nr 15. Narzędzia histeroskopowe
Pakiet nr 16 Część nr 16 Pakiet nr 16. Zestawy do diagnostycznego łyżeczkowania
****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie TED nr 2021/S 196-509414 z dnia 2021-10-08:
Tekst, który należy poprawić w pierwotnym ogłoszeniu
Numer sekcji: IV.2.2
Miejsce, w którym znajduje się tekst do modyfikacji: Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału
Zamiast:
Data: 14/10/2021
Czas lokalny: 10:00
Powinno być:
Data: 20/10/2021
Czas lokalny: 10:00
Numer sekcji: IV.2.6
Miejsce, w którym znajduje się tekst do modyfikacji: Minimalny okres, w którym oferent będzie związany ofertą
Zamiast:
Data: 12/01/2022
Powinno być:
Data: 17/01/2022
Numer sekcji: IV.2.7
Miejsce, w którym znajduje się tekst do modyfikacji: Warunki otwarcia ofert
Zamiast:
Data: 14/10/2021
Czas lokalny: 10:30
Powinno być:
Data: 20/10/2021
Czas lokalny: 10:30

****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie TED nr 2021/S 201-523489 z dnia 2021-10-15:
Tekst, który należy poprawić w pierwotnym ogłoszeniu
Numer sekcji: II.2.7
Część nr: 1
Miejsce, w którym znajduje się tekst do modyfikacji: Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów
Zamiast:
Okres w dniach: 21
Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: NIE
Powinno być:
Okres w dniach: 28
Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: NIE
Numer sekcji: II.2.7
Część nr: 2
Miejsce, w którym znajduje się tekst do modyfikacji: Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów
Zamiast:
Okres w dniach: 21
Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: NIE
Powinno być:
Okres w dniach: 28
Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: NIE
Numer sekcji: II.2.7
Część nr: 3
Miejsce, w którym znajduje się tekst do modyfikacji: Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów
Zamiast:
Okres w dniach: 21
Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: NIE
Powinno być:
Okres w dniach: 28
Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: NIE
Numer sekcji: II.2.7
Część nr: 4
Miejsce, w którym znajduje się tekst do modyfikacji: Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów
Zamiast:
Okres w dniach: 21
Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: NIE
Powinno być:
Okres w dniach: 28
Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: NIE
Numer sekcji: II.2.7
Część nr: 5
Miejsce, w którym znajduje się tekst do modyfikacji: Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów
Zamiast:
Okres w dniach: 21
Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: NIE
Powinno być:
Okres w dniach: 28
Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: NIE
Numer sekcji: II.2.7
Część nr: 6
Miejsce, w którym znajduje się tekst do modyfikacji: Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów
Zamiast:
Okres w dniach: 21
Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: NIE
Powinno być:
Okres w dniach: 28
Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: NIE
Numer sekcji: II.2.7
Część nr: 7
Miejsce, w którym znajduje się tekst do modyfikacji: Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów
Zamiast:
Okres w dniach: 21
Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: NIE
Powinno być:
Okres w dniach: 28
Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: NIE
Numer sekcji: II.2.7
Część nr: 8
Miejsce, w którym znajduje się tekst do modyfikacji: Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów
Zamiast:
Okres w dniach: 21
Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: NIE
Powinno być:
Okres w dniach: 28
Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: NIE
Numer sekcji: II.2.7
Część nr: 9
Miejsce, w którym znajduje się tekst do modyfikacji: Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów
Zamiast:
Okres w dniach: 21
Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: NIE
Powinno być:
Okres w dniach: 28
Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: NIE
Numer sekcji: II.2.7
Część nr: 10
Miejsce, w którym znajduje się tekst do modyfikacji: Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów
Zamiast:
Okres w dniach: 21
Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: NIE
Powinno być:
Okres w dniach: 28
Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: NIE
Numer sekcji: II.2.7
Część nr: 11
Miejsce, w którym znajduje się tekst do modyfikacji: Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów
Zamiast:
Okres w dniach: 21
Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: NIE
Powinno być:
Okres w dniach: 28
Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: NIE
Numer sekcji: II.2.7
Część nr: 12
Miejsce, w którym znajduje się tekst do modyfikacji: Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów
Zamiast:
Okres w dniach: 21
Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: NIE
Powinno być:
Okres w dniach: 28
Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: NIE
Numer sekcji: II.2.7
Część nr: 13
Miejsce, w którym znajduje się tekst do modyfikacji: Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów
Zamiast:
Okres w dniach: 21
Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: NIE
Powinno być:
Okres w dniach: 28
Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: NIE
Numer sekcji: II.2.7
Część nr: 14
Miejsce, w którym znajduje się tekst do modyfikacji: Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów
Zamiast:
Okres w dniach: 21
Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: NIE
Powinno być:
Okres w dniach: 28
Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: NIE
Numer sekcji: II.2.7
Część nr: 15
Miejsce, w którym znajduje się tekst do modyfikacji: Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów
Zamiast:
Okres w dniach: 21
Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: NIE
Powinno być:
Okres w dniach: 28
Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: NIE
Numer sekcji: II.2.7
Część nr: 16
Miejsce, w którym znajduje się tekst do modyfikacji: Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów
Zamiast:
Okres w dniach: 21
Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: NIE
Powinno być:
Okres w dniach: 28
Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: NIE
Numer sekcji: IV.2.2
Miejsce, w którym znajduje się tekst do modyfikacji: Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału
Zamiast:
Data: 20/10/2021
Czas lokalny: 10:00
Powinno być:
Data: 26/10/2021
Czas lokalny: 10:00
Numer sekcji: IV.2.6
Miejsce, w którym znajduje się tekst do modyfikacji: Minimalny okres, w którym oferent będzie związany ofertą
Zamiast:
Data: 17/01/2022
Powinno być:
Data: 23/01/2022
Numer sekcji: IV.2.7
Miejsce, w którym znajduje się tekst do modyfikacji: Warunki otwarcia ofert
Zamiast:
Data: 20/10/2021
Czas lokalny: 10:30
Powinno być:
Data: 26/10/2021
Czas lokalny: 10:30
branża Medyczna
podbranża sprzęt medyczny, meble medyczne, materiały medyczne
kody CPV 33100000
forma przetarg nieograniczony
typ ogłoszenia dostawy
kraj realizacji Polska
województwo realizacji łódzkie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora łódzkie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: sprzęt medyczny , meble medyczne , materiały medyczne

       
nr Termin Organizator Przedmiot
10365898 2024-05-16
godz. 10:00
Dolnośląskie Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego na podstawie art. 132 ustawy Pzp. Przedmiotem zamówienia są dostawy wyrobów medyczny...
10425157 2024-05-17
godz. 08:00
Zachodniopomorskie Dostawa preparatów do żywienia dojelitowego oraz wyrobów medycznych dla USK-1 w Szczecinie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 2 do SWZ
10440852 2024-05-17
godz. 11:00
Dolnośląskie Dostawa odczynników, materiałów kontrolnych i materiałów zużywalnych do wykonania badań immunohematologicznych u dawców krwi i jej składników w systemie mikropłytkowym w okresie 3...
10451064 2024-05-22
godz. 11:00
Śląskie Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa wyposażenia medycznego: Zad. 1 – Aparat ultrasonograficzny dla Oddziału Chorób Wewnętrznych i Metabolicznych Zamawiający nie dopuszcza składania...
10464007 2024-05-23
godz. 09:00
Pomorskie Dostawa wyrobów medycznych - nr 40/PN/2024 Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z wniesieniem do Apteki Szpitalnej wyrobów medycznych w asortymencie i ilościach wyszczególnionych w...
10457552 2024-05-23
godz. 09:00
Mazowieckie 1. Przedmiotem zamówienia jest Dostawa odczynników, materiałów kontrolnych, kalibracyjnych, zużywalnych, probówek, kuwet wraz z dzierżawą aparatów na okres 36 miesięcy na potrzeby ...
10464008 2024-05-23
godz. 09:00
Wielkopolskie Dostawa materiałów szewnych dla potrzeb WSM im. J. Strusia w Poznaniu Dostawa materiałów szewnych dla potrzeb Bloku Operacyjnego WSM im. J. Strusia w Poznaniu
10473734 2024-05-27
godz. 09:00
Śląskie 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyrobów medycznych dla Szpitala Miejskiego w Rudzie Śląskiej Sp. z o.o. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SW...
10491267 2024-05-28
godz. 08:00
Śląskie Przedmiot zamówienia stanowi dostawa rękawic, masek,czepków, koszul, fartuchów.Pakiet nr 1 – Rękawice chirurgiczne sterylne lateksowePakiet nr 2 – Rękawice jałowe do pracy przy cy...
10491204 2024-06-03
godz. 11:00
Warmińsko-Mazurskie Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa jednorazowego sprzętu medycznego na rzecz Miejskiego Szpitala Zespolonego