Przetarg 11547174 - ZP/25/2025„Całodobowe świadczenie usług transp. med. i...

   
Analizuj Zamówienie 11547174
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2025-10-10
przedmiot ogłoszenia
ZP/25/2025„Całodobowe świadczenie usług transp. med. i sanitarnego na rzecz pacjentów szpitala oraz transport preparatów krwi i materiałów do badań z podz. na 5 cz. dla WSSz.im. M. Pirogowa
w Łodzi”

Część 1: 1. Przedmiotem zamówienia jest całodobowe świadczenie usług transportu medycznego i sanitarnego na rzecz pacjentów oraz transportu preparatów krwi i materiałów do badań z podziałem na 5 części.1.3.5. Szczegółowy zakres świadczenia usługi oraz wymagania określono w załączniku nr 1 do SWZ „Kosztorys ofertowy – część nr 1” oraz w załączniku nr 15 do SWZ – „Wzór umowy”.

Część 2: 1. Przedmiotem zamówienia jest całodobowe świadczenie usług transportu medycznego i sanitarnego na rzecz pacjentów oraz transportu preparatów krwi i materiałów do badań z podziałem na 5 części 1.3.5. Szczegółowy zakres świadczenia usługi oraz wymagania określono w załączniku nr 2 do SWZ „Kosztorys ofertowy – część nr 2” oraz w załączniku nr 15 do SWZ – „Wzór umowy”.

Część 3: 1. Przedmiotem zamówienia jest całodobowe świadczenie usług transportu medycznego i sanitarnego na rzecz pacjentów oraz transportu preparatów krwi i materiałów do badań z podziałem na 5 części 1.3.5. Szczegółowy zakres świadczenia usługi oraz wymagania określono w załącznikach nr 3 do SWZ „Kosztorys ofertowy – część nr 3” oraz w załączniku nr 15 do SWZ – „Wzór umowy”.

Część 4: 1. Przedmiotem zamówienia jest całodobowe świadczenie usług transportu medycznego i sanitarnego na rzecz pacjentów oraz transportu preparatów krwi i materiałów do badań z podziałem na 5 części 1.3.5. Szczegółowy zakres świadczenia usługi oraz wymagania określono w załącznikach nr 4 do SWZ „Kosztorys ofertowy – część nr 4” oraz w załączniku nr 16 do SWZ – „Wzór umowy”.

Część 5: 1. Przedmiotem zamówienia jest całodobowe świadczenie usług transportu medycznego i sanitarnego na rzecz pacjentów oraz transportu preparatów krwi i materiałów do badań z podziałem na 5 części 1.3.5. Szczegółowy zakres świadczenia usługi oraz wymagania określono w załącznikach nr 5 do SWZ „Kosztorys ofertowy – część nr 5” oraz w załączniku nr 16 do SWZ – „Wzór umowy”.

ZP/25/2025


UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 2025/BZP 00471463/01 z dnia: 2025-10-13
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia: SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW 3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 5.4. Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu Przed zmianą:
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w Rozdziale VIII SWZ oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu dotyczące:
1.1. zdolności do występowania w obrocie gospodarczym: Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
1.2. uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów: Zamawiający wymaga, aby Wykonawca:
1.2.1. posiadał aktualny wpis do rejestru podmiotów wykonujących działalność leczniczą, o którym mowa w art. 100 ustawy z dnia 15 kwietnia 2011 r. o działalności leczniczej (tj. Dz. U. z 2025 r., poz. 450 z późn. zm.)
1.3. sytuacji ekonomicznej lub finansowej: Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie
1.4. zdolności technicznej i/lub zawodowej: Zamawiający wymaga, aby Wykonawca:
1.4.1. posiadał zdolności techniczne niezbędne do wykonania zamówienia, tj.:
a) dysponował karetkami:
 spełniającymi normę PN-EN 1789: 2015-01 – „Pojazdy medyczne i ich wyposażenie – ambulanse drogowe” – dotyczy części 1 3
 posiadającymi zezwolenie ministra właściwego do spraw wewnętrznych na używanie pojazdów samochodowych jako uprzywilejowanych w ruchu drogowym w przypadku używania tych pojazdów w związku z ratowaniem życia lub zdrowia ludzkiego, o którym mowa w art. 53 ust. 1 pkt 12 ustawy Prawo o ruchu drogowym (Ustawa z dnia 20 czerwca 1997 r. - Prawo o ruchu drogowym (tj. Dz. U. z 2025 r. poz. 820 z późn. zm.) – dotyczy części 1, 2.
 dla części 1 – minimum 1 ambulans z zespołem specjalistycznym – ambulans typu „C”;
 dla części 2 – minimum 2 ambulanse z zespołem podstawowym – ambulans typu „B” lub „C”;
 dla części 3 – minimum 2 ambulanse z zespołem do transportu sanitarnego – ambulans typu „A”, „B”, lub „C”.
Wykonawca nie może wykazywać tego samego ambulansu na potwierdzenie spełniania warunku dla więcej niż jednej części jednocześnie.
b) dysponował samochodem - dotyczy części 4
– minimum 1 środkiem transportu posiadającymi zezwolenie ministra właściwego do spraw wewnętrznych na używanie pojazdów samochodowych jako uprzywilejowanych w ruchu drogowym w przypadku używania tych pojazdów w związku z ratowaniem życia lub zdrowia ludzkiego, o którym mowa w art. 53 ust. 1 pkt 12 ustawy Prawo o ruchu drogowym (Ustawa z dnia 20 czerwca 1997 r. - Prawo o ruchu drogowym (t.j. Dz. U. Z 2025 poz. 820 z późn. zm.)
 minimum 1 środkiem transportu odpowiadającym wymaganiom przewidzianym dla transportu specjalistycznego dopuszczonym do użytku zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa i spełniającymi warunki dla pojazdów uprzywilejowanych wyposażonych w niezbędną sygnalizację świetlną i dźwiękową (potwierdzone zaświadczeniem MSWiA).

1.4.2. posiadał zdolności zawodowe niezbędne do wykonania zamówienia, tj.:
a) dysponował osobami skierowanymi do realizacji zamówienia w sposób zapewniający skład karetek (zgodnie z ich typem) i zdolność do całodobowego świadczenia usług przez 7 dni w tygodniu zgodnie z wymaganiami Zamawiającego i przepisami prawa w tym zakresie – dotyczy:
 dla części 1 – minimum 1 zespół specjalistyczny
 dla części 2 – minimum 2 zespoły podstawowe
 dla części 3 – minimum 2 zespoły do transportu sanitarnego.
Wykonawca nie może wykazywać danego składu na potwierdzenie spełniania warunku dla więcej niż jednej części jednocześnie.
b) dysponował osobami skierowanymi do realizacji zamówienia w sposób zapewniający zdolność do całodobowego świadczenia usług przez 7 dni w tygodniu w trybie zwykłym i „na ratunek” zgodnie z wymaganiami Zamawiającego i przepisami prawa w tym zakresie – dotyczy części 1-3
c) dysponował minimum 2 osobami posiadającymi aktualne szkolenie RCKiK dla kierowców w zakresie transportu preparatów krwi i jej składników – dotyczy części 4.
2. Zamawiający może na każdym etapie postępowania uznać, że Wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez Wykonawcę sprzecznych interesów, w szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych Wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze Wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.
3. Spełnienie warunków udziału w postępowaniu przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia będzie weryfikowane przez Zamawiającego zgodnie z art. 117 uPZP.
Po zmianie:
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w Rozdziale VIII SWZ oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu dotyczące:
1.1. zdolności do występowania w obrocie gospodarczym: Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
1.2. uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów: Zamawiający wymaga, aby Wykonawca:
1.2.1. posiadał aktualny wpis do rejestru podmiotów wykonujących działalność leczniczą, o którym mowa w art. 100 ustawy z dnia 15 kwietnia 2011 r. o działalności leczniczej (tj. Dz. U. z 2025 r., poz. 450 z późn. zm.)
1.3. sytuacji ekonomicznej lub finansowej: Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie
1.4. zdolności technicznej i/lub zawodowej: Zamawiający wymaga, aby Wykonawca:
1.4.1. posiadał zdolności techniczne niezbędne do wykonania zamówienia, tj.:
a) dysponował karetkami:
 spełniającymi normę PN-EN 1789: 2015-01 – „Pojazdy medyczne i ich wyposażenie – ambulanse drogowe” – dotyczy części 1- 3
 posiadającymi zezwolenie ministra właściwego do spraw wewnętrznych na używanie pojazdów samochodowych jako uprzywilejowanych w ruchu drogowym w przypadku używania tych pojazdów w związku z ratowaniem życia lub zdrowia ludzkiego, o którym mowa w art. 53 ust. 1 pkt 12 ustawy Prawo o ruchu drogowym (Ustawa z dnia 20 czerwca 1997 r. - Prawo o ruchu drogowym (tj. Dz. U. z 2025 r. poz. 820 z późn. zm.) – dotyczy części 1, 2.
 dla części 1 – minimum 1 ambulans z zespołem specjalistycznym – ambulans typu „C”;
 dla części 2 – minimum 2 ambulanse z zespołem podstawowym – ambulans typu „B” lub „C”;
 dla części 3 – minimum 2 ambulanse z zespołem do transportu sanitarnego – ambulans typu „A”, „B”, lub „C”.
Wykonawca nie może wykazywać tego samego ambulansu na potwierdzenie spełniania warunku dla więcej niż jednej części jednocześnie.
b) dysponował samochodem - dotyczy części 4
– minimum 1 środkiem transportu posiadającymi zezwolenie ministra właściwego do spraw wewnętrznych na używanie pojazdów samochodowych jako uprzywilejowanych w ruchu drogowym w przypadku używania tych pojazdów w związku z ratowaniem życia lub zdrowia ludzkiego, o którym mowa w art. 53 ust. 1 pkt 12 ustawy Prawo o ruchu drogowym (Ustawa z dnia 20 czerwca 1997 r. - Prawo o ruchu drogowym (t.j. Dz. U. Z 2025 poz. 820 z późn. zm.)
 minimum 1 środkiem transportu odpowiadającym wymaganiom przewidzianym dla transportu specjalistycznego dopuszczonym do użytku zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa i spełniającymi warunki dla pojazdów uprzywilejowanych wyposażonych w niezbędną sygnalizację świetlną i dźwiękową (potwierdzone zaświadczeniem MSWiA).

1.4.2. posiadał zdolności zawodowe niezbędne do wykonania zamówienia, tj.:
a) dysponował osobami skierowanymi do realizacji zamówienia w sposób zapewniający skład karetek (zgodnie z ich typem) i zdolność do całodobowego świadczenia usług przez 7 dni w tygodniu zgodnie z wymaganiami Zamawiającego i przepisami prawa w tym zakresie – dotyczy:
 dla części 1 – minimum 1 zespół specjalistyczny
 dla części 2 – minimum 2 zespoły podstawowe
 dla części 3 – minimum 2 zespoły do transportu sanitarnego.
Wykonawca nie może wykazywać danego składu na potwierdzenie spełniania warunku dla więcej niż jednej części jednocześnie.
b) dysponował osobami skierowanymi do realizacji zamówienia w sposób zapewniający zdolność do całodobowego świadczenia usług przez 7 dni w tygodniu w trybie zwykłym i „na ratunek” zgodnie z wymaganiami Zamawiającego i przepisami prawa w tym zakresie – dotyczy części 4 i 5.
c) dysponował minimum 2 osobami posiadającymi aktualne szkolenie RCKiK dla kierowców w zakresie transportu preparatów krwi i jej składników – dotyczy części 4.
2. Zamawiający może na każdym etapie postępowania uznać, że Wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez Wykonawcę sprzecznych interesów, w szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych Wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze Wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.
3. Spełnienie warunków udziału w postępowaniu przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia będzie weryfikowane przez Zamawiającego zgodnie z art. 117 uPZP.
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 5.7. Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu Przed zmianą:
2.2. W zakresie spełnienia warunków udziału w postępowaniu określonych w Rozdziale VII SWZ.
2.2.1. W zakresie posiadania uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów, Wykonawca przedstawi następujące dokumenty:
a) Kopię aktualnego wpisu do rejestru podmiotów wykonujących działalność leczniczą, o którym mowa w art. 100 ustawy z dnia 15 kwietnia 2011 r. o działalności leczniczej.
2.2.2. W zakresie zdolności technicznej i/lub zawodowej, Wykonawca przedstawi następujące dokumenty:
a) Wykaz narzędzi / urządzeń technicznych tj. pojazdów dostępnych Wykonawcy w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami. Wykonawca w treści wykazu winien podać dla każdego wymaganego ambulansu: markę, numer rejestracyjny, numer VIN, typ karetki, podstawę dysponowania – dotyczy warunku określonego w Rozdziale VII pkt 1.4.1. ppkt. a) SWZ – wzór druku wykazu stanowią załączniki 9-11 do SWZ – dotyczy części 1-3
b) Wykaz narzędzi / urządzeń technicznych tj. pojazdów dostępnych Wykonawcy w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami. Wykonawca w treści wykazu winien podać dla każdego wymaganego samochodu: markę, numer rejestracyjny, numer VIN, podstawę dysponowania – dotyczy warunku określonego w Rozdziale VII pkt 1.4.1. ppkt. b) SWZ – wzór druku wykazu stanowią załączniki 12-13 do SWZ. - dotyczy części 4-5
Do wykazu należy dołączyć:
Kopię zezwolenia ministra właściwego do spraw wewnętrznych na używanie pojazdów samochodowych jako uprzywilejowanych w ruchu drogowym w przypadku używania tych pojazdów w związku z ratowaniem życia lub zdrowia ludzkiego, o którym mowa w art. 53 ust. 1 pkt 12 (tj. Ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. - Prawo o ruchu drogowym, tj. Dz. U. z 2025 r. poz. 850 z późn. zm.) potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę dla wszystkich pojazdów wskazanych w wykazie, o którym mowa w Rozdział IX pkt 2.2.3. ppkt a.) – dotyczy części 1 i 2.
c) Oświadczenie Wykonawcy na potwierdzenie spełnienia warunku określonego w Rozdziale VII pkt 1.4.2. SWZ. Wykonawca oświadczy, że dysponuje osobami zapewniającymi skład zespołów poszczególnych typów ambulansów i skieruje osoby do realizacji zamówienia publicznego. Wykonawca oświadczy, że osoby, które będą uczestniczyć w procesie realizacji zamówienia posiadają wymagane kwalifikacje, wykształcenie oraz uprawnienia, jeżeli stosowane ustawy nakładają na nie taki obowiązek – wzór druku oświadczenia stanowi załącznik 14 do SWZ.
Po zmianie:
2.2. W zakresie spełnienia warunków udziału w postępowaniu określonych w Rozdziale VII SWZ.
2.2.1. W zakresie posiadania uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów, Wykonawca przedstawi następujące dokumenty:
a) Kopię aktualnego wpisu do rejestru podmiotów wykonujących działalność leczniczą, o którym mowa w art. 100 ustawy z dnia 15 kwietnia 2011 r. o działalności leczniczej.
2.2.2. W zakresie zdolności technicznej i/lub zawodowej, Wykonawca przedstawi następujące dokumenty:
a) Wykaz narzędzi / urządzeń technicznych tj. pojazdów dostępnych Wykonawcy w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami. Wykonawca w treści wykazu winien podać dla każdego wymaganego ambulansu: markę, numer rejestracyjny, numer VIN, typ karetki, podstawę dysponowania – dotyczy warunku określonego w Rozdziale VII pkt 1.4.1. ppkt. a) SWZ – wzór druku wykazu stanowią załączniki 9-11 do SWZ – dotyczy części 1-3
b) Wykaz narzędzi / urządzeń technicznych tj. pojazdów dostępnych Wykonawcy w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami. Wykonawca w treści wykazu winien podać dla każdego wymaganego samochodu: markę, numer rejestracyjny, numer VIN, podstawę dysponowania – dotyczy warunku określonego w Rozdziale VII pkt 1.4.1. ppkt. b) SWZ – wzór druku wykazu stanowi załącznik 12 do SWZ. - dotyczy części 4.
Do wykazu należy dołączyć:
Kopię zezwolenia ministra właściwego do spraw wewnętrznych na używanie pojazdów samochodowych jako uprzywilejowanych w ruchu drogowym w przypadku używania tych pojazdów w związku z ratowaniem życia lub zdrowia ludzkiego, o którym mowa w art. 53 ust. 1 pkt 12 (tj. Ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. - Prawo o ruchu drogowym, tj. Dz. U. z 2025 r. poz. 850 z późn. zm.) potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę dla wszystkich pojazdów wskazanych w wykazie, o którym mowa w Rozdział IX pkt 2.2.3. ppkt a.) – dotyczy części 1 i 2.
c) Oświadczenie Wykonawcy na potwierdzenie spełnienia warunku określonego w Rozdziale VII pkt 1.4.2. SWZ. Wykonawca oświadczy, że dysponuje osobami zapewniającymi skład zespołów poszczególnych typów ambulansów i skieruje osoby do realizacji zamówienia publicznego. Wykonawca oświadczy, że osoby, które będą uczestniczyć w procesie realizacji zamówienia posiadają wymagane kwalifikacje, wykształcenie oraz uprawnienia, jeżeli stosowane ustawy nakładają na nie taki obowiązek – wzór druku oświadczenia stanowi załącznik 14 do SWZ.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia: SEKCJA VIII - PROCEDURA 3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2025-10-20 09:00
Po zmianie:
2025-10-22 09:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2025-10-20 10:00
Po zmianie:
2025-10-22 10:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2025-11-18
Po zmianie:
2025-11-20
branża Medyczna
podbranża przewóz medyczny
kody CPV 60000000, 60130000
forma tryb podstawowy
typ ogłoszenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji łódzkie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora łódzkie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: przewóz medyczny