Przetarg - Zorganizowanie i obsługa pięciu 1- dniowych konferencji...

   
Analizuj Zamówienie 3421219 (zakończone)
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2014-09-10
przedmiot ogłoszenia
Zorganizowanie i obsługa pięciu 1- dniowych konferencji podsumowujących projekt Profilaktyczny program w zakresie przeciwdziałania
uzależnieniu od alkoholu, tytoniu i innych środków psychoaktywnych
Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i obsługa pięciu 1- dniowych konferencji podsumowujących projekt Profilaktyczny program w zakresie przeciwdziałania uzależnieniu od alkoholu, tytoniu i innych środków psychoaktywnych. Zamawiający dokonał podziału zamówienia na V części. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla poszczególnych części zawiera Załącznik nr 2 (szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części I - Gdańsk), Załącznik nr 3 (szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części II - Poznań ), Załącznik nr 4 (szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części III - Kraków ), Załącznik nr 5 (szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części IV-Toruń), Załącznik nr 6 (szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części V-Warszawa)
Wykonawcy mogą złożyć oferty na wszystkie części zamówienia lub na poszczególne z nich.
1.Konferencje odbędą się w
Gdańsku w dniu 2 grudnia 2014 r-część I zamówienia;
Poznaniu w dniu 5 grudnia 2014r-część II zamówienia;
Krakowie w dniu 9 grudnia 2014 r-część III zamówienia;
Toruniu w dniu 12 grudnia 2014 r-część IV zamówienia;
Warszawie w dniu 16 grudnia 2014 r.-część V zamówienia.
2.Zamawiający przewiduje cykl 5 konferencji podsumowujących projekt, przeznaczonych dla nie więcej niż 490 Uczestników, w tym:
w Gdańsku od 50 do 90 Uczestników, w Poznaniu od 50 do 90 Uczestników, w Krakowie od 50 do 90 Uczestników, w Toruniu od 50 do 90 Uczestników,
w Warszawie od 80 do 130 Uczestników.
3.Zamawiający przewiduje, że łączna liczba osób, do których adresowana jest konferencja może być mniejsza niż zakładana, w sytuacji, gdy Zamawiający nie otrzyma wystarczającej liczby zgłoszeń od uczestników. Zamawiający poinformuje Wykonawcę najpóźniej na 2 dni przed konferencją o liczbie osób, które zadeklarowały uczestniczenie. Wykonawca zapłaci za rzeczywistą liczbę osób biorących udział w konferencji.
4.Zamawiający dopuszcza zmianę miejsca realizacji konferencji, w przypadku gdy przeprowadzenie konferencji w miejscu wskazanym w złożonej ofercie będzie niemożliwe z powodów losowych. Wykonawca zobowiązany będzie do przedstawienia zamawiającemu powodów, dla których chce zmienić miejsce realizacji konferencji wraz ze wskazaniem adresu i opisem nowej bazy dydaktycznej, nie później jednak niż na 20 dni przed rozpoczęciem konferencji. Nowa baza dydaktyczna musi spełniać wymagania Zamawiającego określone w Rozdziale III - Opis przedmiotu zamówienia - SIWZ.
5.Zamawiający zastrzega sobie prawo do sprawdzenia bazy lokalowej, w której odbywać będą się konferencje objęte przedmiotem umowy.
6.Warunkiem zmiany miejsca realizacji konferencji jest akceptacja Zamawiającego.
Warunki realizacji:
Warunkiem jest zorganizowanie pięciu 1- dniowych konferencji (z podziałem na 5 część zamówienia), w tym przede wszystkim zapewnienie sali konferencyjnej przygotowanej do przeprowadzenia konferencji oraz kompleksowej obsługi restauracyjnej.
I.Miejsce przeprowadzenia konferencji:
1.Konferencje muszą odbyć się w obiektach zlokalizowanych na terenie miast, z możliwością dojazdu środkami komunikacji miejskiej (bez przesiadki) z dworca głównego; całkowity czas przemieszczenia się uczestnika z dworca głównego do obiektu, w którym odbywać się będzie konferencja nie powinien przekroczyć 30 minut.
2.Wykonawca zapewni organizację konferencji w hotelach o standardzie, co najmniej 3-gwiazdkowym.
3.Wykonawca zapewni nieodpłatnie miejsca parkingowe dla co najmniej połowy uczestników konferencji na terenie należącym do hotelu;
4.Wykonawca zapewni podczas trwania konferencji odpowiednio przystosowane sale konferencyjne dla nie mniej niż 90 osób dla konferencji w Gdańsku, Poznaniu, Krakowie i Toruniu oraz dla nie mniej niż 130 osób dla konferencji w Warszawie. Każda sala konferencyjna musi spełniać następujące warunki:
a)miejsca siedzące w postaci wyściełanych krzeseł stojących przy stołach lub wyściełanych krzeseł z blatami umożliwiającymi pisanie. Minimalna odległość w rzędzie pomiędzy krzesłami to 20 cm, a minimalna odległość pomiędzy rzędami to 50 cm. Krzesła powinny być ustawione w sposób, aby każdy uczestnik widział prelegentów oraz prezentacje multimedialne;
b)osobny stół prezydialny z 10 miejscami siedzącymi dla prowadzących, udekorowany kompozycją z żywych kwiatów;
c)klimatyzacja, za salę klimatyzowaną nie uważa się pomieszczeń, do których wniesiono przenośne klimatyzatory;
d)temperatura w sali konferencyjnej w czasie całych obrad w granicach 20-25st.C;
e)sala konferencyjna z oknem/oknami zapewniającymi dostęp do światła dziennego (w oknach w sali, gdzie będą odbywać się konferencje będą zainstalowane rolety bez względu na porę roku oraz nasłonecznienie sali).
f)sala będzie zarezerwowana dla uczestników konferencji przez co najmniej 10 godzin w dniu konferencji
g)wyposażenie każdej sali w sprawny sprzęt multimedialny tj. rzutnik multimedialny, ekran, mikrofony, system nagłaśniający, wskaźnik laserowy, sprzęt komputerowy (laptop), Wi-Fi;
h)zapewnienie obsługi technicznej do dyspozycji uczestników przez cały czas trwania konferencji.
5.Wykonawca zapewni toalety w bezpośredniej bliskości sali konferencyjnej zaopatrywane w mydło, papier toaletowy i ręczniki papierowe oraz sprzątane systematycznie w czasie trwania konferencji.
6.Wykonawca zapewni miejsce, w którym każdy z uczestników będzie mógł zostawić okrycie wierzchnie (wieszak na odzież dla każdego uczestnika, ochrona przed kradzieżą lub zniszczeniem).
7.Wykonawca zapewni w pobliżu sali konferencyjnej miejsce organizacji punktu rejestracyjnego uczestników konferencji (stół, 3 krzesła, miejsce dla oczekujących uczestników).
II.Ciągła przerwa kawowa
1.Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia wszystkim uczestnikom konferencji ciągłej przerwy kawowej, rozumianej jako ciągłe udostępnienie:
a)kawy (z ekspresu);
b)wrzącej wody i herbat ekspresowych - minimum 3 rodzaje, każda torebka z herbatą zapakowana oddzielnie;
c)wody mineralnej (gazowanej i niegazowanej);
d)soków 100 procent- co najmniej 2 rodzaje;
e)owoców - minimum 5 rodzajów;
f)ciast - minimum 4 rodzaje;
g)ciasteczek - minimum 5 rodzajów przez cały dzień konferencji
h)cukierków - minimum 3 rodzaje;
i)cukru;
j)plasterków cytryny;
k)śmietanki do kawy;
l)jednorazowe podanie kanapeczek koktajlowych - minimum 5 rodzajów (w tym dwie wegetariańskie), minimum 5 szt. na osobę, podanych w czasie przerwy na konferencji, (około południa, szczegółowa godzina do ustalenia).
2.Obsługa jest zobowiązana do systematycznego sprzątania brudnych naczyń pozostawionych przez uczestników korzystających z przerwy kawowej.
3.Produkty ciągłej przerwy kawowej podane będą na jednakowej eleganckiej zastawie, z wykluczeniem plastikowych bądź papierowych naczyń i sztućców.
4.Miejsce ciągłej przerwy kawowej powinno znajdować się w tej samej sali, w której będą odbywały się konferencje.
III.Przerwa obiadowa
1.Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia wszystkim uczestnikom konferencji obiadu, rozumianego jako bufet z obsługą, zawierający
a)zupy (min.2 rodzaje, w tym zupa jarska),
b)ciepłe danie drugie (min.3 rodzaje, w tym danie jarskie),
c)sałatki (min.3 rodzaje),
d)deser (min.3 rodzaje),
e)napoje: woda mineralna gazowana i niegazowana, 2 rodzaje soków owocowych, kompot.
2.Miejsce przygotowania posiłku powinno znajdować się w tym samym obiekcie co konferencja.
3.Dania będą przyrządzane ze świeżych produktów najwyższej jakości, przygotowywane bezpośrednio przed podaniem. Wykonawca jest zobowiązany ustalić menu z Zamawiającym, biorąc pod uwagę możliwość opcji wegetariańskiej.
4.Miejsce wydawania i spożywania posiłku powinno znajdować się w tym samym obiekcie, w którym będą odbywały się konferencje, w oddzielnym pomieszczeniu, innym niż sala konferencyjna.
5.Obiad zostanie podany na jednakowej eleganckiej zastawie, uczestnicy będą posługiwać się sztućcami z tego samego zestawu, obrusy będą nienagannie czyste i wyprasowane. Wszyscy uczestnicy i organizatorzy będą mogli zjeść obiad w tym samym czasie. Zostanie zapewnione dla wszystkich uczestników miejsce stojące lub siedzące przy stolikach do konsumpcji obiadu, przy udekorowanych ciętymi kwiatami stołach.
6.Godzina podania obiadu zostanie ustalona przez wnioskodawcę na 7 dni kalendarzowych przed terminem każdej z konferencji.
IV.Obsługa techniczna konferencji:
1.Wykonawca odpowiada za rozwiązywanie wszelkich problemów związanych z zakresem zamówienia.
2.Wykonawca jest zobowiązany do stawienia się w miejscu organizacji konferencji w jego dniu, co najmniej 60 minut przed rozpoczęciem konferencji, celem dopilnowania, czy zostały zrealizowane wszelkie warunki zamówienia.
3.Wykonawca zobowiązany jest na bieżąco do ustalania szczegółów organizowania konferencji z Zamawiającym i do uzyskania akceptacji Zamawiającego co do ewentualnych zaproponowanych przez Wykonawcę zmian.
branża Turystyka, wypoczynek, hotelarstwo, sport
podbranża obsługa obiektów sportowych
kody CPV 55120000, 55300000
forma przetarg nieograniczony
typ ogłoszenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Kujawsko-Pomorskie, Małopolskie, Mazowieckie, Pomorskie, Wielkopolskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora łódzkie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: obsługa obiektów sportowych