Przetarg 11556290 - Zorganizowanie 5-dniowego wyjazdu edukacyjno-integracyjnego...

   
Analizuj Zamówienie 11556290
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2025-10-15
przedmiot ogłoszenia
Zorganizowanie 5-dniowego wyjazdu edukacyjno-integracyjnego na Pomorze dla uczniów w ramach i na potrzeby projektu SKILLS SCHOOL

Przedmiotem zamówienia są usługi edukacyjne, hotelarskie i
restauracyjne, obejmujące kompleksową organizację 5-dniowego wyjazdu edukacyjno-integracyjnego na Pomorze dla uczniów Zespołu Szkół nr 3 w Skierniewicach w ramach projektu „SKILLS SCHOOL”. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w Załączniku nr 8 do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia.

1/SS/2025


UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 2025/BZP 00478452/01 z dnia: 2025-10-16
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia: SEKCJA IX - POZOSTAŁE INFORMACJE 3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 9.1. Informacje dodatkowe Przed zmianą:
Zamawiający wykluczy z postępowania wykonawców: którzy nie wykażą, że nie zachodzą wobec nich przesłanki określone w art. 7 ust. 1 Ustawa z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (t.j. Dz. U. z 2025 r. poz. 514)
Po zmianie:
Zamawiający wykluczy z postępowania wykonawców: którzy nie wykażą, że nie zachodzą wobec nich przesłanki określone w art. 7 ust. 1 Ustawa z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (t.j. Dz. U. z 2025 r. poz. 514)

Zamawiający zastrzega, że może unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli środki publiczne, które
zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostaną mu przyznane



UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 2025/BZP 00481893/01 z dnia: 2025-10-17
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia: SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA 3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 4.2.14. Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Przed zmianą:
Zamawiający przewiduje udzielanie zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 u.p.z.p., tj. zamówień podobnych.
1) Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień, o których mowa w zdaniu poprzednim, w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy, polegających na realizacji usług zakwaterowania i wyżywienia na terenie Rzeczpospolitej Polski za granicą (w jednym z Państw Unii Europejskiej). Zamówienia, o których mowa powyżej, jeżeli zostaną udzielone, będą dotyczyć w szczególności świadczonych usług opisanych w SWZ (patrz OPZ). Zakres usług może różnić się od zadań opisanych w OPZ.
2) Całkowita wartość zamówienia podobnego nie przekroczy kwoty netto: 1500 000,00 zł.
3) Zmawiający udzieli zamówienia po negocjacjach z Wykonawcą, któremu zostanie udzielone zamówienie podstawowe.
4) Dla zamówień podobnych odpowiednie zastosowanie znajdują postanowienia Umowy, w szczególności postanowienia określające warunki i sposób zapłaty wynagrodzenia. Cena, sposób i termin realizacji, a także postanowienia odnośnie kar umownych i inne istotne elementy umowy będą przedmiotem negocjacji z Wykonawcą, któremu zamówienie podobne może być udzielone.
Po zmianie:
Zamawiający przewiduje udzielanie zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 u.p.z.p., tj. zamówień podobnych.
1) Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień, o których mowa w zdaniu poprzednim, w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy, polegających na realizacji usług zakwaterowania i wyżywienia na terenie Rzeczpospolitej Polski za granicą (w jednym z Państw Unii Europejskiej). Zamówienia, o których mowa powyżej, jeżeli zostaną udzielone, będą dotyczyć w szczególności świadczonych usług opisanych w SWZ (patrz OPZ). Zakres usług może różnić się od zadań opisanych w OPZ.
2) Całkowita wartość zamówienia podobnego nie przekroczy kwoty netto: 150 000,00 zł.
3) Zmawiający udzieli zamówienia po negocjacjach z Wykonawcą, któremu zostanie udzielone zamówienie podstawowe.
4) Dla zamówień podobnych odpowiednie zastosowanie znajdują postanowienia Umowy, w szczególności postanowienia określające warunki i sposób zapłaty wynagrodzenia. Cena, sposób i termin realizacji, a także postanowienia odnośnie kar umownych i inne istotne elementy umowy będą przedmiotem negocjacji z Wykonawcą, któremu zamówienie podobne może być udzielone.
branża Turystyka, wypoczynek, hotelarstwo, sport
podbranża wycieczki i wypoczynek
kody CPV 63510000
forma tryb podstawowy
typ ogłoszenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji łódzkie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora łódzkie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: wycieczki i wypoczynek