Przetarg 7653741 - Zimowe utrzymanie dróg powiatowych w sezonie zimowym...
Analizuj | (zakończone) | Zamówienie 7653741
---|---|
źródło | Biuletyn Unijnych Zamówień Publicznych (TED) |
data publikacji | 2020-08-21 |
przedmiot ogłoszenia | Zimowe utrzymanie dróg powiatowych w sezonie zimowym 2020/2021 - powiat myślenicki Numer referencyjny: ZP-10/2020 Wartość bez VAT : 2 300 000.00 PLN Zadanie nr 1 - Gmina Myślenice-północZamówienie obejmuje zimowe utrzymanie dróg powiatowych o łącznej długości 22,4 km na terenie gminy Myślenice-północ, polegające na utrzymaniu przejezdności na tych drogach w okresie zimowym,zgodnie z przyjętym standardem poprzez zwalczanie śliskości zimowej, odśnieżanie i uszorstnienie jezdni,monitoring oraz patrolowanie dróg, a także pozimowe sprzątanie. Pozimowe sprzątanie chodników obejmuje oczyszczenie z wszelkich zanieczyszczeń i traw chodników na całej długości i szerokości oraz sprzątanie jezdni przy krawężnikach i oczyszczanie odwodnienia (m. in. kratek ściekowych). W ramach usługi Zimowego Utrzymania Dróg Wykonawca jest zobowiązany do pełnienia dyżuru telefonicznego, a także do patrolowania miejsc objętych umową i pełnienia dyżuru sprzętem (monitorowanie i gotowość do wykonania usługi). Wykonawca będzie zobowiązany pozostawać w gotowości do wykonania usługi zimowego utrzymania dróg przez cały okres Akcji Zima.Zamawiający będzie korzystał z systemu GPS. Standardy zimowego utrzymania dróg - wg standardów podanych w załączniku - zał. nr 3 do SIWZ. Utrzymanie przejezdności na drogach powiatowych odbywać się będzie przy użyciu własnych materiałów Wykonawcy, których wartość wliczona jest w cenę usługi.Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dysponował, dla każdego zadania, w pełni sprawnych sprzętem,wymaganym w SST do wykonania przedmiotu zamówienia. Wykonawca nie może sprzętu wymaganego przez Zamawiającego dla realizacji usług, zgłoszonego do jednego zadania, zgłosić do innego zadania, na które składa ofertę.Odśnieżanie drogi ma na celu usunięcie śniegu z jezdni oraz obiektów towarzyszących, jakimi są przystanki komunikacji zbiorowej, zatoki, skrzyżowania dróg, na zakresie robót zgodnym z zał. nr 4 do SIWZ. Droga winna być odśnieżana na bieżąco w trakcie opadów śniegu tak, aby na nawierzchni nie zalegała większa warstwa śniegu niż 5 cm. Utrzymanie bieżące ma na celu zapobiegać powstawaniu większych,trudnych do usunięcia grubości warstw zamarzniętego śniegu, czego efektem jest powstanie głębokich kolein, które muszą być usunięte ciężkim sprzętem. Nawierzchnia jezdni winna być oczyszczona ze śniegu i śnieg usunięty w czasie 8 godzin po ustaniu opadów. W przypadku skrajnie niekorzystnych i nieustabilizowanych warunków atmosferycznych /zawieje i zamiecie śnieżne/ dopuszczalne jest odstępstwo od utrzymania w standardzie zgodnie z przyjętymi zasadami przy odśnieżaniu i zwalczaniu gołoledzi. Śliskość zimowa -zjawisko występujące na drodze na skutek utworzenia się na nawierzchni warstwy lodu, zlodowaciałego lub ubitego lodu. Likwidacja śliskości polega na jej zapobieganiu oraz usuwaniu poprzez posypywanie materiałem uszorstniającym - żużel,piasek oraz mieszanką tych materiałów z solą. Grube warstwy lodu lub zlodowaciałego,ubitego śniegu powinny być usuwane mechanicznie. Pozostałości w postaci cienkich warstw lodu można usuwać przez zastosowanie mieszanek z solą oraz ciągłe stosowanie uszorstniania nawierzchni jezdni i mechaniczne zbieranie.Przy zimowym utrzymaniu dróg dla zapobiegania powstaniu śliskości lub jej likwidacji w zależności od rodzaju spodziewanej lub już powstałej śliskości należy stosować odpowiednie metody oraz dawki i granulacje materiałów uszorstniających /żużel, piasek/ i mieszanki z solą. Zadanie nr 2 - Gmina Myślenice-południeZamówienie obejmuje zimowe utrzymanie dróg powiatowych o łącznej długości 30,2 km na terenie gminy Myślenice-południe, polegające na utrzymaniu przejezdności na tych drogach w okresie zimowym,zgodnie z przyjętym standardem poprzez zwalczanie śliskości zimowej, odśnieżanie i uszorstnienie jezdni,monitoring oraz patrolowanie dróg, a także pozimowe sprzątanie. Pozimowe sprzątanie chodników obejmuje oczyszczenie z wszelkich zanieczyszczeń i traw chodników na całej długości i szerokości oraz sprzątanie jezdni przy krawężnikach i oczyszczanie odwodnienia (m. in. kratek ściekowych). W ramach usługi Zimowego Utrzymania Dróg Wykonawca jest zobowiązany do pełnienia dyżuru telefonicznego, a także do patrolowania miejsc objętych umową i pełnienia dyżuru sprzętem (monitorowanie i gotowość do wykonania usługi). Wykonawca będzie zobowiązany pozostawać w gotowości do wykonania usługi zimowego utrzymania dróg przez cały okres Akcji Zima.Zamawiający będzie korzystał z systemu GPS. Standardy zimowego utrzymania dróg - wg standardów podanych w załączniku - zał. nr 3 do SIWZ. Utrzymanie przejezdności na drogach powiatowych odbywać się będzie przy użyciu własnych materiałów Wykonawcy, których wartość wliczona jest w cenę usługi.Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dysponował, dla każdego zadania, w pełni sprawnych sprzętem,wymaganym w SST do wykonania przedmiotu zamówienia. Wykonawca nie może sprzętu wymaganego przez Zamawiającego dla realizacji usług, zgłoszonego do jednego zadania, zgłosić do innego zadania, na które składa ofertę.Odśnieżanie drogi ma na celu usunięcie śniegu z jezdni oraz obiektów towarzyszących, jakimi są przystanki komunikacji zbiorowej, zatoki, skrzyżowania dróg, na zakresie robót zgodnym z zał. nr 4 do SIWZ. Droga winna być odśnieżana na bieżąco w trakcie opadów śniegu tak, aby na nawierzchni nie zalegała większa warstwa śniegu niż 5 cm. Utrzymanie bieżące ma na celu zapobiegać powstawaniu większych,trudnych do usunięcia grubości warstw zamarzniętego śniegu, czego efektem jest powstanie głębokich kolein, które muszą być usunięte ciężkim sprzętem. Nawierzchnia jezdni winna być oczyszczona ze śniegu i śnieg usunięty w czasie 8 godzin po ustaniu opadów. W przypadku skrajnie niekorzystnych i nieustabilizowanych warunków atmosferycznych /zawieje i zamiecie śnieżne/ dopuszczalne jest odstępstwo od utrzymania w standardzie zgodnie z przyjętymi zasadami przy odśnieżaniu i zwalczaniu gołoledzi. Śliskość zimowa -zjawisko występujące na drodze na skutek utworzenia się na nawierzchni warstwy lodu, zlodowaciałego lub ubitego lodu. Likwidacja śliskości polega na jej zapobieganiu oraz usuwaniu poprzez posypywanie materiałem uszorstniającym - żużel,piasek oraz mieszanką tych materiałów z solą. Grube warstwy lodu lub zlodowaciałego,ubitego śniegu powinny być usuwane mechanicznie. Pozostałości w postaci cienkich warstw lodu można usuwać przez zastosowanie mieszanek z solą oraz ciągłe stosowanie uszorstniania nawierzchni jezdni i mechaniczne zbieranie.Przy zimowym utrzymaniu dróg dla zapobiegania powstaniu śliskości lub jej likwidacji w zależności od rodzaju spodziewanej lub już powstałej śliskości należy stosować odpowiednie metody oraz dawki i granulacje materiałów uszorstniających /żużel, piasek/ i mieszanki z solą. Zadanie nr 3 - Miasto MyśleniceZamówienie obejmuje zimowe utrzymanie dróg powiatowych o łącznej długości 32,25 km na terenie miasta Myślenice, polegające na utrzymaniu przejezdności na tych drogach w okresie zimowym, zgodnie z przyjętym standardem poprzez zwalczanie śliskości zimowej, odśnieżanie i uszorstnienie jezdni, chodników,monitoring oraz patrolowanie dróg, a także pozimowe sprzątanie. Pozimowe sprzątanie chodników obejmuje oczyszczenie z wszelkich zanieczyszczeń i traw chodników na całej długości i szerokości oraz sprzątanie jezdni przy krawężnikach i oczyszczanie odwodnienia (m. in. kratek ściekowych). W ramach usługi Zimowego Utrzymania Dróg Wykonawca jest zobowiązany do pełnienia dyżuru telefonicznego, a także do patrolowania miejsc objętych umową i pełnienia dyżuru sprzętem (monitorowanie i gotowość do wykonania usługi). Wykonawca będzie zobowiązany pozostawać w gotowości do wykonania usługi zimowego utrzymania dróg przez cały okres Akcji Zima.Zamawiający będzie korzystał z systemu GPS. Standardy zimowego utrzymania dróg - wg standardów podanych w załączniku - zał. nr 3 do SIWZ. Utrzymanie przejezdności na drogach powiatowych odbywać się będzie przy użyciu własnych materiałów Wykonawcy, których wartość wliczona jest w cenę usługi.Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dysponował, dla każdego zadania, w pełni sprawnych sprzętem,wymaganym w SST do wykonania przedmiotu zamówienia. Wykonawca nie może sprzętu wymaganego przez Zamawiającego dla realizacji usług, zgłoszonego do jednego zadania, zgłosić do innego zadania, na które składa ofertę.Odśnieżanie drogi ma na celu usunięcie śniegu z jezdni oraz obiektów towarzyszących, jakimi są przystanki komunikacji zbiorowej, zatoki, skrzyżowania dróg, na zakresie robót zgodnym z zał. nr 4 do SIWZ. Droga winna być odśnieżana na bieżąco w trakcie opadów śniegu tak, aby na nawierzchni nie zalegała większa warstwa śniegu niż 5 cm. Utrzymanie bieżące ma na celu zapobiegać powstawaniu większych,trudnych do usunięcia grubości warstw zamarzniętego śniegu, czego efektem jest powstanie głębokich kolein, które muszą być usunięte ciężkim sprzętem. Nawierzchnia jezdni winna być oczyszczona ze śniegu i śnieg usunięty w czasie 8 godzin po ustaniu opadów. W przypadku skrajnie niekorzystnych i nieustabilizowanych warunków atmosferycznych /zawieje i zamiecie śnieżne/ dopuszczalne jest odstępstwo od utrzymania w standardzie zgodnie z przyjętymi zasadami przy odśnieżaniu i zwalczaniu gołoledzi. Śliskość zimowa -zjawisko występujące na drodze na skutek utworzenia się na nawierzchni warstwy lodu, zlodowaciałego lub ubitego lodu. Likwidacja śliskości polega na jej zapobieganiu oraz usuwaniu poprzez posypywanie materiałem uszorstniającym - żużel,piasek oraz mieszanką tych materiałów z solą. Grube warstwy lodu lub zlodowaciałego,ubitego śniegu powinny być usuwane mechanicznie. Pozostałości w postaci cienkich warstw lodu można usuwać przez zastosowanie mieszanek z solą oraz ciągłe stosowanie uszorstniania nawierzchni jezdni i mechaniczne zbieranie.Przy zimowym utrzymaniu dróg dla zapobiegania powstaniu śliskości lub jej likwidacji w zależności od rodzaju spodziewanej lub już powstałej śliskości należy stosować odpowiednie metody oraz dawki i granulacje materiałów uszorstniających /żużel, piasek/ i mieszanki z solą. Zadanie nr 4 - Gmina i Miasto DobczyceZamówienie obejmuje zimowe utrzymanie dróg powiatowych o łącznej długości 42,4 km na terenie gminy i miasta Dobczyce, polegające na utrzymaniu przejezdności na tych drogach w okresie zimowym,zgodnie z przyjętym standardem poprzez zwalczanie śliskości zimowej, odśnieżanie i uszorstnienie jezdni,monitoring oraz patrolowanie dróg, a także pozimowe sprzątanie. Pozimowe sprzątanie chodników obejmuje oczyszczenie z wszelkich zanieczyszczeń i traw chodników na całej długości i szerokości oraz sprzątanie jezdni przy krawężnikach i oczyszczanie odwodnienia (m. in. kratek ściekowych). W ramach usługi Zimowego Utrzymania Dróg Wykonawca jest zobowiązany do pełnienia dyżuru telefonicznego, a także do patrolowania miejsc objętych umową i pełnienia dyżuru sprzętem (monitorowanie i gotowość do wykonania usługi). Wykonawca będzie zobowiązany pozostawać w gotowości do wykonania usługi zimowego utrzymania dróg przez cały okres Akcji Zima.Zamawiający będzie korzystał z systemu GPS. Standardy zimowego utrzymania dróg - wg standardów podanych w załączniku - zał. nr 3 do SIWZ. Utrzymanie przejezdności na drogach powiatowych odbywać się będzie przy użyciu własnych materiałów Wykonawcy, których wartość wliczona jest w cenę usługi.Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dysponował, dla każdego zadania, w pełni sprawnych sprzętem,wymaganym w SST do wykonania przedmiotu zamówienia. Wykonawca nie może sprzętu wymaganego przez Zamawiającego dla realizacji usług, zgłoszonego do jednego zadania, zgłosić do innego zadania, na które składa ofertę.Odśnieżanie drogi ma na celu usunięcie śniegu z jezdni oraz obiektów towarzyszących, jakimi są przystanki komunikacji zbiorowej, zatoki, skrzyżowania dróg, na zakresie robót zgodnym z zał. nr 4 do SIWZ. Droga winna być odśnieżana na bieżąco w trakcie opadów śniegu tak, aby na nawierzchni nie zalegała większa warstwa śniegu niż 5 cm. Utrzymanie bieżące ma na celu zapobiegać powstawaniu większych,trudnych do usunięcia grubości warstw zamarzniętego śniegu, czego efektem jest powstanie głębokich kolein, które muszą być usunięte ciężkim sprzętem. Nawierzchnia jezdni winna być oczyszczona ze śniegu i śnieg usunięty w czasie 8 godzin po ustaniu opadów. W przypadku skrajnie niekorzystnych i nieustabilizowanych warunków atmosferycznych /zawieje i zamiecie śnieżne/ dopuszczalne jest odstępstwo od utrzymania w standardzie zgodnie z przyjętymi zasadami przy odśnieżaniu i zwalczaniu gołoledzi. Śliskość zimowa -zjawisko występujące na drodze na skutek utworzenia się na nawierzchni warstwy lodu, zlodowaciałego lub ubitego lodu. Likwidacja śliskości polega na jej zapobieganiu oraz usuwaniu poprzez posypywanie materiałem uszorstniającym - żużel,piasek oraz mieszanką tych materiałów z solą. Grube warstwy lodu lub zlodowaciałego,ubitego śniegu powinny być usuwane mechanicznie. Pozostałości w postaci cienkich warstw lodu można usuwać przez zastosowanie mieszanek z solą oraz ciągłe stosowanie uszorstniania nawierzchni jezdni i mechaniczne zbieranie.Przy zimowym utrzymaniu dróg dla zapobiegania powstaniu śliskości lub jej likwidacji w zależności od rodzaju spodziewanej lub już powstałej śliskości należy stosować odpowiednie metody oraz dawki i granulacje materiałów uszorstniających /żużel, piasek/ i mieszanki z solą. Zadanie nr 5 - Gmina i Miasto SułkowiceZamówienie obejmuje zimowe utrzymanie dróg powiatowych o łącznej długości 20,0 km na terenie gminy i miasta Sułkowice, polegające na utrzymaniu przejezdności na tych drogach w okresie zimowym,zgodnie z przyjętym standardem poprzez zwalczanie śliskości zimowej, odśnieżanie i uszorstnienie jezdni,monitoring oraz patrolowanie dróg, a także pozimowe sprzątanie. Pozimowe sprzątanie chodników obejmuje oczyszczenie z wszelkich zanieczyszczeń i traw chodników na całej długości i szerokości oraz sprzątanie jezdni przy krawężnikach i oczyszczanie odwodnienia (m. in. kratek ściekowych). W ramach usługi Zimowego Utrzymania Dróg Wykonawca jest zobowiązany do pełnienia dyżuru telefonicznego, a także do patrolowania miejsc objętych umową i pełnienia dyżuru sprzętem (monitorowanie i gotowość do wykonania usługi). Wykonawca będzie zobowiązany pozostawać w gotowości do wykonania usługi zimowego utrzymania dróg przez cały okres Akcji Zima.Zamawiający będzie korzystał z systemu GPS. Standardy zimowego utrzymania dróg - wg standardów podanych w załączniku - zał. nr 3 do SIWZ. Utrzymanie przejezdności na drogach powiatowych odbywać się będzie przy użyciu własnych materiałów Wykonawcy, których wartość wliczona jest w cenę usługi.Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dysponował, dla każdego zadania, w pełni sprawnych sprzętem,wymaganym w SST do wykonania przedmiotu zamówienia. Wykonawca nie może sprzętu wymaganego przez Zamawiającego dla realizacji usług, zgłoszonego do jednego zadania, zgłosić do innego zadania, na które składa ofertę.Odśnieżanie drogi ma na celu usunięcie śniegu z jezdni oraz obiektów towarzyszących, jakimi są przystanki komunikacji zbiorowej, zatoki, skrzyżowania dróg, na zakresie robót zgodnym z zał. nr 4 do SIWZ. Droga winna być odśnieżana na bieżąco w trakcie opadów śniegu tak, aby na nawierzchni nie zalegała większa warstwa śniegu niż 5 cm. Utrzymanie bieżące ma na celu zapobiegać powstawaniu większych,trudnych do usunięcia grubości warstw zamarzniętego śniegu, czego efektem jest powstanie głębokich kolein, które muszą być usunięte ciężkim sprzętem. Nawierzchnia jezdni winna być oczyszczona ze śniegu i śnieg usunięty w czasie 8 godzin po ustaniu opadów. W przypadku skrajnie niekorzystnych i nieustabilizowanych warunków atmosferycznych /zawieje i zamiecie śnieżne/ dopuszczalne jest odstępstwo od utrzymania w standardzie zgodnie z przyjętymi zasadami przy odśnieżaniu i zwalczaniu gołoledzi. Śliskość zimowa -zjawisko występujące na drodze na skutek utworzenia się na nawierzchni warstwy lodu, zlodowaciałego lub ubitego lodu. Likwidacja śliskości polega na jej zapobieganiu oraz usuwaniu poprzez posypywanie materiałem uszorstniającym - żużel,piasek oraz mieszanką tych materiałów z solą. Grube warstwy lodu lub zlodowaciałego,ubitego śniegu powinny być usuwane mechanicznie. Pozostałości w postaci cienkich warstw lodu można usuwać przez zastosowanie mieszanek z solą oraz ciągłe stosowanie uszorstniania nawierzchni jezdni i mechaniczne zbieranie.Przy zimowym utrzymaniu dróg dla zapobiegania powstaniu śliskości lub jej likwidacji w zależności od rodzaju spodziewanej lub już powstałej śliskości należy stosować odpowiednie metody oraz dawki i granulacje materiałów uszorstniających /żużel, piasek/ i mieszanki z solą. Zadanie nr 6 - Gmina PcimZamówienie obejmuje zimowe utrzymanie dróg powiatowych o łącznej długości 33,7 km na terenie gminy Pcim,polegające na utrzymaniu przejezdności na tych drogach w okresie zimowym, zgodnie z przyjętym standardem poprzez zwalczanie śliskości zimowej, odśnieżanie i uszorstnienie jezdni, monitoring oraz patrolowanie dróg, a także pozimowe sprzątanie. Pozimowe sprzątanie chodników obejmuje oczyszczenie z wszelkich zanieczyszczeń i traw chodników na całej długości i szerokości oraz sprzątanie jezdni przy krawężnikach i oczyszczanie odwodnienia (m. in. kratek ściekowych). W ramach usługi Zimowego Utrzymania Dróg Wykonawca jest zobowiązany dopełnienia dyżuru telefonicznego, a także do patrolowania miejsc objętych umową i pełnienia dyżuru sprzętem(monitorowanie i gotowość do wykonania usługi). Wykonawca będzie zobowiązany pozostawać w gotowości do wykonania usługi zimowego utrzymania dróg przez cały okres Akcji Zima.Zamawiający będzie korzystał z systemu GPS. Standardy zimowego utrzymania dróg - wg standardów podanych w załączniku - zał. nr 3 do SIWZ. Utrzymanie przejezdności na drogach powiatowych odbywać się będzie przy użyciu własnych materiałów Wykonawcy, których wartość wliczona jest w cenę usługi.Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dysponował,dla każdego zadania, w pełni sprawnych sprzętem,wymaganym w SST do wykonania przedmiotu zamówienia.Wykonawca nie może sprzętu wymaganego przez Zamawiającego dla realizacji usług, zgłoszonego do jednego zadania, zgłosić do innego zadania, na które składa ofertę. Odśnieżanie drogi ma na celu usunięcie śniegu z jezdni oraz obiektów towarzyszących, jakimi są przystanki komunikacji zbiorowej, zatoki, skrzyżowania dróg,na zakresie robót zgodnym z zał. nr 4 do SIWZ. Droga winna być odśnieżana na bieżąco w trakcie opadów śniegu tak, aby na nawierzchni nie zalegała większa warstwa śniegu niż 5 cm. Utrzymanie bieżące ma na celu zapobiegać powstawaniu większych,trudnych do usunięcia grubości warstw zamarzniętego śniegu, czego efektem jest powstanie głębokich kolein, które muszą być usunięte ciężkim sprzętem. Nawierzchnia jezdni winna być oczyszczona ze śniegu i śnieg usunięty w czasie 8 godzin po ustaniu opadów. W przypadku skrajnie niekorzystnych i nieustabilizowanych warunków atmosferycznych /zawieje i zamiecie śnieżne/ dopuszczalne jest odstępstwo od utrzymania w standardzie zgodnie z przyjętymi zasadami przy odśnieżaniu i zwalczaniu gołoledzi. Śliskość zimowa -zjawisko występujące na drodze na skutek utworzenia się na nawierzchni warstwy lodu, zlodowaciałego lub ubitego lodu. Likwidacja śliskości polega na jej zapobieganiu oraz usuwaniu poprzez posypywanie materiałem uszorstniającym - żużel, piasek oraz mieszanką tych materiałów z solą.Grube warstwy lodu lub zlodowaciałego,ubitego śniegu powinny być usuwane mechanicznie. Pozostałości w postaci cienkich warstw lodu można usuwać przez zastosowanie mieszanek z solą oraz ciągłe stosowanie uszorstniania nawierzchni jezdni i mechaniczne zbieranie.Przy zimowym utrzymaniu dróg dla zapobiegania powstaniu śliskości lub jej likwidacji w zależności od rodzaju spodziewanej lub już powstałej śliskości należy stosować odpowiednie metody oraz dawki i granulacje materiałów uszorstniających /żużel, piasek/ i mieszanki z solą. Zadanie nr 7 - Gmina RaciechowiceZamówienie obejmuje zimowe utrzymanie dróg powiatowych o łącznej długości 43,0 km na terenie gminy Raciechowice, polegające na utrzymaniu przejezdności na tych drogach w okresie zimowym,zgodnie z przyjętym standardem poprzez zwalczanie śliskości zimowej, odśnieżanie i uszorstnienie jezdni,monitoring oraz patrolowanie dróg, a także pozimowe sprzątanie. Pozimowe sprzątanie chodników obejmuje oczyszczenie z wszelkich zanieczyszczeń i traw chodników na całej długości i szerokości oraz sprzątanie jezdni przy krawężnikach i oczyszczanie odwodnienia (m. in. kratek ściekowych). W ramach usługi Zimowego Utrzymania Dróg Wykonawca jest zobowiązany do pełnienia dyżuru telefonicznego, a także do patrolowania miejsc objętych umową i pełnienia dyżuru sprzętem (monitorowanie i gotowość do wykonania usługi). Wykonawca będzie zobowiązany pozostawać w gotowości do wykonania usługi zimowego utrzymania dróg przez cały okres Akcji Zima.Zamawiający będzie korzystał z systemu GPS. Standardy zimowego utrzymania dróg - wg standardów podanych w załączniku - zał. nr 3 do SIWZ. Utrzymanie przejezdności na drogach powiatowych odbywać się będzie przy użyciu własnych materiałów Wykonawcy, których wartość wliczona jest w cenę usługi.Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dysponował, dla każdego zadania, w pełni sprawnych sprzętem,wymaganym w SST do wykonania przedmiotu zamówienia. Wykonawca nie może sprzętu wymaganego przez Zamawiającego dla realizacji usług, zgłoszonego do jednego zadania, zgłosić do innego zadania, na które składa ofertę.Odśnieżanie drogi ma na celu usunięcie śniegu z jezdni oraz obiektów towarzyszących, jakimi są przystanki komunikacji zbiorowej, zatoki, skrzyżowania dróg, na zakresie robót zgodnym z zał. nr 4 do SIWZ. Droga winna być odśnieżana na bieżąco w trakcie opadów śniegu tak, aby na nawierzchni nie zalegała większa warstwa śniegu niż 5 cm. Utrzymanie bieżące ma na celu zapobiegać powstawaniu większych,trudnych do usunięcia grubości warstw zamarzniętego śniegu, czego efektem jest powstanie głębokich kolein, które muszą być usunięte ciężkim sprzętem. Nawierzchnia jezdni winna być oczyszczona ze śniegu i śnieg usunięty w czasie 8 godzin po ustaniu opadów. W przypadku skrajnie niekorzystnych i nieustabilizowanych warunków atmosferycznych /zawieje i zamiecie śnieżne/ dopuszczalne jest odstępstwo od utrzymania w standardzie zgodnie z przyjętymi zasadami przy odśnieżaniu i zwalczaniu gołoledzi. Śliskość zimowa -zjawisko występujące na drodze na skutek utworzenia się na nawierzchni warstwy lodu, zlodowaciałego lub ubitego lodu. Likwidacja śliskości polega na jej zapobieganiu oraz usuwaniu poprzez posypywanie materiałem uszorstniającym - żużel, piasek oraz mieszanką tych materiałów z solą. Grube warstwy lodu lub zlodowaciałego,ubitego śniegu powinny być usuwane mechanicznie. Pozostałości w postaci cienkich warstw lodu można usuwać przez zastosowanie mieszanek z solą oraz ciągłe stosowanie uszorstniania nawierzchni jezdni i mechaniczne zbieranie.Przy zimowym utrzymaniu dróg dla zapobiegania powstaniu śliskości lub jej likwidacji w zależności od rodzaju spodziewanej lub już powstałej śliskości należy stosować odpowiednie metody oraz dawki i granulacje materiałów uszorstniających /żużel, piasek/ i mieszanki z solą. Zadanie nr 8 - Gmina SieprawZamówienie obejmuje zimowe utrzymanie dróg powiatowych o łącznej długości 34,4 km na terenie gminy Siepraw, polegające na utrzymaniu przejezdności na tych drogach w okresie zimowym, zgodnie z przyjętym standardem poprzez zwalczanie śliskości zimowej, odśnieżanie i uszorstnienie jezdni, monitoring oraz patrolowanie dróg, a także pozimowe sprzątanie. Pozimowe sprzątanie chodników obejmuje oczyszczenie z wszelkich zanieczyszczeń i traw chodników na całej długości i szerokości oraz sprzątanie jezdni przy krawężnikach i oczyszczanie odwodnienia (m. in. kratek ściekowych). W ramach usługi Zimowego Utrzymania Dróg Wykonawca jest zobowiązany do pełnienia dyżuru telefonicznego, a także do patrolowania miejsc objętych umową i pełnienia dyżuru sprzętem (monitorowanie i gotowość do wykonania usługi). Wykonawca będzie zobowiązany pozostawać w gotowości do wykonania usługi zimowego utrzymania dróg przez cały okres Akcji Zima.Zamawiający będzie korzystał z systemu GPS. Standardy zimowego utrzymania dróg - wg standardów podanych w załączniku - zał. nr 3 do SIWZ. Utrzymanie przejezdności na drogach powiatowych odbywać się będzie przy użyciu własnych materiałów Wykonawcy, których wartość wliczona jest w cenę usługi.Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dysponował, dla każdego zadania, w pełni sprawnych sprzętem,wymaganym w SST do wykonania przedmiotu zamówienia. Wykonawca nie może sprzętu wymaganego przez Zamawiającego dla realizacji usług, zgłoszonego do jednego zadania, zgłosić do innego zadania, na które składa ofertę.Odśnieżanie drogi ma na celu usunięcie śniegu z jezdni oraz obiektów towarzyszących, jakimi są przystanki komunikacji zbiorowej, zatoki, skrzyżowania dróg, na zakresie robót zgodnym z zał. nr 4 do SIWZ. Droga winna być odśnieżana na bieżąco w trakcie opadów śniegu tak, aby na nawierzchni nie zalegała większa warstwa śniegu niż 5 cm. Utrzymanie bieżące ma na celu zapobiegać powstawaniu większych,trudnych do usunięcia grubości warstw zamarzniętego śniegu, czego efektem jest powstanie głębokich kolein, które muszą być usunięte ciężkim sprzętem. Nawierzchnia jezdni winna być oczyszczona ze śniegu i śnieg usunięty w czasie 8 godzin po ustaniu opadów. W przypadku skrajnie niekorzystnych i nieustabilizowanych warunków atmosferycznych /zawieje i zamiecie śnieżne/ dopuszczalne jest odstępstwo od utrzymania w standardzie zgodnie z przyjętymi zasadami przy odśnieżaniu i zwalczaniu gołoledzi. Śliskość zimowa -zjawisko występujące na drodze na skutek utworzenia się na nawierzchni warstwy lodu, zlodowaciałego lub ubitego lodu. Likwidacja śliskości polega na jej zapobieganiu oraz usuwaniu poprzez posypywanie materiałem uszorstniającym - żużel,piasek oraz mieszanką tych materiałów z solą. Grube warstwy lodu lub zlodowaciałego,ubitego śniegu powinny być usuwane mechanicznie. Pozostałości w postaci cienkich warstw lodu można usuwać przez zastosowanie mieszanek z solą oraz ciągłe stosowanie uszorstniania nawierzchni jezdni i mechaniczne zbieranie.Przy zimowym utrzymaniu dróg dla zapobiegania powstaniu śliskości lub jej likwidacji w zależności od rodzaju spodziewanej lub już powstałej śliskości należy stosować odpowiednie metody oraz dawki i granulacje materiałów uszorstniających /żużel, piasek/ i mieszanki z solą. Zadanie nr 9 - Gmina Lubień i Gmina TokarniaZamówienie obejmuje zimowe utrzymanie dróg powiatowych o łącznej długości 32,6 km na terenie gminy Lubień i gminy Tokarnia, polegające na utrzymaniu przejezdności na tych drogach w okresie zimowym,zgodnie z przyjętym standardem poprzez zwalczanie śliskości zimowej, odśnieżanie i uszorstnienie jezdni,monitoring oraz patrolowanie dróg, a także pozimowe sprzątanie. Pozimowe sprzątanie chodników obejmuje oczyszczenie z wszelkich zanieczyszczeń i traw chodników na całej długości i szerokości oraz sprzątanie jezdni przy krawężnikach i oczyszczanie odwodnienia (m. in. kratek ściekowych). W ramach usługi Zimowego Utrzymania Dróg Wykonawca jest zobowiązany do pełnienia dyżuru telefonicznego, a także do patrolowania miejsc objętych umową i pełnienia dyżuru sprzętem (monitorowanie i gotowość do wykonania usługi). Wykonawca będzie zobowiązany pozostawać w gotowości do wykonania usługi zimowego utrzymania dróg przez cały okres Akcji Zima.Zamawiający będzie korzystał z systemu GPS. Standardy zimowego utrzymania dróg - wg standardów podanych w załączniku - zał. nr 3 do SIWZ. Utrzymanie przejezdności na drogach powiatowych odbywać się będzie przy użyciu własnych materiałów Wykonawcy, których wartość wliczona jest w cenę usługi.Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dysponował, dla każdego zadania, w pełni sprawnych sprzętem,wymaganym w SST do wykonania przedmiotu zamówienia. Wykonawca nie może sprzętu wymaganego przez Zamawiającego dla realizacji usług, zgłoszonego do jednego zadania, zgłosić do innego zadania, na które składa ofertę.Odśnieżanie drogi ma na celu usunięcie śniegu z jezdni oraz obiektów towarzyszących, jakimi są przystanki komunikacji zbiorowej, zatoki, skrzyżowania dróg, na zakresie robót zgodnym z zał. nr 4 do SIWZ. Droga winna być odśnieżana na bieżąco w trakcie opadów śniegu tak, aby na nawierzchni nie zalegała większa warstwa śniegu niż 5 cm. Utrzymanie bieżące ma na celu zapobiegać powstawaniu większych,trudnych do usunięcia grubości warstw zamarzniętego śniegu, czego efektem jest powstanie głębokich kolein, które muszą być usunięte ciężkim sprzętem. Nawierzchnia jezdni winna być oczyszczona ze śniegu i śnieg usunięty w czasie 8 godzin po ustaniu opadów. W przypadku skrajnie niekorzystnych i nieustabilizowanych warunków atmosferycznych /zawieje i zamiecie śnieżne/ dopuszczalne jest odstępstwo od utrzymania w standardzie zgodnie z przyjętymi zasadami przy odśnieżaniu i zwalczaniu gołoledzi. Śliskość zimowa -zjawisko występujące na drodze na skutek utworzenia się na nawierzchni warstwy lodu, zlodowaciałego lub ubitego lodu. Likwidacja śliskości polega na jej zapobieganiu oraz usuwaniu poprzez posypywanie materiałem uszorstniającym - żużel,piasek oraz mieszanką tych materiałów z solą. Grube warstwy lodu lub zlodowaciałego,ubitego śniegu powinny być usuwane mechanicznie. Pozostałości w postaci cienkich warstw lodu można usuwać przez zastosowanie mieszanek z solą oraz ciągłe stosowanie uszorstniania nawierzchni jezdni i mechaniczne zbieranie.Przy zimowym utrzymaniu dróg dla zapobiegania powstaniu śliskości lub jej likwidacji w zależności od rodzaju spodziewanej lub już powstałej śliskości należy stosować odpowiednie metody oraz dawki i granulacje materiałów uszorstniających /żużel, piasek/ i mieszanki z solą. Zadanie nr 10 - Gmina WiśniowaZamówienie obejmuje zimowe utrzymanie dróg powiatowych o łącznej długości 25,8 km na terenie gminy Wiśniowa, polegające na utrzymaniu przejezdności na tych drogach w okresie zimowym, zgodnie z przyjętym standardem poprzez zwalczanie śliskości zimowej, odśnieżanie i uszorstnienie jezdni, monitoring oraz patrolowanie dróg, a także pozimowe sprzątanie. Pozimowe sprzątanie chodników obejmuje oczyszczenie z wszelkich zanieczyszczeń i traw chodników na całej długości i szerokości oraz sprzątanie jezdni przy krawężnikach i oczyszczanie odwodnienia (m. in. kratek ściekowych). W ramach usługi Zimowego Utrzymania Dróg Wykonawca jest zobowiązany do pełnienia dyżuru telefonicznego, a także do patrolowania miejsc objętych umową i pełnienia dyżuru sprzętem (monitorowanie i gotowość do wykonania usługi). Wykonawca będzie zobowiązany pozostawać w gotowości do wykonania usługi zimowego utrzymania dróg przez cały okres Akcji Zima.Zamawiający będzie korzystał z systemu GPS. Standardy zimowego utrzymania dróg - wg standardów podanych w załączniku - zał. nr 3 do SIWZ. Utrzymanie przejezdności na drogach powiatowych odbywać się będzie przy użyciu własnych materiałów Wykonawcy, których wartość wliczona jest w cenę usługi.Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dysponował, dla każdego zadania, w pełni sprawnych sprzętem,wymaganym w SST do wykonania przedmiotu zamówienia. Wykonawca nie może sprzętu wymaganego przez Zamawiającego dla realizacji usług, zgłoszonego do jednego zadania, zgłosić do innego zadania, na które składa ofertę.Odśnieżanie drogi ma na celu usunięcie śniegu z jezdni oraz obiektów towarzyszących, jakimi są przystanki komunikacji zbiorowej, zatoki, skrzyżowania dróg, na zakresie robót zgodnym z zał. nr 4 do SIWZ. Droga winna być odśnieżana na bieżąco w trakcie opadów śniegu tak, aby na nawierzchni nie zalegała większa warstwa śniegu niż 5 cm. Utrzymanie bieżące ma na celu zapobiegać powstawaniu większych,trudnych do usunięcia grubości warstw zamarzniętego śniegu, czego efektem jest powstanie głębokich kolein, które muszą być usunięte ciężkim sprzętem. Nawierzchnia jezdni winna być oczyszczona ze śniegu i śnieg usunięty w czasie 8 godzin po ustaniu opadów. W przypadku skrajnie niekorzystnych i nieustabilizowanych warunków atmosferycznych /zawieje i zamiecie śnieżne/ dopuszczalne jest odstępstwo od utrzymania w standardzie zgodnie z przyjętymi zasadami przy odśnieżaniu i zwalczaniu gołoledzi. Śliskość zimowa -zjawisko występujące na drodze na skutek utworzenia się na nawierzchni warstwy lodu, zlodowaciałego lub ubitego lodu. Likwidacja śliskości polega na jej zapobieganiu oraz usuwaniu poprzez posypywanie materiałem uszorstniającym - żużel,piasek oraz mieszanką tych materiałów z solą. Grube warstwy lodu lub zlodowaciałego,ubitego śniegu powinny być usuwane mechanicznie. Pozostałości w postaci cienkich warstw lodu można usuwać przez zastosowanie mieszanek z solą oraz ciągłe stosowanie uszorstniania nawierzchni jezdni i mechaniczne zbieranie.Przy zimowym utrzymaniu dróg dla zapobiegania powstaniu śliskości lub jej likwidacji w zależności od rodzaju spodziewanej lub już powstałej śliskości należy stosować odpowiednie metody oraz dawki i granulacje materiałów uszorstniających /żużel, piasek/ i mieszanki z solą. |
branża | Drogownictwo |
podbranża | utrzymanie dróg |
kody CPV | 90620000, 90630000 |
forma | przetarg nieograniczony |
typ ogłoszenia | usługi, wykonanie |
kraj realizacji | Polska |
województwo realizacji | Małopolskie |
kraj organizatora | Polska |
województwo organizatora | Małopolskie |