Przetarg 11605465 - Zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie powiatu...

   
Analizuj Zamówienie 11605465
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2025-10-22
przedmiot ogłoszenia
Zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie powiatu namysłowskiego w latach 2025 – 2027 .

1. 1. Przedmiot zamówienia: Zimowe utrzymanie dróg powiatowych i leżących przy nich chodników n
a terenie powiatu namysłowskiego, zgodnie z wykazami stanowiącymi załącznik nr 4 do SWZ o nazwach: 10 Załącznik nr 4.1 Standardy zimowego utrzymania, zestawienie dróg do zimowego utrzymania i 11 Załącznik nr 4.2 Zestawienie chodników - do zimowego utrzymania, w latach 2025 – 2027, obejmujących dwa sezony zimowe: 01.11.2025 r. – 15.04.2026 r.; 01.11.2026 r. – 15.04.2027 r.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia polegający na wyszczególnieniu prac do wykonania przedstawiony jest w załączniku do formularza oferty o nazwie: 04 Załącznik nr 1.2 Formularz cenowy – Zimowe utrzymanie dróg i chodników.3. Kody i nazwy według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): Główny kod CPV: 90620000 - 9 Usługi odśnieżania.Dodatkowe kody CPV: 90630000 - 2 Usługi usuwania oblodzeń.4. Zimowe utrzymanie dróg na terenie powiatu namysłowskiego polegać będzie na odśnieżaniu i zwalczaniu śliskości zimowej na drogach i chodnikach, zgodnie ze specyfikacjami technicznymi i standardami zimowego utrzymania dróg.5. Zamawiający zapewnia GPS-y do zamontowania w sprzęcie Wykonawcy do zimowego utrzymania dróg.6. Wykonawca zobowiązany jest we własnym zakresie i na własny koszt zabezpieczyć odpowiedni sprzęt i materiały do wykonywania przedmiotu zamówienia (odśnieżania i zwalczania śliskości zimowej na drogach i chodnikach).7. Wykonawca zobowiązany jest do stałego i bieżącego monitorowania stanu dróg i podejmowania w porozumieniu z koordynatorem Zamawiającego decyzji o wykonywaniu przedmiotu zamówienia. Zamawiający dokonywać będzie wyrywkowych kontroli realizacji prac określonych w przedmiocie zamówienia. Niewykonanie, zaniechanie lub nienależyte wykonania przedmiotu zamówienia będzie podstawą do naliczenia kar umownych.8. Do zadań Wykonawcy należy w szczególności:1) Wykonywanie usług zgodnie z ustawą z dnia 21 marca 1985 r. o drogach publicznych (Dz. U. 2023 poz. 645 z późn. zmianami), ustawą z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2025 r., poz. 889 z późn. zmianami), specyfikacjami technicznymi, wszelkimi niezbędnymi przepisami, obowiązującymi Polskimi Normami oraz zasadami współczesnej wiedzy technicznej zapewniając bezpieczne i higieniczne warunki pracy, stosując wyroby posiadające stosowne aprobaty techniczne.2) Stałe i bieżące monitorowanie (śledzenie) warunków pogodowych.3) Stałe i bieżące monitorowanie stanu dróg i podejmowanie w porozumieniu z koordynatorem Zamawiającego decyzji o wykonywaniu przedmiotu zamówienia.4) Bezzwłoczne informowanie Zamawiającego o wszelkich przeszkodach uniemożliwiających i utrudniających wykonanie zadania.5) Dysponowanie osobami posiadającymi zdolności, doświadczenie, wiedzę oraz wymagane uprawnienia, a także zabezpieczenie odpowiedniego sprzętu i materiałów (piasek, sól drogowa w proporcjach 1:4) do wykonywania przedmiotu zamówienia (odśnieżania i zwalczania śliskości zimowej na drogach) we własnym zakresie i na własny koszt.6) Zachowanie standardów zimowego utrzymania na drogach powiatowych.7) Stałe i bieżące utrzymanie sprzętu w stałej sprawności technicznej. W razie awarii sprzętu Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć sprzęt zastępczy bez dodatkowego wynagrodzenia.8) Wykonywanie usług zgodnie z zasadami współczesnej wiedzy technicznej zapewniając bezpieczne i higieniczne warunki pracy w tym dla użytkowników dróg.9) Ponoszenie odpowiedzialności i wszelkich kosztów z tytułu strat materialnych powstałych w związku z zaistnieniem zdarzeń losowych i z tytułu odpowiedzialności cywilnej za szkody oraz następstwa nieszczęśliwych wypadków dot. pracowników, osób trzecich, użytkowników dróg będących przedmiotem niniejszego zamówienia - powstałe w związku z wykonywaniem przedmiotu zamówienia. 10) Zapewnienie materiałów i składowiska materiałów do zwalczania śliskości oraz dostępu do niego na własny koszt i we własnym zakresie.11) Zapewnienie, w przypadku nasilenia niekorzystnych warunków atmosferycznych, całodobowej realizacji przedmiotu zamówienia, przy zachowaniu zasady wymiany operatorów (kierowców) przez ich zmienników.12) Zabezpieczenie sprzętu wraz z operatorami (kierowcami) posiadającymi stosowne kwalifikacje gwarantujące prawidłowe wykonanie przedmiotu zamówienia.13) Zapewnienie stałej łączności telefonicznej z Zamawiającym. Wymagany jest telefon komórkowy w każdym nośniku sprzętu.14) Przed rozpoczęciem każdego sezonu zimowego - przedłożenie Zamawiającemu aktualnego wykazu sprzętu, operatorów i kierowców oraz aktualnych numerów telefonów Wykonawcy i jego pracowników.15) Na każde wezwanie Zamawiającego (telefoniczne lub ustne) - delegowanie swojego koordynatora wraz z samochodem do uczestniczenia w kontroli.16) Udostępnienie na własny koszt samochodu do dokonywania kontroli 4 razy w miesiącu celem oceny wykonywanych prac – w okresie prowadzenia akcji zimowego utrzymania dróg.9. Uznaje się, że wszelkie koszty związane z wypełnieniem wymagań określonych w przedmiocie zamówienia nie podlegają odrębnej zapłacie i będą uwzględnione w cenach jednostkowych netto jakie zaproponuje Wykonawca w cenniku.10. Zamawiający dokonywać będzie wyrywkowych kontroli realizacji prac określonych w przedmiocie zamówienia. Niewykonanie, zaniechanie lub nienależyte wykonanie przedmiotu zamówienia będzie podstawą do naliczenia kar umownych.11. Składający oferty wykonawcy zobowiązani są do zapoznania z istotnymi przepisami prawa, aktami i regulacjami obowiązującymi w Polsce, które w jakikolwiek sposób mogą wpływać lub odnosić się do działań podejmowanych w związku z zamówieniem publicznym i w następstwie podpisania umowy. 12. Wykonawcy są odpowiedzialni za staranne zaznajomienie się ze SWZ wraz z jej załącznikami, wszelkimi zmianami do SWZ sporządzonymi w okresie przetargowym oraz za uzyskanie wiarygodnych informacji dotyczących poszczególnych warunków i obowiązków, które mogą w jakikolwiek sposób oddziaływać na sumę czy istotę oferty lub na wykonywanie prac.13. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w SWZ i ofercie.14. Dodatkowo opis przedmiotu zamówienia zawarto w projektowanych postanowieniach umowy, stanowiących załącznik do SWZ.15. Miejsce realizacji zamówienia: drogi powiatowe Powiatu Namysłowskiego.

IZM.272.20.2025.AK-G.
branża Drogownictwo
podbranża utrzymanie dróg
kody CPV 90620000, 90630000
forma tryb podstawowy
typ ogłoszenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Opolskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Opolskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: utrzymanie dróg