Przetarg 12172807 - ZIMOWE UTRZYMANIE DRÓG GMINNYCH I CHODNIKÓW NA TERENIE...

   
Analizuj Zamówienie 12172807
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2025-11-25
przedmiot ogłoszenia
ZIMOWE UTRZYMANIE DRÓG GMINNYCH I CHODNIKÓW NA TERENIE GMINY ŁAŃCUT W SEZONIE 2025/2026 - REJON OBSZAROWY NR 3

1. Przedmiotem zamówienia są usługi związane z zimowym utrzymaniem dróg gmin
nych oraz chodników na terenie Gminy Łańcut w sezonie 2025/2026 r., w szczególności odśnieżanie, zwalczanie gołoledzi oraz śliskości pośniegowej.2. Niniejsze zamówienie obejmuje również zimowe utrzymanie chodników przy drogach wojewódzkich o łącznej długości ok. 7,76 km oraz przy drogach powiatowych o łącznej długości ok. 27,24 km na terenie gminy Łańcut.3. Zamówienie w ramach REJONU OBSZAROWEGO NR 3 – obejmuje odśnieżnie i posypywanie dróg gminnych i wewnętrznych oraz chodników na terenie sołectwa: Albigowa-Honie, Handzlówka i Albigowa - ok. 40,82 km (wszystkie drogi w zwartej zabudowie miejscowości) chodniki, przy drogach wojewódzkich ok. 5,17 km przy drogach powiatowych ok. 5,3 kmDrogi: publiczneOrientacyjna ilość godzin pracy sprzętu i mieszanki piaskowo – solnej- pługopiaskarka – 84 h- mieszanka piaskowo – solna 20 % - 40 m3Drogi: wewnętrzneOrientacyjna ilość godzin pracy sprzętu i mieszanki piaskowo – solnej- pługopiaskarka – 126 h- mieszanka piaskowo – solna 20 % - 60 m3Chodniki:Orientacyjna ilość godzin pracy sprzętu i mieszanki piaskowo – solnej- pługopiaskarka/ sprzęt zamienny – 30 h- mieszanka piaskowo – solna 20 % - 20 m34. Minimalne standardy utrzymania zimowego:Drogi: Jezdnia musi być przejezdna na całej szerokości najpóźniej do 8 godzin - drogi gminne publiczne, pozostałe drogi wewnętrzne do 12 godzin od czasu zgłoszenia wyjazdu, w pierwszej kolejności będą odśnieżane drogi gminne publiczne.Chodniki:1) Chodnik odśnieżony i posypany mieszanką środków uszorstniających w 30% szerokości, dopuszcza się zaleganie warstwy śniegu lub błota pośniegowego grubości do 3 cm w ciągu 8h 2) Chodnik odśnieżony i posypany mieszanką środków uszorstniających w 50% szerokości, dopuszcza się zaleganie warstwy śniegu lub błota pośniegowego grubości do 3 cm w ciągu 15h 3) Chodnik odśnieżony i posypane mieszanką środków uszorstniających w 80% szerokości, dopuszcza się zaleganie warstwy śniegu lub błota pośniegowego grubości do 3 cm w ciągu 24hZałożenia ogólne: Do odśnieżania chodników należy używać pojazdów wraz z rozsypywaczem materiałów do zwalczania śliskości zimowej i pługiem z lemieszem gumowym. Pojazdy do odśnieżania i posypywania chodników nie mogą powodować niszczenia infrastruktury drogowej. Sprzęt powinien być zaopatrzony w materiały pędne w ilości niezbędnej do zapewnienia ciągłej pracy niezależnie od panujących warunków atmosferycznych. Maszyny z zamontowanym osprzętem odśnieżnym powinny być wyposażone w należyte oświetlenie łącznie ze światłem ostrzegawczym koloru pomarańczowego, zamontowanym w górnej części maszyny. Skrzydła pługów powinny być pomalowane w kolory ostrzegawcze. W celu uniknięcia uszkodzenia nawierzchni chodników do odśnieżania należy użyć pługów jedno lub dwustronnych zaopatrzonych w lemiesze gumowe. Prędkość maszyny w trakcie odśnieżania powinna być dostosowana do panujących warunków atmosferycznych, ruchu pieszego i drogowego oraz zgodna z obowiązującymi przepisami w tym zakresie. W miejscach trudno dostępnych Zamawiający dopuszcza wykonanie prac związanych z oczyszczeniem chodników ręcznie.5. Posiadanie odpowiedniego specjalistycznego sprzętu gwarantującego prawidłowe wykonanie zadania.6. W przypadku awarii dokonać zmiany uszkodzonego sprzętu na sprawny technicznie lub wynająć podwykonawcę na koszt własny.7. Prowadzenie prac związanych z zimowym utrzymaniem dróg bez względu na czynniki niezależne bezpośrednio od Wykonawcy między innymi awaria sprzętu do odśnieżania.8. Prowadzenie Karty pracy sprzętu – Zał. Nr 8 do SWZ wraz z jej potwierdzeniem każdorazowo po zakończeniu pracy przez osobę wskazaną przez Zamawiającego (pracownik Urzędu Gminy). Kartę pracy sprzętu należy przedłożyć Zamawiającemu min. na 2 dni przed wystawieniem faktury. Zweryfikowana Karta będzie podstawą do wystawienia faktury.Wykonawca udostępni Karty pracy sprzętu do kontroli przez upoważnionych pracowników Zamawiającego pod rygorem natychmiastowego rozwiązania umowy i naliczania kar umownych w przypadku nie udostępnienia raportu kontrolującemu, stwierdzeniu braku bieżących wpisów lub wpisów niezgodnych z prawdą.9. O przystąpieniu do wykonania usługi Wykonawca informowany będzie telefonicznie przez osobę wyznaczoną przez Zamawiającego. Wyznaczona przez Zamawiającego osoba wskazuje miejsce oraz termin rozpoczęcia prac. Wykonawca nie może sam rozpocząć prac związanych z odśnieżaniem.10. Odpowiedzialni za kierowanie akcją odśnieżania są pracownicy Urzędu Gminy w Łańcucie:P. Krzysztof Owsiak tel. 17 225 68 5711. W celu prawidłowego sporządzenia oferty zaleca się dokonania wizji lokalnej oraz uzyskania wszystkich niezbędnych informacji, co do ryzyka, trudności i wszelkich innych okoliczności, jakie mogą wystąpić w trakcie realizacji zamówienia. Koszt wizji lokalnej ponosi Wykonawca.12. Zamawiający dopuszcza możliwość powierzenia wykonania części lub całości zamówienia podwykonawcom z zastrzeżeniem, że Wykonawca ponosi przed Zamawiającym odpowiedzialność za działania podwykonawców jak za własne.13. Osoby pracujące na sprzęcie do odśnieżania muszą być wyposażone w telefon komórkowy, którego numer Wykonawca przekaże Zamawiającemu.14. Wykonawca zobowiązuje się do wykonania przedmiotu umowy z należytą starannością, zgodnie z obowiązującymi normami i przepisami prawa, zasadami współczesnej wiedzy technicznej i uzgodnieniami dokonanymi w trakcie realizacji usług.15. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić system wielozmianowy, jeżeli będzie taka konieczność, w celu prawidłowego wykonania zamówienia.16. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na poszczególne rejony.17. Zamawiający nie zabezpiecza materiału do posypywania. Mieszankę piaskowo – solną 20 % zabezpiecza Wykonawca.18. Zgodnie z art. 95 Pzp Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę na podstawie stosunku pracy tj. kierowców pługopiaskarki lub sprzętu zamiennego, wykonujących czynności zimowego utrzymania dróg i chodników, o ile nie są (będą) one wykonywane przez daną osobę w ramach prowadzonej przez nią działalności gospodarczej.Dokumenty potwierdzające zatrudnianie osób na umowę o pracę. Zgodnie z art. 438 ust. 2 pkt 1 Pzp mogą to być w szczególności:1) oświadczenia zatrudnionego pracownika lub2) oświadczenia wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu pracownika na podstawie umowy o pracę – zawierające informacje, w tym dane osobowe, niezbędne do weryfikacji zatrudnienia na podstawie umowy o pracę, w szczególności imię i nazwisko zatrudnionego pracownika, datę zawarcia umowy o pracę, rodzaj umowy o pracę i zakres obowiązków pracownika.Pracodawcą tych osób musi być: wykonawca lub jeden ze wspólników konsorcjum, zgłoszony zgodnie z przepisami Pzp podwykonawca lub dalszy podwykonawca.

RZP.271.38.2025
branża Drogownictwo, Sprzątanie
podbranża utrzymanie dróg, sprzątanie terenu
kody CPV 90620000, 90630000
forma tryb podstawowy
typ ogłoszenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Podkarpackie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Podkarpackie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: utrzymanie dróg , sprzątanie terenu