Przetarg 12237075 - Zawarcie umowy ramowej na sukcesywny zakup i dostawę...

   
Analizuj Zamówienie 12237075
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2025-12-18
przedmiot ogłoszenia
Zawarcie umowy ramowej na sukcesywny zakup i dostawę fabrycznie nowych części zamiennych oraz części zregenerowanych dla Miejskiego Przedsiębiorstwa Oczyszczania w m. st. Warszawie sp. z o.o
.

- Przedmiotem zamówienia jest zawarcie umowy ramowej na sukcesywny zakup i dostawę fabrycznie nowych części zamiennych oraz części zregenerowanych znajdujących się na stanach magazynowych w bieżącej ofercie Wykonawcy, dla Miejskiego Przedsiębiorstwa Oczyszczania w m.st. Warszawie sp. z o.o.- Umowa ramowa będzie realizowana przez okres 10 miesięcy od daty zawarcia, w oparciu o zamówienia jednostkowe, które składane będą z wykorzystaniem Platformy eZamawiający (Platforma do udzielania i realizacji zamówień publicznych) lub do wyczerpania kwoty przeznaczonej na realizację zamówienia, w zależności od tego co nastąpi szybciej.- Faktyczny asortyment realizowanych dostaw będzie uzależniony od potrzeb Zamawiającego i doprecyzowywany na etapie realizacji umów ramowych.- Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji na oferowany przedmiot umowy na okres nie krótszy niż gwarancja udzielona przez producenta, licząc od dnia dostarczenia części Zamawiającemu. Na części zregenerowane oraz te, dla których producent nie określił terminu gwarancji lub termin gwarancji jest krótszy niż 12 miesięcy, Wykonawca udzieli gwarancji na okres 12 miesięcy, licząc od dnia dostarczenia części Zamawiającemu. Jednocześnie Wykonawca ma obowiązek zagwarantować, że dostarczone części zregenerowane posiadają pełną funkcjonalność, a ich parametry eksploatacyjne są zbliżone do parametrów części fabrycznie nowych.- Miejsce realizacji zamówień jednostkowych w zakresie dostaw:Miejscem realizacji dostaw będzie miejsce wskazane w Umowie Wykonawczej, którym może być:1) Warsztat Spółki, ul. Kopijników 13, 03-274 Warszawa, albo2) Warsztat Spółki, ul. Kampinoska 1, 01-934 Warszawa, albo3) Warsztat Spółki, ul. Tatarska 2/4 05-077 Warszawa. - Termin realizacji zamówień jednostkowych w zakresie dostaw:1. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dostarczał części Zamawiającemu w terminie wynikającym ze złożonej oferty. 2. Maksymalny termin realizacji zamówienia, to 120 pełnych godzin zegarowych (liczonych wyłącznie w dniach roboczych), przy czym termin ten nie może być dłuższy niż termin wskazany przez Wykonawcę w Formularzu oferty.3. Wykonawca nie może zaoferować w złożonej ofercie na zamówienie jednostkowe, warunków mniej korzystnych dla Zamawiającego, aniżeli te, które zaproponował w ofercie złożonej w postępowaniu prowadzonym w celu zawarcia umowy ramowej.4. Zamawiający dopuszcza możliwość odbioru części zamiennych z siedziby Wykonawcy. Zamawiający zastrzega sobie prawo do odbioru osobistego zamówionych części zamiennych z siedziby Wykonawcy, po wcześniejszych uzgodnieniu z Wykonawcą.Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia znajduje się w Części II SWZ.

RZP.27.58.2025.KD
branża Motoryzacja
podbranża części samochodowe
kody CPV 34300000
forma tryb podstawowy
typ ogłoszenia dostawy
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Mazowieckie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Mazowieckie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: części samochodowe