Zlecenie 7295808 - ZAPYTANIE OFERTOWE 1/ZO/PJN/ZSS/2020 dotyczące realizacji...
(zakończone) | Zamówienie 7295808|
---|---|
źródło | Internet |
data publikacji | 2020-01-22 |
przedmiot zlecenia | ZAPYTANIE OFERTOWE 1/ZO/PJN/ZSS/2020 dotyczące realizacji zamówienia publicznego na „Usługi szkoleniowe indywidualne dla specjalis tów prowadzących zajęcia z uczniami o specjalnych potrzebach edukacyjnych, w podziale na 16 części”. Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie szkoleń indywidualnych dla nauczycieli Zespołu Szkół Specjalnych w Wierzbicach w ramach realizacji zadania pn.: „Podniesienie kwalifikacji i kompetencji kadry pedagogicznej w ZSS w Wierzbicach” i dotyczy realizacji usług szkoleniowych dla specjalistów prowadzących zajęcia z uczniami o specjalnych potrzebach edukacyjnych, w podziale na 16 części: NR CZĘŚCI LICZBA OSÓB TYTUŁ SZKOLENIA CZĘŚĆ 1 2 os. Stosowanie Baterii Testów Fonologicznych IBE + komplet pomocy CZĘŚĆ 2 2 os. Guguhopla - od zabawy do mówienia, od samogłoski do zdania obrazkowo-literowego CZĘŚĆ 3 2 os. Integracja odruchów dynamicznych i posturalnych CZĘŚĆ 4 1 os. Jak pracować z osobami z głęboką wieloraką niepełnosprawnością CZĘŚĆ 5 1 os. Kinezjotaping w logopedii CZĘŚĆ 6 2 os. Neurofizjologiczne usprawnianie dzieci – aspekt logopedyczny CZĘŚĆ 7 2 os. Integracja odruchów wg Sally Goddard –Szkolny Program Interwencyjny CZĘŚĆ 8 1 os. Terapia integracji sensorycznej- I stopień CZĘŚĆ 9 3 os. Terapia integracji sensorycznej- II stopień CZĘŚĆ 10 1 os. Terapia SI- warsztat dla specjalistów- diagnoza CZĘŚĆ 11 1 os. Terapia SI- warsztat dla specjalistów- plan terapii CZĘŚĆ 12 2 os. Terapia logopedyczna dziecka z nieprawidłowościami funkcjonowania aparatu ustno-twarzowego CZĘŚĆ 13 1 os. Trening umiejętności dla dzieci i młodzieży z zachowaniami problemowymi CZĘŚĆ 14 2 os. Kompleksowa diagnoza rozwoju językowego z zastosowaniem Testu Rozwoju Językowego TRJ oraz Baterii Testów Fonologicznych BTF IBE + komplet TRJ i BTF” CZĘŚĆ 15 1 os. Wczesna interwencja terapeutyczna. Metody i techniki pracy z dzieckiem z zaburzeniami rozwoju CZĘŚĆ 16 1 os. Integracja odruchów ustno-twarzowych I+II stopień Cel zamówienia Wyłonienie Wykonawcy/-ów usługi szkoleniowej celem przeszkolenia indywidualnie nauczycieli(od 1-3 os.), specjalistów Zespołu Szkół Specjalnych w Wierzbicach, prowadzących terapie specjalistyczne i nauczanie z uczniami o specjalnych potrzebach edukacyjnych, w tym niepełnosprawnych intelektualnie. Zamówienie jest realizowane w ramach projektu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach projektu „Przyszłość jest nasza” nr RPDS.10.02.02-00-02-0008/18 w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego na lata 2014-2020. Przedmiot zamówienia 1. Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie szkoleń indywidualnych dla nauczycieli Zespołu Szkół Specjalnych w Wierzbicach w ramach realizacji zadania pn.: „Podniesienie kwalifikacji i kompetencji kadry pedagogicznej w ZSS w Wierzbicach” i dotyczy realizacji usług szkoleniowych dla specjalistów prowadzących zajęcia z uczniami o specjalnych potrzebach edukacyjnych, w podziale na 16 części: NR CZĘŚCI LICZBA OSÓB TYTUŁ SZKOLENIA CZĘŚĆ 1 2 os. Stosowanie Baterii Testów Fonologicznych IBE + komplet pomocy CZĘŚĆ 2 2 os. Guguhopla - od zabawy do mówienia, od samogłoski do zdania obrazkowo-literowego CZĘŚĆ 3 2 os. Integracja odruchów dynamicznych i posturalnych CZĘŚĆ 4 1 os. Jak pracować z osobami z głęboką wieloraką niepełnosprawnością CZĘŚĆ 5 1 os. Kinezjotaping w logopedii CZĘŚĆ 6 2 os. Neurofizjologiczne usprawnianie dzieci – aspekt logopedyczny CZĘŚĆ 7 2 os. Integracja odruchów wg Sally Goddard –Szkolny Program Interwencyjny CZĘŚĆ 8 1 os. Terapia integracji sensorycznej- I stopień CZĘŚĆ 9 3 os. Terapia integracji sensorycznej- II stopień CZĘŚĆ 10 1 os. Terapia SI- warsztat dla specjalistów- diagnoza CZĘŚĆ 11 1 os. Terapia SI- warsztat dla specjalistów- plan terapii CZĘŚĆ 12 2 os. Terapia logopedyczna dziecka z nieprawidłowościami funkcjonowania aparatu ustno-twarzowego CZĘŚĆ 13 1 os. Trening umiejętności dla dzieci i młodzieży z zachowaniami problemowymi CZĘŚĆ 14 2 os. Kompleksowa diagnoza rozwoju językowego z zastosowaniem Testu Rozwoju Językowego TRJ oraz Baterii Testów Fonologicznych BTF IBE + komplet TRJ i BTF” CZĘŚĆ 15 1 os. Wczesna interwencja terapeutyczna. Metody i techniki pracy z dzieckiem z zaburzeniami rozwoju CZĘŚĆ 16 1 os. Integracja odruchów ustno-twarzowych I+II stopień 2. Szkolenia, o których mowa w ust.1 zostały podzielone na 16 części ze względu na przedmiot szkolenia. 3. Szczegółowy zakres tematyczny oraz wymagania Zamawiającego dotyczące ilości osób do przeszkolenia, min. proponowanego czasu trwania szkolenia, materiałów szkoleniowych a także oczekiwanych rezultatów szkolenia zostały zawarte: 1) w załączniku 1 dla Części 1, 2) w Załączniku 2 dla Części 2, 3) w Załączniku 3 dla Części 3 4) w Załączniku 4 dla Części 4 5) w Załączniku 5 dla Części 5 6) w Załączniku 6 dla Części 6 7) w Załączniku 7 dla Części 7 8) w Załączniku 8 dla Części 8 9) w Załączniku 9 dla Części 9 10) w Załączniku 10 dla Części 10 11) w Załączniku 11 dla Części 11 12) w Załączniku 12 dla Części 12 13) w Załączniku 13 dla Części 13 14) w Załączniku 14 dla Części 14 15) w Załączniku 15 dla Części 15 16) w Załączniku 16 dla Części 16 4. Jedna godzina szkolenia musi odpowiadać przynajmniej 1 godzinie lekcyjnej, tj. min. 45 minut zegarowych. 5. Wykonawca przy realizacji zamówienia powinien zapewnić: 1) Wykładowcę o najwyższych kwalifikacjach do przeprowadzania szkoleń o określonej tematyce, 2) Współpracę z Zamawiającym w zakresie przygotowania kompletnej dokumentacji szkolenia, 3) Materiały szkoleniowe dla każdego uczestnika, 4) Wydanie każdemu z uczestników szkolenia zaświadczenia o udziale. |
branża | Edukacja, szkolenia |
podbranża | kursy i szkolenia inne |
kody CPV | 80000000 |
forma | zapytanie ofertowe |
typ zlecenia | usługi, wykonanie |
kraj realizacji | Polska |
województwo realizacji | cała Polska |
kraj organizatora | Polska |
województwo organizatora | Dolnośląskie |