Zlecenie 7706764 - Zapytanie nr 1/PARP/2020 Wykonanie systemu Azyl 4.0. Jest...

   
Zamówienie 7706764 (zakończone)
źródło Internet
data publikacji 2020-09-21
przedmiot zlecenia
Zapytanie nr 1/PARP/2020

Wykonanie systemu Azyl 4.0. Jest to rozwiązanie techniczne umożliwiające zdalne zarządzanie hotelem w
zakresie monitoringu wewnętrznego oraz systemu rezerwowania zasobów w zakresie organizacji eventów. Realizacja zamówienia zakłada realizację prac badawczo-rozwojowych na wszystkich etapach projektu. Ze względu na specyfikę systemu dotyczącą rozszerzenia obecne oferowanych usług niezbędna jest pełna współpraca i dostępną dla zamawiającego firmy wykonawczej na wszystkich etapach prac. Celem systemu jest umożliwienie obserwacji online aktualnych imprez w zakresie działań gości, pracowników, monitorowania zasobów trwałych i nietrwałych. System ma umożliwiać także rezerwację i zarządzanie eventami takimi jak np. wesela z wykorzystaniem aplikacji ułatwiającej rozliczenia czy odnotowywanie zmian a także aktualizację potwierdzeń obecności uczestników. Ze względu na konieczność przygotowanie innowacyjnego złożonego systemu wymagane jest bardzo dobre udokumentowanie wykonywanych prac w szczególności dostarczenie specyfikacji technicznej oraz elementów informatycznych z pełnym dostępem. W ramach prac badawczo-rozwojowych powinien zostać przygotowany prototyp systemu a także powinna zostać zbadana jest użyteczność oraz funkcjonalność w środowisku testowym i biznesowym. System powinien być gotowy do wdrożenia. Wymagania dotyczące parametrów technicznych urządzeń oraz systemu: - przygotowanie prototypowej sieci elementów monitorujących z możliwości przetestowania w hotelu należącym do firmy - system powinien być przygotowany do obsługi czujników których wynosi następująco: ilość czujników minimum 50 szt. Ilość elementów RFID minimum 100 szt. Ilość elementów monitoringu sprzętu minimum 20 szt. - instalacja serwera sieciowego obsługującego system - panel administracyjny odstępny online - możliwość obsługi do 30 eventów jednocześnie - każdy event może posiadać do 500 uczestników - system powinien pozwalać na obsługę do 10 000 kontrahentów aktualnych archiwalnych oraz przyszłych Prace w ramach zamówienia obejmują działania: I. Wykonanie systemu czujników monitorujących. Przypisanie nadajników RFID pracownikom oraz najważniejszym urządzeniom. Przygotowanie elementów monitorujących obecność osobową w hotelu oraz budynkach towarzyszących - wykonanie systemu technicznego oraz projektu sieci opartego na założonej liczbie czujników w postaci projektu oraz przygotowania do realizacji na wybranym obiekcie - przygotowanie urządzeń monitorujących o parametrach dostosowanych do potrzeb klienta i na podstawie badań zachować użytkowników końcowych - dobranie i przygotowanie czytników RFID dla sygnalizatorów użytkowników systemu oraz urządzeń technicznych, ustawienie odpowiednich zakresów czułości czytników II. Instalacja systemu oraz testy wydajnościowe, konfiguracja parametrów, udostępnienie interfejsu użytkownika GUI pozwalającego na monitorowanie zasobów online - wykonanie prototypu systemu oraz jego instalacja w testowej lokalizacji - wykonanie oprogramowania sieciowego pozwalającego na zarządzanie systemem - umożliwienie użytkownikom administracyjnym kontroli oraz monitoringu przepływu zasobów - stworzenie ekranów umożliwiających konfigurowanie czułości czujników oraz dodawania i edytowania przypisanych sygnalizatorów - tworzenie raportów i statystyk III. Przygotowanie systemu zarządzania i rozliczania eventów hotelowych. Stworzenie aplikacji serwerowej dla administratora. - umożliwienie użytkownikom na zamawianie eventów z wykorzystaniem systemu internetowego - umożliwienie konfigurowania eventów, określania i zmieniania zamówionych wartości z odpowiednim zadeklarowanym wyprzedzeniem - umożliwienie dokonywania płatności w formie webowej aplikacji - możliwość zarządzania kontem użytkownika - użytkownik administracyjny ma możliwość podglądu płatności oraz przypominania o wydarzeniach oraz o płatnościach. IV. Wykonanie aplikacji webowej oraz aplikacji mobilnych umożliwiających potwierdzanie rezerwacji, regulowanie płatności, wprowadzanie z możliwym zakresie zmian ilościowych i jakościowych rezerwacji. - aplikacja posiada funkcjonalności aplikacji webowej dla użytkowników klienckich - aplikacja pozwala na pracę na komórkach firm Apple oraz na systemach operacyjnych Android V. Realizacja projektu zakłada włączenie końcowych użytkowników w proces tworzenia nowego produktu na każdym z etapów projektu. Niezbędne jest również włącznie użytkowników końcowych w proces tworzenia planowanej w ramach projektu innowacji. Użytkownicy końcowi mogą zostać zaangażowani w testowanie, recenzowanie, opiniowanie, identyfikację potrzeb w zakresie nowego rozwiązania, usługi, prototypu wyrobu. Włączenie końcowych użytkowników będzie leżało w gestii wykonawcy (i to on będzie za ten proces odpowiedzialny). Włączenie końcowych użytkowników powinno być udokumentowane w procesie świadczenia usługi przez wykonawcę. Włączenie użytkowników końcowych powinno obejmować zarówno potencjalnych klientów Wnioskodawcy jak również zaangażowanie jego pracowników (tych, którzy będą użytkownikami systemu). W przedstawionej ofercie należy wskazać konkretne informacje na temat włączenia użytkowników końcowych zaangażowanych w ramach projektu tj.: w których zadaniach będą zaangażowani, charakterystyka danej grupy oraz jej liczebność.
branża Laboratoria
podbranża usługi laboratoryjne
kody CPV 73000000, 73100000, 73110000
forma zapytanie ofertowe
typ zlecenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Dolnośląskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Dolnośląskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: usługi laboratoryjne

       
nr Termin Organizator Przedmiot
10401065 2024-04-12
godz. 10:00
Małopolskie Wykonanie badań w celu określenia zawartości substancji ropopochodnych, metali ciężkich oraz innych substancji mogących negatywnie oddziaływać na środowisko w kruszywie zastosowanym...
10322211 2024-04-15
godz. 23:59
Małopolskie Przedmiotem zamówienia jest świadczenie na rzecz Zamawiającego usług w charakterze SENIOR 3D ANIMATOR. W ramach niniejszego postępowania Zamawiający przewiduje wyłonienie Wykonawcy us...
10427984 2024-04-17
godz. 11:00
Dolnośląskie Pomiary profili głębokościowych metodą spektrometrii mas jonów wtórnych dla 60 próbek” Przedmiotem zamówienia jest świadczenie sukcesywnych usług pomiaruprofili głębokościowy...
10428817 2024-04-18
godz. 23:59
Pomorskie Projekt "Optymalizacja operacji na terminalu kontenerowym" ma na celu zwiększenie efektywności, bezpieczeństwa i zrównoważonego rozwoju w transporcie intermodalnym przez wdrożenie zaaw...
10405368 2024-04-19
godz. 23:59
Pomorskie Przygotowanie raportu naukowego dotyczącego zbadania łamania ograniczeń z klasycznej termodynamiki, takich jak ograniczenie Carnota czy krzywa mocwydajność, dla kwantowych silników cie...
10432862 2024-04-22
godz. 10:00
Pomorskie Wykonywanie prac dla Centrum Transferu Technologii Określenie przedmiotu zamówienia - krótki opis:Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie dla Centrum Transferu Technologii UMG w okresie...
10464284 2024-04-29
godz. 10:00
Zachodniopomorskie Usługa wykonania prac badawczo - rozwojowych dla Politechniki Morskiej w Szczecinie -Specjalista ds. technik i technologii wytwarzania tworzyw sztucznych szczególnie kompozytów polimerowy...
10463771 2024-05-06
godz. 08:00
Śląskie Wykonanie badań właściwości fizykomechanicznych oraz fizykochemicznych osadów powstałych z oczyszczania wód dołowych w osadniku wód dołowych V=290 000m³ w PGG S.A. KWK Piast-Ziemo...
10457423 2024-05-08
godz. 10:00
Dolnośląskie Badania właściwości fizykochemicznych ścieku oczyszczonego z instalacji mokrego odsiarczania spalin dla Wydziału Laboratorium Chemiczne Zespołu Elektrociepłowni Wrocławskich KOGENERA...
10395735 2024-05-17
godz. 12:00
Mazowieckie Przygotowanie i przeprowadzenie części terenowej „Badania zagrożenia populacji polskiej chorobami układu krążenia – WOBASZ NIKARD” wraz z transportem materiałów do Centralnego ...