Przetarg 11735205 - Zaprojektowanie wraz z wykonaniem windy w budynku Zespołu...

   
Analizuj Zamówienie 11735205
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2025-10-24
przedmiot ogłoszenia
Zaprojektowanie wraz z wykonaniem windy w budynku Zespołu Szkolno-Przedszkolnego nr 1 oraz dwóch wind w budynku Szkoły Podstawowej nr 4, w Rawiczu.

Część 1: 1. Przedmiot zamówienia obejmu
je zaprojektowanie wraz z wykonaniem windy w budynku Zespołu Szkolno-Przedszkolnego nr 1 w Rawiczu w ramach zadania pn. „Wsparcie infrastruktury i poprawa dostępności szkół podstawowych w gminie Rawicz”2. Wykonawca w ramach przedmiotu zamówienia będzie zobowiązany do:1) opracowania Projektu architektoniczno-budowlanego, projektów technicznych oraz uzyskania wszelkich opinii i uzgodnień (w tym pozwolenia konserwatorskiego) umożliwiających uzyskanie decyzji o pozwoleniu na budowę (jeśli będzie wymagana) lub zgłoszenia robót, w tym uzgodnienia z rzeczoznawcami p.poż., sanit-hig., bhp, i inne wymagane;2) opracowania w układzie kosztorysowym przedmiaru robót;3) wykonania kalkulacji robót z podaniem wyceny i składników cenotwórczych;4) opracowania Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót budowlanych;5) realizacji robót zgodnie z wykonanymi projektami;6) wykonania Dokumentacji Powykonawczej zadania;7) wykonania innych niezbędnych prac towarzyszących prawidłowemu wykonaniu zamówienia.3. Zakres prac przy realizacji niniejszego zamówienia, w ramach zaproponowanej ceny obejmuje w szczególności:1) w zakresie prac projektowych:a) pozyskanie, zebranie i weryfikacja wszystkich danych niezbędnych do wykonania dokumentacji projektowej i późniejszej realizacji prac budowlanych,b) wykonanie badań gruntowo-wodnych na terenie budowy, w miejscu budowy szybu, dla potrzeb posadowienia szybu windy,c) wykonania oceny stany technicznego elementów konstrukcyjnych w miejscu lokalizacji szybu windowego, d) wykonanie niezbędnych prac przedprojektowych, odkrywek, itp.,,e) wykonanie inwentaryzacji części obiektu budowlanego podlegających rozbiórce, przebudowie i rozbudowie w zakresie architektury konstrukcji, instalacji i urządzeń,f) opracowanie dokumentacji projektowej szybu windowego,g) opracowanie dokumentacji projektowej dźwigu osobowego,h) wykonanie wszelkich pozostałych prac związanych z wykonaniem przedmiotu zamówienia,i) opracowanie projektu architektoniczno-budowlanego, planu BIOZ, projektów technicznych, uzyskanie niezbędnych uzgodnień i opinii niezbędnych do uzyskania decyzji o pozwoleniu na budowę (jeśli będzie wymagana) lub zgłoszenia robót, w tym uzgodnienia z rzeczoznawcami p.poż., sanit.-hig., bhp, i inne wymagane, pozwolenie konserwatorskie,j) opracowanie specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych sporządzonych na podstawie ogólnych specyfikacji technicznych z uwzględnieniem wymagań na wszystkie rodzaje projektowanych robót,k) sporządzenie przedmiaru oraz kosztorysu,l) zawiadomienie stosownych organów o zamiarze przystąpienia do robót budowlanych,m) uwzględniania uwag i sugestii Zamawiającego – do czasu zatwierdzenia ostatecznej wersji dokumentacji. (Wykonawca zobowiązany jest jednak monitorować wpływ sugestii Zamawiającego na zgodność z obowiązującymi przepisami i informować o tym Zamawiającego),n) wyjaśnienia wątpliwości dotyczących projektów i zawartych w nich rozwiązań osobom wyznaczonym przez Zamawiającego,o) wprowadzenia w dokumentacji zmian, które będą zgodne z obowiązującymi przepisami, jeżeli Zamawiający uzna to za celowe z uwagi na warunki realizacji i przeznaczenie,p) w przypadku stwierdzenia niekompletności dokumentacji – wykonanie dokumentacji uzupełniającej i dostarczenie poprawionej dokumentacji do siedziby Zamawiającego w terminie uzgodnionym z Zamawiającym,q) w przypadku konieczności zmiany dokumentacji projektowej – wystąpienie, w imieniu Zamawiającego z wnioskiem o zmianę dokumentacji i pozostawanie w dyspozycji Wydziału Architektury, Budownictwa i Ochrony Środowiska w Starostwie Powiatowym w Rawiczu do czasu uzyskania zgody na zmianę,r) w przypadku, gdy w toku wykonawstwa robót budowlanych lub w okresie gwarancji robót zajdzie konieczność wprowadzenia uszczegółowień lub zmian do dokumentacji projektowej – wprowadzenie niezbędnych zmian (również w wersji elektronicznej) i dostarczenie poprawionej dokumentacji do siedziby Zamawiającego w terminie uzgodnionym z Zamawiający.2) w zakresie robót budowlanych:a) budowę szybu windowego wraz z podszybiem, przebicia otworów w ścianach wewnętrznych budynku oraz inne roboty budowlane niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia;b) dostawę i montaż urządzenia windy osobowej;c) przeniesienia istniejących instalacji kolidujących z instalowaną windą i budowanym szybem windowym;d) inne roboty towarzyszące/uzupełniające, nie przewidziane powyżej, a wynikłe podczas prac projektowych lub w trakcie wykonywania robót budowlanych,e) zapewnienie wykonania i kierowania robotami budowlanymi przez osoby posiadające wymagane prawem kwalifikacje i uprawnienia zawodowe,f) utylizację powstałych w trakcie wykonywania robót ewentualnych zanieczyszczeń i odpadów (np. gruz, nadmiar ziemi),g) Wykonawca powinien w czasie trwania budowy zapewnić na terenie budowy w granicach przekazanych przez Zamawiającego należyty ład, porządek, przestrzeganie przepisów BHP, ochronę znajdujących się na terenie sieci oraz urządzeń uzbrojenia terenu i utrzymywać je w należytym stanie technicznym, a po zakończeniu budowy uporządkować teren,h) Wykonawca zobowiązuje się do zapewnienia w ramach zatwierdzonej ceny kontraktowej pełnienia nadzoru autorskiego nad realizacją projektu,i) sporządzenie dokumentacji powykonawczej,j) prowadzenie dziennika budowy,k) inne prace towarzyszące prawidłowemu wykonaniu zamówienia,l) uzyskanie w imieniu i na rzecz Zamawiającego pozwolenia na użytkowanie lub zgłoszenia do PINB (jeżeli będzie wymagane),m) udział w odbiorach technicznych, częściowych i końcowych przedmiotu zamówienia,n) uzyskanie wymaganych aktualnymi przepisami prawa pozwoleń na eksploatację windy osobowej wraz z opłaceniem kosztów Urzędu Dozoru Technicznego – wszystkie prace i czynności związane z rejestracją windy i dopuszczeniem do eksploatacji,o) konserwacja dostarczonej windy osobowej przez okres trwania gwarancji zgodnie z przepisami Urzędu Dozoru Technicznego oraz Rozporządzeniem Ministra Przedsiębiorczości i Technologii z dnia 30 października 2018 r. w sprawie warunków technicznych dozoru technicznego w zakresie eksploatacji, napraw i modernizacji urządzeń transportu bliskiego (Dz. U. z 2018 r. poz. 2176).5. Szczegółowy zakres zamówienia, stanowiący opis przedmiotu zamówienia określony został za pomocą: 1) programu funkcjonalno-użytkowego, który stanowi wytyczne do projektowania, stanowiącego integralną część niemniejszej SWZ.Uwaga: Wykonawca sam dokona oceny ostatecznego zakresu w oparciu o program funkcjonalno - użytkowy i zalecaną wizję w terenie.6. Stosownie do art. 95 ust. 1 i 2 oraz art. 438 ustawy Pzp, Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie stosunku pracy osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego rodzaje podanych niżej czynności związanych z realizacją zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 §1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy- roboty polegające na wykonaniu robót ogólnobudowlanych. Uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli określono w rozdziale III SWZ i projekcie umowy7. Zaleca się, aby Wykonawca przed sporządzeniem oferty dokonał wizji lokalnej w celu zapoznania się z terenem objętym zamówieniem a także zdobył na swoją własną odpowiedzialność i ryzyko, wszelkie dodatkowe informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz podpisania umowy i wykonania zamówienia. Koszt dokonania wizji lokalnej ponosi Wykonawca.8. Mogące występować w dokumentach zamówienia wraz z załącznikami wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę zostały użyte wyłącznie w celu wskazania założonego standardu przyjętych rozwiązań i stanowią warunek równoważności dla rozwiązań zamiennych. Należy każdorazowo przyjąć, że wskazaniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważny”. Zamawiający informuje, że dopuszcza składanie ofert równoważnych w zakresie wskazanych znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę, jednakże zachowane muszą być normy, standardy i parametry techniczne jakimi charakteryzują się wymagane przez Zamawiającego materiały, które zagwarantują realizację robót zgodnie z projektem wraz z załącznikami. Przedstawione parametry przedmiotu zamówienia stanowią minimum techniczne i jakościowe oczekiwane przez Zamawiającego i będą stanowiły podstawę oceny ewentualnych ofert równoważnych. Oferowane przez Wykonawców proponujących materiały równoważne muszą mieć parametry nie gorsze niż wskazane w dokumentach zamówienia.9. W mogących występować w dokumentach zamówienia wraz z załącznikami wskazania norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust 1 pkt 2 oraz ust. 3 ustawy Pzp dopuszcza się rozwiązania równoważne opisywanym, a odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważne”.

Część 2: 1. Przedmiot zamówienia obejmuje zaprojektowanie wraz z wykonaniem dwóch wind w budynku Szkoły Podstawowej nr 4 w Rawiczu w ramach zadania pn. „Wsparcie infrastruktury i poprawa dostępności szkół podstawowych w gminie Rawicz”2. Wykonawca w ramach przedmiotu zamówienia będzie zobowiązany do:1) opracowania Projektu architektoniczno-budowlanego, projektów technicznych oraz uzyskania wszelkich opinii i uzgodnień umożliwiających uzyskanie decyzji o pozwoleniu na budowę (jeśli będzie wymagana) lub zgłoszenia robót, w tym uzgodnienia z rzeczoznawcami p.poż., sanit-hig., bhp, i inne wymagane;2) opracowania w układzie kosztorysowym przedmiaru robót;3) wykonania kalkulacji robót z podaniem wyceny i składników cenotwórczych;4) opracowania Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót budowlanych;5) realizacji robót zgodnie z wykonanymi projektami;6) wykonania Dokumentacji Powykonawczej zadania;7) wykonania innych niezbędnych prac towarzyszących prawidłowemu wykonaniu zamówienia.3. Zakres prac przy realizacji niniejszego zamówienia, w ramach zaproponowanej ceny obejmuje w szczególności:1) w zakresie prac projektowych:a) pozyskanie, zebranie i weryfikacja wszystkich danych niezbędnych do wykonania dokumentacji projektowej i późniejszej realizacji prac budowlanych,b) wykonanie badań gruntowo-wodnych na terenie budowy, w miejscu budowy szybów, dla potrzeb posadowienia szybów windowych,c) wykonania oceny stany technicznego elementów konstrukcyjnych w miejscu lokalizacji szybów windowych, d) wykonanie niezbędnych prac przedprojektowych, odkrywek, itp.e) wykonanie inwentaryzacji części obiektu budowlanego podlegających rozbiórce, przebudowie i rozbudowie w zakresie architektury konstrukcji, instalacji i urządzeń,f) opracowanie dokumentacji projektowej szybów windowych,g) opracowanie dokumentacji projektowej dźwigów osobowych,h) wykonanie wszelkich pozostałych prac związanych z wykonaniem przedmiotu zamówienia,i) opracowanie projektu architektoniczno-budowlanego, planu BIOZ, projektów technicznych, uzyskanie niezbędnych uzgodnień i opinii niezbędnych do uzyskania decyzji o pozwoleniu na budowę (jeśli będzie wymagana) lub zgłoszenia robót, w tym uzgodnienia z rzeczoznawcami p.poż., sanit-hig., bhp, i inne wymagane,j) opracowanie specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych sporządzonych na podstawie ogólnych specyfikacji technicznych z uwzględnieniem wymagań na wszystkie rodzaje projektowanych robót,k) sporządzenie przedmiaru oraz kosztorysu,l) zawiadomienie stosownych organów o zamiarze przystąpienia do robót budowlanych,m) uwzględniania uwag i sugestii Zamawiającego – do czasu zatwierdzenia ostatecznej wersji dokumentacji. (Wykonawca zobowiązany jest jednak monitorować wpływ sugestii Zamawiającego na zgodność z obowiązującymi przepisami i informować o tym Zamawiającego),n) wyjaśnienia wątpliwości dotyczących projektów i zawartych w nich rozwiązań osobom wyznaczonym przez Zamawiającego,o) wprowadzenia w dokumentacji zmian, które będą zgodne z obowiązującymi przepisami, jeżeli Zamawiający uzna to za celowe z uwagi na warunki realizacji i przeznaczenie,p) w przypadku stwierdzenia niekompletności dokumentacji – wykonanie dokumentacji uzupełniającej i dostarczenie poprawionej dokumentacji do siedziby Zamawiającego w terminie uzgodnionym z Zamawiającym,q) w przypadku konieczności zmiany dokumentacji projektowej – wystąpienie, w imieniu Zamawiającego z wnioskiem o zmianę dokumentacji i pozostawanie w dyspozycji Wydziału Architektury, Budownictwa i Ochrony Środowiska w Starostwie Powiatowym w Rawiczu do czasu uzyskania zgody na zmianę,r) w przypadku, gdy w toku wykonawstwa robót budowlanych lub w okresie gwarancji robót zajdzie konieczność wprowadzenia uszczegółowień lub zmian do dokumentacji projektowej – wprowadzenie niezbędnych zmian (również w wersji elektronicznej) i dostarczenie poprawionej dokumentacji do siedziby Zamawiającego w terminie uzgodnionym z Zamawiający.2) w zakresie robót budowlanych:a) budowę szybów windowych wraz z podszybiem, przebicia otworów w ścianach wewnętrznych budynku oraz inne roboty budowlane niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia;b) dostawę i montaż urządzeń dwóch sztuk windy osobowej;c) przeniesienia istniejących instalacji kolidujących z instalowanymi windami i budowanymi szybami windowymi;d) inne roboty towarzyszące/uzupełniające, nie przewidziane powyżej, a wynikłe podczas prac projektowych lub w trakcie wykonywania robót budowlanych,e) zapewnienie wykonania i kierowania robotami budowlanymi przez osoby posiadające wymagane prawem kwalifikacje i uprawnienia zawodowe,f) utylizację powstałych w trakcie wykonywania robót ewentualnych zanieczyszczeń i odpadów (np. gruz, nadmiar ziemi),g) Wykonawca powinien w czasie trwania budowy zapewnić na terenie budowy w granicach przekazanych przez Zamawiającego należyty ład, porządek, przestrzeganie przepisów BHP, ochronę znajdujących się na terenie sieci oraz urządzeń uzbrojenia terenu i utrzymywać je w należytym stanie technicznym, a po zakończeniu budowy uporządkować teren,h) Wykonawca zobowiązuje się do zapewnienia w ramach zatwierdzonej ceny kontraktowej pełnienia nadzoru autorskiego nad realizacją projektu,i) sporządzenie dokumentacji powykonawczej,j) prowadzenie dziennika budowy,k) inne prace towarzyszące prawidłowemu wykonaniu zamówienia,l) uzyskanie w imieniu i na rzecz Zamawiającego pozwolenia na użytkowanie lub zgłoszenia do PINB (jeżeli będzie wymagane),m) udział w odbiorach technicznych, częściowych i końcowych przedmiotu zamówienia,n) uzyskanie wymaganych aktualnymi przepisami prawa pozwoleń na eksploatację windy osobowej wraz z opłaceniem kosztów Urzędu Dozoru Technicznego – wszystkie prace i czynności związane z rejestracją windy i dopuszczeniem do eksploatacji,o) konserwacja dostarczonej windy osobowej przez okres trwania gwarancji zgodnie z przepisami Urzędu Dozoru Technicznego oraz Rozporządzeniem Ministra Przedsiębiorczości i Technologii z dnia 30 października 2018 r. w sprawie warunków technicznych dozoru technicznego w zakresie eksploatacji, napraw i modernizacji urządzeń transportu bliskiego (Dz. U. z 2018 r. poz. 2176).4. Szczegółowy zakres zamówienia, stanowiący opis przedmiotu zamówienia określony został za pomocą: 1) programu funkcjonalno-użytkowego, który stanowi wytyczne do projektowania, stanowiącego integralną część niemniejszej SWZ.Uwaga: Wykonawca sam dokona oceny ostatecznego zakresu w oparciu o program funkcjonalno - użytkowy i zalecaną wizję w terenie.5. Stosownie do art. 95 ust. 1 i 2 oraz art. 438 ustawy Pzp, Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie stosunku pracy osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego rodzaje podanych niżej czynności związanych z realizacją zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 §1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy- roboty polegające na wykonaniu robót ogólnobudowlanych. Uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli określono w rozdziale III SWZ i projekcie umowy6. Zaleca się, aby Wykonawca przed sporządzeniem oferty dokonał wizji lokalnej w celu zapoznania się z terenem objętym zamówieniem a także zdobył na swoją własną odpowiedzialność i ryzyko, wszelkie dodatkowe informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz podpisania umowy i wykonania zamówienia. Koszt dokonania wizji lokalnej ponosi Wykonawca.7. Mogące występować w dokumentach zamówienia wraz z załącznikami wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę zostały użyte wyłącznie w celu wskazania założonego standardu przyjętych rozwiązań i stanowią warunek równoważności dla rozwiązań zamiennych. Należy każdorazowo przyjąć, że wskazaniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważny”. Zamawiający informuje, że dopuszcza składanie ofert równoważnych w zakresie wskazanych znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę, jednakże zachowane muszą być normy, standardy i parametry techniczne jakimi charakteryzują się wymagane przez Zamawiającego materiały, które zagwarantują realizację robót zgodnie z projektem wraz z załącznikami. Przedstawione parametry przedmiotu zamówienia stanowią minimum techniczne i jakościowe oczekiwane przez Zamawiającego i będą stanowiły podstawę oceny ewentualnych ofert równoważnych. Oferowane przez Wykonawców proponujących materiały równoważne muszą mieć parametry nie gorsze niż wskazane w dokumentach zamówienia.8. W mogących występować w dokumentach zamówienia wraz z załącznikami wskazania norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust 1 pkt 2 oraz ust. 3 ustawy Pzp dopuszcza się rozwiązania równoważne opisywanym, a odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważne”.

ON.2710.25.2025
branża Windy i dźwigi, Projektowanie
podbranża projekt budowlany, projekt windy i dźwigi, windy towarowe, osobowe, platformy
kody CPV 42416100, 44112000, 45000000, 45110000, 45223000, 45310000, 45313100, 45400000, 50750000, 71220000, 71240000, 71320000
forma tryb podstawowy
typ ogłoszenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Wielkopolskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Wielkopolskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: projekt budowlany , projekt windy i dźwigi , windy towarowe, osobowe, platformy