Przetarg 10399052 - Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych w zakresie...

   
Analizuj Zamówienie 10399052 (zakończone)
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2024-04-04
przedmiot ogłoszenia
Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych w zakresie objętym Projektem dotyczącym scalenia gruntów położonych w obszarze wsi K
ramarzówka gmina Pruchnik realizowanym w ramach PROW na lata 2014-2020

1. Przedmiot zamówienia obejmuje zaprojektowanie tj. opracowanie i sporządzenie kompleksowej dokumentacji projektowej i wykonawczej oraz wykonanie na jej podstawie robót budowlanych w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jedn. Dz. U. z 2023 r. poz. 682 z późn. zm.) w zakresie objętym Projektem pod nazwą ,,Scalenie gruntów położonych w obszarze wsi Kramarzówka, gmina Pruchnik” realizowanym w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020.2. Roboty budowlane stanowiące przedmiot umowy obejmują:1) budowę i przebudowę dróg transportu rolnego w procesie zagospodarowania poscaleniowego;2) przystosowanie nowo wydzielonych działek do podjęcia na nich racjonalnych prac agrotechnicznych w tym likwidację zbędnych miedz, rekultywację, zabezpieczenia przeciwerozyjne, usunięcie drzew i zakrzaczeń;3) budowę i przebudowę przepustów na drogach transportu rolnego oraz dojazdów do zabudowań gospodarczych uczestników postępowania scaleniowego wraz z koniecznymi pracami przygotowawczymi, w tym urządzenie przepustów i mostków;4) korektę urządzeń melioracji wodnych (przebieg, lokalizacja i poprawa ich parametrów technicznych), które są niezbędne do ułatwienia zagospodarowania obszarów upraw.3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowiącego przedmiot niniejszej umowy oraz zakres robót budowlanych niezbędnych do wykonania określa Opis przedmiotu zamówienia, w której skład wchodzą:1) Program Funkcjonalno-Użytkowy – Kramarzówka; 2) Decyzja Starosty Leżajskiego z dnia 10.07.2023 r. znak GN.661.22.2020;3) Załącznik Nr 1 do Decyzji Starosty Leżajskiego z dnia 10.07.2023 r. znak GN.661.22.2020;4) Mapy z projektem scalenia - Kramarzówka;5) Założenia do projektu scalenia - Kramarzówka;6) Mapy zagospodarowania poscaleniowego - Kramarzówka;7) Decyzja środowiskowa z dnia 08.07.2019 r. znak ŚR-III.604.12.2018.4. W ramach wykonania / realizacji zamówienia, zgodnie z postanowieniami SWZ oraz umowy zawartej na wykonanie zamówienia, Wykonawca własnym staraniem i na własny koszt:1) dokona opracowania kompleksowej dokumentacji technicznej, obejmującej w szczególności wykonanie projektu budowlanego (projektu zagospodarowania terenu, projektu architektoniczno-budowlanego, projektu technicznego), projektu wykonawczego, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowalnych, przedmiaru robót i kosztorysu inwestorskiego, wraz z niezbędnymi decyzjami, opiniami, zgłoszeniami, uzgodnieniami i pozwoleniami, umożliwiającymi rozpoczęcie robót budowlanych;2) zapewni udział kadry technicznej (inżynierskiej) odpowiedzialnej za prawidłowe i zgodną z przepisami prawa zaprojektowania robót, tj. osób o odpowiednich kwalifikacjach zawodowych i posiadających stosowne uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności inżynieryjnej drogowej bez ograniczeń oraz projektanta sprawdzającego branży drogowej oraz w razie potrzeby udział projektantów branżowych, zgodnie z przepisami ustawy Prawo budowlane;3) uzyska wszystkie wymagane prawem opinie, uzgodnienia i warunki oraz dokonana opracowań i uzyska mapy niezbędne dla uzyskania decyzji i pozwoleń wymaganych dla inwestycji;4) dokona zgłoszenia do właściwego organu administracyjnego robót budowlanych stanowiących przedmiot zamówienia podlegających zgłoszeniu lub jeśli to będzie wymagane przepisami prawa uzyska od właściwego organu administracyjnego decyzję o pozwoleniu na budowę;5) zapewni nadzór autorski przy realizacji inwestycji;6) wykona roboty budowlane będące przedmiotem inwestycji oraz zapewni prowadzenie dokumentacji budowy;7) zapewni Kierownika budowy posiadającego odpowiednie kwalifikacje do kierowania budową oraz jeżeli będzie to wymagane kierowników robót branżowych, posiadających niezbędne uprawnienia budowlane, zgodnie z przepisami ustawy Prawo budowlane;8) zapewni obsługę geodezyjną realizowanych robót budowlanych zgodnie z przepisami ustawy z dnia 17 maja 1989 r. - Prawo geodezyjne i kartograficzne;9) wykona inwentaryzacje geodezyjną i powykonawczą oraz w razie konieczności złoży i w imieniu i na rzecz Zamawiającego zawiadomienie o zakończeniu robót, a w przypadku wymogu ostateczną decyzję o pozwoleniu na użytkowanie.5. Wykonawca będzie zobowiązany: 1) udzielić Zamawiającemu na wykonany przedmiot zamówienia (wykonane roboty budowlane) rękojmi i gwarancji jakości na okres zadeklarowany przez Wykonawcę w złożonej ofercie, liczony od dnia odbioru całości przedmiotu zamówienia bez zastrzeżeń, który nie może być krótszy niż 36 miesięcy;2) przed przystąpieniem do prac projektowych uzgodnić z przedstawicielami Zamawiającego dane wyjściowe do projektowania;3) opracować i sporządzić własnym staraniem i na własny koszt nie wymienione wyżej wszelkie niezbędne dokumenty oraz dokumentacje projektowe i wykonawcze związane z wymaganiami jednostek opiniujących i uzgadniających;4) własnym staraniem i na własny koszt uzyskać w imieniu Zamawiającego, wszelkiego rodzaju wymagane przepisami prawa: oświadczenia, ekspertyzy, opinie, uzgodnienia, odstępstwa, decyzje (branżowe i inne), pozwolenia i decyzje administracyjne, niezbędne do sporządzenia dokumentacji projektowej, wykonawczej i kosztorysowej oraz prowadzenia na ich podstawie robót budowlanych, a także sprawdzić rozwiązania projektowe w zakresie wynikającym z obowiązujących przepisów prawa;5) nieodpłatnie dokonać aktualizacji kosztorysu inwestorskiego w przypadku wystąpienia takiej konieczności w okresie 36 miesięcy licząc od daty odbioru końcowego przedmiotu zamówienia / umowy bez zastrzeżeń (ilość aktualizacji będzie podyktowana krotnością postępowań przetargowych na wykonanie robót budowlanych);6) nieodpłatnie sprawować nadzór autorski aż do całkowitego zakończenia i rozliczenia robót budowlanych realizowanych na podstawie dokumentacji projektowej w tym uczestniczyć w odbiorze (odbiorach) tych robót;7) zapewni w trakcie wykonywania umowy: środki, maszyny i urządzenia oraz wykwalifikowany personel, w tym posiadający niezbędne dla realizowanych robót uprawnienia do wykonywania funkcji technicznych w budownictwie oraz zgodnie z odpowiednimi przepisami prawa — w zakresie niezbędnym do prawidłowego wykonania przedmiotu umowy, przez cały okres realizacji Inwestycji8) zastosuje w toku wykonywania robót, odpowiednie metody zabezpieczenia nieruchomości sąsiednich, aby wyeliminować jakiekolwiek roszczenia właścicieli tych nieruchomości z tytułu ewentualnych uszkodzeń ich mienia9) właściwie postępować z odpadami przeznaczonymi do utylizacji tj. w sposób określony przepisami ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach oraz ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach;10) ponieść wszelkie koszty niezbędne do należytego wykonania zamówienia, w tym wszelkie opłaty związane z wykonaniem umowy, uprzednio nieprzewidziane, a wynikłe w trakcie lub w wyniku realizacji prac / robót związanych z wykonaniem zamówienia / umowy;11) w przypadku wystąpienia konieczności wykonania robót zamiennych, do ich wykonania bez obciążania Zamawiającego dodatkowymi nieuzasadnionymi kosztami;12) w przypadku wystąpienia konieczności wykonania tzw. „robót dodatkowych”, do ich wykonania na podstawie tych samych czynników cenotwórczych (R, S, Kp, Kz, Z), jakie zostaną wykazane w Kosztorysie ofertowym, a w przypadku braku takich czynników cenotwórczych w złożonym Kosztorysie ofertowym oraz braku możliwości ich interpolacji, na podstawie czynników cenotwórczych zawartych w aktualnych cennikach Sekocenbud.6. Wykonawca zobowiązany będzie wykonać przedmiot zamówienia zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, postanowieniami SWZ, zapisami własnej oferty oraz warunkami określonymi postanowieniami Projektu umowy, stanowiącego Załącznik Nr 8 do SWZ.7. UWAGA: W przypadku zastosowania w opisie przedmiotu zamówienia nazw własnych produktów lub wyrobów, producentów, marek lub znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu służy tylko i wyłącznie określeniu parametrów zamawianych dostaw, usług lub robót budowlanych albo produktów lub wyrób, standardów jakościowych, technicznych i funkcjonalnych oraz doprecyzowaniu opisu przedmiotu zamówienia, a nie wyłonieniu lub preferowaniu konkretnego produktu lub wyrobu, producenta czy dostawcy. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych. Ofertą równoważną jest przedmiot (produkt lub wyrób) o takich samych lub lepszych parametrach funkcjonalnych, technicznych i jakościowych, spełniający minimalne parametry określone lub opisane przez Zamawiającego w dokumentach opisujących przedmiot zamówienia za pomocą nazw własnych produktów lub wyrobów, producentów, marek lub znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu. W przypadku, gdy w opisie przedmiotu zamówienia znajdą się odniesienia do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2) oraz ust. 3 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Zamawiający informuje, że w przypadku ewentualnego zastosowania w opisie przedmiotu zamówienia znaku towarowego, za ofertę równoważną uznaje się ofertę spełniającą indywidualnie parametry wskazanego produktu lub wyrobu określone przez jego producenta. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, obowiązany jest wykazać, że oferowany przez niego przedmiot (produkt lub wyrób) spełnia wymagania określone przez Zamawiającego. W takim wypadku Wykonawca musi przedłożyć odpowiednie dokumenty, opisujące parametry funkcjonalne, techniczne i jakościowe, wymagane prawem certyfikaty i inne dokumenty, dopuszczające dany przedmiot (produkt lub wyrób) do użytkowania oraz pozwalające jednoznacznie stwierdzić, że jest on równoważny pod rygorem odrzucenia oferty.

ZP.272.10.2024
branża Drogownictwo, Projektowanie
podbranża drogi, ulice, autostrady, obwodnice, projekt budowlany, projekt drogowy, nadzór, kosztorys, przegląd
kody CPV 45000000, 45100000, 45111000, 45112000, 45112100, 45233120, 71000000, 71200000, 71221000, 71240000, 71242000, 71320000
forma tryb podstawowy
typ ogłoszenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Podkarpackie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Podkarpackie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: drogi, ulice, autostrady, obwodnice , projekt budowlany , projekt drogowy , nadzór, kosztorys, przegląd

       
nr Termin Organizator Przedmiot
10498211 2024-05-15
godz. 09:00
Lubelskie Remonty dróg leśnych w 2024 roku. Przedmiotem zamówienia są naprawy dróg wewnętrznych Nadleśnictwa Radzyń Podlaski polegające na remontach nawierzchni tłuczniowych, żwirowych ora...
10491799 2024-05-15
godz. 10:00
Podkarpackie Przebudowa dróg gminnych w Łapajówce, Siennowie, Maćkówce, Zarzeczu i Pełnatyczach w formule zaprojektuj-wybuduj - powtórzone
10482708 2024-05-15
godz. 10:00
Świętokrzyskie „Poprawa dostępu do infrastruktury komunalnej mieszkańców terenów popegeerowskich na terenie Gminy Chmielnik - etap II” Część 1: Część 1 – „Budowa garażu OSP w Suliszowie...
10499005 2024-05-15
godz. 11:30
Mazowieckie Opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej oraz wykonanie robót budowlanych związanych z realizacją zadania inwestycyjnego pn.: "Modernizacja alejek w Parku Arkadia” 1. Przedmiote...
10490593 2024-05-15
godz. 12:00
Wielkopolskie Wykonanie dokumentacji projektowej pn. „Przebudowa infrastruktury linii autobusowej” w ramach zadania pn. „Budowa, przebudowa oraz modernizacja infrastruktury transportu publicznego wr...
10499431 2024-05-16
godz. 09:00
Łódzkie Remont drogi gminnej nr 116451E w miejscowości Zaosie 2. Przedmiot zamówienia obejmuje m.in.: 1) Remont drogi gminnej na odcinku o długości ok. 202,00 m tj. od km 0+000.00 do km 0+202.0...
10497905 2024-05-16
godz. 12:00
Wielkopolskie Część 1: 1. Przedmiotem zamówienia są: „Remont ulic o nawierzchni bitumicznej na terenie miasta Kalisza w 2024r. z podziałem na dwa rejony”.2. Przedmiot zamówienia obejmuje remont...
10492764 2024-05-21
godz. 10:00
Dolnośląskie Remont chodnika wewnątrz osiedla przy ul. Dąbrówki Dz 102/11 w Kłodzku
10446824 2024-05-22
godz. 10:00
Lubelskie „Przebudowa Domu Studenckiego nr 4 Politechniki Lubelskiej w ramach dostosowania do nowelizacji przepisów przeciwpożarowych i podniesienia standardu w pokojach mieszkalnych w formule zap...
10480307 2024-05-28
godz. 10:00
Śląskie Wykonanie dokumentacji projektowej dla zadania „Budowa zintegrowanego węzła przesiadkowego w Bielsku-Białej (wraz ze strefą obsługi pasażerskiej)” w ramach zadania pn. „Budowa zi...