Przetarg 7541731 - Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych polegających...

   
Analizuj Zamówienie 7541731 (zakończone)
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2020-06-18
przedmiot ogłoszenia
Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych polegających na budowie hali sportowej przy Szkole Podstawowej Nr 33 ul. Godebskiego
8 w Gdyni wraz z zagospodarowaniem terenu, infrastrukturą techniczną oraz z połączeniem za pomocą łącznika z budynkiem istniejącej szkoły

Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych polegających na budowie hali sportowej przy Szkole Podstawowej Nr 33 ul. Godebskiego 8 w Gdyni wraz z zagospodarowaniem terenu, infrastrukturą techniczną oraz z połączeniem za pomocą łącznika z budynkiem istniejącej szkoły. Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia obejmuje realizację następujących elementów:
1) Zadanie 1: opracowanie wielobranżowej dokumentacji projektowej budowy, rozbudowy i rozbiórki (w miejscu włączenia projektowanego łącznika) istniejącego budynku szkoły wraz z budową lub przebudową istniejącej infrastruktury technicznej z dowiązaniem do istniejącego układu drogowego, z uzyskaniem kompletu uzgodnień, opinii, odstępstw w rozumieniu Prawa budowlanego i wymaganych prawem decyzji niezbędnych do realizacji inwestycji oraz wykonanie prac geodezyjnych,
2) Zadanie 2: wykonanie robót budowlanych w zakresie wynikającym z dokumentacji opisanej w pkt 1) oraz sprawowanie nadzoru autorskiego nad realizacją robót budowlanych, a także oraz odpowiednio uzyskanie pozwoleń na użytkowanie lub złożenie zawiadomień we właściwym organie nadzoru budowlanego i przedłożenie Zamawiającemu uzyskanych pozwoleń lub dokumentów potwierdzających skuteczność złożenia zawiadomień; Wykonawca we własnym zakresie ustala jakie części przedmiotu zamówienia i w jakim terminie wymagają uzyskania takich pozwoleń lub złożenia zawiadomień; Zamawiający udzieli Wykonawcy stosownego pełnomocnictwa w tym zakresie.
3) Zadanie 3: serwis (konserwacja) zamontowanych urządzeń w okresie zadeklarowanym przez wykonawcę ( minimum 12 miesięcy) i pielęgnacja trawników w okresie 1 roku od daty odbioru końcowego oraz pielęgnacja wykonanych nasadzeń w okresie 3 lat od dnia odbioru końcowego.

****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 540115838-N-2020 z dnia: 2020-07-01
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: II
Punkt: 4
W ogłoszeniu jest:
Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych polegających na budowie hali sportowej przy Szkole Podstawowej Nr 33 ul. Godebskiego 8 w Gdyni wraz z zagospodarowaniem terenu, infrastrukturą techniczną oraz z połączeniem za pomocą łącznika z budynkiem istniejącej szkoły. Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia obejmuje realizację następujących elementów: 1) Zadanie 1: opracowanie wielobranżowej dokumentacji projektowej budowy, rozbudowy i rozbiórki (w miejscu włączenia projektowanego łącznika) istniejącego budynku szkoły wraz z budową lub przebudową istniejącej infrastruktury technicznej z dowiązaniem do istniejącego układu drogowego, z uzyskaniem kompletu uzgodnień, opinii, odstępstw w rozumieniu Prawa budowlanego i wymaganych prawem decyzji niezbędnych do realizacji inwestycji oraz wykonanie prac geodezyjnych, 2) Zadanie 2: wykonanie robót budowlanych w zakresie wynikającym z dokumentacji opisanej w pkt 1) oraz sprawowanie nadzoru autorskiego nad realizacją robót budowlanych, a także oraz odpowiednio uzyskanie pozwoleń na użytkowanie lub złożenie zawiadomień we właściwym organie nadzoru budowlanego i przedłożenie Zamawiającemu uzyskanych pozwoleń lub dokumentów potwierdzających skuteczność złożenia zawiadomień; Wykonawca we własnym zakresie ustala jakie części przedmiotu zamówienia i w jakim terminie wymagają uzyskania takich pozwoleń lub złożenia zawiadomień; Zamawiający udzieli Wykonawcy stosownego pełnomocnictwa w tym zakresie. 3) Zadanie 3: serwis (konserwacja) zamontowanych urządzeń w okresie zadeklarowanym przez wykonawcę ( minimum 12 miesięcy) i pielęgnacja trawników w okresie 1 roku od daty odbioru końcowego oraz pielęgnacja wykonanych nasadzeń w okresie 3 lat od dnia odbioru końcowego.
W ogłoszeniu powinno być:
Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych polegających na budowie hali sportowej przy Szkole Podstawowej Nr 33 ul. Godebskiego 8 w Gdyni wraz z zagospodarowaniem terenu, infrastrukturą techniczną oraz z połączeniem za pomocą łącznika z budynkiem istniejącej szkoły.
Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia obejmuje realizację następujących elementów :
1) Zadanie 1: opracowanie wielobranżowej dokumentacji projektowej budowy, rozbudowy i rozbiórek wraz z budową lub przebudową istniejącej infrastruktury technicznej z dowiązaniem do istniejącego układu drogowego, z uzyskaniem kompletu uzgodnień, opinii, odstępstw w rozumieniu Prawa budowlanego i wymaganych prawem decyzji niezbędnych do realizacji inwestycji oraz wykonanie prac geodezyjnych,
2) Zadanie 2: wykonanie robót budowlanych w zakresie wynikającym z dokumentacji opisanej w pkt 1) oraz sprawowanie nadzoru autorskiego nad realizacją robót budowlanych, a także odpowiednio uzyskanie pozwoleń na użytkowanie lub złożenie zawiadomień we właściwym organie nadzoru budowlanego i przedłożenie Zamawiającemu uzyskanych pozwoleń lub dokumentów potwierdzających skuteczność złożenia zawiadomień; Wykonawca we własnym zakresie ustala jakie części przedmiotu zamówienia i w jakim terminie wymagają uzyskania takich pozwoleń lub złożenia zawiadomień; Zamawiający udzieli Wykonawcy stosownego pełnomocnictwa w tym zakresie.
3) Zadanie 3: serwis (konserwacja) zamontowanych urządzeń w okresie zadeklarowanym przez wykonawcę ( minimum 12 miesięcy) i pielęgnacja trawników w okresie 1 roku od daty odbioru końcowego oraz pielęgnacja wykonanych nasadzeń w okresie 3 lat od dnia odbioru końcowego.



Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: II
Punkt: 9
W ogłoszeniu jest:
Ocenie podlegać będzie oferowany przez Wykonawcę termin wykonania Zadania 2 w zakresie wykonania robót budowlanych łącznie ze zgłoszeniem gotowości do odbioru, który nie może być dłuższy niż do dnia 30.06.2022r. Oferta z terminem wykonania dłuższym niż do dnia 30.06.2022 r. podlega odrzuceniu. Zamawiający wymaga wykonania pozostałych elementów przedmiotu zamówienia w następujących terminach: 1) W zakresie Zadania 1 Wykonawca zobowiązuje się opracować i dostarczyć Zamawiającemu przedmiot zamówienia w następujących terminach: a) wielobranżowy projekt budowlany na aktualnej mapie do celów projektowych z kompletem uzgodnień, pozytywnych opinii, wymaganych pozwoleń, decyzji, zgłoszeń i odstępstw w rozumieniu ustawy Prawo budowlane aktualnej na dzień przekazania dokumentacji, dokumentację badań podłoża gruntowego oraz projekt geotechniczny, zatwierdzoną dokumentację geologiczno-inżynierską, materiały do wniosku o wydanie pozwolenia na budowę lub zawiadomienia o przyjęciu zgłoszenia robót – do dnia 15.01.2021r. b) uzgodnione projekty wykonawcze (dla wszystkich branż) niezbędne dla realizacji robót budowlanych wraz z projektem zieleni i nasadzeń, projektami docelowej i tymczasowej organizacji ruchu oraz projektem rozbiórek, projektem odwodnienia i umocnienia wykopów (w przypadku konieczności wykonania), specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych – w terminie o 4 tygodnie dłuższym od wskazanego w pkt a) powyżej; 2) W zakresie Zadania 2 przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązuje się do: a) przekazania pozwolenia na użytkowanie lub potwierdzenia o skutecznym zawiadomieniu o zakończeniu robót w okresie 6 tygodni od daty zakończenia robót i zgłoszenia gotowości do odbioru. b) pełnienia nadzoru autorskiego w trakcie realizacji inwestycji w okresie od dnia przekazania przez Zamawiającego placu budowy Wykonawcy robót do dnia odbioru końcowego robót budowlanych przez Zamawiającego, 3) W zakresie Zadania 3 Wykonawca zobowiązuje się do pielęgnacji trawników w okresie 1 roku od dnia odbioru końcowego oraz pielęgnacji nasadzeń w okresie 3 lat od dnia odbioru końcowego oraz konserwacji urządzeń w okresie minimum 12 miesięcy.
W ogłoszeniu powinno być:
Ocenie podlegać będzie oferowany przez Wykonawcę termin wykonania Zadania 2 w zakresie wykonania robót budowlanych łącznie ze zgłoszeniem gotowości do odbioru, który nie może być dłuższy niż do dnia 30.06.2022r. Oferta z terminem wykonania dłuższym niż do dnia 30.06.2022 r. podlega odrzuceniu.
Zamawiający wymaga wykonania pozostałych elementów przedmiotu zamówienia w następujących terminach:
1) W zakresie Zadania 1 Wykonawca zobowiązuje się opracować i dostarczyć Zamawiającemu przedmiot zamówienia w następujących terminach:
a) wielobranżowy projekt budowlany na aktualnej mapie do celów projektowych z kompletem uzgodnień, pozytywnych opinii, wymaganych pozwoleń, decyzji, zgłoszeń i odstępstw w rozumieniu ustawy Prawo budowlane, dokumentację badań podłoża gruntowego oraz projekt geotechniczny, zatwierdzoną dokumentację geologiczno-inżynierską (w razie konieczności wykonania) – do dnia 15.01.2021r.
b) uzgodnione projekty wykonawcze (dla wszystkich branż) niezbędne dla realizacji robót budowlanych wraz z projektem zieleni i nasadzeń, projektami docelowej i tymczasowej organizacji ruchu oraz projektem odwodnienia i umocnienia wykopów (w przypadku konieczności wykonania), specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych – w terminie o 4 tygodnie dłuższym od wskazanego w pkt a) powyżej;
2) W zakresie Zadania 2 przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązuje się do:
a) przekazania pozwolenia na użytkowanie lub potwierdzenia o skutecznym zawiadomieniu o zakończeniu robót w okresie 6 tygodni od daty zakończenia robót i zgłoszenia gotowości do odbioru.
b) pełnienia nadzoru autorskiego w trakcie realizacji inwestycji w okresie od dnia przekazania przez Zamawiającego placu budowy Wykonawcy robót do dnia odbioru końcowego robót budowlanych przez Zamawiającego,
3) W zakresie Zadania 3 Wykonawca zobowiązuje się do pielęgnacji trawników w okresie 1 roku od dnia odbioru końcowego oraz pielęgnacji nasadzeń w okresie 3 lat od dnia odbioru końcowego oraz konserwacji urządzeń w okresie minimum 12 miesięcy.



Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: III
Punkt: 1.3)
W ogłoszeniu jest:
Zamawiający uzna za spełnione warunki, o których mowa w pkt 8.1 SIWZ, jeżeli Wykonawca wykaże, że: I. posiada doświadczenie w realizacji zamówień odpowiadających przedmiotowi zamówienia tj. 1) w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie - wykonał co najmniej: 1 usługę polegającą na sporządzeniu projektu budowlanego i wykonawczego* dotyczącego budowy, rozbudowy lub przebudowy budynku użyteczności publicznej** o wartości brutto obiektu, którego dotyczył projekt budowlany i wykonawczy nie mniejszej niż 6 000 000 zł brutto, dla której w tym okresie została wydana decyzja o pozwoleniu na budowę; * UWAGA: „sporządzenie projektu budowlanego i wykonawczego” tzn. doprowadzenie do uzyskania Protokołu odbioru dokumentacji lub równoważnego dokumentu. 2) w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej: dwie roboty budowlane o wartości minimum 6 000 000 zł brutto każda w zakresie budowy nowych, rozbudowy lub przebudowy istniejących obiektów użyteczności publicznej ** o powierzchni użytkowej nie mniejszej nie 1 300 m2 w każdej robocie; ** UWAGA: Budynek użyteczności publicznej - budynek, o którym mowa w par.3 pkt 6 rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002r w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie ( tj. DZ.U. 2015 poz.1422). Zamawiający dopuszcza uwzględnienie w wartości roboty budowlanej kosztów wykonania uzbrojenia i zagospodarowania terenu ( nawierzchnie drogowe z wyłączeniem dróg publicznych, sportowe, mała architektura). ***UWAGA: Każde wykazane zadanie może potwierdzać spełnianie kilku warunków jednocześnie (Zamawiający dopuszcza spełnianie warunków w zakresie wykonanej usługi projektowej i robót budowlanych wykonanych w ramach jednego zadania). II. dysponuje osobami, które skieruje do wykonywania zamówienia, posiadającymi uprawnienia i doświadczenie niezbędne do wykonania zamówienia publicznego tj. co najmniej tj.: A. Osoby z uprawnieniami budowlanymi do projektowania 1) 1 osobą posiadającą, przez okres nie krótszy niż 5 lat, ważne uprawnienia budowlane do projektowania bez ograniczeń w specjalności architektonicznej, 2) 1 osobą posiadającą, przez okres nie krótszy niż 5 lat, ważne uprawnienia budowlane do projektowania bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno – budowlanej, 3) osobą posiadającą, przez okres nie krótszy niż 5 lat, ważne uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności drogowej, 4) 1 osobą posiadającą, przez okres nie krótszy niż 5 lat, ważne uprawnienia budowlane do projektowania bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, 5) 1 osobą posiadającą, przez okres nie krótszy niż 5 lat, ważne uprawnienia budowlane do projektowania bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, 6) 1 osobą posiadającą, przez okres nie krótszy niż 5 lat, ważne uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń telekomunikacyjnych; B. Osoby z uprawnieniami budowlanymi do kierowania robotami budowlanymi 7) 1 osobą z uprawnieniami budowlanymi do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno – budowlanej, która pełnić będzie funkcję kierownika budowy i kierownika robót, posiadającą co najmniej 5 lat doświadczenia w zakresie pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie 8) osobą z uprawnieniami budowlanymi do kierowania robotami budowlanymi w specjalności inżynieryjnej drogowej, która pełnić będzie funkcję kierownika robót, posiadającą co najmniej 5 lat doświadczenia w zakresie pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie; 9) 1 osobą z uprawnieniami budowlanymi do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, która pełnić będzie funkcję kierownika robót, posiadającą co najmniej 5 lat doświadczenia w zakresie pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie; 10) 1 osobą z uprawnieniami budowlanymi do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, która pełnić będzie funkcję kierownika robót, posiadającą co najmniej 5 lat doświadczenia w zakresie pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, 11) 1 osobą z uprawnieniami budowlanymi do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń telekomunikacyjnych w zakresie telekomunikacji przewodowej wraz z infrastrukturą telekomunikacyjną, która pełnić będzie funkcję kierownika robót, posiadającą co najmniej 5 lat doświadczenia w zakresie pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie. Zamawiający wymaga dysponowania odrębną osobą dla każdego stanowiska wymienionego w pkt 1) – 11), także w sytuacji, gdy jedna osoba posiada uprawnienia w dwóch lub więcej specjalnościach. Uprawnienia, o których mowa powyżej, powinny być zgodne z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz.U. 2019 poz. 1186). Dopuszcza się ważne, odpowiadające im kwalifikacje, nadane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. W przypadku Wykonawców zagranicznych, dopuszcza się równoważne kwalifikacje, zdobyte w innych państwach, na zasadach określonych w art. 12a ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane, z uwzględnieniem postanowień ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. (Dz.U. 2020 poz. 220 t.j.) o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej.
W ogłoszeniu powinno być:
Zamawiający uzna za spełnione warunki, o których mowa w pkt 8.1 SIWZ, jeżeli Wykonawca wykaże, że:
I.posiada doświadczenie w realizacji zamówień odpowiadających przedmiotowi zamówienia tj.
1) w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie - wykonał co najmniej:
1 usługę polegającą na sporządzeniu projektu budowlanego i wykonawczego* dotyczącego budowy, rozbudowy lub przebudowy budynku użyteczności publicznej** o wartości kosztorysowej brutto budynku, którego dotyczył projekt budowlany i wykonawczy nie mniejszej niż 6 000 000 zł brutto, dla której w tym okresie została wydana decyzja o pozwoleniu na budowę;
* UWAGA: „sporządzenie projektu budowlanego i wykonawczego” tzn. doprowadzenie do uzyskania Protokołu odbioru dokumentacji lub równoważnego dokumentu.
2) w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej:
dwie roboty budowlane o wartości minimum 6 000 000 zł brutto każda w zakresie budowy nowych, rozbudowy lub przebudowy istniejących budynków użyteczności publicznej ** o powierzchni użytkowej nie mniejszej nie 1 300 m2 w każdej robocie;
** UWAGA: Budynek użyteczności publicznej - budynek, o którym mowa w par.3 pkt 6 rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002r w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie ( tj. Dz.U. 2019 poz. 1065).
Zamawiający dopuszcza uwzględnienie w wartości roboty budowlanej kosztów wykonania uzbrojenia i zagospodarowania terenu ( nawierzchnie drogowe z wyłączeniem dróg publicznych, sportowe, mała architektura).
***UWAGA: Każde wykazane zadanie może potwierdzać spełnianie kilku warunków jednocześnie (Zamawiający dopuszcza spełnianie warunków w zakresie wykonanej usługi projektowej i robót budowlanych wykonanych w ramach jednego zadania).
II. dysponuje osobami, które skieruje do wykonywania zamówienia, posiadającymi uprawnienia i doświadczenie niezbędne do wykonania zamówienia publicznego tj. co najmniej tj.:
A. Osoby z uprawnieniami budowlanymi do projektowania
1) 1 osobą posiadającą, przez okres nie krótszy niż 5 lat, ważne uprawnienia budowlane do projektowania bez ograniczeń w specjalności architektonicznej,
2) 1 osobą posiadającą, przez okres nie krótszy niż 5 lat, ważne uprawnienia budowlane do projektowania bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno – budowlanej,
3) osobą posiadającą, przez okres nie krótszy niż 5 lat, ważne uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności inżynieryjnej drogowej,
4) 1 osobą posiadającą, przez okres nie krótszy niż 5 lat, ważne uprawnienia budowlane do projektowania bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych,
5) 1 osobą posiadającą, przez okres nie krótszy niż 5 lat, ważne uprawnienia budowlane do projektowania bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych,
6) 1 osobą posiadającą, przez okres nie krótszy niż 5 lat, ważne uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń telekomunikacyjnych;
B. Osoby z uprawnieniami budowlanymi do kierowania robotami budowlanymi
7) 1 osobą z uprawnieniami budowlanymi do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno – budowlanej, która pełnić będzie funkcję kierownika budowy i kierownika robót, posiadającą co najmniej 5 lat doświadczenia w zakresie pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie
8) osobą z uprawnieniami budowlanymi do kierowania robotami budowlanymi w specjalności inżynieryjnej drogowej, która pełnić będzie funkcję kierownika robót, posiadającą co najmniej 5 lat doświadczenia w zakresie pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie;
9) 1 osobą z uprawnieniami budowlanymi do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, która pełnić będzie funkcję kierownika robót, posiadającą co najmniej 5 lat doświadczenia w zakresie pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie;
10) 1 osobą z uprawnieniami budowlanymi do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, która pełnić będzie funkcję kierownika robót, posiadającą co najmniej 5 lat doświadczenia w zakresie pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie,
11) 1 osobą z uprawnieniami budowlanymi do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń telekomunikacyjnych w zakresie telekomunikacji przewodowej wraz z infrastrukturą telekomunikacyjną, która pełnić będzie funkcję kierownika robót, posiadającą co najmniej 5 lat doświadczenia w zakresie pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie.
Zamawiający wymaga dysponowania odrębną osobą dla każdego stanowiska wymienionego w pkt 1) – 11), także w sytuacji, gdy jedna osoba posiada uprawnienia w dwóch lub więcej specjalnościach.
Uprawnienia, o których mowa powyżej, powinny być zgodne z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz.U. 2019 poz. 1186).
Dopuszcza się ważne, odpowiadające im kwalifikacje, nadane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów.
W przypadku Wykonawców zagranicznych, dopuszcza się równoważne kwalifikacje, zdobyte w innych państwach, na zasadach określonych w art. 12a ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane, z uwzględnieniem postanowień ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. (Dz.U. 2020 poz. 220 t.j.) o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej.



Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: III
Punkt: 5.1)
W ogłoszeniu jest:
1) wykaz usług odpowiadających opisowi warunku określonego w pkt 8.2.1.ppkt 1) SIWZ, wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości brutto, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane należycie. Wzór wykazu stanowi załącznik nr 4a do SIWZ. Dowodami określającymi czy te usługi zostały wykonane należycie, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy; 2) wykaz robót budowlanych odpowiadających warunkom określonym w pkt 8.2.1 ppkt 2) SIWZ, wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone; przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty; wzór wykazu stanowi załącznik nr 4b do SIWZ; 3) wykaz osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, wraz z informacjami na temat ich uprawnień i doświadczenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami; wzór wykazu stanowi załącznik nr 4c do SIWZ.
W ogłoszeniu powinno być:
1) wykaz usług odpowiadających opisowi warunku określonego w pkt 8.2.1.ppkt 1) SIWZ, wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości brutto, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane należycie. Wzór wykazu stanowi załącznik nr 4a do SIWZ. Dowodami określającymi czy te usługi zostały wykonane należycie, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy;
2) wykaz robót budowlanych odpowiadających warunkom określonym w pkt 8.2.1 ppkt 2) SIWZ wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone; przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty; wzór wykazu stanowi załącznik nr 4b do SIWZ;
3) wykaz osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, wraz z informacjami na temat ich uprawnień i doświadczenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami; wzór wykazu stanowi załącznik nr 4c do SIWZ.



Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV
Punkt: 6.2)
W ogłoszeniu jest:
Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-07-16, godzina: 10:00,
W ogłoszeniu powinno być:
Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-07-28, godzina: 10:00,
branża Budowlana - obiekty, Projektowanie
podbranża obiekty sportowe, projekt budowlany
kody CPV 45100000, 45212000, 45212222, 45233000, 45300000, 71240000, 71248000, 71320000
forma przetarg nieograniczony
typ ogłoszenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Pomorskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Pomorskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: obiekty sportowe , projekt budowlany

       
nr Termin Organizator Przedmiot
10338863 2024-05-07
godz. 12:00
Świętokrzyskie Część 1: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych związanych z budową wielofunkcyjnej hali sportowej przy I LO we Włoszczowie – III etap .Podstawowy zakres robót ob...
10431825 2024-05-07
godz. 13:00
Łódzkie Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowalnych dla zadania inwestycyjnego pn.: „Remont Stadionu Miejskiego w Wieluniu” na działce o nr geod. 52, obręb 6 na terenie stadionu ...
10479986 2024-05-07
godz. 23:59
Pomorskie 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie palowania pod budowę hali o następującym zakresie: a. Wykonanie projektu technicznego posadowienia pośredniego, umożliwiającego kompletną rea...
10478887 2024-05-08
godz. 11:50
Dolnośląskie Remont wolnego lokalu mieszkalnego nr 12 w budynku przy ul. Chopina 16 w Wałbrzychu w trybie „zaprojektuj i wybuduj” (jednostopniowy).
10483144 2024-05-10
godz. 12:00
Świętokrzyskie Wykonanie dostaw, usług oraz robót budowlanych w formule pod klucz - budowa próbopobierni oraz układu pomiaru ilości paliwa z biomasy dostarczanego do Enea Elektrownia Połaniec Spółk...
10490982 2024-05-10
godz. 12:00
Łódzkie Opracowanie programu funkcjonalno-użytkowego wraz z obliczeniem planowanych kosztów oraz pełnieniem nadzoru autorskiego i przekazaniem praw autorskich, w ramach zadania pn.: „Prace przy...
10484138 2024-05-14
godz. 11:00
Opolskie Budowa szatni dla LKS w Karłowicach - realizowaną w systemie „zaprojektuj i wybuduj”:1) opracowanie - na podstawie udostępnionego przez Zamawiającego Programu Funkcjonalno – Użytk...
10487421 2024-05-16
godz. 10:00
Śląskie Prace modernizacyjne w zabytkowym budynku użyteczności publicznej Willi Bauertzów w Myszkowie. 1. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA1.1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania inwestyc...
10479473 2024-05-17
godz. 00:00
Śląskie Wykonanie robót budowlanych, usług: Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej i audytu remontowego na remont dachu wraz z przemurowaniem kominów, docieplenie ścian elewacji, wykona...
10457041 2024-05-20
godz. 12:00
Małopolskie Opracowanie kompletnej dokumentacji projektowo-kosztorysowej i wykonanie na jej podstawie I etapu robót budowlanych polegających na realizacji zadania inwestycyjnego pn.:,, Modernizacja, r...