Zlecenie 1751928 - Zaprojektowanie, dostawa i wdrożenie internetowej platformy...

   
Analizuj Zamówienie 1751928 (zakończone)
źródło Internet
data publikacji 2011-04-22
przedmiot zlecenia
Zaprojektowanie, dostawa i wdrożenie internetowej platformy usług i interaktywnej komunikacji z obywatelami (system "Wnioskomat"),
zawierającej narzędzia i funkcjonalności niezbędne do uzyskiwania przez zainteresowanych żądanych informacji o środowisku z zakresu kompetencji i działalności Generalnej Dyrekcji Ochrony Środowiska (GDOŚ) i Regionalnych Dyrekcji Ochrony Środowiska (RDOŚ), w skład którego wchodzi realizacja następujących zadań:
1. Opracowanie koncepcji systemu.
2. Opracowanie formularzy elektronicznych wniosków o udostępnienie informacji o środowisku w zakresie kompetencji GDOŚ i RDOŚ.
a) Faza I - przygotowanie koncepcji formularzy (Zamawiający dostarczy Wykonawcy szczegółowy opis procedur udostępniania informacji o środowisku przez GDOS i RDOŚ oraz wymagane informacje w celu wypełnienia wniosków oraz ich wzory) oraz algorytmu zbierania informacji dotyczących potrzeb obywatela.
b) Faza II - opracowanie wersji elektronicznej zaakceptowanych wcześniej formularzy, w tym oprogramowanie działania w formie skryptów.
3. Wdrożenie systemu
a) Faza I - Opracowanie projektu systemu, w tym bazy wiedzy oraz systemu stałego monitorowania poziomu satysfakcji klientów urzędu.
b) Faza II - Stworzenie kodu internetowego systemu, w tym bazy wiedzy oraz systemu stałego monitorowania poziomu satysfakcji klientów urzędu.
c) Faza III - Testy systemu
d) Faza IV - Wdrożenie i odbiór systemu
4. Przeszkolenie pracowników GDOŚ i RDOŚ w zakresie obsługi systemu. Wykonawca opracuje i zorganizuje szkolenia dla następujących 3 grup szkoleniowych:
- max. 3 administratorów systemu wskazanych przez GDOŚ (czas trwania sesji szkoleniowej: minimum 9*45 minut). Po zakończeniu realizacji wsparcia administratorzy powinni posiadać praktyczną wiedzę w zakresie administrowania systemem w tym również oprogramowaniem i sprzętem, na którego bazie zostanie utworzony System,
- max. 20 operatorów wskazanych przez GDOŚ i RDOŚ (czas trwania sesji szkoleniowej: minimum 30*45 minut). Po zakończeniu realizacji wsparcia użytkownicy kluczowi powinni być przygotowani merytorycznie do objęcia wsparciem dedykowanym użytkownikom końcowym systemu,
- max. 5 pracowników help-desku wskazanych przez GDOŚ (czas trwania sesji szkoleniowej: minimum 6*45 minut)
Szkolenia odbędą się w Warszawie. Wykonawca pokrywa wszystkie koszty związane z organizacją szkoleń (w tym m.in. koszty wyżywienia, materiały szkoleniowe w wersji papierowej i na nośniku elektronicznym, wynajęcia sali szkoleniowej, koszt zgromadzenia od uczestników i przetworzenia formularzy Podsystemu Monitorowania EFS (PEFS)), prócz kosztów dojazdu na miejsce szkolenia i noclegu uczestników. W celu potwierdzenia merytorycznej realizacji szkolenia zostanie przeprowadzony test umiejętności wykorzystania funkcjonalności systemu przez uczestników systemu. Szkolenie będzie przeprowadzane w środowisku identycznym lub symulującym środowiska docelowe z punktu widzenia użytkownika.
5. Udzielenie niezbędnych licencji i przeniesienie praw autorskich,
6. Udzielenie gwarancji i rękojmi na dostarczone produkty oraz wykonane usługi,
7. Świadczenie usług serwisu gwarancyjnego.
branża Komputery, informatyka, technika biurowa, Projektowanie
podbranża usługi informatyczne, oprogramowanie komputerowe, projekt w branży komputery
forma zapytanie o cenę
typ zlecenia usługi, wykonanie ,dostawy
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Mazowieckie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Mazowieckie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: usługi informatyczne, internet , oprogramowanie komputerowe , projekt w branży komputerowej