Przetarg 11906758 - Zaproj. oraz wyk. rob. bud. w zakr. adapt. wybr. pom. bud....

   
Analizuj Zamówienie 11906758
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2025-11-07
przedmiot ogłoszenia
Zaproj. oraz wyk. rob. bud. w zakr. adapt. wybr. pom. bud. na potrzeby Warsz. Centrum Integracji w ramach zad. inwest. pn. „Rozbud. i adapt. bud. na potrz. utworz. Praskiego Centrum RE-START
- etap II

1. Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie oraz wykonanie robót budowlanych w zakresie adaptacji wybranych pomieszczeń budynku na potrzeby Warszawskiego Centrum Integracji w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Rozbudowa i adaptacja budynku na potrzeby utworzenia Praskiego Centrum RE-START - etap II.2. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności:2.1.Opracowanie dokumentacji projektowej, w tym:a) projektu budowlanego;b) projektu wykonawczego;c) Specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót (STWiOR) ;d) przedmiarów robót;e) kosztorysów robót budowlanych (wykonanych metodą szczegółową).2.2.Wykonanie robót budowlanych na podstawie dokumentacji projektowej, o której mowa w pkt. 2.1.3. Poszczególne opracowania należy wykonać w formie: 3.1.papierowej - w niżej wymienionych ilościach:a) projekt budowlany - w 4 egz.b) projekt wykonawczy - w 3 egz.;c) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót (STWiOR) - w 3 egz.;d) przedmiary robót - w 2 egz.;e) kosztorysy robót budowlanych - w 2 egz.;3.2. elektronicznej - po 2 egz. na nośniku elektronicznym CD lub DVD, w tym:a) projekt budowlany, projekty wykonawcze w formacie .dwg lub .dxf, w układzie zgodnym z Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 15.10.2012 r. w sprawie państwowego systemu odniesień przestrzennych oraz .pdf, dla tekstu .doc i .pdf, dla tabeli .xls i .pdf.;b) Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót (STWiOR) w formacie .doc oraz .pdf; c) przedmiary robót, kosztorysy robót budowlanych w programie NORMA lub kompatybilnym w formacie .ath lub .kst oraz .pdf;3) załączniki formalno-prawne, w tym: decyzje, opinie, ekspertyzy, pozwolenia i uzgodnienia, Wykonawca przekaże w oryginałach i na nośniku elektronicznym w formacie .pdf;4) Wykonawca przekaże Zamawiającemu dokumenty objęte przedmiotem zamówienia w formie elektronicznej (zeskanowaną w kolorze dokumentację projektową każdego tomu w jednym pliku), która będzie zgodna z formą papierową ww. opracowań, tj. forma elektroniczna w formacie .pdf będzie zawierać wszelkie podpisy i pieczątki, naniesione na papierze, w trakcie dokonywanych ustaleń i uzgodnień. Wersja elektroniczna całej dokumentacji projektowej zostanie zeskanowana i zostanie dostarczona w formacie zamkniętym .pdf na nośniku elektronicznym CD lub DVD (w 2 egz.). 4. Szczegółowy zakres realizacji przedmiotu zamówienia określają nw. dokumenty:1) Opis Przedmiotu Zamówienia 2) Program Funkcjonalno-Użytkowy3) Decyzja Prezydenta Miasta Stołecznego Warszawy z dnia 22.07.2025 r. 5. Opis przedmiotu zamówienia określają: Projektowane Postanowienia Umowy (zwane dalej PPU) oraz dokumenty wymienione w ust. 4;6. Wymagania dotyczące zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę osób na podstawie umowy o pracę:1) Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia: a) roboty ogólnobudowlane, w tym w szczególności prace zbrojarsko - betoniarskie, blacharskie, dekarskie, murarskie, tynkarskie z wyłączeniem prac, których wykonanie wymaga posiadania stosownych uprawnień do pełnienia samodzielnych funkcji np. kierownika budowy; b) roboty elektryczne i teletechniczne, w tym w szczególności prace monterskie instalacji i urządzeń z wyłączeniem prac, których wykonanie wymaga posiadania stosownych uprawnień do pełnienia samodzielnych funkcji; c) roboty sanitarne, w tym w szczególności prace w zakresie sieci i instalacji oraz prace monterskie urządzeń, z wyłączeniem prac, których wykonanie wymaga posiadania stosownych uprawnień do pełnienia samodzielnych funkcji;2) W trakcie realizacji zamówienia zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec wykonawcy odnośnie spełniania przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 1) czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do:a) żądania oświadczeń w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny,b) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów,c) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia.3) W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie Zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie, Wykonawca przedłoży Zamawiającemu określony/e dowód/dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w pkt 1) czynności. Dokumenty, o których mowa powyżej powinny zawierać informacje niezbędne do weryfikacji zatrudnienia na podstawie umowy o pracę w szczególności: imię i nazwisko zatrudnionego pracownika, datę zawarcia umowy o pracę, rodzaj umowy o pracę oraz zakres obowiązków pracownika.4) Z tytułu niespełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 1) czynności zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez wykonawcę kary umownej w wysokości określonej w PPU. Niezłożenie przez wykonawcę w wyznaczonym przez zamawiającego terminie żądanych przez zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 1) czynności. 5) W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez wykonawcę lub podwykonawcę, zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy.Szczegółowe informacje zawarto w Rozdziale IX SWZ.Termin wykonania zamówienia.1. Rozpoczęcie: od dnia zawarcia umowy.2. Zakończenie: 8 miesięcy od dnia zawarcia umowy, w tym:2.1.opracowanie dokumentacji projektowej – 4 miesiące od dnia zawarcia umowy, 2.2.wykonanie robót budowlanych – 8 miesięcy od dnia zawarcia umowy

RZP/PW/23/2025
branża Budowlana - remonty, wykończenia, Projektowanie
podbranża przebudowa, adaptacja, modernizacja pomieszczeń, projekt budowlany
kody CPV 45000000, 45310000, 45330000, 45400000, 71220000, 71221000, 71320000
forma tryb podstawowy
typ ogłoszenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Mazowieckie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Mazowieckie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: przebudowa, adaptacja, modernizacja pomieszczeń , projekt budowlany