Przetarg 12194773 - Zakupy wyposażenia magazynu OLiOC - III postępowanie ....

   
Analizuj Zamówienie 12194773
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2025-12-03
przedmiot ogłoszenia
Zakupy wyposażenia magazynu OLiOC - III postępowanie

. Przedmiotem zamówienia jest dostawa koparki kołowej obrotowej. 2. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć Zamawiającemu przedmiot zamó
wienia wraz z całą wymaganą prawem dokumentacją.3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: Wymagania techniczne dotyczące dostawy koparki: 1. Przedmiotem umowy jest koparka kołowa obrotowa dwuosiowa.2. Rok produkcji minimalny 20253. Maszyna fabrycznie nowa4. Masa operacyjna w zakresie: 5 500 - 12 000 kg 5. Promień skrętu zewnętrznego maksymalny: 5 500 mm 6. Silnik Moc minimalna 40 KW/60 KM 7. Prędkość jazdy minimalna 25 km/h 8. Głębokość kopania minimum 3 200 mm 9. Zasięg poziomy minimum 5 800 mm 10. Napęd na obie osie 4x4 11. Oświetlenie maszyny umożliwiające poruszanie się po drodze12. Minimum jedna lampa żółta, ostrzegawcza, światło pulsacyjne 13. Kabina wyposażona w radio, ogrzewanie14. Głowica, chwytak uchylo-obrotowy15. Osprzęt : Łyżka zwykła 60 cm Inne wymagania dotyczące dostawy koparki:1. Termin dostawy: maksymalnie do 15 grudnia 2025r 2. Wykonawca dostarczy przedmiot umowy do siedziby Zamawiającego wraz z rozładunkiem w miejscu wskazanym w umowie.3. Koparka dostarczona będzie Zamawiającemu wolna od wad fizycznych i prawnych, objęta gwarancją dostawcy minimum 12 miesięcy. 4. Dostarczona koparka oraz osprzęt muszą być kompletne i kompatybilne ze sobą zgodnie z obowiązującym prawem oraz normami CE. 5. Koparka musi być w dniu dostawy gotowa do pracy i przystosowana do poruszania się po drogach publicznych.6. Wykonawca zapewni serwis techniczny maszyny w okresie gwarancji w siedzibie Zamawia-jącego.7. Usługi gwarancyjne realizowane będą w pierwszej kolejności w miejscu użytkowania przed-miotu zamówienia, a w przypadku niemożliwości ich wykonania w tych miejscach, w wyznaczonym serwisie. 8. Wykonawca zapewnia, że reakcja na zgłoszenie wady, nastąpi w ciągu 24 godzin, a naprawa zostanie wykonana w ciągu kolejnych 72 godzin od daty zgłoszenia wady, a jeżeli wystąpi konieczność importu części zamiennych, naprawa zostanie wykonana w ciągu 30 dni robo-czych od daty zgłoszenia wady, usterki. Awarie będą zgłaszane na adres mailowy wskazany przez Wykonawcę. Czas reakcji serwisu będzie liczony w dni robocze od poniedziałku do piątku.

RIiGK.271.24.2025
branża Maszyny, sprzęt, urządzenia, narzędzia
podbranża maszyny budowlane
kody CPV 43261000
forma tryb podstawowy
typ ogłoszenia dostawy
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Dolnośląskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Dolnośląskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: maszyny budowlane