Przetarg 11547246 - Zakup zintegrowanego systemu zarządzania jednostką...

   
Analizuj Zamówienie 11547246
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2025-10-10
przedmiot ogłoszenia
Zakup zintegrowanego systemu zarządzania jednostką administracyjną dla Powiatu Wrocławskiego

1) Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz ze szkoleniami z zakresu zaawansowanego Systemu in
formatycznego do zarządzania jednostką administracyjną oraz jego wdrożenie i konfiguracja w infrastrukturze teleinformatycznej Powiatu Wrocławskiego. W ramach umowy Wykonawca dostarczy licencje wieczyste na korzystnie z ww. systemu. 2) System zarządzana obejmuje następujący zakres funkcjonalny: a) systemy księgowości budżetowej oraz wymiana informacji budżetowo-finansowych między jednostkami organizacyjnymi a Powiatem;b) opłaty lokalne, systemy ewidencyjne i systemy współpracujące;c) system elektronicznego zarządzania dokumentami oraz integracje z platformami zewnętrznymi w zakresie opłat za zajęcie pasa drogowego;d) systemy narzędziowe i raportowe;e) systemy kadrowo-płacowe.3) Dostawa oprogramowania obejmuje dostarczenie kodów licencyjnych lub nośników z programami ze wszelkimi kodami/instrukcjami, które umożliwią jego legalne i poprawne zainstalowanie oraz funkcjonowanie dla wszystkich zakupionych licencji. 4) Zakup skierowany jest na zaawansowane rozwiązanie umożliwiające Powiatowi na szersze i lepiej zintegrowane działanie w zakresie zarządzania jednostką, w szczególności w zakresie cyfryzacji wewnętrznych procesów, jak i zewnętrznych procesów komunikacji i obsługi mieszkańców Powiatu Wrocławskiego.5) Jeżeli w odniesieniu do wymienionych powyżej elementów opisu zamówienia powstałyby u Wykonawcy jakiekolwiek wątpliwości lub niejasności, wówczas dla ostatecznego rozstrzygnięcia wymagań Zamawiającego w tej kwestii oraz przygotowania oferty przez Wykonawcę – wiążącymi będą wyjaśnienia, uściślenia oraz informacje uzupełniające, uzyskane w trakcie formalnej procedury ewentualnych zapytań do SWZ. 6) Jeżeli gdziekolwiek w SWZ przedmiot zamówienia określony został przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, to Zamawiający dopuszcza w tym zakresie składanie ofert przy zastosowaniu rozwiązań równoważnych opisywanym. Tam, gdzie w opisie przedmiotu zamówienia zostało wskazane pochodzenie urządzeń objętych zamówieniem, o których mowa w art. 99 ust. 5 ustawy Pzp (np. marka, znak towarowy, producent, dostawca), Zamawiający dopuszcza oferowanie produktów o parametrach równoważnych - tożsamych lub wyższych od tych, jakie zawarto w opisie. Pod pojęciem równoważności rozumieć należy, iż zagwarantują one realizację zamówienia w zgodzie z opisem przedmiotu zamówienia oraz zapewnią uzyskanie parametrów techniczno-jakościowych oraz wymogów gwarancyjnych, nie gorszych od założonych w w/w opisie. Podane w opisach przedmiotu zamówienia nazwy własne, mają jedynie za zadanie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych, technicznych i technologicznych Zamawiającego. 7) Wykonawca odpowiedzialny będzie za całokształt, w tym za przebieg oraz terminowe wykonanie zamówienia, za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi określonymi dla przedmiotu zamówienia. 8) Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zamówienia, rozumiana jako staranność profesjonalisty w działalności objętej przedmiotem niniejszego zamówienia. 9) Wykonawca zobowiązany jest do spełnienia wszystkich wymagań, określonych w projekcie umowy, stanowiącym Załącznik 5 do SWZ oraz wynikających z obowiązujących przepisów prawa. 10) Wykonawca, dla wypełnienia swoich zobowiązań, powinien zapewnić doświadczone i wykwalifikowane osoby, zdolne do prowadzenia wszelkich powierzonych zadań, uprawnione do prac objętych niniejszym zamówieniem, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. Wykonawca powinien zapewnić swoim specjalistom niezbędne wsparcie i pomoc techniczną ze strony innych specjalistów, którzy mogą być niezbędni do właściwego wykonania umowy. Kompletne wynagrodzenie uwzględniające wykonanie wszystkich obowiązków w ramach umowy oraz wszelkie koszty związane z obsługą muszą być zawarte w ofercie Wykonawcy.4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz ze wszystkimi wymaganiami stawianymi Wykonawcy, obowiązki wykonawcy w ramach wynagrodzenia za wykonanie przedmiotu umowy i inne, zostały ujęte m.in. w Opisie Przedmiotu Zamówienia/Opisie funkcjonalności systemu, Projekcie Umowy, które stanowią załączniki do SWZ5. Ustalenia organizacyjne związane z wykonaniem zamówienia:1) Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia wykraczające poza przedmiot określony w SWZ , uzgadniane winny być przez Zamawiającego w formie pisemnej z ustanowionym przedstawicielem Wykonawcy- dotyczy to zarówno i m.in. zakresu jak i spraw finansowych . 2) Wykonawca po podpisaniu umowy przekaże Zamawiającemu numery telefonów kontaktowych i faksów oraz dokonywać będzie na bieżąco ustaleń niezbędnych dla sprawnego i terminowego wykonania zamówienia

SP-PZP.272.4.72.2025.KJ.II


UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 2025/BZP 00482730/01 z dnia: 2025-10-17
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia: SEKCJA VIII - PROCEDURA 3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2025-10-20 11:00
Po zmianie:
2025-10-22 08:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2025-10-20 11:15
Po zmianie:
2025-10-22 08:15
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2025-11-18
Po zmianie:
2025-11-20
branża Komputery, informatyka, technika biurowa
podbranża usługi informatyczne, oprogramowanie komputerowe
kody CPV 48000000, 72000000, 72265000
forma tryb podstawowy
typ ogłoszenia dostawy ,usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Dolnośląskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Dolnośląskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: usługi informatyczne , oprogramowanie komputerowe