Przetarg 11564380 - Zakup wyposażenia pracowni gastronomicznej 4.1....

   
Analizuj Zamówienie 11564380
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2025-10-17
przedmiot ogłoszenia
Zakup wyposażenia pracowni gastronomicznej

4.1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu i pomocy dydaktycznych na potrzeby: Zespołu Szkół nr 1 im. Tadeusza Kościuszki w Krasnymstawie
tj. Piec konwekcyjno-parowy elektryczny4.2. Zamawiający zgodnie z art. 91 ust. 1 ustawy Pzp nie dopuszcza składania ofert częściowych. Zamawiający nie dokonuje podziału zamówienia na części z uwagi na specyfikę przedmiotu zamówienia, nadmierne trudności techniczne, organizacyjne oraz koszty wykonania zamówienia. Wykonanie całości zamówienia przez jednego wykonawcę pozwoli na ocenę prawidłowości wykonania zamówienia oraz przyjęcie na siebie odpowiedzialności przez jednego Wykonawcę za ewentualne roszczenia związane z korzystaniem z uprawnień z tytułu rękojmi jakościZakres rzeczowy przedmiotu zamówienia opisany został w załączniku nr 1 do SWZ, w tym:a) dostawa fabrycznie nowego, tzn. nieużywanego przed dniem dostarczenia, z wyłączeniem używania niezbędnego dla przeprowadzenia testu poprawnej pracy, pochodzącego z oficjalnych kanałów dystrybucyjnych producenta, zapewniających w szczególności realizację uprawnień gwarancyjnych sprzętu oraz wyposażenia w zakresie określonym w Załączniku nr 1 do SWZ wraz z ich transportem do miejsca wskazanego w siedzibie Zamawiającego,b) dostarczenie wraz z zamówieniem wymaganej do obsługi instrukcji w języku polskim (jeśli dotyczy),c) dostarczenie dokumentacji technicznej, użytkowej związanej z przedmiotem zamówienia, dostarczenie wraz z zamówieniem dokumentów gwarancyjnych wystawionych przez producenta, a także wszelkich niezbędnych do prawidłowego działania przewodów, kabli, złącz, itd. (jeżeli są wymagane do prawidłowego działania produktu)4.3. Zamówienie obejmuje zakup i dostawę do siedziby szkoły o których mowa w pkt 4.1 SWZ oraz wniesienie sprzętu objętego przedmiotem zamówienia. Zamawiający wymaga aby dostarczane w ramach przedmiotu zamówienie sprzęty elektroniczne zostały uruchomione w dniu ich dostawy, oprogramowanie zainstalowane, a wskazani przez Zamawiającego pracownicy przeszkoleni z ich obsługi.4.4. Wykonawca zobowiązany jest do ustalenia z Zamawiającym dzień i godzinę dostawy przedmiotu zamówienia z uwzględnieniem godzin pracy Szkoły.4.5. Dostarczony przez Wykonawcę towar, który będzie niezgodny z opisem przedmiotu zamówienia uznaje się za brakujący.4.6. W przypadku stwierdzenia, że Wykonawca dostarczył towar uszkodzony lub nie dostarczył go, zobowiązany jest do dostarczenia go na własny koszt w następnym dniu roboczym do siedziby Szkoły.4.7. Zamawiający wymaga udzielenia minimum 24 miesięcy gwarancji jakości na przedmiot zamówienia - okres gwarancji jakości na przedmiot zamówienia rozpoczyna się od dnia podpisania bezusterkowego protokołu odbioru końcowego; - podczas trwania okresu gwarancji jakości zobowiązany jest dokonać naprawy sprzętu w terminie max 14 dni od dnia zgłoszenia przez Zamawiającego usterek i awarii. Zamawiający jako naprawę rozumie wykonanie wszelkich czynności, które przywrócą pierwotną funkcjonalność sprzętu.4.8. Każdy element dostawy w ramach niniejszego postępowania winien być fabrycznie nowy, nie mieć jakichkolwiek śladów użytkowania, posiadać oryginalne opakowanie oraz instrukcję obsługi w języku polskim.

ZAU.9.2025
branża Elektronika, RTV, AGD, multimedia, Materiały papiernicze, szkolne
podbranża sprzęt gospodarstwa domowego, materiały dydaktyczne
kody CPV 39162100, 39162110
forma tryb podstawowy
typ ogłoszenia dostawy
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Lubelskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Lubelskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: sprzęt gospodarstwa domowego , materiały dydaktyczne