Zlecenie 7919963 - Zakup wagonów platform do przewozów intermodalnych przez...

   
Zamówienie 7919963 (zakończone)
źródło Internet
data publikacji 2021-01-13
przedmiot zlecenia
Zakup wagonów platform do przewozów intermodalnych przez PKP CARGO S.A.

1. Dostawa do Zamawiającego fabrycznie nowych, 5 sztuk
(słownie: pięciu) lokomotyw w terminach: 2 szt. - 31 październik 2022, 3 szt. - 30 listopad 2022. Zamawiający dopuszcza możliwość dostawy lokomotyw w terminach wcześniejszych, co wymaga uprzedniego uzgodnienia z Zamawiającym. 2. Dostawa oprogramowania komputerowego z niezbędnymi do korzystania z tego oprogramowania środkami przesyłu danych (kable lub nośniki pamięci) wraz z licencjami na ich użytkowanie 3. Dostawa do Zamawiającego zestawu antyawaryjnego. 4. Świadczenie przez Wykonawcę usług utrzymania lokomotyw. 5. Wykonanie, w lokomotywach będących przedmiotem dostawy, Naprawy rewizyjnej P4 - w zakresie wymaganym DSU. Wykonanie tej części przedmiotu zamówienia przez Wykonawcę zależeć będzie od decyzji Zamawiającego, który na dziewięć miesięcy przed planowaną datą wykonania Naprawy rewizyjnej P4 pierwszej lokomotywy, pisemnie powiadomi Wykonawcę o konieczności jej wykonania. W przypadku gdy nie dojdzie do złożenia przez Zamawiającego dyspozycji wykonania powyższej Naprawy, Wykonawcy nie będą przysługiwały żadne roszczenia z tego tytułu. 6. Sporządzenia i przekazania Zamawiającemu dokumentacji, w tym: dokumentacji konstrukcyjnej (i dokonywania jej zmian), oświadczenia producenta zawierające numer fabryczny lokomotywy i rok produkcji, Zezwolenia na dopuszczenie pojazdu kolejowego do eksploatacji lub wprowadzenia na rynek (do obrotu), wydane dla danej lokomotywy w oryginale umożliwiające eksploatację w krajach i na zelektryfikowanych przejściach granicznych wyszczególnionych w Załączniku nr 1 i 1b do SWZ, dokumentację niezbędną do uzyskania dokumentów, o których wydanie wnioskować może wyłącznie Zamawiający, dokumentację powykonawczą, stanowiącą podstawę odbioru technicznego danej lokomotywy przez Zamawiającego u Wykonawcy, Deklaracje zgodności oraz Świadectwo odbioru 3.1. 7. udzielenie Zamawiającemu niewyłącznej licencji do korzystania ze wszystkich elementów dokumentacji, powstałej w wykonaniu niniejszej umowy, 8. Dostarczenia oprogramowania: do odczytu i analizy danych z rejestratora zdarzeń (prawnego), do odczytu i analizy danych rejestrowanych w systemach diagnostycznych lokomotywy, do odczytu danych z urządzeń pomiarowych zużycia energii elektrycznej, do obsługi systemu zarządzania częściami zamiennymi, do odczytu zapisów rejestratora systemu monitoringu wizyjnego - wraz z niezbędnymi do korzystania z tego oprogramowania środkami przesyłu danych. 9. Przeszkolenie pracowników, wskazanych przez Zamawiającego. Wykonawca udziela Zamawiającemu gwarancji jakości na okres 24 miesięcy na każdą z lokomotyw, w tym także na jej poszczególne elementy, na ich oprogramowanie oraz na sporządzoną dokumentację, o których mowa w § 2 umowy liczony od dnia następnego po protokolarnym odbiorze końcowym każdej lokomotywy. Udzielona przez Wykonawcę gwarancja jakości obejmuje również części zamówienia, w tym zespoły, podzespoły, elementy, których wykonanie Wykonawca powierzył podwykonawcom. Po wykonaniu naprawy rewizyjnej P4, Wykonawca udziela gwarancji jakości na wykonane prace i zamontowane części na okres 24 miesięcy od daty podpisania przez upoważnionych przedstawicieli Stron protokołu odbioru lokomotywy po naprawie rewizyjnej P4. Wykonawca udziela Zamawiającemu gwarancji jakości na terytorium wszystkich państw, w których lokomotywy posiadają zezwolenie na eksploatację z uwzględnieniem przejść granicznych, wyszczególnionych w Załączniku nr 1 I 1a do SWZ.4. Niezależnie od gwarancji jakości, o której mowa w powyżej Wykonawca udziela gwarancji jakości, liczonej od dnia następnego po protokolarnym odbiorze końcowym każdej lokomotywy, na: 4.1. Powłoki lakiernicze – 96 miesięcy. 4.2. Perforacja poszycia pudła każdej lokomotywy – 96 miesięcy. 4.3. Ramy wózków – 60 miesięcy. 4.4. Zestawy kołowe kompletne omaźnicowane – 60 miesięcy. 4.5. Łożyska zawieszenia silnika – 60 miesięcy, 4.6. Zestaw antyawaryjny – zgodnie z § 2a ust. 4 Załącznika nr 2 do SWZ. Dostawa lokomotyw do Punktu Utrzymania Taboru Zamawiającego - Poznań Franowo. Zamawiający wymaga, aby usługi utrzymania planowego (z wyłączeniem Naprawy rewizyjnej P4) świadczone były w warsztatach Zamawiającego: Czechowice-Dziedzice, ul. Hutnicza 14, Poznań Franowo, ul. Kobylepole 28, Wrocław Brochów, ul. Mościckiego 36. Zamawiający dopuszcza doraźne wykonywanie usług utrzymania planowego w innych warsztatach Zamawiającego, każdorazowo po wcześniejszym uzgodnieniu z Zamawiającym (Użytkownikiem). Inne terminy związane z realizacją zamówienia: 1. Zestaw antyawaryjny, o którym mowa w § 2 ust. 1 pkt 1.3. oraz w § 2a Załącznika nr 2 do SWZ, Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć nie później, niż w terminie dostawy pierwszej lokomotywy. 2. Usługi utrzymania, o których mowa w § 2 ust. 1 pkt 1.4. oraz w § 2b Zalącznika nr 2 do SWZ, Wykonawca zobowiązany jest świadczyć w okresie od daty odbioru końcowego pierwszej lokomotywy do daty odstawienia ostatniej lokomotywy w celu przeprowadzenia pierwszej naprawy rewizyjnej P4 tej lokomotywy, z zastrzeżeniem ust. 4. 3. Usługi utrzymania, o których mowa w § 2 ust. 1 pkt 1.4. oraz w § 2b Załącznika nr 2 do SWZ, Wykonawca zobowiązany jest świadczyć w odniesieniu do każdej z lokomotyw w okresie od daty odbioru końcowego tej lokomotywy do daty odstawienia tej lokomotywy w celu przeprowadzenia pierwszej naprawy rewizyjnej P4 tej lokomotywy. 4. Naprawy, o których mowa w § 2 ust. 1 pkt 1.5 Załącznika nr 2 do SWZ. Wykonawca zobowiązany jest wykonać w terminie dwóch miesięcy, od daty przekazania danej lokomotywy do Wykonawcy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (w tym wymogi gwarancyjne i terminowe) i sposób jego realizacji zawarte są w Specyfikacji Warunków Zamówienia (SWZ) - w załącznikach nr 1, 1a oraz 2. Zapłata wynagrodzenia za dostawę lokomotywy, będzie następowała po odbiorze danej lokomotywy, przy czym zostanie ona rozliczona w pierwszej kolejności z udzielonej dla danej lokomotywy zaliczki, a w pozostałej części wynagrodzenie płatne będzie przelewem na rachunek wskazany przez Wykonawcę na fakturze. Podstawą do wystawienia faktury za dostawę zestawu antyawaryjnego o którym mowa w § 2 ust. 1 pkt 1.3. oraz w § 2a Załącznika nr 2 do SWZ, będzie podpisany przez upoważnionych przedstawicieli Stron protokół odbioru, o którym mowa w § 4 ust. 2 Załącznika nr 2 do SWZ. Wynagrodzenie za wykonanie usług utrzymania, o których mowa w § 2 ust. 1 pkt 1.4. Załącznika nr 2 do SWZ składa się z miesięcznych opłat ryczałtowych, opłaty rozliczeniowej na koniec każdego roku kalendarzowego, ewentualnych opłat zmiennych za wykonanie napraw awaryjnych. Niniejsze postępowanie jest prowadzone w oparciu o „Regulamin udzielania zamówień finansowanych lub współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej w PKP CARGO S.A.” obowiązujący od dnia 08.03.2017 r. (zwany dalej Regulaminem), którego treść zamieszczona jest na stronie internetowej PKP CARGO S.A.: https://ezakupy.pkp-cargo.eu/cms-directory.html/regulations lub jest do wglądu w siedzibie PKP CARGO S.A., przy czym w związku z informacją zawartą w pkt 5 oraz na podstawie § 1 ust. 3 i 4 Uchwały nr 65/2017 Zarządu PKP CARGO S.A. z dnia 08 marca 2017 r. w sprawie przyjęcia do stosowania Regulaminu, w sprawach nieuregulowanych lub uregulowanych inaczej niż w Regulaminie, pierwszeństwo będą miały zapisy Wytycznych w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na lata 2014-2020.
branża Maszyny, sprzęt, urządzenia, narzędzia
podbranża maszyny i sprzęty inne
kody CPV 34611000, 50222000
forma zapytanie ofertowe
typ zlecenia dostawy
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Mazowieckie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Mazowieckie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: maszyny i sprzęty inne

       
nr Termin Organizator Przedmiot
10479617 2024-05-07
godz. 12:00
Mazowieckie Wykonanie regeneracji 3 szt. jarzm do młynów pierścieniowo-kulowych typu MkM-25 w Elektrociepłowni Siekierki w Warszawie
10486924 2024-05-07
godz. 12:00
Śląskie Dostawa i montaż 3 sztuk radarowych wyświetlaczy prędkości.
10485591 2024-05-08
godz. 14:00
Łódzkie Zapytanie o informację (RFI) - Zakup pomp zatapialnych dla PGE Górnictwo i Energetyka Konwencjonalna S.A. Oddział KWB Turów. Zapytanie o informację (RFI) - Zakup pomp zatapialnych dla ...
10416298 2024-05-14
godz. 08:55
Pomorskie Dostawa technicznych środków materiałowych (TŚM), akumulatorów, ogumienia oraz materiałów eksploatacyjnych do sprzętu wojskowego dla 6 WOG Ustka w 2024 roku. Przedmiotem zamówienia...
10480455 2024-05-15
godz. 10:00
Małopolskie Przetarg 34/P/2024 Zakup i dostawa: Części zamienne do Elektrofiltra typ HE-301/B w ilości 1592 sztuki
10450476 2024-05-15
godz. 12:00
Opolskie Dostawa wagi przenośnikowej
10480191 2024-05-16
godz. 01:59
Dolnośląskie JGHG - I-3 - 2024 - Części zamienne na remonty Pieców Konwertorowych Części zamienne na remonty Pieców Konwertorowych
10483663 2024-05-17
godz. 14:00
Mazowieckie EOŚ-D-Zakup z dostawą używanego podnośnika montażowo, hydraulicznegodla Energa Oświetlenie Sp. z o.o wraz z możliwością przetestowania przed zakupem Szanowni Państwo, Energa Logis...
10451101 2024-05-23
godz. 09:00
Dolnośląskie Przedmiotem zamówienia jest: DOSTAWA WYPOSAŻENIA I PRZYRZĄDÓW DIAGNOSTYCZNO-POMIAROWYCH DO SPRZĘTU ŁĄCZNOŚCI, INFORMATYKI, WE I GEOGRAFII WOJSKOWEJ wg zestawienia asortymentowo-iloś...
10473622 2024-05-23
godz. 09:30
Pomorskie Dostawa fabrycznie nowych odkuwek obręczy tramwajowych Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowych, nieużywanych, odkuwek obręczy tramwajowych