Przetarg 11514049 - "Zakup urządzeń medycznych i niemedycznych oraz...

   
Analizuj Zamówienie 11514049
źródło Biuletyn Unijnych Zamówień Publicznych (TED)
data publikacji 2025-09-25
przedmiot ogłoszenia
Zakup urządzeń medycznych i niemedycznych oraz wyposażenia medycznego dla Copernicus PL Sp. z o.o. w Gdańsku.

1. Przedmiotem zamówienia jest zakup urządzeń medycznych i niemedycznych or
az wyposażenia medycznego. Przedmiot zamówienia składa się z 16 części2. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia, opis, asortyment oraz ilości zawiera załącznik nr 1 do SWZ – Formularz asortymentowo- cenowy. Wykonawca wypełniając wskazane pozycje w załączniku nr 1 do SWZ - Formularz asortymentowo-cenowy potwierdza spełnianie wymagań określonych przez Zamawiającego. 3. Sposób realizacji przedmiotu zamówienia określa projekt umowy, mianowicie załącznik nr 3 do SWZ.4. Oferowane przedmioty zamówienia muszą być kompletne, o wysokim standardzie zarówno pod względem jakości jak i funkcjonalności, a także wolne od wad materiałowych, konstrukcyjnych i prawnych. 5. Oferowane przedmioty zamówienia muszą być dopuszczone do obrotu i używania zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. 6. Przedmiot zamówienia musi być zgodny z ustawą z dnia 7 kwietnia 2022 r. o wyrobach medycznych (t.j. Dz.U.2022.974 z dnia 2022.05.09.)- jeśli dotyczy. 7. We wszystkich zapisach SWZ oraz jej załącznikach, w których Zamawiający odwołuje się do norm, aprobat, specyfikacji technicznych lub systemów odniesienia bądź wskazane są znaki towarowe, parametry lub źródła pochodzenia (nazwy producentów lub urządzeń), zgodnie z art. 99 ust. 5 oraz art. 101 ust. 4 ustawy Pzp Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne. 8. Zamawiający nie zastrzega możliwości ubiegania się o zamówienie wyłącznie przez Wykonawców, o których mowa w art. 94 ustawy Pzp. 9. Zamawiający nie stawia wymagań, o których mowa w art. 96 ustawy Pzp. 10. Źródła finansowania zamówienia publicznego - Dotyczy części nr 1 -12 – Zakup realizowany ze środków własnych,-Dotyczy części nr 13 - Zakup realizowany na podstawie umowy o powierzenie grantu w ramach Projektu grantowego nr FENX.06.01-IP.03-0001/23 pod nazwą „Wsparcie podstawowej opieki zdrowotnej (POZ)” w ramach programu Fundusze Europejskie na Infrastrukturę, Klimat, Środowisko 2021-2027, współfinansowanego ze środków Europejskiego Fundusze Rozwoju Regionalnego. -Dotyczy części 14-16 – zakup planowany w ramach dotacji Pomorskiego Urzędu Wojewódzkiego w Gdańsku na rzecz wzmocnienia potencjału systemu Ratownictwa Medycznego. Zamawiający zastrzega, iż może unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia, jeśli środki pochodzące z dotacji, o której mowa wyżej, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, nie zostaną mu przyznane.
Część zamówienia: LOT-0001 Część 1 - Szafa do suszenia endoskopów Przedmiotem zamówienia jest zakup szafy do suszenie endoskopów. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia, opis, asortyment oraz ilości zawiera załącznik nr 1 do SWZ – Formularz asortymentowo- cenowy. Wykonawca wypełniając wskazane pozycje w załączniku nr 1 do SWZ - Formularz asortymentowo-cenowy potwierdza spełnianie wymagań określonych przez Zamawiającego. Sposób realizacji przedmiotu zamówienia określa projekt umowy, mianowicie załącznik nr 3 do SWZ. Oferowane przedmioty zamówienia muszą być kompletne, o wysokim standardzie zarówno pod względem jakości jak i funkcjonalności, a także wolne od wad materiałowych, konstrukcyjnych i prawnych. Oferowane przedmioty zamówienia muszą być dopuszczone do obrotu i używania zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. Przedmiot zamówienia musi być zgodny z ustawą z dnia 7 kwietnia 2022 r. o wyrobach medycznych (t.j. Dz.U.2022.974 z dnia 2022.05.09.)– jeśli dotyczy. We wszystkich zapisach SWZ oraz jej załącznikach, w których Zamawiający odwołuje się do norm, aprobat, specyfikacji technicznych lub systemów odniesienia bądź wskazane są znaki towarowe, parametry lub źródła pochodzenia (nazwy producentów lub urządzeń), zgodnie z art. 99 ust. 5 oraz art. 101 ust. 4 ustawy Pzp Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne. Zamawiający nie zastrzega możliwości ubiegania się o zamówienie wyłącznie przez Wykonawców, o których mowa w art. 94 ustawy Pzp. Zamawiający nie stawia wymagań, o których mowa w art. 96 ustawy Pzp.

Część zamówienia: LOT-0002 Część 2 - Odkurzacz plecakowy Przedmiotem zamówienia jest zakup odkurzacza plecakowego. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia, opis, asortyment oraz ilości zawiera załącznik nr 1 do SWZ – Formularz asortymentowo- cenowy. Wykonawca wypełniając wskazane pozycje w załączniku nr 1 do SWZ - Formularz asortymentowo-cenowy potwierdza spełnianie wymagań określonych przez Zamawiającego. Sposób realizacji przedmiotu zamówienia określa projekt umowy, mianowicie załącznik nr 3 do SWZ. Oferowane przedmioty zamówienia muszą być kompletne, o wysokim standardzie zarówno pod względem jakości jak i funkcjonalności, a także wolne od wad materiałowych, konstrukcyjnych i prawnych. Oferowane przedmioty zamówienia muszą być dopuszczone do obrotu i używania zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. Przedmiot zamówienia musi być zgodny z ustawą z dnia 7 kwietnia 2022 r. o wyrobach medycznych (t.j. Dz.U.2022.974 z dnia 2022.05.09.)– jeśli dotyczy. We wszystkich zapisach SWZ oraz jej załącznikach, w których Zamawiający odwołuje się do norm, aprobat, specyfikacji technicznych lub systemów odniesienia bądź wskazane są znaki towarowe, parametry lub źródła pochodzenia (nazwy producentów lub urządzeń), zgodnie z art. 99 ust. 5 oraz art. 101 ust. 4 ustawy Pzp Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne. Zamawiający nie zastrzega możliwości ubiegania się o zamówienie wyłącznie przez Wykonawców, o których mowa w art. 94 ustawy Pzp. Zamawiający nie stawia wymagań, o których mowa w art. 96 ustawy Pzp.

Część zamówienia: LOT-0003 Część 3 - Szorowarka z dwoma tarczami napędowymi Przedmiotem zamówienia jest zakup szorowarki z dwoma tarczami napędowymi . Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia, opis, asortyment oraz ilości zawiera załącznik nr 1 do SWZ – Formularz asortymentowo- cenowy. Wykonawca wypełniając wskazane pozycje w załączniku nr 1 do SWZ - Formularz asortymentowo-cenowy potwierdza spełnianie wymagań określonych przez Zamawiającego. Sposób realizacji przedmiotu zamówienia określa projekt umowy, mianowicie załącznik nr 3 do SWZ. Oferowane przedmioty zamówienia muszą być kompletne, o wysokim standardzie zarówno pod względem jakości jak i funkcjonalności, a także wolne od wad materiałowych, konstrukcyjnych i prawnych. Oferowane przedmioty zamówienia muszą być dopuszczone do obrotu i używania zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. Przedmiot zamówienia musi być zgodny z ustawą z dnia 7 kwietnia 2022 r. o wyrobach medycznych (t.j. Dz.U.2022.974 z dnia 2022.05.09.)– jeśli dotyczy. We wszystkich zapisach SWZ oraz jej załącznikach, w których Zamawiający odwołuje się do norm, aprobat, specyfikacji technicznych lub systemów odniesienia bądź wskazane są znaki towarowe, parametry lub źródła pochodzenia (nazwy producentów lub urządzeń), zgodnie z art. 99 ust. 5 oraz art. 101 ust. 4 ustawy Pzp Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne. Zamawiający nie zastrzega możliwości ubiegania się o zamówienie wyłącznie przez Wykonawców, o których mowa w art. 94 ustawy Pzp. Zamawiający nie stawia wymagań, o których mowa w art. 96 ustawy Pzp.

Część zamówienia: LOT-0004 Część 4 - Mikser planetarny do sporządzania zawiesin Przedmiotem zamówienia jest zakup miksera planetarnego do sporządzania zawiesin. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia, opis, asortyment oraz ilości zawiera załącznik nr 1 do SWZ – Formularz asortymentowo- cenowy. Wykonawca wypełniając wskazane pozycje w załączniku nr 1 do SWZ - Formularz asortymentowo-cenowy potwierdza spełnianie wymagań określonych przez Zamawiającego. Sposób realizacji przedmiotu zamówienia określa projekt umowy, mianowicie załącznik nr 3 do SWZ. Oferowane przedmioty zamówienia muszą być kompletne, o wysokim standardzie zarówno pod względem jakości jak i funkcjonalności, a także wolne od wad materiałowych, konstrukcyjnych i prawnych. Oferowane przedmioty zamówienia muszą być dopuszczone do obrotu i używania zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. Przedmiot zamówienia musi być zgodny z ustawą z dnia 7 kwietnia 2022 r. o wyrobach medycznych (t.j. Dz.U.2022.974 z dnia 2022.05.09.)– jeśli dotyczy. We wszystkich zapisach SWZ oraz jej załącznikach, w których Zamawiający odwołuje się do norm, aprobat, specyfikacji technicznych lub systemów odniesienia bądź wskazane są znaki towarowe, parametry lub źródła pochodzenia (nazwy producentów lub urządzeń), zgodnie z art. 99 ust. 5 oraz art. 101 ust. 4 ustawy Pzp Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne. Zamawiający nie zastrzega możliwości ubiegania się o zamówienie wyłącznie przez Wykonawców, o których mowa w art. 94 ustawy Pzp. Zamawiający nie stawia wymagań, o których mowa w art. 96 ustawy Pzp.

Część zamówienia: LOT-0005 Część 5 - Szafa Chłodnicza Przedmiotem zamówienia jest zakup szafy chłodniczej. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia, opis, asortyment oraz ilości zawiera załącznik nr 1 do SWZ – Formularz asortymentowo- cenowy. Wykonawca wypełniając wskazane pozycje w załączniku nr 1 do SWZ - Formularz asortymentowo-cenowy potwierdza spełnianie wymagań określonych przez Zamawiającego. Sposób realizacji przedmiotu zamówienia określa projekt umowy, mianowicie załącznik nr 3 do SWZ. Oferowane przedmioty zamówienia muszą być kompletne, o wysokim standardzie zarówno pod względem jakości jak i funkcjonalności, a także wolne od wad materiałowych, konstrukcyjnych i prawnych. Oferowane przedmioty zamówienia muszą być dopuszczone do obrotu i używania zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. Przedmiot zamówienia musi być zgodny z ustawą z dnia 7 kwietnia 2022 r. o wyrobach medycznych (t.j. Dz.U.2022.974 z dnia 2022.05.09.)– jeśli dotyczy. We wszystkich zapisach SWZ oraz jej załącznikach, w których Zamawiający odwołuje się do norm, aprobat, specyfikacji technicznych lub systemów odniesienia bądź wskazane są znaki towarowe, parametry lub źródła pochodzenia (nazwy producentów lub urządzeń), zgodnie z art. 99 ust. 5 oraz art. 101 ust. 4 ustawy Pzp Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne. Zamawiający nie zastrzega możliwości ubiegania się o zamówienie wyłącznie przez Wykonawców, o których mowa w art. 94 ustawy Pzp. Zamawiający nie stawia wymagań, o których mowa w art. 96 ustawy Pzp.

Część zamówienia: LOT-0006 Część 6 - Poduszki barierowe dla pacjentów Przedmiotem zamówienia jest zakup poduszek barierowych dla pacjentów. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia, opis, asortyment oraz ilości zawiera załącznik nr 1 do SWZ – Formularz asortymentowo- cenowy. Wykonawca wypełniając wskazane pozycje w załączniku nr 1 do SWZ - Formularz asortymentowo-cenowy potwierdza spełnianie wymagań określonych przez Zamawiającego. Sposób realizacji przedmiotu zamówienia określa projekt umowy, mianowicie załącznik nr 3 do SWZ. Oferowane przedmioty zamówienia muszą być kompletne, o wysokim standardzie zarówno pod względem jakości jak i funkcjonalności, a także wolne od wad materiałowych, konstrukcyjnych i prawnych. Oferowane przedmioty zamówienia muszą być dopuszczone do obrotu i używania zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. Przedmiot zamówienia musi być zgodny z ustawą z dnia 7 kwietnia 2022 r. o wyrobach medycznych (t.j. Dz.U.2022.974 z dnia 2022.05.09.)– jeśli dotyczy. We wszystkich zapisach SWZ oraz jej załącznikach, w których Zamawiający odwołuje się do norm, aprobat, specyfikacji technicznych lub systemów odniesienia bądź wskazane są znaki towarowe, parametry lub źródła pochodzenia (nazwy producentów lub urządzeń), zgodnie z art. 99 ust. 5 oraz art. 101 ust. 4 ustawy Pzp Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne. Zamawiający nie zastrzega możliwości ubiegania się o zamówienie wyłącznie przez Wykonawców, o których mowa w art. 94 ustawy Pzp. Zamawiający nie stawia wymagań, o których mowa w art. 96 ustawy Pzp.

Część zamówienia: LOT-0007 Część 7 - Maszyna do mycia powierzchni Przedmiotem zamówienia jest zakup maszyn do mycia powierzchni. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia, opis, asortyment oraz ilości zawiera załącznik nr 1 do SWZ – Formularz asortymentowo- cenowy. Wykonawca wypełniając wskazane pozycje w załączniku nr 1 do SWZ - Formularz asortymentowo-cenowy potwierdza spełnianie wymagań określonych przez Zamawiającego. Sposób realizacji przedmiotu zamówienia określa projekt umowy, mianowicie załącznik nr 3 do SWZ. Oferowane przedmioty zamówienia muszą być kompletne, o wysokim standardzie zarówno pod względem jakości jak i funkcjonalności, a także wolne od wad materiałowych, konstrukcyjnych i prawnych. Oferowane przedmioty zamówienia muszą być dopuszczone do obrotu i używania zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. Przedmiot zamówienia musi być zgodny z ustawą z dnia 7 kwietnia 2022 r. o wyrobach medycznych (t.j. Dz.U.2022.974 z dnia 2022.05.09.)– jeśli dotyczy. We wszystkich zapisach SWZ oraz jej załącznikach, w których Zamawiający odwołuje się do norm, aprobat, specyfikacji technicznych lub systemów odniesienia bądź wskazane są znaki towarowe, parametry lub źródła pochodzenia (nazwy producentów lub urządzeń), zgodnie z art. 99 ust. 5 oraz art. 101 ust. 4 ustawy Pzp Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne. Zamawiający nie zastrzega możliwości ubiegania się o zamówienie wyłącznie przez Wykonawców, o których mowa w art. 94 ustawy Pzp. Zamawiający nie stawia wymagań, o których mowa w art. 96 ustawy Pzp.

Część zamówienia: LOT-0008 Część 8 - Chłodziarka farmaceutyczna Przedmiotem zamówienia jest zakup chłodziarki farmaceutycznej. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia, opis, asortyment oraz ilości zawiera załącznik nr 1 do SWZ – Formularz asortymentowo- cenowy. Wykonawca wypełniając wskazane pozycje w załączniku nr 1 do SWZ - Formularz asortymentowo-cenowy potwierdza spełnianie wymagań określonych przez Zamawiającego. Sposób realizacji przedmiotu zamówienia określa projekt umowy, mianowicie załącznik nr 3 do SWZ. Oferowane przedmioty zamówienia muszą być kompletne, o wysokim standardzie zarówno pod względem jakości jak i funkcjonalności, a także wolne od wad materiałowych, konstrukcyjnych i prawnych. Oferowane przedmioty zamówienia muszą być dopuszczone do obrotu i używania zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. Przedmiot zamówienia musi być zgodny z ustawą z dnia 7 kwietnia 2022 r. o wyrobach medycznych (t.j. Dz.U.2022.974 z dnia 2022.05.09.)– jeśli dotyczy. We wszystkich zapisach SWZ oraz jej załącznikach, w których Zamawiający odwołuje się do norm, aprobat, specyfikacji technicznych lub systemów odniesienia bądź wskazane są znaki towarowe, parametry lub źródła pochodzenia (nazwy producentów lub urządzeń), zgodnie z art. 99 ust. 5 oraz art. 101 ust. 4 ustawy Pzp Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne. Zamawiający nie zastrzega możliwości ubiegania się o zamówienie wyłącznie przez Wykonawców, o których mowa w art. 94 ustawy Pzp. Zamawiający nie stawia wymagań, o których mowa w art. 96 ustawy Pzp.

Część zamówienia: LOT-0009 Część 9 - Myjnia do butów Przedmiotem zamówienia jest zakup myjni do butów. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia, opis, asortyment oraz ilości zawiera załącznik nr 1 do SWZ – Formularz asortymentowo- cenowy. Wykonawca wypełniając wskazane pozycje w załączniku nr 1 do SWZ - Formularz asortymentowo-cenowy potwierdza spełnianie wymagań określonych przez Zamawiającego. Sposób realizacji przedmiotu zamówienia określa projekt umowy, mianowicie załącznik nr 3 do SWZ. Oferowane przedmioty zamówienia muszą być kompletne, o wysokim standardzie zarówno pod względem jakości jak i funkcjonalności, a także wolne od wad materiałowych, konstrukcyjnych i prawnych. Oferowane przedmioty zamówienia muszą być dopuszczone do obrotu i używania zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. Przedmiot zamówienia musi być zgodny z ustawą z dnia 7 kwietnia 2022 r. o wyrobach medycznych (t.j. Dz.U.2022.974 z dnia 2022.05.09.)– jeśli dotyczy. We wszystkich zapisach SWZ oraz jej załącznikach, w których Zamawiający odwołuje się do norm, aprobat, specyfikacji technicznych lub systemów odniesienia bądź wskazane są znaki towarowe, parametry lub źródła pochodzenia (nazwy producentów lub urządzeń), zgodnie z art. 99 ust. 5 oraz art. 101 ust. 4 ustawy Pzp Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne. Zamawiający nie zastrzega możliwości ubiegania się o zamówienie wyłącznie przez Wykonawców, o których mowa w art. 94 ustawy Pzp. Zamawiający nie stawia wymagań, o których mowa w art. 96 ustawy Pzp.

Część zamówienia: LOT-0010 Część 10 - Wózek platformowy z burtami Przedmiotem zamówienia jest zakup wózka platformowego z burtami. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia, opis, asortyment oraz ilości zawiera załącznik nr 1 do SWZ – Formularz asortymentowo- cenowy. Wykonawca wypełniając wskazane pozycje w załączniku nr 1 do SWZ - Formularz asortymentowo-cenowy potwierdza spełnianie wymagań określonych przez Zamawiającego. Sposób realizacji przedmiotu zamówienia określa projekt umowy, mianowicie załącznik nr 3 do SWZ. Oferowane przedmioty zamówienia muszą być kompletne, o wysokim standardzie zarówno pod względem jakości jak i funkcjonalności, a także wolne od wad materiałowych, konstrukcyjnych i prawnych. Oferowane przedmioty zamówienia muszą być dopuszczone do obrotu i używania zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. Przedmiot zamówienia musi być zgodny z ustawą z dnia 7 kwietnia 2022 r. o wyrobach medycznych (t.j. Dz.U.2022.974 z dnia 2022.05.09.)– jeśli dotyczy. We wszystkich zapisach SWZ oraz jej załącznikach, w których Zamawiający odwołuje się do norm, aprobat, specyfikacji technicznych lub systemów odniesienia bądź wskazane są znaki towarowe, parametry lub źródła pochodzenia (nazwy producentów lub urządzeń), zgodnie z art. 99 ust. 5 oraz art. 101 ust. 4 ustawy Pzp Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne. Zamawiający nie zastrzega możliwości ubiegania się o zamówienie wyłącznie przez Wykonawców, o których mowa w art. 94 ustawy Pzp. Zamawiający nie stawia wymagań, o których mowa w art. 96 ustawy Pzp.

Część zamówienia: LOT-0011 Część 11 - Urządzenie zamgławiające Przedmiotem zamówienia jest zakup urządzeń zamgławiających. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia, opis, asortyment oraz ilości zawiera załącznik nr 1 do SWZ – Formularz asortymentowo- cenowy. Wykonawca wypełniając wskazane pozycje w załączniku nr 1 do SWZ - Formularz asortymentowo-cenowy potwierdza spełnianie wymagań określonych przez Zamawiającego. Sposób realizacji przedmiotu zamówienia określa projekt umowy, mianowicie załącznik nr 3 do SWZ. Oferowane przedmioty zamówienia muszą być kompletne, o wysokim standardzie zarówno pod względem jakości jak i funkcjonalności, a także wolne od wad materiałowych, konstrukcyjnych i prawnych. Oferowane przedmioty zamówienia muszą być dopuszczone do obrotu i używania zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. Przedmiot zamówienia musi być zgodny z ustawą z dnia 7 kwietnia 2022 r. o wyrobach medycznych (t.j. Dz.U.2022.974 z dnia 2022.05.09.)– jeśli dotyczy. We wszystkich zapisach SWZ oraz jej załącznikach, w których Zamawiający odwołuje się do norm, aprobat, specyfikacji technicznych lub systemów odniesienia bądź wskazane są znaki towarowe, parametry lub źródła pochodzenia (nazwy producentów lub urządzeń), zgodnie z art. 99 ust. 5 oraz art. 101 ust. 4 ustawy Pzp Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne. Zamawiający nie zastrzega możliwości ubiegania się o zamówienie wyłącznie przez Wykonawców, o których mowa w art. 94 ustawy Pzp. Zamawiający nie stawia wymagań, o których mowa w art. 96 ustawy Pzp.

Część zamówienia: LOT-0012 Część 12 - Maszyna myjąco - zbierająca Przedmiotem zamówienia jest zakup maszyn myjąco - zbierających. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia, opis, asortyment oraz ilości zawiera załącznik nr 1 do SWZ – Formularz asortymentowo- cenowy. Wykonawca wypełniając wskazane pozycje w załączniku nr 1 do SWZ - Formularz asortymentowo-cenowy potwierdza spełnianie wymagań określonych przez Zamawiającego. Sposób realizacji przedmiotu zamówienia określa projekt umowy, mianowicie załącznik nr 3 do SWZ. Oferowane przedmioty zamówienia muszą być kompletne, o wysokim standardzie zarówno pod względem jakości jak i funkcjonalności, a także wolne od wad materiałowych, konstrukcyjnych i prawnych. Oferowane przedmioty zamówienia muszą być dopuszczone do obrotu i używania zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. Przedmiot zamówienia musi być zgodny z ustawą z dnia 7 kwietnia 2022 r. o wyrobach medycznych (t.j. Dz.U.2022.974 z dnia 2022.05.09.)– jeśli dotyczy. We wszystkich zapisach SWZ oraz jej załącznikach, w których Zamawiający odwołuje się do norm, aprobat, specyfikacji technicznych lub systemów odniesienia bądź wskazane są znaki towarowe, parametry lub źródła pochodzenia (nazwy producentów lub urządzeń), zgodnie z art. 99 ust. 5 oraz art. 101 ust. 4 ustawy Pzp Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne. Zamawiający nie zastrzega możliwości ubiegania się o zamówienie wyłącznie przez Wykonawców, o których mowa w art. 94 ustawy Pzp. Zamawiający nie stawia wymagań, o których mowa w art. 96 ustawy Pzp.

Część zamówienia: LOT-0013 Część 13 - Kozetka Przedmiotem zamówienia jest zakup kozetki- stołu rehabilitacyjnego oraz kozetki - stołu rehabilitacyjnego z otworem na głowę . Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia, opis, asortyment oraz ilości zawiera załącznik nr 1 do SWZ – Formularz asortymentowo- cenowy. Wykonawca wypełniając wskazane pozycje w załączniku nr 1 do SWZ - Formularz asortymentowo-cenowy potwierdza spełnianie wymagań określonych przez Zamawiającego. Sposób realizacji przedmiotu zamówienia określa projekt umowy, mianowicie załącznik nr 3 do SWZ. Oferowane przedmioty zamówienia muszą być kompletne, o wysokim standardzie zarówno pod względem jakości jak i funkcjonalności, a także wolne od wad materiałowych, konstrukcyjnych i prawnych. Oferowane przedmioty zamówienia muszą być dopuszczone do obrotu i używania zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. Przedmiot zamówienia musi być zgodny z ustawą z dnia 7 kwietnia 2022 r. o wyrobach medycznych (t.j. Dz.U.2022.974 z dnia 2022.05.09.)– jeśli dotyczy. We wszystkich zapisach SWZ oraz jej załącznikach, w których Zamawiający odwołuje się do norm, aprobat, specyfikacji technicznych lub systemów odniesienia bądź wskazane są znaki towarowe, parametry lub źródła pochodzenia (nazwy producentów lub urządzeń), zgodnie z art. 99 ust. 5 oraz art. 101 ust. 4 ustawy Pzp Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne. Zamawiający nie zastrzega możliwości ubiegania się o zamówienie wyłącznie przez Wykonawców, o których mowa w art. 94 ustawy Pzp. Zamawiający nie stawia wymagań, o których mowa w art. 96 ustawy Pzp. Zakup realizowany na podstawie umowy o powierzenie grantu w ramach Projektu grantowego nr FENX.06.01-IP.03-0001/23 pod nazwą „Wsparcie podstawowej opieki zdrowotnej (POZ)” w ramach programu Fundusze Europejskie na Infrastrukturę, Klimat, Środowisko 2021-2027, współfinansowanego ze środków Europejskiego Fundusze Rozwoju Regionalnego.

Część zamówienia: LOT-0014 Część 14 - Fotel transportowy Przedmiotem zamówienia jest zakup fotela transportowego. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia, opis, asortyment oraz ilości zawiera załącznik nr 1 do SWZ – Formularz asortymentowo- cenowy. Wykonawca wypełniając wskazane pozycje w załączniku nr 1 do SWZ - Formularz asortymentowo-cenowy potwierdza spełnianie wymagań określonych przez Zamawiającego. Sposób realizacji przedmiotu zamówienia określa projekt umowy, mianowicie załącznik nr 3 do SWZ. Oferowane przedmioty zamówienia muszą być kompletne, o wysokim standardzie zarówno pod względem jakości jak i funkcjonalności, a także wolne od wad materiałowych, konstrukcyjnych i prawnych. Oferowane przedmioty zamówienia muszą być dopuszczone do obrotu i używania zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. Przedmiot zamówienia musi być zgodny z ustawą z dnia 7 kwietnia 2022 r. o wyrobach medycznych (t.j. Dz.U.2022.974 z dnia 2022.05.09.)– jeśli dotyczy. We wszystkich zapisach SWZ oraz jej załącznikach, w których Zamawiający odwołuje się do norm, aprobat, specyfikacji technicznych lub systemów odniesienia bądź wskazane są znaki towarowe, parametry lub źródła pochodzenia (nazwy producentów lub urządzeń), zgodnie z art. 99 ust. 5 oraz art. 101 ust. 4 ustawy Pzp Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne. Zamawiający nie zastrzega możliwości ubiegania się o zamówienie wyłącznie przez Wykonawców, o których mowa w art. 94 ustawy Pzp. Zamawiający nie stawia wymagań, o których mowa w art. 96 ustawy Pzp. Zakup planowany w ramach dotacji Pomorskiego Urzędu Wojewódzkiego w Gdańsku na rzecz wzmocnienia potencjału systemu Ratownictwa Medycznego. Zamawiający zastrzega, iż może unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia, jeśli środki pochodzące z dotacji, o której mowa wyżej, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, nie zostaną mu przyznane.

Część zamówienia: LOT-0015 Część 15 - Wózek transportowy w pozycji leżącej Przedmiotem zamówienia jest zakup wózka transportowego w pozycji leżącej. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia, opis, asortyment oraz ilości zawiera załącznik nr 1 do SWZ – Formularz asortymentowo- cenowy. Wykonawca wypełniając wskazane pozycje w załączniku nr 1 do SWZ - Formularz asortymentowo-cenowy potwierdza spełnianie wymagań określonych przez Zamawiającego. Sposób realizacji przedmiotu zamówienia określa projekt umowy, mianowicie załącznik nr 3 do SWZ. Oferowane przedmioty zamówienia muszą być kompletne, o wysokim standardzie zarówno pod względem jakości jak i funkcjonalności, a także wolne od wad materiałowych, konstrukcyjnych i prawnych. Oferowane przedmioty zamówienia muszą być dopuszczone do obrotu i używania zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. Przedmiot zamówienia musi być zgodny z ustawą z dnia 7 kwietnia 2022 r. o wyrobach medycznych (t.j. Dz.U.2022.974 z dnia 2022.05.09.)– jeśli dotyczy. We wszystkich zapisach SWZ oraz jej załącznikach, w których Zamawiający odwołuje się do norm, aprobat, specyfikacji technicznych lub systemów odniesienia bądź wskazane są znaki towarowe, parametry lub źródła pochodzenia (nazwy producentów lub urządzeń), zgodnie z art. 99 ust. 5 oraz art. 101 ust. 4 ustawy Pzp Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne. Zamawiający nie zastrzega możliwości ubiegania się o zamówienie wyłącznie przez Wykonawców, o których mowa w art. 94 ustawy Pzp. Zamawiający nie stawia wymagań, o których mowa w art. 96 ustawy Pzp. Zakup planowany w ramach dotacji Pomorskiego Urzędu Wojewódzkiego w Gdańsku na rzecz wzmocnienia potencjału systemu Ratownictwa Medycznego. Zamawiający zastrzega, iż może unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia, jeśli środki pochodzące z dotacji, o której mowa wyżej, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, nie zostaną mu przyznane.

Część zamówienia: LOT-0016 Część 16 - Monitor skażeń radioaktywnych - zestaw Przedmiotem zamówienia jest zakup monitora skażeń radioaktywnych. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia, opis, asortyment oraz ilości zawiera załącznik nr 1 do SWZ – Formularz asortymentowo- cenowy. Wykonawca wypełniając wskazane pozycje w załączniku nr 1 do SWZ - Formularz asortymentowo-cenowy potwierdza spełnianie wymagań określonych przez Zamawiającego. Sposób realizacji przedmiotu zamówienia określa projekt umowy, mianowicie załącznik nr 3 do SWZ. Oferowane przedmioty zamówienia muszą być kompletne, o wysokim standardzie zarówno pod względem jakości jak i funkcjonalności, a także wolne od wad materiałowych, konstrukcyjnych i prawnych. Oferowane przedmioty zamówienia muszą być dopuszczone do obrotu i używania zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. Przedmiot zamówienia musi być zgodny z ustawą z dnia 7 kwietnia 2022 r. o wyrobach medycznych (t.j. Dz.U.2022.974 z dnia 2022.05.09.)– jeśli dotyczy. We wszystkich zapisach SWZ oraz jej załącznikach, w których Zamawiający odwołuje się do norm, aprobat, specyfikacji technicznych lub systemów odniesienia bądź wskazane są znaki towarowe, parametry lub źródła pochodzenia (nazwy producentów lub urządzeń), zgodnie z art. 99 ust. 5 oraz art. 101 ust. 4 ustawy Pzp Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne. Zamawiający nie zastrzega możliwości ubiegania się o zamówienie wyłącznie przez Wykonawców, o których mowa w art. 94 ustawy Pzp. Zamawiający nie stawia wymagań, o których mowa w art. 96 ustawy Pzp. Zakup planowany w ramach dotacji Pomorskiego Urzędu Wojewódzkiego w Gdańsku na rzecz wzmocnienia potencjału systemu Ratownictwa Medycznego. Zamawiający zastrzega, iż może unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia, jeśli środki pochodzące z dotacji, o której mowa wyżej, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, nie zostaną mu przyznane.


UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie nr: TED.00646165-2025 z dnia: 2025-10-02
10. Zmiana Poprzednia wersja ogłoszenia, która jest zmieniana : 626168-2025 Główny powód zmiany : Aktualizacja informacji Opis : Zmianie podlega ogłoszenie o zamówieniu ppkt. 5.1.12 warunki udzielenia zamówienia w zakresie: termin składania ofert, informacji na temat publicznego otwarcia, orazinformacji dodatkowych: termin związania ofertą- zmiany te dotyczą- LOT- 0001 do LOT- 0016. Dodatkowo w LOT-0009 w ppkt. 5.1.2 Miejsce realizacji: Informacje dodatkowe: Zamawiający przewiduje możliwość przeprowadzenia przez Wykonawców wizji lokalnej, o której mowa w art. 131 ust 2 pkt 1) ustawy Pzp w dniu 8 października 2025 r. Miejsce spotkania budynek KS wejście N w Szpitalu im. Mikołaja Kopernika, ul. Nowe Ogrody 16, Gdańsk, godzina 09:00. Osoba do kontaktu: Ryszard Hewelt tel. 502 200 639. 10.x. Termin składania ofert Po zmianie: 2025-11-07 10:00


UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie nr: TED.00682798-2025 z dnia: 2025-10-16
10. Zmiana Poprzednia wersja ogłoszenia, która jest zmieniana : 646165-2025 Główny powód zmiany : Aktualizacja informacji Opis : Zmianie podlega ogłoszenie o zamówieniu ppkt. 5.1.12 warunki udzielenia zamówienia w zakresie: termin składania ofert, informacji na temat publicznego otwarcia, oraz informacji dodatkowych: termin związania ofertą- zmiany te dotyczą- LOT- 0001 do LOT- 0016. Dodatkowo w LOT-0009 w ppkt. 5.1.2 Miejsce realizacji: Informacje dodatkowe: Zamawiający wyznacza kolejny termin przeprowadzenia przez Wykonawców wizji lokalnej, o której mowa w art. 131 ust 2 pkt 1) ustawy Pzp w dniu 17 października 2025 r. Miejsce spotkania budynek KS wejście N w Szpitalu im. Mikołaja Kopernika, ul. Nowe Ogrody 16, Gdańsk, godzina 09:00. Osoba do kontaktu: Ryszard Hewelt tel. 502 200 639. 10.x. Termin składania ofert Po zmianie: 2025-11-12 10:00
branża Kosmetyki, środki czystości, Medyczna, Maszyny, sprzęt, urządzenia, narzędzia, Elektronika, RTV, AGD, multimedia
podbranża sprzęt do utrzymania czystości, sprzęt medyczny, meble medyczne, sprzęt gospodarstwa domowego, maszyny i sprzęty inne
kody CPV 33100000, 33190000, 33191000, 33192000, 34911100, 38341600, 39516120, 39711130, 42995000, 43412000
forma przetarg nieograniczony
typ ogłoszenia dostawy
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Pomorskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Pomorskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: sprzęt do utrzymania czystości , sprzęt medyczny , meble medyczne , sprzęt gospodarstwa domowego , maszyny i sprzęty inne