Przetarg 11555613 - Zakup technologii informacyjno-komunikacyjnych (TIK)” w...

   
Analizuj Zamówienie 11555613
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2025-10-15
przedmiot ogłoszenia
Zakup technologii informacyjno-komunikacyjnych (TIK)” w ramach projektu ,,Organizacja zajęć pozalekcyjnych rozwijających kompetencje kluczowe w szkołach podstawowych prowadzonych przez Gminę
Lubiewo”

1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa wraz z montażem technologii informacyjno-komunikacyjnych (TIK) na potrzeby realizacji projektu pn.: ,,Organizacja zajęć pozalekcyjnych rozwijających kompetencje kluczowe w szkołach podstawowych prowadzonych przez Gminę Lubiewo”.2. Projekt jest współfinansowany ze środków programu Fundusze Europejskie dla Kujaw i Pomorza 2021-2027 dofinansowanego ze środków pochodzących z Europejskiego Funduszu Społecznego Plus w ramach Priorytetu 8 Fundusze europejskie na wsparcie w obszarze rynku pracy, edukacji i włączenia społecznego Działania 08.27 Kształcenie ogólne OPPT Celu szczegółowego: 4.F Wspieranie równego dostępu do dobrej jakości, włączającego kształcenia i szkolenia oraz możliwości ich ukończenia, w szczególności w odniesieniu do grup w niekorzystnej sytuacji, od wczesnej edukacji i opieki nad dzieckiem przez ogólne i zawodowe kształcenie i szkolenie, po szkolnictwo wyższe, a także kształcenie i uczenie się dorosłych, w tym ułatwianie mobilności edukacyjnej dla wszystkich i dostępności dla osób z niepełnosprawnościami.3. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa TIK wraz z montażem obejmująca:1/ Szkoła Podstawowa w Lubiewie:a) tablet – 10 szt.b) dronszkoleniepodręcznik – 1 zestawc) zestaw do nauki latania dronem – 1 zestawd) monitor interaktywny – 1 szt.e) komputer do monitora interaktywnego – 1 szt.f) moduł HEG Biofeedback – 1 zestawg) gry biofeedback pakiet 6 gier – 1 pakiet h) projektor przenośny – 1 szt.i) pracownia językowa składająca się z:- jednostka centralna systemu – 1 szt.- komputer stacjonarny do obsługi pracowni językowej – 1 szt.- oprogramowanie sterujące PC – 1 szt.- monitor dotykowy wbudowany trwale do blatu biurka lektora – 1 szt.- słuchawki z mikrofonem dla uczniów – 24 szt.- słuchawki z mikrofonem dla nauczyciela – 1 szt.- słuchawki z mikrofonem dla nauczyciela bezprzewodowe – 1 szt.- podwójny pulpit uczniowski – 12 szt.- głośnik montowany w blendzie biurka lektorskiego – 2 szt.- biurko nauczycielskie – 1 szt.- stolik uczniowski 1 osobowy – 24 szt.- stolik uczniowski 1 osobowy dla osoby ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi – 2 szt.- krzesło nauczyciela – 1 szt.- szafa zamykana na zamek, drzwi pełne – 1 szt.- szafa zamykana na zamek, góra otwarta – 1 szt.- regał otwarty z półkami – 1 szt.- monitor interaktywny – 1 szt.2/ Szkoła Podstawowa w Bysławiu:a) tablet multimedialny – 10 szt.b) monitor interaktywny – 1 szt.c) robot edukacyjny – pakiet rozszerzony - 2 szt. tablet multimedialny – 2 szt. d) Kolorowe urządzenie wielofunkcyjne laserowe – 1 szt.e) notebook do logopedii – 1 szt.f) myszka bezprzewodowa – 2 szt.g) drukarka laserowa – 1 szt.h) biofeedback gry Unity (1 pakiet) – 1 zestawi) testy neuropsychologiczne /pakiet 12 testów – 1 zestawj) biofeedback opaska HEG wraz z protokołami – 1 zestawk) biofeedback pakiet sensorów peryferyjnych: RESP, BVP TEMP – 1 zestawl) biofeedback feedback haptyczny (3 zabawki) – 1 zestawm) biofeedback symulatory lotu zależnie od modelu – 1 zestawn) biofeedback symulatory jazdy zależnie od modelu – 1 zestawo) biofeedback EMDR Kit – 1 szt.p) biofeedback Google VR - 1 szt.q) serwer usług terminalowych – 2 szt.r) system serwerowy licencje – 2 szt.s) licencje dostępowe – 24 szt.t) komputer dla nauczyciela tylu laptop – 1 szt.u) terminale komputerowe – 24 szt.v) monitor komputerowy – 25 szt.w) klawiatura oraz mysz USB – 25 kplx) oprogramowanie do zarządzania klasopracownią – 25 szt.y) router gigabitowy – 1 szt.z) switch sieciowy gigabitowy – 2 szt.aa) pakiet biurowy – 25 szt.4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Specyfikacji technicznej stanowiącej Załącznik Nr 3 do SWZ. Specyfikacja techniczna zawiera minimalne wymagania, które musi spełniać oferowany przedmiot zamówienia. 5. Minimalny okres gwarancji na oferowany przedmiot zamówienia wynosi 24 miesiące i liczony będzie od daty podpisania protokolarnego odbioru przedmiotu zamówienia. 6. Oznaczenie wg Wspólnego Słownika Zamówień CPV: 32322000-6 Urządzenia multimedialne30213100-6 Komputery przenośne30213200-7 Komputer tablet30213300-8 Komputer biurkowy48820000-2 Serwery30231300-0 Monitory ekranowe30231320-6 Monitory dotykowe 30232110-8 Drukarki laserowe 48000000-8 Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne38652100-1 Projektory39100000-3 Meble39151000-5 Meble różne39121000-6 Biurka i stoły39141300-5 Szafy39112000-0 Krzesła7. Wykonawca zobowiązuje się do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia, zgodnie wymaganiami określonymi w Specyfikacji Warunków Zamówienia i postanowieniami projektu umowy oraz zasadami wiedzy technicznej, zasadami należytej staranności oraz obowiązującymi normami i przepisami.8. Adres dostawy i montażu przedmiotu zamówienia: - Szkoła Podstawowa w Bysławiu, ul. Kwiatowa 9, 89-510 Bysław- Szkoła Podstawowa w Lubiewie, ul. Wojska Polskiego 16, 89-526 Lubiewo.9. O terminie dostawy Wykonawca zobowiązany jest zawiadomić Zamawiającego co najmniej z 2-dniowym wyprzedzeniem. Dostawa przedmiotu umowy nastąpi w godzinach 8:00-14:00.10. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć przedmiot Zamówienia na własny koszt i ryzyko do miejsca wskazanego przez Zamawiającego. Przedmiot zamówienia obejmuje rozładunek wyposażenia z transportu, wniesienie do poszczególnych pomieszczeń w budynku, montaż wyposażenia zgodnie ze wskazówkami Zamawiającego oraz usunięcie, wywóz opakowań i uprzątniecie pomieszczeń.11. Wskazane w opisie przedmiotu zamówienia znaki towarowe, patenty lub pochodzenie mają charakter pomocniczy dla określenia parametrów przedmiotu zamówienia. Zamawiający dopuszcza możliwość zastosowania rozwiązań równoważnych o parametrach techniczno-użytkowych nie gorszych niż podane w opisie przedmiotu zamówienia. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego jest zobowiązany wykazać, że oferowana przez niego dostawa spełnia wymagania określone przez Zamawiającego. Dopuszcza się zaoferowanie wyposażenia o wyższych parametrach.Zamawiający dopuszcza w każdym przypadku użycie elementu zamówienia równoważnego pod względem istotnych (głównych) parametrów technicznych i użytkowych, przy zachowaniu co najmniej tego samego poziomu jakości, trwałości oraz kompatybilności z pozostałymi elementami zamówienia użytymi przy realizacji zamówienia.Pod pojęciem „parametry” rozumie się funkcjonalność, przeznaczenie, kolorystykę, strukturę, rodzaj materiału, kształt, wielkość, bezpieczeństwo, wytrzymałość oraz pozostałe parametry przypisane poszczególnym materiałom i urządzeniom w opisie przedmiotu zamówienia.12. Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia wyposażenia fabrycznie nowego, nieużywanego, wolnego od wad fizycznych i prawnych oraz wydania dokumentacji dotyczącej dostarczonego przedmiotu zamówienia np. certyfikatów, atestów, deklaracji zgodności, licencji, karty produktów, instrukcje obsługi itp. Wyżej wymienione dokumenty należy dostarczyć do Zamawiającego w dniu dostawy przedmiotu zamówienia. 13. Wszystkie pomoce dydaktyczne i elementy wyposażenia muszą posiadać niezbędne certyfikaty i atesty dopuszczające do użytku, zgodnie z podstawą prawną: Rozporządzenie Ministra Edukacji Narodowej i Sportu z dnia 31.12.2002 r. (Dz. U. Nr 6 poz. 69 z 2003r. z późn. zm.), w sprawie bezpieczeństwa i higieny w publicznych i niepublicznych szkołach i placówkach - § 9 ust. 3: „Szkoły i placówki nabywają wyposażenie posiadające odpowiednie atesty i certyfikaty”.14. Odbiór dostarczonego i zamontowanego przedmiotu zamówienia nastąpi w formie protokołu sporządzonego na formularzu określonym przez Zamawiającego i podpisanego przez przedstawicieli Zamawiającego i Wykonawcę, po uprzednim stwierdzeniu jego zgodności z warunkami zamówienia.15. W przypadku dostarczenia przedmiotu zamówienia niezgodnego z wymaganiami Zamawiającego, Zamawiający odmówi potwierdzenia wykonania dostawy, wskazując w treści protokołu przyczynę odmowy i termin do dostarczenia prawidłowego wyposażenia. 16. Zamówienie powinno zostać zrealizowane z poszanowaniem zasady równości szans i niedyskryminacji, a także równości kobiet i mężczyzn, zgodnie z Wytycznymi dotyczącymi realizacji zasad równościowych w ramach funduszy unijnych na lata 2021-2027, w tym w oparciu o standardy dostępności dla polityki spójności 2021-2027, stanowiące załącznik nr 2 do Wytycznych.

IiPP.271.1.17.2025
branża Komputery, informatyka, technika biurowa, Elektronika, RTV, AGD, multimedia, Wyposażenie wnętrz
podbranża komputery, serwery, urządzenia, akcesoria biurowe i komputerowe, meble i akcesoria, sprzęt rtv, multimedia
kody CPV 30213100, 30213200, 30213300, 30231300, 30231320, 30232110, 32322000, 38652100, 39100000, 39112000, 39121000, 39141300, 39151000, 48000000, 48820000
forma tryb podstawowy
typ ogłoszenia dostawy
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Kujawsko-Pomorskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Kujawsko-Pomorskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: komputery, serwery , urządzenia, akcesoria biurowe i komputerowe , meble i akcesoria , sprzęt rtv, multimedia