Przetarg 12223334 - Zakup sprzętu medycznego i wyposażenia z Krajowego Planu...

   
Analizuj Zamówienie 12223334
źródło Biuletyn Unijnych Zamówień Publicznych (TED)
data publikacji 2025-12-11
przedmiot ogłoszenia
Zakup sprzętu medycznego i wyposażenia z Krajowego Planu Odbudowy dla Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego im. błogosławionego księdza Jerzego Popiełuszki we Włocławku - Część nr VIII


1) Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z instalacją i uruchomieniem oraz przeszkoleniem personelu Zamawiającego, sprzętu medycznego i wyposażenia, zgodnego z Opisem przedmiotu zamówienia, stanowiącym Załącznik nr 1 do umowy/Załącznik nr 3 do SWZ.2) Przedmiot zamówienia jest współfinansowany ze środków programu: Krajowy Plan Odbudowy i Zwiększania Odporności w ramach komponentu D1.1.1. „Rozwój i modernizacja infrastruktury centrów opieki wysokospecjalistycznej i innych podmiotów leczniczych” w ramach projektu pn.: „Podniesienie jakości usług zdrowotnych oraz zwiększenie dostępu do usług medycznych w Wojewódzkim Szpitalu Specjalistycznym im. błogosławionego księdza Jerzego Popiełuszki we Włocławku – zakup sprzętu medycznego dla potrzeb udzielania świadczeń onkologicznych” Nr Projektu: KPOD.07.02-IP.10-0159/243) Zamawiający wymaga co najmniej 48-miesięcznej, pełnej gwarancji na dostarczony przedmiot zamówienia oraz wykonane prace montażowo- instalacyjne, a także na części eksploatacyjne i akumulatory (jeżeli dotyczy). 4) Dostarczony sprzęt musi być fabrycznie nowy (rok produkcji nie wcześniej niż 2025), nieużywany, kompletny, jego uruchomienie oraz stosowanie zgodnie z przeznaczeniem nie może wymagać zakupu dodatkowych elementów i akcesoriów. Żaden aparat ani jego część składowa, wyposażenie, etc. nie może być sprzętem rekondycjonowanym, powystawowym ani wykorzystywanym wcześniej przez innego użytkownika.5) Wszystkie oferowane w ramach zestawu produkty muszą tworzyć w pełni kompatybilny zestaw.6) Sprzęt musi być zarejestrowany lub zgłoszony w Polsce jako wyrób medyczny i oznaczony znakiem CE.7) Zamawiający wymaga podjęcia diagnozowania od przyjęcia zgłoszenia, maksymalnie w ciągu:- 24 h (dni robocze) dla zgłoszenia w okresie trwania gwarancji;- 48 h (dni robocze) dla zgłoszenia pogwarancyjnego.8) Aspekt środowiskowyW ramach niniejszego zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia zgodności realizacji dostawy sprzętu medycznego z zasadą „nieczynienia poważnych szkód” środowisku (DNSH), zgodnie z art. 17 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2020/852 z dnia 18 czerwca 2020 r. w sprawie ustanowienia ram ułatwiających zrównoważone inwestycje tzw. Taksonomia oraz dokumentem „Wytyczne dla beneficjentów w zakresie stosowania zasady DNSH w projektach finansowanych ze środków UE”, w szczególności:a) oferowany asortyment nadaje się do recyklingu w co najmniej 90%b) opakowanie nadaje się do recyklingu w co najmniej 90%c) produkt nie zawiera elementów / substancji, które wymagają utylizacji jako zagrażające środowisku, np. baterii, akumulatorów, itp.:d) istnieje możliwość rozbudowywania o nowe komponenty i aktualizacji oprogramowania przez co najmniej 10 late) po okresie gwarancyjnym, Wykonawca zapewnia, sprzedaż części zamiennych przez okres co najmniej 5 lat f) oferowany sprzęt posiada Certyfikat ISO 14001 lub EMAS lub równoważny w zakresie stosowania przez producenta sprzętu będącego przedmiotem zamówienia systemu zarządzania środowiskiem zgodnie z ww. normami w zakresie projektowania, produkcji i sprzedaży tego sprzętug) dostarczony sprzęt będzie wyposażony w technologie pozwalające na optymalne gospodarowanie energią elektryczną (np. tryb czuwania, energooszczędny, eco, itp.)h) przy produkcji stosuje się materiały zgodne z zasadą gospodarki cyrkularnej 9) Szczegółowy opis warunków realizacji przedmiotu zamówienia określony został we wzorze umowy, stanowiącym Załącznik nr 8 do SWZ.2. Zamówienie podzielono na 8 części, stanowiących odrębne zamówienia:CZĘŚĆ I: dostawa napędu neurochirurgicznegoCZĘŚĆ II: dostawa zestawu ureterorenoskopówCZĘŚĆ III: dostawa histeroskopu diagnostycznegoCZĘŚĆ IV: dostawa videokolposkopu cyfrowego w zestawie z laptopemCZĘŚĆ V: dostawa toru wizyjnegoCZĘŚĆ VI: dostawa toru wizyjnego stosowanego w endoskopii urologicznej z obrazowaniem fotodynamicznym PDDCZĘŚĆ VII: dostawa monitorów funkcji życiowych pacjentaCZĘŚĆ VIII: dostawa platform hemodynamicznych
Część zamówienia: LOT-0002 Część nr 1 dostawa napędu neurochirurgicznego

Część zamówienia: LOT-0003 Część nr 2 dostawa zestawu ureterorenoskopów

Część zamówienia: LOT-0004 Część nr 3 dostawa histeroskopu diagnostycznego

Część zamówienia: LOT-0005 Część nr 4 dostawa videokolposkopu cyfrowego w zestawie z laptopem

Część zamówienia: LOT-0006 Część nr 5 dostawa toru wizyjnego

Część zamówienia: LOT-0007 Część nr 6 dostawa toru wizyjnego stosowanego w endoskopii urologicznej z obrazowaniem fotodynamicznym PDD

Część zamówienia: LOT-0008 Część nr 7 dostawa monitorów funkcji życiowych pacjenta

Część zamówienia: LOT-0009 Część nr 8 dostawa platform hemodynamicznych
branża Medyczna
podbranża sprzęt medyczny, meble medyczne
kody CPV 33100000, 33110000, 33125000, 33160000, 33162100, 33192100, 33195000
forma przetarg nieograniczony
typ ogłoszenia dostawy
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Kujawsko-Pomorskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Kujawsko-Pomorskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: sprzęt medyczny , meble medyczne