Przetarg 12234071 - Zakup sprzętu i aparatury medycznej dla Szpitala. KPO...

   
Analizuj Zamówienie 12234071
źródło Biuletyn Unijnych Zamówień Publicznych (TED)
data publikacji 2025-12-17
przedmiot ogłoszenia
Zakup sprzętu i aparatury medycznej dla Szpitala. KPO D1.1.1. Rozwój i modernizacja infrastruktury centrów opieki wysokospecjalistycznej i innych podmiotów leczniczych w o.kardiologii w OK I
I/OK III. Nr sprawy DZP/28PN/2025

Zakup sprzętu i aparatury medycznej dla Szpitala Specjalistycznego w Zabrzu Sp. z o.o. tj. echokardiografu, echokardiografu z oprogramowaniem klinicznym, systemu do badania wysiłkowego serca, defibrylatorów, aparatów EKG - w ramach projektu „Rozwój Szpitala Specjalistycznego w Zabrzu Sp. z o.o. – wyposażenie podmiotu leczniczego w wyroby medyczne oraz niezbędna infrastrukturę informatyczną potrzebne w procesie sprawowania opieki kardiologicznej oraz służące poprawie standardów dostępności”. Dofinansowanie zakupu w ramach wsparcia z KPO Inwestycja D 1.1.1. „Rozwój i modernizacja infrastruktury centrów opieki wysokospecjalistycznej i innych podmiotów leczniczych w obszarze kardiologii ośrodków zakwalifikowanych do OK II oraz OK III”. Nr sprawy DZP/28 PN/2025Przedmiot zamówienia został podzielony na 5 Pakietów tj.:• Pakiet nr 1 Echokardiograf x 1 szt.• Pakiet nr 2 Echokardiograf z oprogramowaniem klinicznym x 1 szt.• Pakiet nr 3 System do badania wysiłkowego serca x 1 szt.• Pakiet nr 4 Defibrylatory x 2 szt.• Pakiet nr 5 Aparaty EKG (8 szt.) oraz integracja bazy aparatów EKG z systemami informatycznymi szpitala x 1 zestawSzczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 3 do SWZ – Formularz asortymentowo-cenowy.Informacje dodatkowe1. Opis przedmiotu zamówienia nie wymaga uwzględnienia dostępności dla osób niepełnosprawnych, nie wprowadza się regulacji w zakresie art. 100 ust. 1 ustawy PZP.2. Ilekroć w treści SWZ, w zakresie dotyczącym opisu przedmiotu, jest mowa o typie/ znaku towarowym, pochodzeniu, normie itd. przyjmuje się, że wskazaniu takiemu towarzyszy wyraz ,,lub równoważne”. Za sprzęt równoważny Zamawiający uzna, ten który posiada te same lub lepsze od opisanych w SWZ parametry techniczne i jakościowe, a jego zastosowanie w żaden sposób nie wpłynie na prawidłowe funkcjonowanie asortymentu zgodnie z przeznaczeniem.3. Zamawiający opisując przedmiot zamówienia określił szczegółowo Sprzęt zgodny ze swoimi potrzebami. Zamawiający dopuszcza jednak także możliwość złożenia ofert równoważnych o parametrach nie gorszych, niż określone przez Zamawiającego. Jeśli z opisu przedmiotu zamówienia mogłoby wynikać, iż przedmiot zamówienia został określony przez wskazanie znaku towarowego, patentu lub pochodzenia, przez rozwiązania równoważne Zamawiający rozumie takie, które co najmniej spełniają wymagania określone w w/w załączniku oraz charakteryzują się parametrami technicznymi, jakościowymi i użytkowymi nie gorszymi niż określone w opisie przedmiotu zamówienia. Wykonawca, który zaoferuje rozwiązania równoważne opisywane przez Zamawiającego, jest zobowiązany dołączyć do oferty zestawienie wszystkich zaoferowanych rozwiązań równoważnych oraz wykazać ich równoważność w stosunku do rozwiązań opisanych w załączniku, wskazując nazwę i pozycję opisu przedmiotu zamówienia, których to dotyczy. Opis zaoferowanych rozwiązań równoważnych powinien być na tyle szczegółowy, żeby na jego podstawie Zamawiający mógł ocenić ofertę i rozstrzygnąć, czy zaoferowane rozwiązanie jest równoważne.
Część zamówienia: LOT-0001 Pakiet nr 1 Echokardiograf x 1 szt Pakiet nr 1 Echokardiograf x 1 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 3 do SWZ – Parametry techniczne i Formularz asortymentowo-cenowy.Zgodnie z Rozdziałem III pkt. 3. SWZ: Warunki przedmiotowe wymagane od Wykonawców - Wykonawcy składający ofertę w postępowaniu oświadczają, że zobowiązują się do przestrzegania poniższych wymagań:1) Zaoferują sprzęt zgodny z opisem przedmiotu zamówienia – parametry techniczne – Załącznik nr 3 do SWZ.2) Zaoferują sprzęt kompletny, fabrycznie nowy, nie powystawowy, rok produkcji nie wcześniej niż 2025 r.3) Zapewnią na swój koszt i ryzyko transport sprzętu do siedziby Zamawiającego. Wykonawca po zainstalowaniu przedmiotu zamówienia, zabierze wszystkie opakowania transportowe i inne dostarczone, a nie wymagane do zachowania przez Zamawiającego w celu ewentualnych działań gwarancyjnych. 4) Zaoferują przedmiot zamówienia, który spełnia wymagania określone w:• Ustawie o wyrobach medycznych z dnia 07 kwietnia 2022 r. (Dz.U.2024.1620 z dnia 2024.11.05 ze zm.)• Rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dnia 5 listopada 2010 r. w sprawie sposobu klasyfikowania wyrobów medycznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 215, poz. 1416),• Rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dnia 17 lutego 2016 r. w sprawie wymagań zasadniczych oraz procedur zgodności wyrobów medycznych (Dz. U. z 2016 r., poz. 211),• Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2019/1020 z dnia 20 czerwca 2019 r. w sprawie nadzoru rynku i zgodności produktów – w zakresie jakim dotyczy.• Obwieszczeniu Prezesa Polskiego Komitetu Normalizacyjnego z dnia 9 sierpnia 2019 r. w sprawie w sprawie norm zharmonizowanych (M.P. z 2019 r., poz. 940),• Dyrektywie Rady 93/42/EWG z dnia 14 czerwca 1993 r. dotyczącej wyrobów medycznych (Dz.U.U.E.L.1993 r., poz. 169.1 ze zm.), • Rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i rady (UE) 2017/745 z dnia 5 kwietnia 2017 r. w sprawie wyrobów medycznych, zmiany dyrektywy 2001/83/WE, rozporządzenia (WE) nr 178/2002 i rozporządzenia (WE) nr 1223/2009 oraz uchylenia dyrektyw Rady 90/385/EWG i 93/42/EWG (Dz. U.U.E.L.2017r., poz. 117.1 ze zm.)5) Transport wszystkich wyrobów medycznych odbywał się będzie zgodnie z wymogami przewidzianymi w aktualnych dokumentach potwierdzających dopuszczenie przedmiotu zamówienia do obrotu i używania zgodnie z Ustawą o wyrobach medycznych z dnia 07.04.2022r. Zgodnie z rozporządzeniem unijnym (UE) 2017/745 (rozporządzenie MDR) na dystrybutorze wyrobów medycznych spoczywa obowiązek magazynowania i transportu zgodnie z warunkami określonymi przez producenta.6) Podpiszą umowę wraz z załącznikami, której wzór stanowi Załącznik nr 4 do SWZ .7) Wykonawca pokrywa koszty związane z podłączeniem węzła Dicom w zakresie zakupu licencji, integracji oraz podłączenia do funkcjonującego w Szpitalu systemu PACS i AMMS. Integracja z istniejącym Szpitalnym Systemem Informatycznym - przez Szpitalny System Informatyczny rozumie się oprogramowanie: PACS - (Infinitt) firmy ResQMed. Wykonawca zobowiązuje się dokonać integracji i konfiguracji z istniejącymi systemami informatycznymi Szpitala. Integracja obejmuje podłączenie do sieci informatycznej Zamawiającego oraz umożliwienie płynnego i sprawnego przenoszenia, prezentowania oraz zwielokrotniania treści pomiędzy Sprzętem, a rozwiązaniami informatycznymi wykorzystywanymi przez Zamawiającego wraz z zakupem i dostawą bezterminowej licencji – dotyczy Pakietu nr 1, 2, 3, 5.8) Zaoferują minimalny okres gwarancji: min. 24 miesiące od daty podpisania protokołu zdawczo – odbiorczego Sprzętu – dotyczy Pakietów: 1,2,3,59) Zaoferują minimalny okres gwarancji: min. 60 miesięcy od daty podpisania protokołu zdawczo - odbiorczego Sprzętu – dotyczy Pakietu 410) Zdawczo – odbiorczy protokół odbioru Sprzętu zostanie podpisany po dokonaniu odbioru sprzętu (bez uwag), integracji z systemami Szpitala, dopuszczeniu do użytkowania. Wykonawca przedstawi dokument udzielenia licencji dla utworów potrzebnych dla prawidłowego korzystania z urządzeń zgodnie z przeznaczeniem. Wzór protokołu zdawczo – odbiorczego Sprzętu stanowi załącznik do umowy.11) Przeprowadzą szkolenie w siedzibie Szpitala w zakresie obsługi oferowanego Sprzętu. Podczas szkolenia personelu Zamawiającego z obsługi dostarczonego sprzętu medycznego uwzględnią zasady postępowania z urządzeniem minimalizujące zużycie energii elektrycznej, wody oraz generowanie odpadów (w zakresie w jakim dotyczy).12) Wykonawca zapewni materiały, w tym zestawy startowe niezbędne do uruchomienia Sprzętu, jego sprawdzenia i przeprowadzenia szkolenia pracowników Zamawiającego.13) Zapewnią dostawę wraz z montażem/ instalacją/konfiguracją i integracją Sprzętu, od poniedziałku do piątku w godzinach pomiędzy 8:00– 14.00 po uprzednim ustaleniu dnia i zgłoszenia osób dokonujących dostawy i montażu.14) Złożą wraz z dostawą produktu (sprzętu) Instrukcję obsługi w języku polskim.15) Złożą wraz z dostawą produktu (sprzętu) inne instrukcje dotyczące eksploatacji w języku polskim (m.in. mycia i dezynfekcji/sterylizacji wraz z podaniem parametrów procesu/sposobu sterylizacji), jeżeli dotyczy.16) Gotowość do przystąpienia do naprawy sprzętu w terminie nie dłuższym niż: 72 godziny w miejscu instalacji Sprzętu od chwili otrzymania informacji zgłoszenia awarii drogą elektroniczną /email na adres wskazany przez Wykonawcę lub telefonicznie, potwierdzonej drogą elektroniczną.17) W przypadku konieczności wykonania naprawy sprzętu w siedzibie serwisu, Wykonawca na czas naprawy dostarczy aparat zastępczy o parametrach nie gorszych niż zaoferowany w postępowaniu - w terminie 7 dni od daty rozpoczęcia naprawy. W takim przypadku czas skutecznej naprawy zostanie wydłużony do 28 dni, z możliwością wydłużenia na pisemny wniosek Wykonawcy (Zamawiający w tym czasie będzie w posiadaniu urządzenia (Sprzętu) zastępczego o parametrach nie gorszych od oferowanych).

Część zamówienia: LOT-0002 Pakiet nr 2 Echokardiograf z oprogramowaniem klinicznym x 1 szt. Pakiet nr 2 Echokardiograf z oprogramowaniem klinicznym x 1 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 3 do SWZ – Parametry techniczne i Formularz asortymentowo-cenowy.Zgodnie z Rozdziałem III pkt. 3. SWZ: Warunki przedmiotowe wymagane od Wykonawców - Wykonawcy składający ofertę w postępowaniu oświadczają, że zobowiązują się do przestrzegania poniższych wymagań:1) Zaoferują sprzęt zgodny z opisem przedmiotu zamówienia – parametry techniczne – Załącznik nr 3 do SWZ.2) Zaoferują sprzęt kompletny, fabrycznie nowy, nie powystawowy, rok produkcji nie wcześniej niż 2025 r.3) Zapewnią na swój koszt i ryzyko transport sprzętu do siedziby Zamawiającego. Wykonawca po zainstalowaniu przedmiotu zamówienia, zabierze wszystkie opakowania transportowe i inne dostarczone, a nie wymagane do zachowania przez Zamawiającego w celu ewentualnych działań gwarancyjnych. 4) Zaoferują przedmiot zamówienia, który spełnia wymagania określone w:• Ustawie o wyrobach medycznych z dnia 07 kwietnia 2022 r. (Dz.U.2024.1620 z dnia 2024.11.05 ze zm.)• Rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dnia 5 listopada 2010 r. w sprawie sposobu klasyfikowania wyrobów medycznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 215, poz. 1416),• Rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dnia 17 lutego 2016 r. w sprawie wymagań zasadniczych oraz procedur zgodności wyrobów medycznych (Dz. U. z 2016 r., poz. 211),• Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2019/1020 z dnia 20 czerwca 2019 r. w sprawie nadzoru rynku i zgodności produktów – w zakresie jakim dotyczy.• Obwieszczeniu Prezesa Polskiego Komitetu Normalizacyjnego z dnia 9 sierpnia 2019 r. w sprawie w sprawie norm zharmonizowanych (M.P. z 2019 r., poz. 940),• Dyrektywie Rady 93/42/EWG z dnia 14 czerwca 1993 r. dotyczącej wyrobów medycznych (Dz.U.U.E.L.1993 r., poz. 169.1 ze zm.), • Rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i rady (UE) 2017/745 z dnia 5 kwietnia 2017 r. w sprawie wyrobów medycznych, zmiany dyrektywy 2001/83/WE, rozporządzenia (WE) nr 178/2002 i rozporządzenia (WE) nr 1223/2009 oraz uchylenia dyrektyw Rady 90/385/EWG i 93/42/EWG (Dz. U.U.E.L.2017r., poz. 117.1 ze zm.)5) Transport wszystkich wyrobów medycznych odbywał się będzie zgodnie z wymogami przewidzianymi w aktualnych dokumentach potwierdzających dopuszczenie przedmiotu zamówienia do obrotu i używania zgodnie z Ustawą o wyrobach medycznych z dnia 07.04.2022r. Zgodnie z rozporządzeniem unijnym (UE) 2017/745 (rozporządzenie MDR) na dystrybutorze wyrobów medycznych spoczywa obowiązek magazynowania i transportu zgodnie z warunkami określonymi przez producenta.6) Podpiszą umowę wraz z załącznikami, której wzór stanowi Załącznik nr 4 do SWZ .7) Wykonawca pokrywa koszty związane z podłączeniem węzła Dicom w zakresie zakupu licencji, integracji oraz podłączenia do funkcjonującego w Szpitalu systemu PACS i AMMS. Integracja z istniejącym Szpitalnym Systemem Informatycznym - przez Szpitalny System Informatyczny rozumie się oprogramowanie: PACS - (Infinitt) firmy ResQMed. Wykonawca zobowiązuje się dokonać integracji i konfiguracji z istniejącymi systemami informatycznymi Szpitala. Integracja obejmuje podłączenie do sieci informatycznej Zamawiającego oraz umożliwienie płynnego i sprawnego przenoszenia, prezentowania oraz zwielokrotniania treści pomiędzy Sprzętem, a rozwiązaniami informatycznymi wykorzystywanymi przez Zamawiającego wraz z zakupem i dostawą bezterminowej licencji – dotyczy Pakietu nr 1, 2, 3, 5.8) Zaoferują minimalny okres gwarancji: min. 24 miesiące od daty podpisania protokołu zdawczo – odbiorczego Sprzętu – dotyczy Pakietów: 1,2,3,59) Zaoferują minimalny okres gwarancji: min. 60 miesięcy od daty podpisania protokołu zdawczo - odbiorczego Sprzętu – dotyczy Pakietu 410) Zdawczo – odbiorczy protokół odbioru Sprzętu zostanie podpisany po dokonaniu odbioru sprzętu (bez uwag), integracji z systemami Szpitala, dopuszczeniu do użytkowania. Wykonawca przedstawi dokument udzielenia licencji dla utworów potrzebnych dla prawidłowego korzystania z urządzeń zgodnie z przeznaczeniem. Wzór protokołu zdawczo – odbiorczego Sprzętu stanowi załącznik do umowy.11) Przeprowadzą szkolenie w siedzibie Szpitala w zakresie obsługi oferowanego Sprzętu. Podczas szkolenia personelu Zamawiającego z obsługi dostarczonego sprzętu medycznego uwzględnią zasady postępowania z urządzeniem minimalizujące zużycie energii elektrycznej, wody oraz generowanie odpadów (w zakresie w jakim dotyczy).12) Wykonawca zapewni materiały, w tym zestawy startowe niezbędne do uruchomienia Sprzętu, jego sprawdzenia i przeprowadzenia szkolenia pracowników Zamawiającego.13) Zapewnią dostawę wraz z montażem/ instalacją/konfiguracją i integracją Sprzętu, od poniedziałku do piątku w godzinach pomiędzy 8:00– 14.00 po uprzednim ustaleniu dnia i zgłoszenia osób dokonujących dostawy i montażu.14) Złożą wraz z dostawą produktu (sprzętu) Instrukcję obsługi w języku polskim.15) Złożą wraz z dostawą produktu (sprzętu) inne instrukcje dotyczące eksploatacji w języku polskim (m.in. mycia i dezynfekcji/sterylizacji wraz z podaniem parametrów procesu/sposobu sterylizacji), jeżeli dotyczy.16) Gotowość do przystąpienia do naprawy sprzętu w terminie nie dłuższym niż: 72 godziny w miejscu instalacji Sprzętu od chwili otrzymania informacji zgłoszenia awarii drogą elektroniczną /email na adres wskazany przez Wykonawcę lub telefonicznie, potwierdzonej drogą elektroniczną.17) W przypadku konieczności wykonania naprawy sprzętu w siedzibie serwisu, Wykonawca na czas naprawy dostarczy aparat zastępczy o parametrach nie gorszych niż zaoferowany w postępowaniu - w terminie 7 dni od daty rozpoczęcia naprawy. W takim przypadku czas skutecznej naprawy zostanie wydłużony do 28 dni, z możliwością wydłużenia na pisemny wniosek Wykonawcy (Zamawiający w tym czasie będzie w posiadaniu urządzenia (Sprzętu) zastępczego o parametrach nie gorszych od oferowanych).

Część zamówienia: LOT-0003 Pakiet nr 3 System do badania wysiłkowego serca x 1 szt. Pakiet nr 3 System do badania wysiłkowego serca x 1 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 3 do SWZ – Parametry techniczne i Formularz asortymentowo-cenowy.Zgodnie z Rozdziałem III pkt. 3. SWZ: Warunki przedmiotowe wymagane od Wykonawców - Wykonawcy składający ofertę w postępowaniu oświadczają, że zobowiązują się do przestrzegania poniższych wymagań:1) Zaoferują sprzęt zgodny z opisem przedmiotu zamówienia – parametry techniczne – Załącznik nr 3 do SWZ.2) Zaoferują sprzęt kompletny, fabrycznie nowy, nie powystawowy, rok produkcji nie wcześniej niż 2025 r.3) Zapewnią na swój koszt i ryzyko transport sprzętu do siedziby Zamawiającego. Wykonawca po zainstalowaniu przedmiotu zamówienia, zabierze wszystkie opakowania transportowe i inne dostarczone, a nie wymagane do zachowania przez Zamawiającego w celu ewentualnych działań gwarancyjnych. 4) Zaoferują przedmiot zamówienia, który spełnia wymagania określone w:• Ustawie o wyrobach medycznych z dnia 07 kwietnia 2022 r. (Dz.U.2024.1620 z dnia 2024.11.05 ze zm.)• Rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dnia 5 listopada 2010 r. w sprawie sposobu klasyfikowania wyrobów medycznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 215, poz. 1416),• Rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dnia 17 lutego 2016 r. w sprawie wymagań zasadniczych oraz procedur zgodności wyrobów medycznych (Dz. U. z 2016 r., poz. 211),• Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2019/1020 z dnia 20 czerwca 2019 r. w sprawie nadzoru rynku i zgodności produktów – w zakresie jakim dotyczy.• Obwieszczeniu Prezesa Polskiego Komitetu Normalizacyjnego z dnia 9 sierpnia 2019 r. w sprawie w sprawie norm zharmonizowanych (M.P. z 2019 r., poz. 940),• Dyrektywie Rady 93/42/EWG z dnia 14 czerwca 1993 r. dotyczącej wyrobów medycznych (Dz.U.U.E.L.1993 r., poz. 169.1 ze zm.), • Rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i rady (UE) 2017/745 z dnia 5 kwietnia 2017 r. w sprawie wyrobów medycznych, zmiany dyrektywy 2001/83/WE, rozporządzenia (WE) nr 178/2002 i rozporządzenia (WE) nr 1223/2009 oraz uchylenia dyrektyw Rady 90/385/EWG i 93/42/EWG (Dz. U.U.E.L.2017r., poz. 117.1 ze zm.)5) Transport wszystkich wyrobów medycznych odbywał się będzie zgodnie z wymogami przewidzianymi w aktualnych dokumentach potwierdzających dopuszczenie przedmiotu zamówienia do obrotu i używania zgodnie z Ustawą o wyrobach medycznych z dnia 07.04.2022r. Zgodnie z rozporządzeniem unijnym (UE) 2017/745 (rozporządzenie MDR) na dystrybutorze wyrobów medycznych spoczywa obowiązek magazynowania i transportu zgodnie z warunkami określonymi przez producenta.6) Podpiszą umowę wraz z załącznikami, której wzór stanowi Załącznik nr 4 do SWZ .7) Wykonawca pokrywa koszty związane z podłączeniem węzła Dicom w zakresie zakupu licencji, integracji oraz podłączenia do funkcjonującego w Szpitalu systemu PACS i AMMS. Integracja z istniejącym Szpitalnym Systemem Informatycznym - przez Szpitalny System Informatyczny rozumie się oprogramowanie: PACS - (Infinitt) firmy ResQMed. Wykonawca zobowiązuje się dokonać integracji i konfiguracji z istniejącymi systemami informatycznymi Szpitala. Integracja obejmuje podłączenie do sieci informatycznej Zamawiającego oraz umożliwienie płynnego i sprawnego przenoszenia, prezentowania oraz zwielokrotniania treści pomiędzy Sprzętem, a rozwiązaniami informatycznymi wykorzystywanymi przez Zamawiającego wraz z zakupem i dostawą bezterminowej licencji – dotyczy Pakietu nr 1, 2, 3, 5.8) Zaoferują minimalny okres gwarancji: min. 24 miesiące od daty podpisania protokołu zdawczo – odbiorczego Sprzętu – dotyczy Pakietów: 1,2,3,59) Zaoferują minimalny okres gwarancji: min. 60 miesięcy od daty podpisania protokołu zdawczo - odbiorczego Sprzętu – dotyczy Pakietu 410) Zdawczo – odbiorczy protokół odbioru Sprzętu zostanie podpisany po dokonaniu odbioru sprzętu (bez uwag), integracji z systemami Szpitala, dopuszczeniu do użytkowania. Wykonawca przedstawi dokument udzielenia licencji dla utworów potrzebnych dla prawidłowego korzystania z urządzeń zgodnie z przeznaczeniem. Wzór protokołu zdawczo – odbiorczego Sprzętu stanowi załącznik do umowy.11) Przeprowadzą szkolenie w siedzibie Szpitala w zakresie obsługi oferowanego Sprzętu. Podczas szkolenia personelu Zamawiającego z obsługi dostarczonego sprzętu medycznego uwzględnią zasady postępowania z urządzeniem minimalizujące zużycie energii elektrycznej, wody oraz generowanie odpadów (w zakresie w jakim dotyczy).12) Wykonawca zapewni materiały, w tym zestawy startowe niezbędne do uruchomienia Sprzętu, jego sprawdzenia i przeprowadzenia szkolenia pracowników Zamawiającego.13) Zapewnią dostawę wraz z montażem/ instalacją/konfiguracją i integracją Sprzętu, od poniedziałku do piątku w godzinach pomiędzy 8:00– 14.00 po uprzednim ustaleniu dnia i zgłoszenia osób dokonujących dostawy i montażu.14) Złożą wraz z dostawą produktu (sprzętu) Instrukcję obsługi w języku polskim.15) Złożą wraz z dostawą produktu (sprzętu) inne instrukcje dotyczące eksploatacji w języku polskim (m.in. mycia i dezynfekcji/sterylizacji wraz z podaniem parametrów procesu/sposobu sterylizacji), jeżeli dotyczy.16) Gotowość do przystąpienia do naprawy sprzętu w terminie nie dłuższym niż: 72 godziny w miejscu instalacji Sprzętu od chwili otrzymania informacji zgłoszenia awarii drogą elektroniczną /email na adres wskazany przez Wykonawcę lub telefonicznie, potwierdzonej drogą elektroniczną.17) W przypadku konieczności wykonania naprawy sprzętu w siedzibie serwisu, Wykonawca na czas naprawy dostarczy aparat zastępczy o parametrach nie gorszych niż zaoferowany w postępowaniu - w terminie 7 dni od daty rozpoczęcia naprawy. W takim przypadku czas skutecznej naprawy zostanie wydłużony do 28 dni, z możliwością wydłużenia na pisemny wniosek Wykonawcy (Zamawiający w tym czasie będzie w posiadaniu urządzenia (Sprzętu) zastępczego o parametrach nie gorszych od oferowanych).

Część zamówienia: LOT-0004 Pakiet nr 4 Defibrylatory x 2 szt. Pakiet nr 4 Defibrylatory x 2 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 3 do SWZ – Parametry techniczne i Formularz asortymentowo-cenowy.Zgodnie z Rozdziałem III pkt. 3. SWZ: Warunki przedmiotowe wymagane od Wykonawców - Wykonawcy składający ofertę w postępowaniu oświadczają, że zobowiązują się do przestrzegania poniższych wymagań:1) Zaoferują sprzęt zgodny z opisem przedmiotu zamówienia – parametry techniczne – Załącznik nr 3 do SWZ.2) Zaoferują sprzęt kompletny, fabrycznie nowy, nie powystawowy, rok produkcji nie wcześniej niż 2025 r.3) Zapewnią na swój koszt i ryzyko transport sprzętu do siedziby Zamawiającego. Wykonawca po zainstalowaniu przedmiotu zamówienia, zabierze wszystkie opakowania transportowe i inne dostarczone, a nie wymagane do zachowania przez Zamawiającego w celu ewentualnych działań gwarancyjnych. 4) Zaoferują przedmiot zamówienia, który spełnia wymagania określone w:• Ustawie o wyrobach medycznych z dnia 07 kwietnia 2022 r. (Dz.U.2024.1620 z dnia 2024.11.05 ze zm.)• Rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dnia 5 listopada 2010 r. w sprawie sposobu klasyfikowania wyrobów medycznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 215, poz. 1416),• Rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dnia 17 lutego 2016 r. w sprawie wymagań zasadniczych oraz procedur zgodności wyrobów medycznych (Dz. U. z 2016 r., poz. 211),• Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2019/1020 z dnia 20 czerwca 2019 r. w sprawie nadzoru rynku i zgodności produktów – w zakresie jakim dotyczy.• Obwieszczeniu Prezesa Polskiego Komitetu Normalizacyjnego z dnia 9 sierpnia 2019 r. w sprawie w sprawie norm zharmonizowanych (M.P. z 2019 r., poz. 940),• Dyrektywie Rady 93/42/EWG z dnia 14 czerwca 1993 r. dotyczącej wyrobów medycznych (Dz.U.U.E.L.1993 r., poz. 169.1 ze zm.), • Rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i rady (UE) 2017/745 z dnia 5 kwietnia 2017 r. w sprawie wyrobów medycznych, zmiany dyrektywy 2001/83/WE, rozporządzenia (WE) nr 178/2002 i rozporządzenia (WE) nr 1223/2009 oraz uchylenia dyrektyw Rady 90/385/EWG i 93/42/EWG (Dz. U.U.E.L.2017r., poz. 117.1 ze zm.)5) Transport wszystkich wyrobów medycznych odbywał się będzie zgodnie z wymogami przewidzianymi w aktualnych dokumentach potwierdzających dopuszczenie przedmiotu zamówienia do obrotu i używania zgodnie z Ustawą o wyrobach medycznych z dnia 07.04.2022r. Zgodnie z rozporządzeniem unijnym (UE) 2017/745 (rozporządzenie MDR) na dystrybutorze wyrobów medycznych spoczywa obowiązek magazynowania i transportu zgodnie z warunkami określonymi przez producenta.6) Podpiszą umowę wraz z załącznikami, której wzór stanowi Załącznik nr 4 do SWZ .7) Wykonawca pokrywa koszty związane z podłączeniem węzła Dicom w zakresie zakupu licencji, integracji oraz podłączenia do funkcjonującego w Szpitalu systemu PACS i AMMS. Integracja z istniejącym Szpitalnym Systemem Informatycznym - przez Szpitalny System Informatyczny rozumie się oprogramowanie: PACS - (Infinitt) firmy ResQMed. Wykonawca zobowiązuje się dokonać integracji i konfiguracji z istniejącymi systemami informatycznymi Szpitala. Integracja obejmuje podłączenie do sieci informatycznej Zamawiającego oraz umożliwienie płynnego i sprawnego przenoszenia, prezentowania oraz zwielokrotniania treści pomiędzy Sprzętem, a rozwiązaniami informatycznymi wykorzystywanymi przez Zamawiającego wraz z zakupem i dostawą bezterminowej licencji – dotyczy Pakietu nr 1, 2, 3, 5.8) Zaoferują minimalny okres gwarancji: min. 24 miesiące od daty podpisania protokołu zdawczo – odbiorczego Sprzętu – dotyczy Pakietów: 1,2,3,59) Zaoferują minimalny okres gwarancji: min. 60 miesięcy od daty podpisania protokołu zdawczo - odbiorczego Sprzętu – dotyczy Pakietu 410) Zdawczo – odbiorczy protokół odbioru Sprzętu zostanie podpisany po dokonaniu odbioru sprzętu (bez uwag), integracji z systemami Szpitala, dopuszczeniu do użytkowania. Wykonawca przedstawi dokument udzielenia licencji dla utworów potrzebnych dla prawidłowego korzystania z urządzeń zgodnie z przeznaczeniem. Wzór protokołu zdawczo – odbiorczego Sprzętu stanowi załącznik do umowy.11) Przeprowadzą szkolenie w siedzibie Szpitala w zakresie obsługi oferowanego Sprzętu. Podczas szkolenia personelu Zamawiającego z obsługi dostarczonego sprzętu medycznego uwzględnią zasady postępowania z urządzeniem minimalizujące zużycie energii elektrycznej, wody oraz generowanie odpadów (w zakresie w jakim dotyczy).12) Wykonawca zapewni materiały, w tym zestawy startowe niezbędne do uruchomienia Sprzętu, jego sprawdzenia i przeprowadzenia szkolenia pracowników Zamawiającego.13) Zapewnią dostawę wraz z montażem/ instalacją/konfiguracją i integracją Sprzętu, od poniedziałku do piątku w godzinach pomiędzy 8:00– 14.00 po uprzednim ustaleniu dnia i zgłoszenia osób dokonujących dostawy i montażu.14) Złożą wraz z dostawą produktu (sprzętu) Instrukcję obsługi w języku polskim.15) Złożą wraz z dostawą produktu (sprzętu) inne instrukcje dotyczące eksploatacji w języku polskim (m.in. mycia i dezynfekcji/sterylizacji wraz z podaniem parametrów procesu/sposobu sterylizacji), jeżeli dotyczy.16) Gotowość do przystąpienia do naprawy sprzętu w terminie nie dłuższym niż: 72 godziny w miejscu instalacji Sprzętu od chwili otrzymania informacji zgłoszenia awarii drogą elektroniczną /email na adres wskazany przez Wykonawcę lub telefonicznie, potwierdzonej drogą elektroniczną.17) W przypadku konieczności wykonania naprawy sprzętu w siedzibie serwisu, Wykonawca na czas naprawy dostarczy aparat zastępczy o parametrach nie gorszych niż zaoferowany w postępowaniu - w terminie 7 dni od daty rozpoczęcia naprawy. W takim przypadku czas skutecznej naprawy zostanie wydłużony do 28 dni, z możliwością wydłużenia na pisemny wniosek Wykonawcy (Zamawiający w tym czasie będzie w posiadaniu urządzenia (Sprzętu) zastępczego o parametrach nie gorszych od oferowanych).

Część zamówienia: LOT-0005 Pakiet nr 5 Aparaty EKG (8 szt.) oraz integracja bazy aparatów EKG z systemami informatycznymi szpitala x 1 zestaw Pakiet nr 5 Aparaty EKG (8 szt.) oraz integracja bazy aparatów EKG z systemami informatycznymi szpitala x 1 zestaw. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 3 do SWZ – Parametry techniczne i Formularz asortymentowo-cenowy.Zgodnie z Rozdziałem III pkt. 3. SWZ: Warunki przedmiotowe wymagane od Wykonawców - Wykonawcy składający ofertę w postępowaniu oświadczają, że zobowiązują się do przestrzegania poniższych wymagań:1) Zaoferują sprzęt zgodny z opisem przedmiotu zamówienia – parametry techniczne – Załącznik nr 3 do SWZ.2) Zaoferują sprzęt kompletny, fabrycznie nowy, nie powystawowy, rok produkcji nie wcześniej niż 2025 r.3) Zapewnią na swój koszt i ryzyko transport sprzętu do siedziby Zamawiającego. Wykonawca po zainstalowaniu przedmiotu zamówienia, zabierze wszystkie opakowania transportowe i inne dostarczone, a nie wymagane do zachowania przez Zamawiającego w celu ewentualnych działań gwarancyjnych. 4) Zaoferują przedmiot zamówienia, który spełnia wymagania określone w:• Ustawie o wyrobach medycznych z dnia 07 kwietnia 2022 r. (Dz.U.2024.1620 z dnia 2024.11.05 ze zm.)• Rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dnia 5 listopada 2010 r. w sprawie sposobu klasyfikowania wyrobów medycznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 215, poz. 1416),• Rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dnia 17 lutego 2016 r. w sprawie wymagań zasadniczych oraz procedur zgodności wyrobów medycznych (Dz. U. z 2016 r., poz. 211),• Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2019/1020 z dnia 20 czerwca 2019 r. w sprawie nadzoru rynku i zgodności produktów – w zakresie jakim dotyczy.• Obwieszczeniu Prezesa Polskiego Komitetu Normalizacyjnego z dnia 9 sierpnia 2019 r. w sprawie w sprawie norm zharmonizowanych (M.P. z 2019 r., poz. 940),• Dyrektywie Rady 93/42/EWG z dnia 14 czerwca 1993 r. dotyczącej wyrobów medycznych (Dz.U.U.E.L.1993 r., poz. 169.1 ze zm.), • Rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i rady (UE) 2017/745 z dnia 5 kwietnia 2017 r. w sprawie wyrobów medycznych, zmiany dyrektywy 2001/83/WE, rozporządzenia (WE) nr 178/2002 i rozporządzenia (WE) nr 1223/2009 oraz uchylenia dyrektyw Rady 90/385/EWG i 93/42/EWG (Dz. U.U.E.L.2017r., poz. 117.1 ze zm.)5) Transport wszystkich wyrobów medycznych odbywał się będzie zgodnie z wymogami przewidzianymi w aktualnych dokumentach potwierdzających dopuszczenie przedmiotu zamówienia do obrotu i używania zgodnie z Ustawą o wyrobach medycznych z dnia 07.04.2022r. Zgodnie z rozporządzeniem unijnym (UE) 2017/745 (rozporządzenie MDR) na dystrybutorze wyrobów medycznych spoczywa obowiązek magazynowania i transportu zgodnie z warunkami określonymi przez producenta.6) Podpiszą umowę wraz z załącznikami, której wzór stanowi Załącznik nr 4 do SWZ .7) Wykonawca pokrywa koszty związane z podłączeniem węzła Dicom w zakresie zakupu licencji, integracji oraz podłączenia do funkcjonującego w Szpitalu systemu PACS i AMMS. Integracja z istniejącym Szpitalnym Systemem Informatycznym - przez Szpitalny System Informatyczny rozumie się oprogramowanie: PACS - (Infinitt) firmy ResQMed. Wykonawca zobowiązuje się dokonać integracji i konfiguracji z istniejącymi systemami informatycznymi Szpitala. Integracja obejmuje podłączenie do sieci informatycznej Zamawiającego oraz umożliwienie płynnego i sprawnego przenoszenia, prezentowania oraz zwielokrotniania treści pomiędzy Sprzętem, a rozwiązaniami informatycznymi wykorzystywanymi przez Zamawiającego wraz z zakupem i dostawą bezterminowej licencji – dotyczy Pakietu nr 1, 2, 3, 5.8) Zaoferują minimalny okres gwarancji: min. 24 miesiące od daty podpisania protokołu zdawczo – odbiorczego Sprzętu – dotyczy Pakietów: 1,2,3,59) Zaoferują minimalny okres gwarancji: min. 60 miesięcy od daty podpisania protokołu zdawczo - odbiorczego Sprzętu – dotyczy Pakietu 410) Zdawczo – odbiorczy protokół odbioru Sprzętu zostanie podpisany po dokonaniu odbioru sprzętu (bez uwag), integracji z systemami Szpitala, dopuszczeniu do użytkowania. Wykonawca przedstawi dokument udzielenia licencji dla utworów potrzebnych dla prawidłowego korzystania z urządzeń zgodnie z przeznaczeniem. Wzór protokołu zdawczo – odbiorczego Sprzętu stanowi załącznik do umowy.11) Przeprowadzą szkolenie w siedzibie Szpitala w zakresie obsługi oferowanego Sprzętu. Podczas szkolenia personelu Zamawiającego z obsługi dostarczonego sprzętu medycznego uwzględnią zasady postępowania z urządzeniem minimalizujące zużycie energii elektrycznej, wody oraz generowanie odpadów (w zakresie w jakim dotyczy).12) Wykonawca zapewni materiały, w tym zestawy startowe niezbędne do uruchomienia Sprzętu, jego sprawdzenia i przeprowadzenia szkolenia pracowników Zamawiającego.13) Zapewnią dostawę wraz z montażem/ instalacją/konfiguracją i integracją Sprzętu, od poniedziałku do piątku w godzinach pomiędzy 8:00– 14.00 po uprzednim ustaleniu dnia i zgłoszenia osób dokonujących dostawy i montażu.14) Złożą wraz z dostawą produktu (sprzętu) Instrukcję obsługi w języku polskim.15) Złożą wraz z dostawą produktu (sprzętu) inne instrukcje dotyczące eksploatacji w języku polskim (m.in. mycia i dezynfekcji/sterylizacji wraz z podaniem parametrów procesu/sposobu sterylizacji), jeżeli dotyczy.16) Gotowość do przystąpienia do naprawy sprzętu w terminie nie dłuższym niż: 72 godziny w miejscu instalacji Sprzętu od chwili otrzymania informacji zgłoszenia awarii drogą elektroniczną /email na adres wskazany przez Wykonawcę lub telefonicznie, potwierdzonej drogą elektroniczną.17) W przypadku konieczności wykonania naprawy sprzętu w siedzibie serwisu, Wykonawca na czas naprawy dostarczy aparat zastępczy o parametrach nie gorszych niż zaoferowany w postępowaniu - w terminie 7 dni od daty rozpoczęcia naprawy. W takim przypadku czas skutecznej naprawy zostanie wydłużony do 28 dni, z możliwością wydłużenia na pisemny wniosek Wykonawcy (Zamawiający w tym czasie będzie w posiadaniu urządzenia (Sprzętu) zastępczego o parametrach nie gorszych od oferowanych).
branża Medyczna
podbranża sprzęt medyczny
kody CPV 33100000, 33112200, 33123200, 33123210, 33182100
forma przetarg nieograniczony
typ ogłoszenia dostawy
kraj realizacji Polska
województwo realizacji śląskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora śląskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: sprzęt medyczny