Przetarg 8994935 - Zakup sprzętu dla OSP Józefów i OSP Świdry Małe w...

   
Analizuj Zamówienie 8994935 (zakończone)
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2022-06-23
przedmiot ogłoszenia
Zakup sprzętu dla OSP Józefów i OSP Świdry Małe w ramach budżetu obywatelskiego

Część 1: Ubranie specjalne 6 kpl.

Część 2
: Skafander suchy lodowo-ratowniczy - 2 szt.

Część 3: Kominiarka strażacka - 7 szt.

Część 4: Hełm strażacki - 8 szt.

Część 5: Buty strażackie - 5 par

Część 6: Rękawice pożarnicze 8 par

Część 7: Kamera strażacka termowizyjna - 1 szt.

Część 8: Zestaw ratownictwa medycznego - 1 zestaw

Część 9: Radiotelefon przenośny - 2 szt.

Część 10: Sygnalizator bezruchu - 4 szt.

Część 11: Cylinder do aparatu kompozytowy

Część 12: Aparat oddechowy z komunikacją bluetooth

Część 13: Pilarka spalinowa - 1 szt.

Część 14: Aparat powietrzny z butlą - 4 szt.

Część 15: Sprężarka do nabijania butli - 1 szt.

Część 16: Latarka do hełmu 16 szt.

Część 17: Ubranie lekkie - 20 kpl.

Część 18: Lanca kominowa - 1 szt.

Część 19: Przenośny zestaw oświetleniowy - 1 szt.

Część 20: Rękawice pożarnicze 16 par

Część 21: Zestaw - pralnica i suszarka

POŚ.271.48.2022.MF

****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 2022/BZP 00231803/01 z dnia: 2022-06-30
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia: SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA 3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 4.2.10. Okres realizacji - dni (Okres realizacji zamówienia/umowy ramowej dla części nr 1, Część zamówienia nr 1) Przed zmianą:
30
Po zmianie:
60
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 4.2.10. Okres realizacji - dni (Okres realizacji zamówienia/umowy ramowej dla części nr 10, Część zamówienia nr 10) Przed zmianą:
30
Po zmianie:
60
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 4.2.10. Okres realizacji - dni (Okres realizacji zamówienia/umowy ramowej dla części nr 11, Część zamówienia nr 11) Przed zmianą:
30
Po zmianie:
60
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 4.2.10. Okres realizacji - dni (Okres realizacji zamówienia/umowy ramowej dla części nr 12, Część zamówienia nr 12) Przed zmianą:
30
Po zmianie:
60
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 4.2.10. Okres realizacji - dni (Okres realizacji zamówienia/umowy ramowej dla części nr 13, Część zamówienia nr 13) Przed zmianą:
30
Po zmianie:
60
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 4.2.10. Okres realizacji - dni (Okres realizacji zamówienia/umowy ramowej dla części nr 14, Część zamówienia nr 14) Przed zmianą:
30
Po zmianie:
60
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 4.2.10. Okres realizacji - dni (Okres realizacji zamówienia/umowy ramowej dla części nr 15, Część zamówienia nr 15) Przed zmianą:
30
Po zmianie:
60
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 4.2.10. Okres realizacji - dni (Okres realizacji zamówienia/umowy ramowej dla części nr 16, Część zamówienia nr 16) Przed zmianą:
30
Po zmianie:
60
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 4.2.10. Okres realizacji - dni (Okres realizacji zamówienia/umowy ramowej dla części nr 17, Część zamówienia nr 17) Przed zmianą:
30
Po zmianie:
90
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 4.2.10. Okres realizacji - dni (Okres realizacji zamówienia/umowy ramowej dla części nr 18, Część zamówienia nr 18) Przed zmianą:
30
Po zmianie:
60
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 4.2.10. Okres realizacji - dni (Okres realizacji zamówienia/umowy ramowej dla części nr 19, Część zamówienia nr 19) Przed zmianą:
30
Po zmianie:
60
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 4.2.10. Okres realizacji - dni (Okres realizacji zamówienia/umowy ramowej dla części nr 2, Część zamówienia nr 2) Przed zmianą:
30
Po zmianie:
60
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 4.2.10. Okres realizacji - dni (Okres realizacji zamówienia/umowy ramowej dla części nr 20, Część zamówienia nr 20) Przed zmianą:
30
Po zmianie:
60
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 4.2.10. Okres realizacji - dni (Okres realizacji zamówienia/umowy ramowej dla części nr 21, Część zamówienia nr 21) Przed zmianą:
30
Po zmianie:
60
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 4.2.10. Okres realizacji - dni (Okres realizacji zamówienia/umowy ramowej dla części nr 3, Część zamówienia nr 3) Przed zmianą:
30
Po zmianie:
60
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 4.2.10. Okres realizacji - dni (Okres realizacji zamówienia/umowy ramowej dla części nr 4, Część zamówienia nr 4) Przed zmianą:
30
Po zmianie:
60
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 4.2.10. Okres realizacji - dni (Okres realizacji zamówienia/umowy ramowej dla części nr 5, Część zamówienia nr 5) Przed zmianą:
30
Po zmianie:
60
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 4.2.10. Okres realizacji - dni (Okres realizacji zamówienia/umowy ramowej dla części nr 6, Część zamówienia nr 6) Przed zmianą:
30
Po zmianie:
60
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 4.2.10. Okres realizacji - dni (Okres realizacji zamówienia/umowy ramowej dla części nr 7, Część zamówienia nr 7) Przed zmianą:
30
Po zmianie:
60
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 4.2.10. Okres realizacji - dni (Okres realizacji zamówienia/umowy ramowej dla części nr 8, Część zamówienia nr 8) Przed zmianą:
30
Po zmianie:
60
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 4.2.10. Okres realizacji - dni (Okres realizacji zamówienia/umowy ramowej dla części nr 9, Część zamówienia nr 9) Przed zmianą:
30
Po zmianie:
60


****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 2022/BZP 00245297/01 z dnia: 2022-07-08
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia: SEKCJA VIII - PROCEDURA 3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2022-07-11 09:00
Po zmianie:
2022-07-13 10:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2022-07-11 12:00
Po zmianie:
2022-07-13 10:15
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2022-08-09
Po zmianie:
2022-08-11
branża BHP, odzież ochronna i robocza, artykuły i środki bhp, Energoelektryczna, Medyczna, Ochrona, Odzież, obuwie, tekstylia, Maszyny, sprzęt, urządzenia, narzędzia, Elektronika, RTV, AGD, multimedia, Telekomunikacja, Telefony
podbranża odzież ochronna i robocza, artykuły, osprzęt, urządzenia, materiały, sprzęt i instalacje p-poż, odzież, obuwie, osprzęt radiotelekomunikacyjny telefoniczny, sprzęt gospodarstwa domowego, maszyny i sprzęty inne, materiały medyczne
kody CPV 18410000, 18444000, 18444111, 18832000, 31521300, 31521320, 32333200, 32360000, 33141620, 35121300, 35810000, 35811100, 39713210, 42123600, 43812000, 44480000
forma zapytanie ofertowe
typ ogłoszenia dostawy
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Mazowieckie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Mazowieckie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: odzież ochronna i robocza , artykuły, osprzęt , urządzenia, materiały , sprzęt i instalacje p-poż , odzież , obuwie , osprzęt radiotelekomunikacyjny telefoniczny , sprzęt gospodarstwa domowego , maszyny i sprzęty inne , materiały medyczne

       
nr Termin Organizator Przedmiot
10484412 2024-05-17
godz. 09:00
Mazowieckie P-24/2024-Zakup i dostawa asortymentu do sterylizacji dla potrzeb Radomskiego Szpitala Specjalistycznego. Część 1: Część nr 1 - Akcesoria sterylizacyjne Część 2: Część nr 2 ...
10485196 2024-05-17
godz. 10:00
Mazowieckie Przedmiotem zamówienia jest dostawa 1 szt. ciężkiego samochodu ratowniczo-gaśniczego wraz z wyposażeniem dla OSP Pawliczka. Zakres dostawy obejmować będzie ciężki samochód ratownic...
10473700 2024-05-22
godz. 09:00
Mazowieckie „Dostawa odczynników, kalibratorów, kontroli, materiałów zużywalnych i akcesoriów wraz z dzierżawą aparatów na okres 36 miesięcy” 1. Przedmiotem zamówienia jest Dostawa odczy...
10451087 2024-05-23
godz. 08:15
Pomorskie Dostawa wyrobów do hemodializy i hemodiafiltracji w XV pakietach
10406404 2024-05-23
godz. 10:00
Mazowieckie Dostawa produktów leczniczych, wyrobów medycznych i odczynników diagnostycznych wraz z dzierżawą pomp infuzyjnych. Przedmiot zamówienia jest podzielony na 81 części, których szczeg...
10433188 2024-05-24
godz. 11:00
Mazowieckie Zakup standardowej i trudnopalnej odzieży roboczej, obuwia roboczego, środków ochrony indywidualnej oraz odzieży specjalistycznej 1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa standar...
10486346 2024-05-24
godz. 14:00
Mazowieckie Zakup i dostawa sprzętu sprzętu ochronnego do pracy na wysokości dla jednostek organizacyjnych Spółki PKP Energetyka Kolejowa Obsługa Sp. z o.o. , umowa sukcesywnej dostawy z cennikiem...
10491231 2024-05-27
godz. 09:00
Mazowieckie Przedmiotem zamówienia jest dostawa odczynników i produktów do diagnostyki laboratoryjnej i bakteriologicznej w podziale na 4 pakiety
10491255 2024-05-27
godz. 11:00
Mazowieckie Modernizacja węzła teletransmisyjnego w CZRL zgodnie z zał. 1 do SWZ
10480287 2024-05-28
godz. 10:30
Podkarpackie 1.Przedmiotem zamówienia jest DOSTAWA WRAZ Z ODDANIEM W KOMIS IMPLANTÓW ORTOPEDYCZNYCH I ENDOPROTEZ ORAZ DOSTAWA SPRZĘTU JEDNORAZOWEGO UŻYTKU DO ZABIEGÓW ORTOPEDYCZNYCH zgodnie z opisem...