Przetarg - Zakup pomocy dydaktycznych w ramach realizowanego projektu...

   
Analizuj Zamówienie 2226962 (zakończone)
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2012-03-27
przedmiot ogłoszenia
Zakup pomocy dydaktycznych w ramach realizowanego projektu indywidualizacji i wychowania uczniów klas I-III szkół podstawowych pt.
ABC nauki - wyrównanie szans edukacyjno-rozwojowych dzieci klas I-III szkół podstawowych Gminy Wejherowo, obejmujacy zakup luster wraz z ich montażem.
2. Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostawą pomocy dydaktycznych w ramach projektu systemowego pn. ABC nauki - wyrównywanie szans edukacyjno -rozwojowych dzieci klas I-III szkół podstawowych Gminy Wejherowo obejmującego zakup luster wraz z ich montażem, współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Priorytetu IX Programu operacyjnego Kapitał Ludzki: Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1, Poddziałanie 9.1.2: Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych.
Zgodnie z art. 93 ust. 1a ustawy Prawo Zamówień Publicznych, Zamawiający przewiduje możliwość unieważnienia postępowania, jeżeli środki pochodzące z budżetu Unii Europejskiej, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostaną mu przyznane.
3. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, z wyspecyfikowaniem rodzaju i ilości luster stanowiących przedmiot zamówienia, określono w załączonym wzorze Formularza Cenowego stanowiącego Załącznik nr 1.
W przypadku, gdy w opisie przedmiotu zamówienia, w jakiejkolwiek części opisu lub innej części SIWZ, zostały wskazane znaki towarowe, patenty lub pochodzenie materiałów urządzeń bądź przedmiot zamówienia został opisany za pomocą nazw własnych, norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia, Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów i urządzeń równoważnych
z opisywanym, z zastrzeżeniem, że gwarantują one realizację zamówienia w zgodzie z opisem przedmiotu zamówienia i zapewniają uzyskanie parametrów technicznych
i funkcjonalno - użytkowych nie gorszych od założonych.
Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 z późn. zm), Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.
4. Ustalenia organizacyjne związane z wykonaniem zamówienia i wymagania stawiane
Wykonawcy:
1) Wykonawca odpowiedzialny będzie za całokształt, w tym za przebieg oraz terminowe wykonanie przedmiotu zamówienia w okresie realizacji umowy, jak i w okresie trwania gwarancji.
2) Przedmiot zamówienia powinien być wykonany kompletnie, z należytą starannością, rozumianą jako staranność profesjonalisty w działalności objętej przedmiotem niniejszego zamówienia, zgodnie ze Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia, obowiązującymi przepisami prawa, polskimi i europejskimi normami.
3) Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia na własny koszt (uwzględniając koszty dostawy, załadunku, rozładunku, opakowania, ubezpieczenia i transportu do miejsca wskazanego w pkt. 5) - koszty te winny być ujęte w cenach jednostkowych wyrobów).
4) Wykonawca zobowiązany jest do odpowiedniego zabezpieczenia przedmiotu zamówienia podczas transportu do miejsca dostawy wskazanego przez Zamawiającego.
5) Miejscem dostawy będą szkoły podstawowe z terenu Gminy Wejherowo:
SSP Bolszewo, ul. Szkolna 7 ; 84-239 Bolszewo
SSP Gościcino, ul. Wejherowska 22 ; 84-241 Gościcino
6) Dostarczony przedmiot zamówienia winien być fabrycznie nowy, posiadać gwarancje producenta, niezbędne certyfikaty bezpieczeństwa oraz winien spełniać wszelkie wymogi przewidziane obowiązującymi przepisami dla tego typu wyrobów i nie może być przedmiotem roszczeń osób trzecich.
7) Odbioru dostawy dokonywać będzie wyznaczony pracownik Zamawiającego.
8) Inne wymagania określone zostały w Istotnych Warunkach Umowy, stanowiących Załącznik nr 5 do niniejszej SIWZ oraz wynikające z przepisów prawa.
5. Wymagania dotyczące gwarancji:
1) Wykonawca obejmie rękojmią lub gwarancją jakości na dostarczony przedmiot zamówienia na okres 12 m-cy od daty dostawy.
2) Reklamacje dot. stwierdzonych usterek i wad załatwiane będą z należytą starannością w terminie do 14 dni od zgłoszenia.
3) Okresy gwarancji udzielone przez podwykonawców muszą odpowiadać co najmniej okresowi udzielonemu przez Wykonawcę.
4) Wszystkie karty i warunki gwarancyjne będą przekazane wraz z dostawą..
branża Wyposażenie wnętrz, Materiały papiernicze, szkolne
podbranża aranżacja wnętrza, materiały dydaktyczne
kody CPV 38622000, 39299300
forma przetarg nieograniczony
typ ogłoszenia dostawy
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Pomorskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Pomorskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: aranżacja wnetrza , materiały szkolne