Przetarg 12083354 - „Zakup odpadu o kodzie 19 12 04 – tworzywa sztucznego i...

   
Analizuj Zamówienie 12083354
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2025-11-19
przedmiot ogłoszenia
„Zakup odpadu o kodzie 19 12 04 – tworzywa sztucznego i gumy, przeznaczonego do dalszego wykorzystania energetycznego”. – część I

Przedmiotem zamówienia jest zakup odpadu o kodzie 19 12 0
4 – tworzywa sztuczne i guma, przeznaczonego do wykorzystania w procesach energetycznych, w postaci jednorodnej frakcji o granulacji od 10 mm do 30 mm. Dostarczony materiał musi spełniać następujące parametry: 1) Wartość opałowa nie mniej niż 33 MJ/kg. 2) Maksymalna wilgotność całkowita nie może przekraczać 1,5%. Materiał musi być wolny od wilgoci powierzchniowej.3) Odpady muszą być wolne od wszelkich zanieczyszczeń obcych, w szczególności szkła, metali, drewna, papieru i tektury, frakcji organicznych i nieorganicznych nieodpowiednich dla paliwa alternatywnego.Materiały niejednorodne, zawilgocone, zanieczyszczone lub ulegające degradacji nie będą odbierane.4) Wszystkie wymagane parametry jakościowe muszą być udokumentowane poprzez: aktualne wyniki badań laboratoryjnych, wykonane przez uprawnioną jednostkę badawczą, przekazane Zamawiającemu przed pierwszą dostawą, a następnie każdorazowo na jego żądanie.3. Wymagania dotyczące pochodzenia i lokalizacji dostawy . Odpady muszą pochodzić z lokalizacji oddalonej maksymalnie o 180 km od Instalacji Komunalnej w Lubaniu. Wykonawca zobowiązany jest do wskazania Zamawiającemu wszystkich miejsc załadunku przed rozpoczęciem realizacji dostaw. Miejsca załadunku muszą umożliwiać bezpieczny i sprawny załadunek odpadu na środki transportu Zamawiającego. Wymagania dotyczące stanu i przechowywania materiału. Wykonawca zapewnia, że oferowany odpad: jest przechowywany w warunkach uniemożliwiających jego zawilgocenie, kontakt z wodą opadową oraz utratę parametrów energetycznych, nie ulega degradacji fizycznej i energetycznej, utrzymuje stabilność granulacji w zakresie 10–30 mm. Wymagania dotyczące transportu . Transport odpadu odbywa się na koszt i odpowiedzialność Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany jest jedynie zapewnić załadunek materiału oraz udostępnić miejsca odbioru w sposób umożliwiający sprawny i bezpieczny transport. Wymagania dodatkowe: Dostawca musi posiadać dokumentację potwierdzającą parametry techniczne oferowanego materiału (certyfikat jakości, analizy laboratoryjne). Materiał musi być wolny od zanieczyszczeń obcych, w tym: szkła, metali, drewna, papieru oraz innych frakcji organicznych i nieorganicznych wpływających negatywnie na proces spalania. Zamawiający zastrzega sobie prawo żądania okazania dokumentacji jakości w trakcie realizacji zamówienia. Kryteria odbioru: Odbiór materiału nastąpi na podstawie zgodności dostawy z powyższymi parametrami. W przypadku niespełnienia wymagań Zamawiający może odstąpić od przyjęcia dostawy lub żądać wymiany. Odbiory będą realizowane po wcześniejszym telefonicznym uzgodnieniu terminu. Wykonawca ma obowiązek potwierdzić dostępność miejsca załadunku oraz sprzętu załadunkowego. W przypadku opóźnień lub przerw uniemożliwiających załadunek Wykonawca ma obowiązek niezwłocznie poinformować Zamawiającego.

23/ZI/2025
branża Sprzątanie, Surowce, paliwa, oleje
podbranża wywóz śmieci, utylizacja, składowiska, surowce wtórne
kody CPV 90500000, 90514000
forma tryb podstawowy
typ ogłoszenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Dolnośląskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Dolnośląskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: wywóz śmieci, utylizacja, składowiska , surowce wtórne