Przetarg 8124528 - Zakup materiałów biurowych i sprzętu mechanizacji prac...

   
Analizuj Zamówienie 8124528 (zakończone)
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2021-05-10
przedmiot ogłoszenia
Zakup materiałów biurowych i sprzętu mechanizacji prac biurowych na rzecz 41.Bazy Lotnictwa Szkolnego w Dęblinie.

Część 1 Przed
miotem zamówienia jest zakup materiałów biurowych.a) towar należy dostarczyć do magazynu zamawiającego znajdującego się w Dęblinie Garnizon-Lotnisko;b) szczegółowe terminy dostaw zostaną ustalone pomiędzy Wykonawcą a osobąodpowiedzialną ze strony Zamawiającego za odbiór dostaw (magazynierem) w kontaktach roboczych – co najmniej dwa dni przed planowaną dostawą, a podanie przez Zamawiającego dokładnego asortymentu każdej dostawy nastąpi do 5 dni po podpisaniu umowy (telefonicznie oraz faksowo/drogą elektroniczną). c) Zamawiający zastrzega ponadto, że kalendarze, terminarze lotnicze na 2022 r. w formacie A5 oraz podkłady na biurko z kalendarzem wydzieranym na 2022 r. zostaną dostarczone Zamawiającemu wraz z fakturą jednorazowo (jedną dostawą) po ich wydrukowaniu, najpóźniej do dnia 03.12.2021 r.d) dostawy materiałów biurowych do miejsca wskazanego powyżej winny następować w dzień pracy Zamawiającego, tj. od poniedziałku do piątku w godzinach 800-1400e) ilościowy i jakościowy odbiór dostarczonych każdorazowo materiałów biurowych zostanie dokonany w miejscu ich dostawy, wymienionym powyżej przez upoważnionych przedstawicieli Zamawiającego i Wykonawcy. Z czynności odbioru dostarczonych materiałów biurowych zostanie sporządzony dokument „WZ” („wydanie z magazynu”) lub inny dokument, stanowiący podstawę do wystawienia faktury VAT;f) Wykonawca zobowiązany jest w ciągu 5 dni od dnia podpisania umowy z Zamawiającym do przekazania w formie papierowej dla następujących pozycji formularza ofertowego: 23-30, 36-47, 64-70, 82, 99, 125-136, 149, 171-179, 184-185, 189-191, 193, 206, 231-243, 249-252, 274-275, 277-278 następujących elementów: - producenta oraz innych elementów identyfikujących zaoferowany przedmiot zamówienia, tj. numer katalogowy producenta lub typ lub model lub symbol bądź nazwa (z wyjątkiem pozycji nr 56, tj. flamastry 6-kolorowe oraz nr 178, tj. plastelina 6-kolorowa, gdzie należy podać jedynie producenta). Określony wyżej dokument musi być złożony (przesłany) w oryginale i podpisany przez osobę(y) upoważnione do reprezentacji wykonawcy. g) wszystkie dostarczone materiały biurowe winny być fabrycznie nowe i oryginalne, nie mogą posiadać śladów ich uszkodzenia ani wcześniejszego używania. W przypadku pozycji opakowanych – posiadające fabryczne opakowania wolne od wad technicznych i odpowiednio oznakowane – m. in. nazwą towaru, nazwą producenta itp.h) ilościowy i jakościowy odbiór dostarczonych każdorazowo materiałów biurowych zostanie dokonany w miejscu ich dostawy przez upoważnionych przedstawicieli Zamawiającego i Wykonawcy. Z czynności odbioru dostarczonych materiałów biurowych zostanie sporządzony dokument „WZ” („wydanie z magazynu”) lub inny dokument, stanowiący podstawę do wystawienia faktury VAT;

Część 2 Przedmiotem zamówienia jest zakup papieru do drukarek.a) towar należy dostarczyć do magazynu zamawiającego znajdującego się w Dęblinie Garnizon-Lotnisko;b) Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć Zamawiającemu papier jednorazowo i w całości (jedną dostawą);c) przedmiot zamówienia powinien posiadać cechy techniczne i jakościowe zgodne z Polskimi Normami z uwzględnieniem wymagań certyfikatów, kart charakterystyki takich jak: - Rozmiar – norma ISO 216 lub równoważne;- Gramatura – norma PN-EN ISO 536:2012 lub równoważne;- Grubość – norma PN-EN ISO 534:2012 lub równoważne;- Białość – norma PN-EN ISO 11475:2002 lub równoważne;- Nieprzezroczystość – norma ISO 2471:2008 lub równoważne;- Szorstkość/gładkość – norma ISO 8791-2:2013 lub równoważne: - Wilgotność bezwzględna – norma PN-EN ISO 287:2011 lub równoważne;d) dostawa materiałów biurowych winna nastąpić w dzień pracy Zamawiającego, tj. od poniedziałku do piątku, w godzinach 800-1300, przy udziale przedstawiciela Wykonawcy;e) Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć towar nowy, nie posiadający wad fizycznych lub prawnych, pochodzący z bieżącej produkcji. Dostarczony towar nie może ponadto posiadać śladów uszkodzenia lub wcześniejszego używania, winien być opakowany w nienaruszone, fabryczne opakowania, a także winien spełniać wszystkie określone w formularzu ofertowym wymagania i oczekiwania Zamawiającego;f) wraz z dostawą papieru Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć stosowne deklaracje zgodności, certyfikaty, karty charakterystyki materiału, atesty, itp.- w stosunku do materiałów, które takowe posiadają, dopuszczających te materiały do powszechnego użytku i stosowania . W przypadku niedostarczenia wraz z dostawą wyżej wymienionych dokumentów, Zamawiającemu przysługuje prawo do odmowy przyjęcia dostawy do momentu uzupełnienia tych braków przez Wykonawcę;g) ilościowy i jakościowy odbiór dostarczonych materiałów biurowych zostanie dokonany w miejscu ich dostawy, przez upoważnionych przedstawicieli Zamawiającego i Wykonawcy. Z czynności odbioru papieru sporządzony zostanie protokół odbioru. Podpisany bez zastrzeżeń protokół odbioru będzie stanowić podstawę do wystawienia faktury VAT.

Część 3 Przedmiotem zamówienia jest zakup urządzeń biurowycha) dostarczony przedmiot zamówienia, powinien być fabrycznie nowy, kategorii I (pierwszej), wolny od wad fizycznych i prawnych, nieużywany i nieregenerowany oraz pochodzić z bieżącej produkcjib) Wykonawca jest zobowiązany dostarczyć wyprodukowany przedmiot Umowy na koszt własny do magazynu Zamawiającego. c) realizacja dostawy odbędzie się transportem odpowiednio przygotowanym do przewozu i w szczególności zabezpieczonym przed ujemnym wpływem warunków atmosferycznych, przemieszczaniem ładunku, uszkodzeniem i zawilgoceniem opakowań i innymi czynnikami wpływającymi na uszkodzenie lub obniżenie jakości przedmiotu Umowy;d) przyjęcie dostawy przez Zamawiającego zrealizowane zostanie w dniu roboczym, w jednym z dni od poniedziałku do czwartku w godz. 8.00 – 14.00, piątek 8.00 – 12.00, oprócz dni ustawowo wolnych od pracy;e) Zamawiający nie dopuszcza dostaw częściowych przedmiotu Umowy;f) dostarczony przedmiot zamówienia powinien spełniać wymagania techniczne, jakościowe i użytkowe zawarte w aktualnej dokumentacji do produkcji seryjnej.g) Wykonawca zobowiązany jest podać w formularzu ofertowym, w kolumnie 2: firmę (producenta) oraz model oferowanego sprzętu.

Część 4 Przedmiotem zamówienia jest zakup papieru do sublimacji.a) dostarczony przedmiot zamówienia, powinien być fabrycznie nowy, kategorii I (pierwszej), wolny od wad fizycznych i prawnych, nieużywany i nieregenerowany oraz pochodzić z bieżącej produkcjib) Wykonawca jest zobowiązany dostarczyć wyprodukowany przedmiot Umowy na koszt własny do magazynu Zamawiającego. c) realizacja dostawy odbędzie się transportem odpowiednio przygotowanym do przewozu i w szczególności zabezpieczonym przed ujemnym wpływem warunków atmosferycznych, przemieszczaniem ładunku, uszkodzeniem i zawilgoceniem opakowań i innymi czynnikami wpływającymi na uszkodzenie lub obniżenie jakości przedmiotu Umowy;d) przyjęcie dostawy przez Zamawiającego zrealizowane zostanie w dniu roboczym, w jednym z dni od poniedziałku do czwartku w godz. 8.00 – 14.00, piątek 8.00 – 12.00, oprócz dni ustawowo wolnych od pracy;e) Zamawiający nie dopuszcza dostaw częściowych przedmiotu Umowy;f) dostarczony przedmiot zamówienia powinien spełniać wymagania techniczne, jakościowe i użytkowe zawarte w aktualnej dokumentacji do produkcji seryjnej.

Część 5 Przedmiotem zamówienia jest zakup papieru do plotera.a) dostarczony przedmiot zamówienia, powinien być fabrycznie nowy, kategorii I (pierwszej), wolny od wad fizycznych i prawnych, nieużywany i nieregenerowany oraz pochodzić z bieżącej produkcjib) Wykonawca jest zobowiązany dostarczyć wyprodukowany przedmiot Umowy na koszt własny do magazynu Zamawiającego. c) realizacja dostawy odbędzie się transportem odpowiednio przygotowanym do przewozu i w szczególności zabezpieczonym przed ujemnym wpływem warunków atmosferycznych, przemieszczaniem ładunku, uszkodzeniem i zawilgoceniem opakowań i innymi czynnikami wpływającymi na uszkodzenie lub obniżenie jakości przedmiotu Umowy;d) przyjęcie dostawy przez Zamawiającego zrealizowane zostanie w dniu roboczym, w jednym z dni od poniedziałku do czwartku w godz. 8.00 – 14.00, piątek 8.00 – 12.00, oprócz dni ustawowo wolnych od pracy;e) Zamawiający nie dopuszcza dostaw częściowych przedmiotu Umowy;f) dostarczony przedmiot zamówienia powinien spełniać wymagania techniczne, jakościowe i użytkowe zawarte w aktualnej dokumentacji do produkcji seryjnej.



3/21/P
branża Komputery, informatyka, technika biurowa, Materiały papiernicze, szkolne
podbranża urządzenia, akcesoria biurowe i komputerowe, materiały biurowe i papiernicze
kody CPV 30190000, 30192100, 30192111, 30192121, 30192125, 30192130, 30192131, 30192132, 30192150, 30192152, 30192500, 30192600, 30192800, 30192930, 30193700, 30194310, 30195921, 30197100, 30197200, 30197220, 30197320, 30197321, 30197330, 30199110, 30199230, 30199410, 30199500, 30199792
forma zapytanie ofertowe
typ ogłoszenia dostawy
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Lubelskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Lubelskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: urządzenia, akcesoria biurowe i komputerowe , materiały biurowe i papiernicze

       
nr Termin Organizator Przedmiot
10508633 2024-05-14
godz. 09:00
Mazowieckie Sukcesywna dostawa materiałów biurowych i płyt CD do przychodni zdrowia podległych Zespołowi. 2. Szczegółową specyfikację przedmiotu zamówienia stanowią: • Pakiet nr 1 - załąc...
10473595 2024-05-15
godz. 14:00
Pomorskie RG/SRM-326675/587 AS/ Umowa dostawę urządzeń mobilnych - aparatów telefonicznych GSM i tabletów marki Apple oraz akcesoriów
10514250 2024-05-15
godz. 14:00
Śląskie MATERIAŁY BIUROWE ( ZKP AM768880 )
10512188 2024-05-16
godz. 09:00
Lubelskie PC/272-175/2024 Dostawa fabrycznie nowego monitora 34" (1 sztuka) PRZEDMIOT POSTĘPOWANIA: 1 Monitor 34" zgodny z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik do postępowania. Op...
10512653 2024-05-16
godz. 10:00
Mazowieckie Dostawa urządzeń sieciowych z podziałem na zadania
10509845 2024-05-16
godz. 23:59
Zachodniopomorskie Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa wyposażenia przedszkola w zakresie pomocy dydaktycznych, klocków konstrukcyjnych i sprzętu ICT. Przedmiot zamówienia został podzielony na za...
10517701 2024-05-17
godz. 11:00
Małopolskie ZO.237.24 - 03 Dostawa sprzętu komputerowego i akcesoriów komputerowych wg. 4 części PRZEDMIOT POSTĘPOWANIA: 1 - Oferta wraz z załącz [...].doc 1 szt.
10491168 2024-05-20
godz. 09:00
Dolnośląskie Zakup i dostawa artykułów biurowych, papieru do druku i archiwizacji oraz kalendarzy.
10457533 2024-05-22
godz. 10:00
Mazowieckie 1. Zakup sprzętu komputerowego.2. Opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1 do Specyfikacji.
10486797 2024-06-04
godz. 09:00
Pomorskie 5B10.291.1.53.2024.BR Dostawa sprzętu komputerowego dla Grantobiorców Uniwersytetu Gdańskiego według 3 części z prawem opcji 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputero...