Przetarg 12241029 - Zakup maszyn i urządzeń w celu unowocześnienia bazy...

   
Analizuj Zamówienie 12241029
źródło Biuletyn Unijnych Zamówień Publicznych (TED)
data publikacji 2025-12-22
przedmiot ogłoszenia
Zakup maszyn i urządzeń w celu unowocześnienia bazy dydaktycznej i demonstracyjnej ZSCKR im. Adama Mickiewicza w Radymnie na potrzeby edukacji w zakresie Rolnictwa 4.0.

1. Przedmiotem zam
ówienia jest realizacja zadania pn. Zakup maszyn i urządzeń w celu unowocześnienia bazy dydaktycznej i demonstracyjnej Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego im. Adama Mickiewicza w Radymnie na potrzeby edukacji w zakresie Rolnictwa 4.0.Dostawa realizowana jest w ramach realizacji przedsięwzięcia dofinansowanego z Krajowego Planu Odbudowy i Zwiększania Odporności nr A1.4.1. Inwestycje na rzecz dywersyfikacji i skracania łańcucha dostaw produktów rolnych i spożywczych oraz budowy odporności podmiotów uczestniczących w łańcuchu” w obszarze: Wsparcie dla szkół rolniczych w zakresie unowocześnienia bazy dydaktycznej i demonstracyjnej na potrzeby edukacji w zakresie rolnictwa 4.0.Zamawiający wymaga, aby maszyny, urządzenia oraz oprogramowanie stanowiące przedmiot zamówienia były:a) fabrycznie nowe,b) wolne od wad fabrycznych i prawnych,c) nieużywane (również w celach demonstracyjnych) i nieuszkodzone,d) wyprodukowane w roku 2025 lub 2026.Szczegółowy opis parametrów technicznych wymaganych przez Zamawiającego stanowi: załącznik nr 1 do SWZ.W ramach zaoferowanego wynagrodzenia całkowitego Wykonawca, na własny koszt i ryzyko, zobowiązany jest dostarczyć przedmiot zamówienia do siedziby Zamawiającego, t. j.: na adres: ul. Złota Góra 13, 37-550 Radymno, woj. podkarpackie. 1) Wspólny słownik zamówień (CPV): 16000000-5 maszyny rolnicze16700000-2 ciągniki16141000-5 rozsiewacze nawozów16130000-5 siewniki, sadzarki lub maszyny lub przesadzania16400000-9 maszyny natryskujące używane w rolnictwie lub ogrodnictwie34711200-6 bezzałogowe statki powietrzne34711400-8 statki powietrzne specjalnego zastosowania38127000-1 stacje pogodowe38112100-4 globalne systemy nawigacji i pozycjonowania (gps lub równorzędne)31682210-5 aparatura i sprzęt sterujący30213100-6 komputery przenośne.2) Zamówienie podzielone jest na pięć zadań częściowych:1) w części I „Dostawa ciągnika rolniczego oraz maszyn i urządzeń rolniczych”: ciągnika rolniczego opryskiwacza punktowego siewnika 6-rzędowego systemu naprowadzającego wspierającego rozwiązania Rolnictwa 4.0 do posiadanego ciągnika CLAAS Atos 340 skanera do pomiaru zawartości chlorofilu i biomasy w czasie rzeczywistym próbnika glebowego do pobierania materiału z warstwy gleby,2) w części II „Dostawa drona rozpoznawczego i drona wykonawczego” drona do rozsiewania nawozów i wykonywania oprysków drona rolniczego umożliwiającego skanowanie pól do tworzenia map NDVI,3) w części III „Dostawa stacji”: stacji bazowej RTK, stacji meteorologicznej,4) w części IV „Dostawa licencji systemu do zarządzania”: licencji na satelitarne monitorowanie upraw i tworzenie map na podstawie indeksu NDVI systemu do zarządzania gospodarstwem FMS,5) w części V „Dostawa laptopów” – 9 szt. laptopów z oprogramowaniem.Na poszczególne elementy stanowiące przedmiot poszczególnych części zamówienia Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji na następujący minimalny okres:1) 36 miesięcy na ciągnik rolniczy z ISOBUS i systemem RTK,2) 24 miesiące na opryskiwacz polowy z ISOBUS,3) 24 miesiące na punktowy siewnik 6-rzędowy z ISOBUS,4) 24 miesiące na dron do rozsiewania nawozów i wykonywania oprysków z systemem RTK,5) 24 miesiące na dron rolniczy umożliwiający skanowanie pól do tworzenia map NDVI,6) 24 miesiące na system naprowadzania wspierający rozwiązania Rolnictwa 4.0 kompatybilne z posiadanym ciągnikiem CLAAS Atos 340 z roku prod. 20167) 24 miesiące na skaner do pomiaru zawartości chlorofilu i biomasy w roślinach w czasie rzeczywistym,8) 24 miesiące na próbnik glebowy do pobierania materiału z warstwy gleby,9) 24 miesiące na stację bazową RTK,10) 24 miesiące na stację meteorologiczną,11) 24 miesiące na laptopy z oprogramowaniem,z zastrzeżeniem, iż powyżej wskazano minimalne okresy gwarancji wymagane przez Zamawiającego (Zamawiający zrównuje okres rękojmi z okresem gwarancji). Zamawiający wymaga, aby autoryzowany przez Wykonawcę punkt serwisowo-naprawczy, w którym dokonywane będą przeglądy i naprawy gwarancyjne i pogwarancyjne zlokalizowany był w odległości nie większej niż 100 km od siedziby Zamawiającego. Odległość liczona po drogach publicznych. W przypadku wskazania serwisu poza granicami Polski, Wykonawca zobowiązany będzie na własny koszt do zapewnienia Zamawiającemu transportu maszyny / urządzenia / sprzętu oraz zapewnienia osoby tłumaczącej, w celu zagwarantowania właściwego porozumiewania się przy wykonaniu usługi serwisowej lub naprawczej.3) Zgodnie z art. 257 pkt 1 Pzp Zamawiający przewiduje możliwość unieważnienia przedmiotowego postępowania, jeżeli środki, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane.4) Wszystkie stawiane wymagania zawarte w SWZ są jednakowe dla każdej z pięciu części zamówienia; należy je traktować oddzielnie w stosunku do poszczególnych zadań z wyjątkami opisanymi bezpośrednio w SWZ.II. Tryb udzielenia zamówienia.1. Przetarg nieograniczony art. 132 w rozumieniu ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych, zwanej dalej „Pzp” 2. Zamawiający prowadzi postępowanie z zastosowaniem art. 139 Pzp w związku z czym najpierw dokona badania i oceny ofert, a następnie dokona kwalifikacji podmiotowej wykonawcy, którego oferta została najwyżej oceniona, w zakresie braku podstaw wykluczenia oraz spełniania warunków udziału w postępowaniu. 3. Postępowanie prowadzone jest w języku polskim.1. Wymagania określone w art. 95 Pzp. Zamawiający nie stawia wymogu zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie stosunku pracy osób związanych z realizacją zamówienia.2. Zamawiający nie przewiduje możliwość udzielenia zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Prawo zamówień publicznych. 3. Wymagania określone w art. 96 ust. 2 pkt 2 Pzp. Zamawiający nie przewiduje określania w opisie przedmiotu zamówienia wymagań związanych z realizacją zamówienia, o których mowa w art. 96 ust. 2 p
Część zamówienia: LOT-0001 Część I „Dostawa ciągnika rolniczego oraz maszyn i urządzeń rolniczych 2) Zamówienie podzielone jest na pięć zadań częściowych:1) w części I „Dostawa ciągnika rolniczego oraz maszyn i urządzeń rolniczych”: ciągnika rolniczego opryskiwacza punktowego siewnika 6-rzędowego systemu naprowadzającego wspierającego rozwiązania Rolnictwa 4.0 do posiadanego ciągnika CLAAS Atos 340 skanera do pomiaru zawartości chlorofilu i biomasy w czasie rzeczywistym próbnika glebowego do pobierania materiału z warstwy gleby,Wykonanie przedmiotu zamówienia do 45 dnia od dnia zawarcia umowy, jednak nie później jak do 30 kwietnia 2026 r. Informacja o przedmiotowych środkach dowodowych. Zamawiający wymaga złożenia przedmiotowych środków dowodowych dla części:1) I - „Dostawa ciągnika rolniczego oraz maszyn i urządzeń rolniczych” - dokumentów potwierdzających spełnianie wymaganych w OPZ parametrów oferowanego sprzętu / maszyn / urządzeń w postaci kart katalogowych producenta lub kart technicznych pełna specyfikacji oferowanego sprzętu) ze wskazaniem wszystkich parametrów, które są określone przez Zamawiającego w OPZ;Wadium. 1. Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości 50 000,00 zł (słownie: pięćdziesiąt tysięcy zł 00/100), w przypadku zadania częściowego nr 1.2. Wadium musi zostać wniesione przed upływem terminu składania ofert, według wyboru Wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach:a) pieniądzu;b) gwarancjach bankowych;c) gwarancjach ubezpieczeniowych;d) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.3. Wadium musi obejmować pełen okres związania ofertą, o którym mowa w pkt 23 niniejszej SWZ.4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego o nr: 02 1010 1528 0017 5913 9120 0000 NBP (w tytule przelewu zaleca się wpisać nazwę i sygnaturę postępowania). Wadium musi wpłynąć na wskazany rachunek bankowy najpóźniej przed upływem terminu składania ofert (decyduje data wpływu na rachunek bankowy Zamawiającego).5. Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji należy załączyć do oferty w oryginale w postaci dokumentu elektronicznego podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez wystawcę poręczenia lub gwarancji oraz powinno zawierać:a) wskazanie Beneficjenta poręczenia lub gwarancji, którym musi być zamawiający Zespół Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego im. Adama Mickiewicza w Radymnie, ul. Złota Góra 13, 37-550 Radymno, NIP: 7921882599, REGON: 650959475),b) nazwę i adres siedziby Wykonawcy,c) kwotę i termin ważności gwarancji/poręczenia,d) bezwarunkowe zobowiązanie wystawcy poręczenia lub gwarancji do zapłaty kwoty wadium, na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, w sytuacjach określonych w art. 98 ust. 6 ustawy Pzp.6. Zamawiający zwróci wadium na zasadach określonych w art. 98 ust. 1-5 ustawy Pzp. 7. W przypadku, gdy Wykonawca nie wniósł wadium lub wniósł w sposób nieprawidłowy lub nie utrzymywał wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złożył wniosek o zwrot wadium, w przypadku o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, Zamawiający odrzuci ofertę Wykonawcy na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 14 ustawy Pzp.8. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, a w przypadku wadium wniesionego w formie gwarancji lub poręczenia, wystąpi odpowiednio do gwaranta lub poręczyciela z żądaniem zapłaty wadium, w przypadkach określonych w art. 98 ust. 6 ustawy Pzp.Szczegółowy opis parametrów technicznych wymaganych przez Zamawiającego stanowi: załącznik nr 1 do SWZ.W ramach zaoferowanego wynagrodzenia całkowitego Wykonawca, na własny koszt i ryzyko, zobowiązany jest dostarczyć przedmiot zamówienia do siedziby Zamawiającego, t. j.: na adres: ul. Złota Góra 13, 37-550 Radymno, woj. podkarpackie.Zamawiający wymaga, aby autoryzowany przez Wykonawcę punkt serwisowo-naprawczy, w którym dokonywane będą przeglądy i naprawy gwarancyjne i pogwarancyjne zlokalizowany był w odległości nie większej niż 100 km od siedziby Zamawiającego. Odległość liczona po drogach publicznych. W przypadku wskazania serwisu poza granicami Polski, Wykonawca zobowiązany będzie na własny koszt do zapewnienia Zamawiającemu transportu maszyny / urządzenia / sprzętu oraz zapewnienia osoby tłumaczącej, w celu zagwarantowania właściwego porozumiewania się przy wykonaniu usługi serwisowej lub naprawczej.Zgodnie z art. 257 pkt 1 Pzp Zamawiający przewiduje możliwość unieważnienia przedmiotowego postępowania, jeżeli środki, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane.Wszystkie stawiane wymagania zawarte w SWZ są jednakowe dla każdej z pięciu części zamówienia; należy je traktować oddzielnie w stosunku do poszczególnych zadań z wyjątkami opisanymi bezpośrednio w SWZ.

Część zamówienia: LOT-0002 Część II „Dostawa drona rozpoznawczego i drona wykonawczego” 2) Zamówienie podzielone jest na pięć zadań częściowych:2) w części II „Dostawa drona rozpoznawczego i drona wykonawczego” drona do rozsiewania nawozów i wykonywania oprysków drona rolniczego umożliwiającego skanowanie pól do tworzenia map NDVI,Wykonanie przedmiotu zamówienia do 45 dnia od dnia zawarcia umowy, jednak nie później jak do 30 kwietnia 2026 r.Informacja o przedmiotowych środkach dowodowych. Zamawiający wymaga złożenia przedmiotowych środków dowodowych dla części:2) II – „Dostawa drona rozpoznawczego i drona wykonawczego” - dokumentów potwierdzających spełnianie wymaganych w OPZ parametrów oferowanego sprzętu / maszyn / urządzeń w postaci kart katalogowych producenta lub kart technicznych pełna specyfikacji oferowanego sprzętu) ze wskazaniem wszystkich parametrów, które są określone przez Zamawiającego w OPZ;Szczegółowy opis parametrów technicznych wymaganych przez Zamawiającego stanowi: załącznik nr 1 do SWZ.W ramach zaoferowanego wynagrodzenia całkowitego Wykonawca, na własny koszt i ryzyko, zobowiązany jest dostarczyć przedmiot zamówienia do siedziby Zamawiającego, t. j.: na adres: ul. Złota Góra 13, 37-550 Radymno, woj. podkarpackie.Zamawiający wymaga, aby autoryzowany przez Wykonawcę punkt serwisowo-naprawczy, w którym dokonywane będą przeglądy i naprawy gwarancyjne i pogwarancyjne zlokalizowany był w odległości nie większej niż 100 km od siedziby Zamawiającego. Odległość liczona po drogach publicznych. W przypadku wskazania serwisu poza granicami Polski, Wykonawca zobowiązany będzie na własny koszt do zapewnienia Zamawiającemu transportu maszyny / urządzenia / sprzętu oraz zapewnienia osoby tłumaczącej, w celu zagwarantowania właściwego porozumiewania się przy wykonaniu usługi serwisowej lub naprawczej.Zgodnie z art. 257 pkt 1 Pzp Zamawiający przewiduje możliwość unieważnienia przedmiotowego postępowania, jeżeli środki, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane.Wszystkie stawiane wymagania zawarte w SWZ są jednakowe dla każdej z pięciu części zamówienia; należy je traktować oddzielnie w stosunku do poszczególnych zadań z wyjątkami opisanymi bezpośrednio w SWZ.

Część zamówienia: LOT-0003 Część III „Dostawa stacji” Zamówienie podzielone jest na pięć zadań częściowych:3) w części III „Dostawa stacji”: stacji bazowej RTK, stacji meteorologicznej,Wykonanie przedmiotu zamówienia do 45 dnia od dnia zawarcia umowy, jednak nie później jak do 30 kwietnia 2026 r.Szczegółowy opis parametrów technicznych wymaganych przez Zamawiającego stanowi: załącznik nr 1 do SWZ.W ramach zaoferowanego wynagrodzenia całkowitego Wykonawca, na własny koszt i ryzyko, zobowiązany jest dostarczyć przedmiot zamówienia do siedziby Zamawiającego, t. j.: na adres: ul. Złota Góra 13, 37-550 Radymno, woj. podkarpackie.Zamawiający wymaga, aby autoryzowany przez Wykonawcę punkt serwisowo-naprawczy, w którym dokonywane będą przeglądy i naprawy gwarancyjne i pogwarancyjne zlokalizowany był w odległości nie większej niż 100 km od siedziby Zamawiającego. Odległość liczona po drogach publicznych. W przypadku wskazania serwisu poza granicami Polski, Wykonawca zobowiązany będzie na własny koszt do zapewnienia Zamawiającemu transportu maszyny / urządzenia / sprzętu oraz zapewnienia osoby tłumaczącej, w celu zagwarantowania właściwego porozumiewania się przy wykonaniu usługi serwisowej lub naprawczej.Zgodnie z art. 257 pkt 1 Pzp Zamawiający przewiduje możliwość unieważnienia przedmiotowego postępowania, jeżeli środki, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane.Wszystkie stawiane wymagania zawarte w SWZ są jednakowe dla każdej z pięciu części zamówienia; należy je traktować oddzielnie w stosunku do poszczególnych zadań z wyjątkami opisanymi bezpośrednio w SWZ.

Część zamówienia: LOT-0004 Część IV „Dostawa licencji systemu do zarządzania” 2) Zamówienie podzielone jest na pięć zadań częściowych:4) w części IV „Dostawa licencji systemu do zarządzania”: licencji na satelitarne monitorowanie upraw i tworzenie map na podstawie indeksu NDVI systemu do zarządzania gospodarstwem FMS,Wykonanie przedmiotu zamówienia do 45 dnia od dnia zawarcia umowy, jednak nie później jak do 30 kwietnia 2026 r.Szczegółowy opis parametrów technicznych wymaganych przez Zamawiającego stanowi: załącznik nr 1 do SWZ.W ramach zaoferowanego wynagrodzenia całkowitego Wykonawca, na własny koszt i ryzyko, zobowiązany jest dostarczyć przedmiot zamówienia do siedziby Zamawiającego, t. j.: na adres: ul. Złota Góra 13, 37-550 Radymno, woj. podkarpackie.Zamawiający wymaga, aby autoryzowany przez Wykonawcę punkt serwisowo-naprawczy, w którym dokonywane będą przeglądy i naprawy gwarancyjne i pogwarancyjne zlokalizowany był w odległości nie większej niż 100 km od siedziby Zamawiającego. Odległość liczona po drogach publicznych. W przypadku wskazania serwisu poza granicami Polski, Wykonawca zobowiązany będzie na własny koszt do zapewnienia Zamawiającemu transportu maszyny / urządzenia / sprzętu oraz zapewnienia osoby tłumaczącej, w celu zagwarantowania właściwego porozumiewania się przy wykonaniu usługi serwisowej lub naprawczej.Zgodnie z art. 257 pkt 1 Pzp Zamawiający przewiduje możliwość unieważnienia przedmiotowego postępowania, jeżeli środki, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane.Wszystkie stawiane wymagania zawarte w SWZ są jednakowe dla każdej z pięciu części zamówienia; należy je traktować oddzielnie w stosunku do poszczególnych zadań z wyjątkami opisanymi bezpośrednio w SWZ.

Część zamówienia: LOT-0005 Część V „Dostawa laptopów” 2) Zamówienie podzielone jest na pięć zadań częściowych:5) w części V „Dostawa laptopów” – 9 szt. laptopów z oprogramowaniem.Wykonanie przedmiotu zamówienia do 45 dnia od dnia zawarcia umowy, jednak nie później jak do 30 kwietnia 2026 r.Informacja o przedmiotowych środkach dowodowych. Zamawiający wymaga złożenia przedmiotowych środków dowodowych dla części:3) V – „Dostawa laptopów” – a) wydruk z przeprowadzonych testów na konfiguracji oferowanego sprzętu komputerowego lub inny dokument równoważny, lub link do strony producenta testu z opublikowanym wynikiem (należy uzupełnić w załączniku do SWZ /formularzu ofertowym- ofercie/),b) certyfikat ISO9001 dla producenta sprzętu lub równoważny. Certyfikat ISO 14001 dla producenta sprzętu lub równoważny Deklaracja zgodności CE,c) potwierdzenie spełnienia kryteriów środowiskowych, w tym zgodności z dyrektywą RoHS Unii Europejskiej o eliminacji substancji niebezpiecznych w postaci oświadczenia producenta jednostki,d) potwierdzenie kompatybilności komputera z oferowanym systemem operacyjnym (wydruk ze strony),e) EnergyStar – załączyć do oferty certyfikat lub wydruk z strony lub równoważny wydany przez jednostkę zajmującą się kontrolą jakości, tożsamy co do zakresu wskazanego certyfikatu.Szczegółowy opis parametrów technicznych wymaganych przez Zamawiającego stanowi: załącznik nr 1 do SWZ.W ramach zaoferowanego wynagrodzenia całkowitego Wykonawca, na własny koszt i ryzyko, zobowiązany jest dostarczyć przedmiot zamówienia do siedziby Zamawiającego, t. j.: na adres: ul. Złota Góra 13, 37-550 Radymno, woj. podkarpackie.Zamawiający wymaga, aby autoryzowany przez Wykonawcę punkt serwisowo-naprawczy, w którym dokonywane będą przeglądy i naprawy gwarancyjne i pogwarancyjne zlokalizowany był w odległości nie większej niż 100 km od siedziby Zamawiającego. Odległość liczona po drogach publicznych. W przypadku wskazania serwisu poza granicami Polski, Wykonawca zobowiązany będzie na własny koszt do zapewnienia Zamawiającemu transportu maszyny / urządzenia / sprzętu oraz zapewnienia osoby tłumaczącej, w celu zagwarantowania właściwego porozumiewania się przy wykonaniu usługi serwisowej lub naprawczej.Zgodnie z art. 257 pkt 1 Pzp Zamawiający przewiduje możliwość unieważnienia przedmiotowego postępowania, jeżeli środki, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane.Wszystkie stawiane wymagania zawarte w SWZ są jednakowe dla każdej z pięciu części zamówienia; należy je traktować oddzielnie w stosunku do poszczególnych zadań z wyjątkami opisanymi bezpośrednio w SWZ.
branża Maszyny, sprzęt, urządzenia, narzędzia
podbranża maszyny przemysłowe, maszyny i sprzęty inne
kody CPV 16000000, 16130000, 16141000, 16400000, 16700000, 30213100, 31682210, 34711200, 34711400, 38112100, 38127000
forma przetarg nieograniczony
typ ogłoszenia dostawy
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Podkarpackie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Podkarpackie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: maszyny przemysłowe , maszyny i sprzęty inne

       
nr Termin Organizator Przedmiot
12238917 2026-01-22
godz. 11:30
Wielkopolskie 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa ładowarek teleskopowych w formie...
12235817 2026-01-23
godz. 00:00
Mazowieckie Zakup i montaż jednowózkowej maszyny z głowicą dwudrożną o rozstawie 280 mm do...
12189527 2026-01-23
godz. 12:00
Mazowieckie FESTO CENNIK 2026 -
12239298 2026-01-23
godz. 23:59
Łódzkie Przedmiotem zamówienia jest nabycie rozwiązania do produkcji pianki. Zamówienie...
12241041 2026-01-26
godz. 10:00
Mazowieckie Pod pojęciem „Kompleksowe zaopatrzenie Polskiej Stacji Antarktycznej im. H....
11852057 2026-01-30
godz. 13:00
Mazowieckie 1. Przedmiotem zamówienia jest najem 5 lokomotyw spalinowych wraz ze...
12189526 2026-02-04
godz. 11:00
Mazowieckie SMC CENNIK 2026 -
12241066 2026-02-06
godz. 12:00
Mazowieckie Dostawa części do układu elektronicznego pojazdów Inspiro. 1. Przedmiotem...
12232847 2026-02-16
godz. 23:59
Kujawsko-Pomorskie Dostawa 30. (słownie: trzydziestu) fabrycznie nowych Zeroemisyjnych...
10938863 2027-12-31
godz. 23:59
Mazowieckie Dostawa części zamiennych, urządzeń, środków chemicznych i roztworów firmy...