Zlecenie 11571971 - Zakup licencjonowanych narzędzi diagnostycznych online wraz...

   
Zamówienie 11571971
źródło Internet
data publikacji 2025-10-17
przedmiot zlecenia
Zakup licencjonowanych narzędzi diagnostycznych online wraz z realizacją usługi diagnozy, której wynikiem będzie raport w formacie
PDF dla każdego uczestnika (500 dla młodzieży oraz 100 narzędzi dla dorosłych w ramach tej samej koncepcji / wg tej samej metodologii) oraz przeprowadzenie szkolenia i certyfikacji 150 nauczycieli/specjalistów ds.
doradztwa zawodowego pracujących w szkołach z młodzieżą i dorosłymi (rodzicami/opiekunami).
Etap I Zakup licencjonowanych narzędzi diagnostycznych online wraz z przeszkoleniem 150 nauczycieli/ specjalistów ds. doradztwa zawodowego z województwa wielkopolskiego.
1.1 Realizacja kursu certyfikującego dla 150 nauczycieli /specjalistów z zakresu doradztwa zawodowego z terenu województwa wielkopolskiego wraz z zapewnieniem niezbędnych materiałów oraz narzędzi poprzez.:
Opis przebiegu certyfikacji doradców zawodowych z wykorzystaniem narzędzi diagnostycznych.
Zakres działań obejmuje:
1. Przygotowanie i organizacja certyfikacji
o Rekrutacja uczestników - doradców zawodowych wskazanych przez Zamawiającego. o Zapewnienie narzędzi diagnostycznych ONLINE, materiałów dydaktycznych i
informacyjnych dotyczących niezbędnych do uzyskania certyfikacji. o Udostępnienie każdemu uczestnikowi indywidualnego dostępu do narzędzia
diagnostycznego - w dwóch wariantach:
narzędzie dla dorosłych
narzędzie dla młodzieży
2. Realizacja diagnozy
o Wypełnienie przez uczestników kwestionariuszy samooceny online. o zebranie opinii z dwóch perspektyw badanego i obserwatora, w celu uzupełnienia
wyników.
o opracowanie raportów indywidualnych dla każdego doradcy zawodowego - oddzielnie dla testu dorosłych i młodzieży.
Kurs certyfikacyjny (łącznie min. 38 godzin)
Cel: przygotowanie do prowadzenia działań wspierających młodzież i dorosłych w ich decyzjach odnośnie do ścieżki edukacyjnej / kariery. Przygotowanie uczestników do pracy z raportami, co ma prowadzić do stanu, w którym badana jednostka / grupa zyskuje wskazówki jak skorzystać z wiedzy o sobie, aby zyskać gotowości wzięcia pełnej odpowiedzialność za swoje decyzje i działania oraz to jak radzić sobie w sytuacjach stresujących.
3. Zakres tematyczny
o Wprowadzenie teoretyczne (8 godz.) - podstawy naukowe, przedstawienie koncepcji
narzędzia diagnostycznego, różnice między testem dla dorosłych a młodzieży. o Omówienie raportów indywidualnych (6 godz.) - analiza wyników, interpretacja roli
doradcy, praktyczne wnioski.
o Ćwiczenia praktyczne i warsztaty (18 godz.) - praca na przykładach, symulacje
doradztwa, stosowanie narzędzi diagnostycznych w pracy indywidualnej i grupowej.
o Metody wdrożeniowe (4 godz.) - sposoby wykorzystania narzędzi w pracy doradcy, plan działań z klientami / uczniami.
o Sesje konsultacyjne/superwizyjne (2 godz.) - wspólna analiza trudnych przypadków. o W ramach kursu odbędą się dwa spotkania stacjonarne jednodniowe 6 grup po max 25
osób.
4. Egzamin certyfikacyjny (min. 4 godz.)
o Część teoretyczna: test wiedzy
o Część praktyczna: interpretacja raportów (dorosły i młodzieżowy) oraz przygotowanie
rekomendacji doradczych.
o Ocena kompetencji uczestników przez certyfikatorów.
5. Przyznanie certyfikatów
o Wydanie imiennych certyfikatów potwierdzających nabycie kompetencji w zakresie
stosowania narzędzi diagnostycznych dla dorosłych i młodzieży.
o Certyfikat ma charakter bezterminowy - nie wymaga odnawiania ani przedłużania. o Wpisanie uczestników na listę certyfikowanych użytkowników narzędzia.
o Nadanie uprawnień do stosowania obu narzędzi w pracy doradczej.
6. Ewaluacja i wsparcie poszkoleniowe
Etap II Zakup licencjonowanych narzędzi diagnostycznych wraz z usługą diagnozy oraz raportem dla każdego uczestnika.
2.2. Narzędzia diagnostyczne dla młodzieży w ilości 500 szt.
Opis narzędzia diagnostycznego dla młodzieży:
Narzędzie analizujące cechy behawioralne służące do identyfikacji ról zespołowych, czyli
preferowanych sposobów zachowania i działania danej osoby w grupie. Zaproponowane narzędzie powinno składać się z kilku sekcji, w których badany dokonuje samooceny swoich zachowań, preferencji i umiejętności. Na podstawie uzyskanych wyników, narzędzie/test generuje wzór osobistych zachowań profil roli zespołowej, który wskazuje na dominujące role zespołowe badanego oraz jego potencjalny wkład w pracę zespołu. Zaproponowane narzędzie powinno identyfikować role w zespole, które bazują na obserwacji zachowań i predyspozycji, pomagając zrozumieć naturalne mocne strony i słabości.
Korzyści z wykorzystania narzędzia diagnostycznego.
Tworzenie efektywnych zespołów: Lepsze zrozumienie ról pozwala na budowanie zrównoważonych zespołów, w których kompetencje i osobowości się uzupełniają.
Poprawa komunikacji: Członkowie zespołu lepiej rozumieją swoje zachowania i motywacje, co ułatwia komunikację i współpracę.
Rozwój osobisty: Uczestnicy zyskują świadomość swoich mocnych i słabych stron, co pomaga im w rozwoju kariery.
Rozwiązywanie konfliktów: Znajomość ról może pomóc w rozwiązywaniu konfliktów w zespole, ponieważ ich przyczyny często tkwią w różnicach behawioralnych.
Optymalizacja wydajności: narzędzie diagnostyczne/test pomaga w przydzielaniu zadań osobom, które naturalnie pasują do danej roli, co zwiększa wydajność.
Zaproponowane narzędzie naukowe musi posiadać potwierdzoną rzetelność i trafność, do pomiaru cech behawioralnych, które dana osoba wykazuje w interakcji w grupie. Zamawiający wymaga potwierdzenia wymogu rzetelności zaproponowanego narzędzia przez Instytucje badawcze.
Metodologia pomiaru oraz diagnoza.
- predyspozycji, talentów oraz kompetencji - samoocena oraz możliwość zebrania do 6 do 16 obserwatorów.
- pozwala na diagnozę młodzieży osadzone w kontekście szkolnej edukacji i interakcji w grupie klasowej.
Zamawiający wymaga żeby narzędzie diagnostyczne generowało raport po diagnozie, który powinien zawierać: osobiste preferencje motywujące do działania, źródła zaangażowania, perspektywę obserwatorów wskazująca jakie predyspozycje jak i kompetencje stanowią mocne strony badanego i jak są cenione we współpracy z nim, analizę całkowitego potencjału w chwili badania - mocne i słabe strony, style uczenia się - wskazują na preferencje efektywnego uczenia się, rekomendacje wspierające przygotowanie się do rozmowy kwalifikacyjnej, wskazówki jak budować efektywną współpracę z kolegami, koleżankami, rodziną i nauczycielami.
2.3. Narzędzia diagnostyczne dla dorosłych w ilości 100 szt. z usługą diagnozy oraz raportem dla każdego uczestnika.
Opis narzędzia diagnostycznego dla dorosłych:
Narzędzie analizujące cechy behawioralne służące do identyfikacji ról zespołowych, czyli preferowanych sposobów zachowania i działania danej osoby w grupie. Zaproponowane narzędzie powinno składać się z kilku sekcji, w których badany dokonuje samooceny swoich zachowań,
preferencji i umiejętności. Na podstawie uzyskanych wyników, narzędzie/test generuje wzór
osobistych zachowań profil roli zespołowej, który wskazuje na dominujące role zespołowe badanego oraz jego potencjalny wkład w pracę zespołu. Zaproponowane narzędzie powinno identyfikować role w zespole, które bazują na obserwacji zachowań i predyspozycji, pomagając zrozumieć naturalne mocne strony i słabości.
Korzyści z wykorzystania narzędzia diagnostycznego.
Tworzenie efektywnych zespołów: Lepsze zrozumienie ról pozwala na budowanie zrównoważonych zespołów, w których kompetencje i osobowości się uzupełniają.
Poprawa komunikacji: Członkowie zespołu lepiej rozumieją swoje zachowania i motywacje, co ułatwia komunikację i współpracę.
• Rozwój osobisty: Uczestnicy zyskują świadomość swoich mocnych i słabych stron, co pomaga im w rozwoju kariery.
• Rozwiązywanie konfliktów: Znajomość ról może pomóc w rozwiązywaniu konfliktów w zespole, ponieważ ich przyczyny często tkwią w różnicach behawioralnych.
• Optymalizacja wydajności: narzędzie diagnostyczne/test pomaga w przydzielaniu zadań osobom, które naturalnie pasują do danej roli, co zwiększa wydajność.
Zaproponowane narzędzie naukowe musi posiadać potwierdzoną rzetelność i trafność, do pomiaru cech behawioralnych, które dana osoba wykazuje w interakcji w grupie. Zamawiający wymaga potwierdzenia wymogu rzetelności zaproponowanego narzędzia przez Instytucję badawczą.
Metodologia pomiaru oraz diagnoza.
- predyspozycji, talentów oraz kompetencji - samoocena oraz możliwość zebrania do 6 do 16 obserwatorów.
- pozwala na diagnozę dorosłych osadzone w kontekście pracy i interakcji z przełożonymi, współpracownikami oraz podwładnymi.
Zamawiający wymaga żeby narzędzie diagnostyczne generowało raport po diagnozie, który powinien zawierać: osobiste preferencje motywujące do działania, źródła zaangażowania, perspektywa obserwatorów wskazująca jakie predyspozycje jak i kompetencje stanowią mocne strony badanego i są cenione we współpracy z nim, analizę całkowitego potencjału w chwili badania - mocne i słabe strony, style pracy - wskazują na preferencje efektywnego działania, rekomendacje wspierające przygotowanie się do rozmowy kwalifikacyjnej, wskazówki jak budować efektywną współpracę z obserwatorami.
Posiada wskaźnik na zasadach skala kłamstwa - opisujący w jakim stopniu badany był szczery i obiektywny w samoocenie, tym samym na ile jego ocenę można traktować jako wiarygodną - będącą rzetelnym i krytycznym wglądem w siebie.
branża Komputery, informatyka, technika biurowa
podbranża oprogramowanie komputerowe
forma zapytanie ofertowe
typ zlecenia dostawy
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Wielkopolskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Wielkopolskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: oprogramowanie komputerowe