Przetarg 12236738 - Zakup i sukcesywna dostawa leków różnych oraz leków z...

   
Analizuj Zamówienie 12236738
źródło Biuletyn Unijnych Zamówień Publicznych (TED)
data publikacji 2025-12-18
przedmiot ogłoszenia
Zakup i sukcesywna dostawa leków różnych oraz leków z programów lekowych.

1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i sukcesywna dostawa leków różnych oraz leków z programów lekowych, wyszczeg
ólnionych w częściach dla Uniwersyteckiego Szpitala Klinicznego im. Fryderyka Chopina w Rzeszowie. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, wymagania Zamawiającego określono w Formularzach cenowo – ofertowych – Załączniki nr 1 dla poszczególnych części, będących integralną częścią SWZ.3.Zamawiający wymaga zaoferowania przedmiotów zamówienia, które: 3.1. spełniają wymagania opisane w Formularzach cenowo – ofertowych, 3.2. spełniają wymagania opisane w SWZ,3.3. są objęte Ustawą z dnia 12 maja 2011 roku o refundacji leków, środków spożywczych specjalnego przeznaczenia żywieniowego oraz wyrobów medycznych – dotyczy produktów leczniczych objętych refundacją.4 . Zakres zamówienia obejmuje dostawę przedmiotów zamówienia w ilościach wyszczególnionych w Formularzach cenowo – ofertowych na okres: - Część od nr 1 do nr 6 – 24 miesięcy - Część od nr 7 do nr 10 – 12 miesięcy5. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA: 5.1 Zakup i sukcesywna dostawa przedmiotów zamówienia: Część nr 1 - przez 24 miesiące, licząc od dnia 25.02.2026r. Część od nr 2 do nr 6 - przez 24 miesiące, licząc od dnia 27.03.2026r. Część od nr 7 do nr 10 - przez 12 miesięcy, licząc od dnia zawarcia umowy.5.2.W Części od nr 1 do nr 6 Zamawiający dopuszcza możliwość wcześniejszego realizowania zakupów w przypadku wyczerpania ilości z aktualnej umowy. W takim przypadku termin realizacji umowy, liczony będzie od momentu pierwszego zakupu danego przedmiotu zamówienia.5.3.Zamawiający w Części od nr 1 do nr 6 dopuszcza możliwość późniejszego rozpoczęcia realizacji umowy, w przypadku przedłużenia się procedury przetargowej. 5.4.Zamawiający w Części od nr 1 do nr 10 dopuszcza możliwość zmiany terminu obowiązywania umowy zawartej z Wykonawcą w przypadku nie zrealizowania w okresie jej trwania całości przedmiotu umowy. W takim przypadku zmiana umowy wymaga podpisania aneksu, z tym że Zamawiający jednostronnie zawiadamia Wykonawcę o proponowanym przedłużeniu umowy przed upływem terminu na jaki została ona zawarta .
Część zamówienia: LOT-0001 Część nr 1 - Leki różne: Cinacalcetum 1. Leki różne: Cinacalcetum 30 mg , 60 mg, 90 mg tabl.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, wymagania Zamawiającego określono w Formularzu cenowo – ofertowym – Załączniku nr 1 do SWZ. 3. Zakres zamówienia obejmuje dostawę przedmiotów zamówienia w ilościach wyszczególnionych w Formularzu cenowo – ofertowym na okres: - Część nr 1 – 24 miesięcy. 4. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert równoważnych. 5. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA: 5.1 Zakup i sukcesywna dostawa przedmiotów zamówienia: Część nr 1 - przez 24 miesiące, licząc od dnia 25.02.2026r. 5.2 W Części nr 1 Zamawiający dopuszcza możliwość wcześniejszego realizowania zakupów w przypadku wyczerpania ilości z aktualnej umowy. W takim przypadku termin realizacji umowy, liczony będzie od momentu pierwszego zakupu danego przedmiotu zamówienia.5.3 Zamawiający w Części nr 1 dopuszcza możliwość późniejszego rozpoczęcia realizacji umowy, w przypadku przedłużenia się procedury przetargowej. 5.4 Zamawiający w Części nr 1 dopuszcza możliwość zmiany terminu obowiązywania umowy zawartej z Wykonawcą w przypadku nie zrealizowania w okresie jej trwania całości przedmiotu umowy. W takim przypadku zmiana umowy wymaga podpisania aneksu, z tym że Zamawiający jednostronnie zawiadamia Wykonawcę o proponowanym przedłużeniu umowy przed upływem terminu na jaki została ona zawarta.

Część zamówienia: LOT-0002 Część nr 2 - Leki różne: Mycophenolas mofetil 1. Leki różne: Mycophenolas mofetil 500 mg tabl., 250 mg kaps.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, wymagania Zamawiającego określono w Formularzu cenowo – ofertowym – Załączniku nr 1 do SWZ. 3. Zakres zamówienia obejmuje dostawę przedmiotów zamówienia w ilościach wyszczególnionych w Formularzu cenowo – ofertowym na okres: - Część nr 2 – 24 miesięcy. 4. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert równoważnych. 5. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA: 5.1 Zakup i sukcesywna dostawa przedmiotów zamówienia: Część nr 2 - przez 24 miesiące, licząc od dnia 27.03.2026r. 5.2 W Części nr 2 Zamawiający dopuszcza możliwość wcześniejszego realizowania zakupów w przypadku wyczerpania ilości z aktualnej umowy. W takim przypadku termin realizacji umowy, liczony będzie od momentu pierwszego zakupu danego przedmiotu zamówienia.5.3 Zamawiający w Części nr 2 dopuszcza możliwość późniejszego rozpoczęcia realizacji umowy, w przypadku przedłużenia się procedury przetargowej. 5.4 Zamawiający w Części nr 2 dopuszcza możliwość zmiany terminu obowiązywania umowy zawartej z Wykonawcą w przypadku nie zrealizowania w okresie jej trwania całości przedmiotu umowy. W takim przypadku zmiana umowy wymaga podpisania aneksu, z tym że Zamawiający jednostronnie zawiadamia Wykonawcę o proponowanym przedłużeniu umowy przed upływem terminu na jaki została ona zawarta .

Część zamówienia: LOT-0003 Część nr 3 - Leki różne: Epoetinum alfa 1. Leki różne: Epoetinum alfa r-r do wstrzykiwań 1000 j.m./0,5 ml , 2000 j.m./1 ml , 3000 j.m./0,3 ml , 4000 j.m./0,4 ml amp.strz.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, wymagania Zamawiającego określono w Formularzu cenowo – ofertowym – Załączniku nr 1 do SWZ. 3. Zakres zamówienia obejmuje dostawę przedmiotów zamówienia w ilościach wyszczególnionych w Formularzu cenowo – ofertowym na okres: - Część nr 3 – 24 miesięcy. 4. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert równoważnych. 5. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA: 5.1 Zakup i sukcesywna dostawa przedmiotów zamówienia: Część nr 3 - przez 24 miesiące, licząc od dnia 27.03.2026r. 5.2 W Części nr 3 Zamawiający dopuszcza możliwość wcześniejszego realizowania zakupów w przypadku wyczerpania ilości z aktualnej umowy. W takim przypadku termin realizacji umowy, liczony będzie od momentu pierwszego zakupu danego przedmiotu zamówienia.5.3 Zamawiający w Części nr 3 dopuszcza możliwość późniejszego rozpoczęcia realizacji umowy, w przypadku przedłużenia się procedury przetargowej. 5.4 Zamawiający w Części nr 3 dopuszcza możliwość zmiany terminu obowiązywania umowy zawartej z Wykonawcą w przypadku nie zrealizowania w okresie jej trwania całości przedmiotu umowy. W takim przypadku zmiana umowy wymaga podpisania aneksu, z tym że Zamawiający jednostronnie zawiadamia Wykonawcę o proponowanym przedłużeniu umowy przed upływem terminu na jaki została ona zawarta.

Część zamówienia: LOT-0004 Część nr 4 - Leki różne: Darbepoetinum alfa 1. Leki różne: Darbepoetinum alfa roztwór do wstrzykiwań .2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, wymagania Zamawiającego określono w Formularzu cenowo – ofertowym – Załączniku nr 1 do SWZ. 3. Zakres zamówienia obejmuje dostawę przedmiotów zamówienia w ilościach wyszczególnionych w Formularzu cenowo – ofertowym na okres: - Część nr 4 – 24 miesięcy. 4. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert równoważnych. 5. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA: 5.1 Zakup i sukcesywna dostawa przedmiotów zamówienia: Część nr 4 - przez 24 miesiące, licząc od dnia 27.03.2026r. 5.2 W Części nr 4 Zamawiający dopuszcza możliwość wcześniejszego realizowania zakupów w przypadku wyczerpania ilości z aktualnej umowy. W takim przypadku termin realizacji umowy, liczony będzie od momentu pierwszego zakupu danego przedmiotu zamówienia.5.3 Zamawiający w Części nr 4 dopuszcza możliwość późniejszego rozpoczęcia realizacji umowy, w przypadku przedłużenia się procedury przetargowej. 5.4 Zamawiający w Części nr 4 dopuszcza możliwość zmiany terminu obowiązywania umowy zawartej z Wykonawcą w przypadku nie zrealizowania w okresie jej trwania całości przedmiotu umowy. W takim przypadku zmiana umowy wymaga podpisania aneksu, z tym że Zamawiający jednostronnie zawiadamia Wykonawcę o proponowanym przedłużeniu umowy przed upływem terminu na jaki została ona zawarta.

Część zamówienia: LOT-0005 Część nr 5 - Leki różne: Darbepoetinum alfa 1. Leki różne: Darbepoetinum alfa roztwór do wstrzykiwań 500 mcg/ml amp/strz. lub wstrzykiwacz a 1 ml do wyboru przez Zamawiającego 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, wymagania Zamawiającego określono w Formularzu cenowo – ofertowym – Załączniku nr 1 do SWZ. 3. Zakres zamówienia obejmuje dostawę przedmiotów zamówienia w ilościach wyszczególnionych w Formularzu cenowo – ofertowym na okres: - Część nr 5 – 24 miesięcy. 4. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert równoważnych. 5. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA: 5.1 Zakup i sukcesywna dostawa przedmiotów zamówienia: Część nr 5 - przez 24 miesiące, licząc od dnia 27.03.2026r. 5.2 W Części nr 5 Zamawiający dopuszcza możliwość wcześniejszego realizowania zakupów w przypadku wyczerpania ilości z aktualnej umowy. W takim przypadku termin realizacji umowy, liczony będzie od momentu pierwszego zakupu danego przedmiotu zamówienia.5.3 Zamawiający w Części nr 5 dopuszcza możliwość późniejszego rozpoczęcia realizacji umowy, w przypadku przedłużenia się procedury przetargowej. 5.4 Zamawiający w Części nr 5 dopuszcza możliwość zmiany terminu obowiązywania umowy zawartej z Wykonawcą w przypadku nie zrealizowania w okresie jej trwania całości przedmiotu umowy. W takim przypadku zmiana umowy wymaga podpisania aneksu, z tym że Zamawiający jednostronnie zawiadamia Wykonawcę o proponowanym przedłużeniu umowy przed upływem terminu na jaki została ona zawarta .

Część zamówienia: LOT-0006 Część nr 6 - Leki różne: Paricalcitolum 1. Leki różne: Paricalcitolum roztwór do wstrzykiwań 2 mcg /1ml , 5 mcg /1ml fiol.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, wymagania Zamawiającego określono w Formularzu cenowo – ofertowym – Załączniku nr 1 do SWZ. 3. Zakres zamówienia obejmuje dostawę przedmiotów zamówienia w ilościach wyszczególnionych w Formularzu cenowo – ofertowym na okres: - Część nr 6 – 24 miesięcy. 4. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert równoważnych. 5. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA: 5.1 Zakup i sukcesywna dostawa przedmiotów zamówienia: Część nr 6 - przez 24 miesiące, licząc od dnia 27.03.2026r. 5.2 W Części nr 6 Zamawiający dopuszcza możliwość wcześniejszego realizowania zakupów w przypadku wyczerpania ilości z aktualnej umowy. W takim przypadku termin realizacji umowy, liczony będzie od momentu pierwszego zakupu danego przedmiotu zamówienia.5.3 Zamawiający w Części nr 6 dopuszcza możliwość późniejszego rozpoczęcia realizacji umowy, w przypadku przedłużenia się procedury przetargowej. 5.4 Zamawiający w Części nr 6 dopuszcza możliwość zmiany terminu obowiązywania umowy zawartej z Wykonawcą w przypadku nie zrealizowania w okresie jej trwania całości przedmiotu umowy. W takim przypadku zmiana umowy wymaga podpisania aneksu, z tym że Zamawiający jednostronnie zawiadamia Wykonawcę o proponowanym przedłużeniu umowy przed upływem terminu na jaki została ona zawarta .

Część zamówienia: LOT-0007 Część nr 7 - Leki różne: rADAMTS13 1. Leki różne: rADAMTS13 proszek i rozpuszczalnik do sporządzania roztworu do wstrzykiwań 500 IU , 1500 IU zestaw2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, wymagania Zamawiającego określono w Formularzu cenowo – ofertowym – Załączniku nr 1 do SWZ. 3. Zakres zamówienia obejmuje dostawę przedmiotów zamówienia w ilościach wyszczególnionych w Formularzu cenowo – ofertowym na okres: - Część nr 7 – 12 miesięcy. 4. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert równoważnych. 5. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA: 5.1 Zakup i sukcesywna dostawa przedmiotów zamówienia: Część nr 7 - przez 12 miesięcy, licząc od dnia zawarcia umowy.5.2 Zamawiający w Części nr 7 dopuszcza możliwość zmiany terminu obowiązywania umowy zawartej z Wykonawcą w przypadku nie zrealizowania w okresie jej trwania całości przedmiotu umowy. W takim przypadku zmiana umowy wymaga podpisania aneksu, z tym że Zamawiający jednostronnie zawiadamia Wykonawcę o proponowanym przedłużeniu umowy przed upływem terminu na jaki została ona zawarta .

Część zamówienia: LOT-0008 Część nr 8 - Leki różne: Nintedanibum 1. Leki różne: Nintedanibum kapsułki miękkie 100 mg, 150 mg kapsułka2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, wymagania Zamawiającego określono w Formularzu cenowo – ofertowym – Załączniku nr 1 do SWZ. 3. Zakres zamówienia obejmuje dostawę przedmiotów zamówienia w ilościach wyszczególnionych w Formularzu cenowo – ofertowym na okres: - Część nr 8 – 12 miesięcy. 4. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert równoważnych. 5. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA: 5.1 Zakup i sukcesywna dostawa przedmiotów zamówienia: Część nr 8 - przez 12 miesięcy, licząc od dnia zawarcia umowy.5.2 Zamawiający w Części nr 8 dopuszcza możliwość zmiany terminu obowiązywania umowy zawartej z Wykonawcą w przypadku nie zrealizowania w okresie jej trwania całości przedmiotu umowy. W takim przypadku zmiana umowy wymaga podpisania aneksu, z tym że Zamawiający jednostronnie zawiadamia Wykonawcę o proponowanym przedłużeniu umowy przed upływem terminu na jaki została ona zawarta .

Część zamówienia: LOT-0009 Część nr 9 - Leki różne: Pirfenidonum 1. Leki różne: Pirfenidonum 267 mg , 801 mg tabletka powlekana2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, wymagania Zamawiającego określono w Formularzu cenowo – ofertowym – Załączniku nr 1 do SWZ. 3. Zakres zamówienia obejmuje dostawę przedmiotów zamówienia w ilościach wyszczególnionych w Formularzu cenowo – ofertowym na okres: - Część nr 9 – 12 miesięcy. 4. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert równoważnych. 5. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA: 5.1 Zakup i sukcesywna dostawa przedmiotów zamówienia: Część nr 9 - przez 12 miesięcy, licząc od dnia zawarcia umowy.5.2 Zamawiający w Części nr 9 dopuszcza możliwość zmiany terminu obowiązywania umowy zawartej z Wykonawcą w przypadku nie zrealizowania w okresie jej trwania całości przedmiotu umowy. W takim przypadku zmiana umowy wymaga podpisania aneksu, z tym że Zamawiający jednostronnie zawiadamia Wykonawcę o proponowanym przedłużeniu umowy przed upływem terminu na jaki została ona zawarta.

Część zamówienia: LOT-0010 Część nr 10 - Leki onkologiczne: Sotorasibum 1. Leki onkologiczne: Sotorasibum 120 mg , 240 mg tabletka powlekana2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, wymagania Zamawiającego określono w Formularzu cenowo – ofertowym – Załączniku nr 1 do SWZ. 3. Zakres zamówienia obejmuje dostawę przedmiotów zamówienia w ilościach wyszczególnionych w Formularzu cenowo – ofertowym na okres: - Część nr 10 – 12 miesięcy. 4. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert równoważnych. 5. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA: 5.1 Zakup i sukcesywna dostawa przedmiotów zamówienia: Część nr 10 - przez 12 miesięcy, licząc od dnia zawarcia umowy.5.2 Zamawiający w Części nr 10 dopuszcza możliwość zmiany terminu obowiązywania umowy zawartej z Wykonawcą w przypadku nie zrealizowania w okresie jej trwania całości przedmiotu umowy. W takim przypadku zmiana umowy wymaga podpisania aneksu, z tym że Zamawiający jednostronnie zawiadamia Wykonawcę o proponowanym przedłużeniu umowy przed upływem terminu na jaki została ona zawarta .
branża Medyczna
podbranża leki
kody CPV 33600000, 33652100
forma przetarg nieograniczony
typ ogłoszenia dostawy
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Podkarpackie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Podkarpackie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się