Przetarg 11557879 - „Zakup i montaż syren wczesnego ostrzegania i alarmowania...

   
Analizuj Zamówienie 11557879
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2025-10-16
przedmiot ogłoszenia
„Zakup i montaż syren wczesnego ostrzegania i alarmowania mieszkańców Jawora, w ramach programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025-2026.

Przedmiot zamówienia obejmuje modern
izację i rozbudowę systemu wczesnego ostrzegania i alarmowania mieszkańców Jawora – montaż syren alarmowych wraz z głośnikami i osprzętem na budynkach w lokalizacji: 1) Ratusza Miejskiego, Rynek 1, Jawor2) Szkoły Podstawowej Nr 5, ul. Armii Krajowej 9, Jawor,3) Szkoły Podstawowej nr 1, ul. Moniuszki 4, Jawor,4) Szkoły Podstawowej nr 4, ul. Starojaworska 82, Jawor 5) OSP w Jaworze, ul. Mickiewicza 46A, Jawor,Projekt zakłada integrację nowych urządzeń z istniejącą centralą alarmową DCA - 4000, którą posiada Urząd Miejski w Jaworze, w celu jej rozbudowy i poprawy efektywności systemu wczesnego ostrzegania oraz alarmowania mieszkańców w sytuacjach kryzysowych.Zakres niniejszego zamówienia obejmuje dostawę i montaż niżej wymienionych urządzeń w każdej z 5 lokalizacji opisanej powyżej :1) syrena 600 W, wyposażona w moduł cyfrowy PC-550 do pracy w systemie digitex CZK/Ip z konstrukcją wsporczą – szt. 1,2) radiotelefon – szt. 1, 3) przetwornica 24/12 – szt. 1,4) odgromnik mechaniczny – szt.1,5) antena VHF z systemem zabezpieczeń odgromowych – iskiernik gazowy i opaska – szt. 1.Ponadto zakres tego zamówienia obejmuje uruchomienie systemu, szkolenie obsługi, osprzęt instalacyjny i koszty logistyczne.

ZP.271.15.2025


UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 2025/BZP 00479420/01 z dnia: 2025-10-16
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia: SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA 3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 4.3.8. Sposób oceny ofert Przed zmianą:
1. Cena musi uwzględniać wszelkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia (wraz z podatkiem od towarów i usług), wynikające z wymaganego przez Zamawiającego zakresu, terminu i sposobu realizacji przedmiotu zamówienia.
2. Ceny ofertowe należy podać do dwóch miejsc po przecinku.
3. Ceny ofertowe zostaną podane przez Wykonawcę w walucie polskiej.
4. Jeżeli złożono ofertę, której wybór prowadziłby do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego zgodnie z ustawą z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług, dla celów zastosowania kryterium ceny lub kosztu Zamawiający dolicza do przedstawionej w tej ofercie ceny kwotę podatku od towarów i usług, którą miałby obowiązek rozliczyć. Wykonawca, składając taką ofertę ma obowiązek:
1) poinformowania Zamawiającego, że wybór jego oferty będzie prowadził do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego;
2) wskazania nazwy (rodzaju) towaru lub usługi, których dostawa lub świadczenie będą prowadziły do powstania obowiązku podatkowego;
3) wskazania wartości towaru lub usługi objętego obowiązkiem podatkowym Zamawiającego, bez kwoty podatku;
4) wskazania stawki podatku od towarów i usług, która zgodnie z wiedzą wykonawcy, będzie miała zastosowanie.
5. Każdy z Wykonawców może zaproponować tylko jedną cenę i nie może jej zmienić.
6. Zaoferowana cena dotyczy całego przedmiotu zamówienia.
7. Podana w ofercie cena musi obejmować koszty wykonania zamówienia zgodnie z warunkami określonymi w niniejszym OPZ, w istotnych postanowieniach umowy, podatek VAT, wszelkie koszty w tym również wszelkie koszty towarzyszące, jakie poniesie Wykonawca związane
z wykonaniem przedmiotu zamówienia z tytułu należnej oraz zgodnej z obowiązującymi przepisami realizacji przedmiotu zamówienia.
Po zmianie:
1. Wykonawca poda w formularzu ofertowym sporządzonym według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SWZ cenę netto oraz brutto za całość zamówienia oraz wyszczególni ceny jednostkowe, które stanowią składową ceny.
2. Cena musi uwzględniać wszelkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia (wraz z podatkiem od towarów i usług), wynikające z wymaganego przez Zamawiającego zakresu, terminu i sposobu realizacji przedmiotu zamówienia.
3. Ceny ofertowe należy podać do dwóch miejsc po przecinku.
4. Ceny ofertowe zostaną podane przez Wykonawcę w walucie polskiej.
5. Jeżeli złożono ofertę, której wybór prowadziłby do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego zgodnie z ustawą z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług, dla celów zastosowania kryterium ceny lub kosztu Zamawiający dolicza do przedstawionej w tej ofercie ceny kwotę podatku od towarów i usług, którą miałby obowiązek rozliczyć. Wykonawca, składając taką ofertę ma obowiązek:
1) poinformowania Zamawiającego, że wybór jego oferty będzie prowadził do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego;
2) wskazania nazwy (rodzaju) towaru lub usługi, których dostawa lub świadczenie będą prowadziły do powstania obowiązku podatkowego;
3) wskazania wartości towaru lub usługi objętego obowiązkiem podatkowym Zamawiającego, bez kwoty podatku;
4) wskazania stawki podatku od towarów i usług, która zgodnie z wiedzą wykonawcy, będzie miała zastosowanie.
6. Każdy z Wykonawców może zaproponować tylko jedną cenę i nie może jej zmienić.
7. Zaoferowana cena dotyczy całego przedmiotu zamówienia.
8. Podana w ofercie cena musi obejmować koszty wykonania zamówienia zgodnie z warunkami określonymi w niniejszym OPZ, w istotnych postanowieniach umowy, podatek VAT, wszelkie koszty w tym również wszelkie koszty towarzyszące, jakie poniesie Wykonawca związane
z wykonaniem przedmiotu zamówienia z tytułu należnej oraz zgodnej z obowiązującymi przepisami realizacji przedmiotu zamówienia.
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia Przed zmianą:
Przedmiot zamówienia obejmuje modernizację i rozbudowę systemu wczesnego ostrzegania i alarmowania mieszkańców Jawora – montaż syren alarmowych wraz z głośnikami i osprzętem na budynkach w lokalizacji:
1) Ratusza Miejskiego, Rynek 1, Jawor
2) Szkoły Podstawowej Nr 5, ul. Armii Krajowej 9, Jawor,
3) Szkoły Podstawowej nr 1, ul. Moniuszki 4, Jawor,
4) Szkoły Podstawowej nr 4, ul. Starojaworska 82, Jawor
5) OSP w Jaworze, ul. Mickiewicza 46A, Jawor,
Projekt zakłada integrację nowych urządzeń z istniejącą centralą alarmową DCA - 4000, którą posiada Urząd Miejski w Jaworze, w celu jej rozbudowy i poprawy efektywności systemu wczesnego ostrzegania oraz alarmowania mieszkańców w sytuacjach kryzysowych.
Zakres niniejszego zamówienia obejmuje dostawę i montaż niżej wymienionych urządzeń w każdej z 5 lokalizacji opisanej powyżej :
1) syrena 600 W, wyposażona w moduł cyfrowy PC-550 do pracy w systemie digitex CZK/Ip
z konstrukcją wsporczą – szt. 1,
2) radiotelefon – szt. 1,
3) przetwornica 24/12 – szt. 1,
4) odgromnik mechaniczny – szt.1,
5) antena VHF z systemem zabezpieczeń odgromowych – iskiernik gazowy i opaska – szt. 1.
Ponadto zakres tego zamówienia obejmuje uruchomienie systemu, szkolenie obsługi, osprzęt instalacyjny i koszty logistyczne.
Po zmianie:
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi pn. „Zakup i montaż syren wczesnego ostrzegania i alarmowania mieszkańców Jawora”, w ramach programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025-2026.
2. Nazwy i kody zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):
35120000-1 - Systemy i urządzenia nadzoru i bezpieczeństwa
35121700-5 - Systemy alarmowe
35240000-8 - Syreny
3. Przedmiot zamówienia obejmuje modernizację i rozbudowę systemu wczesnego ostrzegania i alarmowania mieszkańców Jawora – montaż syren alarmowych wraz z głośnikami i osprzętem na budynkach w lokalizacji:
1) Ratusza Miejskiego, Rynek 1, Jawor
2) Szkoły Podstawowej Nr 5, ul. Armii Krajowej 9, Jawor,
3) Szkoły Podstawowej nr 1, ul. Moniuszki 4, Jawor,
4) Szkoły Podstawowej nr 4, ul. Starojaworska 82, Jawor
5) OSP w Jaworze, ul. Mickiewicza 46A, Jawor,
4. Projekt zakłada integrację nowych urządzeń z istniejącą centralą alarmową DCA - 4000, którą posiada Urząd Miejski w Jaworze, w celu jej rozbudowy i poprawy efektywności systemu wczesnego ostrzegania oraz alarmowania mieszkańców w sytuacjach kryzysowych.
5. Zakres niniejszego zamówienia obejmuje dostawę i montaż niżej wymienionych urządzeń w każdej z 5 lokalizacji opisanej powyżej :
1) syrena 600 W, wyposażona w moduł cyfrowy PC-550 do pracy w systemie digitex CZK/Ip z konstrukcją wsporczą – szt. 1,
2) radiotelefon – szt. 1,
3) przetwornica 24/12 – szt. 1,
4) odgromnik mechaniczny – szt.1,
5) antena VHF z systemem zabezpieczeń odgromowych – iskiernik gazowy i opaska – szt. 1.
6. Ponadto zakres tego zamówienia obejmuje uruchomienie systemu, szkolenie obsługi, osprzęt instalacyjny i koszty logistyczne.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia: SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW 3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 5.7. Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu Przed zmianą:
1. Wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami,
o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy - załącznik nr 6 do SWZ.
2. Wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - załącznik nr 8 do SWZ
Po zmianie:
1. Wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami,
o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy - załącznik nr 6 do SWZ.
2. Wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - załącznik nr 8 do SWZ
3. Dokumenty potwierdzające, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia ze wskazaniem sumy gwarancyjnej tego ubezpieczenia;
branża Ochrona
podbranża instalacje, akcesoria ochrony
kody CPV 35120000, 35121700, 35240000
forma tryb podstawowy
typ ogłoszenia dostawy ,usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Dolnośląskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Dolnośląskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: instalacje , akcesoria ochrony