Przetarg 11867939 - Zakup i montaż agregatów prądotwórczych 1. Przedmiot...

   
Analizuj Zamówienie 11867939
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2025-11-04
przedmiot ogłoszenia
Zakup i montaż agregatów prądotwórczych

1. Przedmiot zamówienia stanowi: Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa i montaż generatorów prądu:- agregat prądotwórczy o mocy 60 kVA – 3 szt
.,- agregat prądotwórczy o mocy 100 kVA – 1 szt.,- agregat prądotwórczy o mocy 160 kVA – 1 szt.o szczegółowych parametrach wskazanych w opisie przedmiotu zamówienia (OPZ) stanowiącym Załącznik nr 8 do SWZ. Agregaty przewidziano do montażu w Gminie Ślesin na terenie 4 stacji wodociągowych (w miejscowościach: Honoratka, Szyszyn, Niedźwiady i Biskupie) oraz na terenie 1 stacji uzdatniania wody w Ślesinie, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (Dz. U. z 2025 poz. 418 ze zm.) oraz wymaganiami Zamawiającego określonymi w SWZ z załącznikami i ofertą Wykonawcy.1.1. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje:1) Montaż agregatów prądotwórczych (generatorów prądu), w tym:a) zakup, dostarczenie, montaż i uruchomienie nowych agregatów zgodnie z warunkami określonymi w SWZ;b) wykonanie okablowania zasilającego i sterującego, podłączenie oraz wykonanie wszystkich prób, testów i pomiarów;c) całkowite napełnienie zbiorników paliwem;d) wykonanie niezbędnych badań elektrycznych;e) wydanie Zamawiającemu między innymi: dokumentacji montowanych urządzeń, dokumentacji techniczno-ruchowej, instrukcji obsługi i bieżącej konserwacji w języku polskim, instrukcji załączenia agregatów na wypadek braku zasilania, terminarzu (wraz z zakresem) przeglądów gwarancyjnych urządzeń, dokumentu gwarancyjnego;f) przeprowadzenie wymaganych przeglądów serwisowych nowych agregatów, w ramach ceny sprzedaży, w okresie gwarancji (zgodnie z zaleceniem producenta) w ilości i o częstotliwościach podanych przez Wykonawcę w ww. terminarzu (ostatni wymagany przegląd bezpośrednio przed wygaśnięciem gwarancji). W cenie musi być także ujęta wymiana płynów (między innymi oleje) i części eksploatacyjnych (między innymi filtry) wymaganych przez producenta w okresie gwarancji. Zużyte materiały i płyny Wykonawca zutylizuje we własnym zakresie;g) przeszkolenie wskazanych pracowników Zamawiającego w zakresie obsługi agregatów prądotwórczych.1.2. Wymagania dotyczące gwarancji:1) minimalny okres gwarancji w odniesieniu do przedmiotu zamówienia wynosi 60 miesięcy od dnia odebrania przez Zamawiającego i podpisania (bez uwag) protokołu końcowego,2) okres gwarancji będzie punktowany w ramach kryterium oceny ofert,3) w okresie gwarancji, w przypadku awarii agregatu Wykonawca zapewni naprawę (usunięcie awarii) w ciągu max 24 h licząc od zgłoszenia awarii, za wyjątkiem sytuacji w której Wykonawca udowodni, że powstała zwłoka w usunięciu awarii wynika z braku dostępności części zamiennych.2. Wykonawca zobowiązany będzie: 1) bezwzględnie przestrzegać wytycznych zawartych w niniejszej SWZ w tym w opisie przedmiotu zamówienia oraz umowie;2) wykonywać prace z uwzględnieniem potrzeb dostępności dla osób ze szczególnymi potrzebami w tym niepełnosprawnych;3) prace prowadzić w taki sposób by umożliwić korzystanie z parkingów i placów przy budynkach. Dodatkowo w związku z tym, iż agregaty mają zasilać funkcjonujące obiekty Wykonawca zobowiązuje się do wykonywania prac budowlanych, montażowych i instalacyjnych w sposób gwarantujący możliwość bieżącej eksploatacji całego obiektu bez zakłócania jego funkcjonowania. Wymagane technologią warunkowe, chwilowe przerwy w dostawach poszczególnych mediów należy ograniczyć do niezbędnego minimum, po uprzednim uzgodnieniu z Zamawiającym (wymagana zgoda Zamawiającego). 4) dysponować jednostkami sprzętu i środkami transportu, zapewniającymi realizację zamówienia zgodnie z SWZ i dokumentacją projektową w terminie umownym;5) zakupić agregaty:a) posiadające wymagane atesty i certyfikaty dopuszczające do obrotu i użytkowania na terenie Unii Europejskiej; b) odpowiadające powszechnie obowiązującym przepisom prawa energetycznego, prawa budowlanego, ppoż. i BHP; c) spełniające odpowiednie wymagania dotyczące dopuszczalnego poziomy hałasu o wartościach mniejszych, niż określają obowiązujące przepisy; d) posiadające instrukcję obsługi w języku polskim;e) fabrycznie nowe, w pełni sprawne, wyprodukowane w 2024 roku lub nowsze, f) który nie są prototypem;g) odpowiadające standardom jakościowym i technicznym, wynikającym z funkcji i przeznaczenia, zgodnym z wymaganiami Zamawiającego; h) wolne od wad materiałowych, fizycznych oraz prawnych, nie obciążone żadnymi prawami na rzecz osób trzecich; 6) przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z Polskimi Normami, z aktualnie obowiązującymi w danym zakresie przepisami prawa, w tym przepisami ustawy Prawo Budowlane, przepisami BHP i Ppoż., normami, wiedzą i sztuka budowlaną;7) przedmiot zamówienia należy wykonać wyłącznie z materiałów nowych dopuszczonych do obrotu i stosowania na terenie Unii Europejskiej, posiadających aprobaty techniczne i niezbędne certyfikaty, atesty;8) używać materiały i urządzenia do wybudowania:a) oznakowane CE, co oznacza, że dokonano oceny ich zgodności z normą zharmonizowaną albo europejską aprobatą techniczną bądź krajową specyfikacją techniczną państwa członkowskiego UE lub Europejskiego Obszaru Gospodarczego, uznaną przez Komisję Europejską za zgodną z wymogami podstawowymi, albob) umieszczone w określonym przez Komisję Europejską wykazie wyrobów mających niewielkie znaczenie dla zdrowia i bezpieczeństwa, dla których producent wydał deklarację zgodności z uznanymi regułami wiedzy technicznej, alboc) oznakowane znakiem budowlanym,d) materiały i urządzenia użyte do wykonania przedmiotu zamówienia muszą posiadać cechy jakościowe i technologiczne, co najmniej takie, jakie zostały określone w dokumentacji projektowej oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót oraz muszą posiadać stosowne atesty i certyfikaty;e) wszystkie materiały stosowane przez wykonawcę podczas realizacji przedmiotu zamówienia powinny być nowe i odpowiadać, co do jakości wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu, stosowania w budownictwie zgodnie z art. 10 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2025 r. poz. 418 ze zm.), a w szczególności art. 4 i art. 5 ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (Dz. U. 2021 poz. 1213) oraz jakościowym i gatunkowym wymaganiom określonym w SWZ i opisie przedmiotu zamówienia;9) utrzymywać miejsca wykonywanych prac w stanie wolnym od przeszkód, usuwać na bieżąco zbędne materiały, odpady, urządzenia, które nie są już potrzebne do wykonania przedmiotu zamówienia;10) zorganizować oraz należycie zabezpieczyć miejsce wykonywanych prac budowlanych wraz z zapleczem w sposób zapewniający bezpieczeństwo osób przebywających na terenie obiektu i w jego obrębie oraz przed dostępem osób trzecich. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność wypadkową, a także za zniszczenia własności osób trzecich spowodowane swoim udziałem lub niedopatrzeniem związanym z realizacją niniejszego zamówienia;11) postępować z odpadami zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa. Wykonawca jako wytwórca odpadów w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 32 ustawy o odpadach ma obowiązek zagospodarowania powstałych podczas realizacji zadania odpadów zgodnie z ustawą z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2023 r., poz. 1587 ze zm.) i ustawą z dnia 27 kwietnia 2001 r. – Prawo ochrony środowiska (Dz. U. z 2025 r. poz. 647 ze zm.);12) przeprowadzać roboty budowlane zgodnie z przepisami Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 6 lutego 2003 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas wykonywania robót budowlanych (Dz. U. z 2003 r. Nr 47, poz. 401);13) usuwać natychmiastowo i skutecznie wszelkie szkody spowodowane przez Wykonawcę;14) przed zgłoszeniem do odbioru wykonać z wynikiem pozytywnym wszelkie przewidziane przepisami prawa próby, odbiory i badania;15) zgłaszać na piśmie gotowość do odbioru wykonanych prac wraz z potwierdzeniem tego wykonania przez inspektora nadzoru i uczestniczyć w ich odbiorze;16) przed rozpoczęciem robót sporządzić plan bezpieczeństwa i ochrony zdrowia zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 23 czerwca 2003 r. w sprawie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia oraz planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (Dz. U. Nr 120 z 2003 r., poz. 1126), jeżeli jest wymagany.3. Warunki płatności:Rozliczenia pomiędzy Wykonawcą, a Zamawiającym dokonywane będą w sposób i na zasadach przewidzianych w projektowanych postanowieniach umowy stanowiących załącznik nr 5 do SWZ.

BZP.271.1.3.TP.2025
branża Energoelektryczna
podbranża urządzenia, materiały
kody CPV 9310000, 31120000, 31122000, 31127000, 45000000, 45100000
forma tryb podstawowy
typ ogłoszenia dostawy
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Wielkopolskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Wielkopolskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: urządzenia, materiały