Zlecenie 11793404 - Zakup i dostawy jaj kurzych do Domu Pomocy Społecznej w...

   
Zamówienie 11793404
źródło Internet
data publikacji 2025-10-29
przedmiot zlecenia
Zakup i dostawy jaj kurzych do Domu Pomocy Społecznej w Ostrowcu
Świętokrzyskim, os. Słoneczne 49 w 2026 roku.
zakup i dostawa j
aj kurzych, klasa A, wielkość M według formularza ofertowego - Załącznik - nr 1, który określa szacunkowe ilości jaj kurzych jakie powinny być dostarczane do Domu Pomocy Społecznej.
2. Jaja kurze muszą być odpowiednio oznakowane i posiadać Handlowy dokument identyfikacyjny zgodnie z ustawą o produktach pochodzenia zwierzęcego (Dz.U. z 2023r. poz. 872). Faktura może być jednocześnie dokumentem HDI. Każdorazowo wraz z dostawą winien zostać dostarczony aktualny dokument na dzień dostawy potwierdzający badanie na Salmonellę.
3. Dostawy będą realizowane w terminach i godzinach uzgodnionych z przedstawicielem Zamawiającego od poniedziałku do piątku. Częstotliwość dostaw nie będzie większa niż 1 raz w tygodniu.
4. Zamówienia składane będą telefonicznie lub e-mailem najpóźniej na 1 dzień przed dostawą.
5. Wykonawca winien dostarczyć przedmiot zamówienia zgodnie z wymogami i procedurami niezbędnymi do zapewnienia bezpieczeństwa i żywienia zawartymi w ustawie z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia ( Dz. U. 2023, poz.1448 )
6. Przedmiot zamówienia dostarczany będzie do Zamawiającego środkami transportu Wykonawcy spełniającymi warunki sanitarne w zakresie przestrzegania zasad i higieny przewozu żywności.
7. Przedmiot zamówienia musi być wytworzony, zapakowany, oznakowany i dostarczony zgodnie z normami i przepisami zawartymi w ustawie z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia wraz z przepisami wykonawczymi do tej ustawy oraz Rozporządzeniem Ministra Rolnictwa i Rozwoju Wsi z dnia 10 lipca 2007 r. w sprawie znakowania środków spożywczych ( Dz. U. 2014, poz.774 z późn. zm.).
8. Dostarczone jaja kurze muszą być wysokiej jakości pod względem właściwości organoleptycznych (wygląd, smak, zapach) jak i odżywczych.
9. Zamówiony artykuł powinien być z co najmniej 2 tygodniowym okresem przydatności do spożycia.
10. Zamawiający zastrzega, że ilość zamawianego towaru wskazanego w Załączniku nr 1 jest ilością szacunkową i może ulec obniżeniu lub zwiększeniu stosownie do rzeczywistych potrzeb wynikających z planowanych jadłospisów. W takiej sytuacji Wykonawca nie będzie wnosił żadnych zastrzeżeń oraz roszczeń.
11. Zamawiający przewiduje możliwość zwiększenia zamówienia o 20% wartości zamówienia podstawowego w przypadku zwiększonego zapotrzebowania i posiadanych środków finansowych.
branża Spożywcza
podbranża artykuły spożywcze
forma zapytanie ofertowe
typ zlecenia dostawy
kraj realizacji Polska
województwo realizacji świętokrzyskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora świętokrzyskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: artykuły spożywcze