Przetarg 8449177 - Zakup i dostawa wraz z uruchomieniem sprzętu medycznego dla...

   
Analizuj Zamówienie 8449177 (zakończone)
źródło Biuletyn Unijnych Zamówień Publicznych (TED)
data publikacji 2021-10-08
przedmiot ogłoszenia
Zakup i dostawa wraz z uruchomieniem sprzętu medycznego dla potrzeb Oddziałów Szpitalnych i przeszkoleniem pracowników Zamawiające
go Numer referencyjny: ZP/28/2021
Zakup i dostawa wraz z uruchomieniem sprzętu medycznego dla potrzeb Oddziałów Szpitalnych i przeszkoleniem pracowników Zamawiającego
grupa 1 - lampy do fototerapii kocykowe 3 szt
grupa 2 - lampa do fototerapii statywowa 1 szt
grupa 3 - łóżka elektryczne z szafką przyłóżkową 2 szt
grupa 4 - defibrylatory 6 szt
grupa 5 - aparat usg z kompletem głowic 1 szt
grupa 6 - mikroskop operacyjny do stosowania w chirurgii kręgosłupa 1 szt
zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym zał. nr 1 do SWZ
Zakup i dostawa wraz z uruchomieniem 3 szt lamp do fototerapii kocykowych wraz przeszkoleniem pracowników Zamawiającego Część nr 1 Zakup i dostawa wraz z uruchomieniem 3 szt lamp do fototerapii kocykowych wraz przeszkoleniem pracowników Zamawiającego zgodnie z zestawieniem warunków i parametrów wymaganych stanowiącym załącznik nr 1 do specyfikacji. Gwarancja na dostarczony sprzęt na okres min. 24 miesięcy ( liczone od daty podpisania protokołu odbioru przedmiotu zamówienia) - vide kryteria oceny ofert. Przeglądy okresowe co 12 miesięcy, chyba, że producent zaleca częściej wraz z wymianą części zużywalnych, w tym jeden na koniec okresu gwarancyjnego również z wymianą zalecanych przy danym przeglądzie części i materiałów zużywalnych. Po każdym przeglądzie wydanie świadectwa sprawności i dokonania odpowiedniego wpisu w paszporcie technicznym Każda naprawa gwarancyjna przedłuża okres gwarancji o całkowity czas trwania naprawy Weryfikacja złożonej reklamacji przez telefon, e - mail lub fax. w ciągu 24 godzin od jej wysłania przez Zamawiającego w dni robocze licząc od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy Czas reakcji serwisu (przyjęte zgłoszenie - podjęta naprawa) - max do 48 h. Jako "podjęta naprawa" liczy się obecność uprawnionego pracownika wykonawcy przy uszkodzonym aparacie Wymiana uszkodzonego podzespołu na fabrycznie nowy w terminie do 5 dni od stwierdzenia jego awarii przez inżyniera serwisowego w obecności przedstawiciela zamawiającego Maksymalny czas naprawy nie może przekroczyć 7 dni od chwili przyjęcia zgłoszenia Gwarancja min. 7-letniego dostępu do części zamiennych, materiałów eksploatacyjnych i akcesoriów od daty dostawy Szkolenie personelu medycznego w zakresie obsługi sprzętu (około 5 osób) w dwóch terminach; Dokumentacja serwisowa na potrzeby Zamawiającego - przy dostawie Z urządzeniem i jego niezależnym wyposażeniem wykonawca dostarczy paszport zawierający co najmniej takie dane jak: nazwa, typ (model), producent, rok produkcji, numer seryjny (fabryczny), inne istotne informacje (np. części składowe, istotne wyposażenie) kody z aktualnie obowiązującego słownika NFZ (o ile występują) Instrukcja obsługi w języku polskim w formie elektronicznej i drukowanej (przy dostawie) Rok produkcji: 2021 Przedmiot zamówienia zaoferowany w niniejszym postępowaniu musi spełniać wymagania ustawy z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. 2019 poz. 175 ze zm.) tj. posiadać wpisy i świadectwa wydane przez uprawnione organy: deklarację zgodności CE producenta (dotyczy wszystkich klas wyrobu medycznego), certyfikat jednostki notyfikującej (dotyczy klasy wyrobu medycznego: I sterylna, I z funkcją pomiarową, IIa, IIb, III)
Zakup i dostawa wraz z uruchomieniem 1 szt lampy do fototerapii statywowej wraz przeszkoleniem pracowników Zamawiającego Część nr 2 Zakup i dostawa wraz z uruchomieniem 1 szt lampy do fototerapii statywowej wraz przeszkoleniem pracowników Zamawiającego zgodnie z zestawieniem warunków i parametrów wymaganych stanowiącym załącznik nr 1 do specyfikacji. Gwarancja na dostarczony sprzęt na okres min. 24 miesięcy ( liczone od daty podpisania protokołu odbioru przedmiotu zamówienia) - vide kryteria oceny ofert. Przeglądy okresowe co 12 miesięcy, chyba, że producent zaleca częściej wraz z wymianą części zużywalnych, w tym jeden na koniec okresu gwarancyjnego również z wymianą zalecanych przy danym przeglądzie części i materiałów zużywalnych. Po każdym przeglądzie wydanie świadectwa sprawności i dokonania odpowiedniego wpisu w paszporcie technicznym Każda naprawa gwarancyjna przedłuża okres gwarancji o całkowity czas trwania naprawy Weryfikacja złożonej reklamacji przez telefon, e - mail lub fax. w ciągu 24 godzin od jej wysłania przez Zamawiającego w dni robocze licząc od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy Czas reakcji serwisu (przyjęte zgłoszenie - podjęta naprawa) - max do 48 h. Jako "podjęta naprawa" liczy się obecność uprawnionego pracownika wykonawcy przy uszkodzonym aparacie Wymiana uszkodzonego podzespołu na fabrycznie nowy w terminie do 5 dni od stwierdzenia jego awarii przez inżyniera serwisowego w obecności przedstawiciela zamawiającego Maksymalny czas naprawy nie może przekroczyć 7 dni od chwili przyjęcia zgłoszenia Gwarancja min. 7-letniego dostępu do części zamiennych, materiałów eksploatacyjnych i akcesoriów od daty dostawy Szkolenie personelu medycznego w zakresie obsługi sprzętu (około 5 osób) w dwóch terminach; Dokumentacja serwisowa na potrzeby Zamawiającego - przy dostawie Z urządzeniem i jego niezależnym wyposażeniem wykonawca dostarczy paszport zawierający co najmniej takie dane jak: nazwa, typ (model), producent, rok produkcji, numer seryjny (fabryczny), inne istotne informacje (np. części składowe, istotne wyposażenie) kody z aktualnie obowiązującego słownika NFZ (o ile występują) Instrukcja obsługi w języku polskim w formie elektronicznej i drukowanej (przy dostawie) Rok produkcji: 2021 Przedmiot zamówienia zaoferowany w niniejszym postępowaniu musi spełniać wymagania ustawy z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. 2019 poz. 175 ze zm.) tj. posiadać wpisy i świadectwa wydane przez uprawnione organy: deklarację zgodności CE producenta (dotyczy wszystkich klas wyrobu medycznego), certyfikat jednostki notyfikującej (dotyczy klasy wyrobu medycznego: I sterylna, I z funkcją pomiarową, IIa, IIb, III)
Zakup i dostawa wraz z uruchomieniem 2 szt łóżek elektrycznych z szafką przyłóżkową wraz przeszkoleniem pracowników Zamawiającego Część nr 3 Zakup i dostawa wraz z uruchomieniem 2 szt łóżek elektrycznych z szafką przyłóżkową wraz przeszkoleniem pracowników Zamawiającego zgodnie z zestawieniem warunków i parametrów wymaganych stanowiącym załącznik nr 1 do specyfikacji. Zakup i dostawa wraz z uruchomieniem sprzętu medycznego dla potrzeb Oddziałów Szpitalnych i przeszkoleniem pracowników Zamawiającego zgodnie z zestawieniem warunków i parametrów wymaganych stanowiącym załącznik nr 1 do specyfikacji. Gwarancja na dostarczony sprzęt na okres min. 24 miesięcy ( liczone od daty podpisania protokołu odbioru przedmiotu zamówienia) - vide kryteria oceny ofert. Przeglądy okresowe co 12 miesięcy, chyba, że producent zaleca częściej wraz z wymianą części zużywalnych, w tym jeden na koniec okresu gwarancyjnego również z wymianą zalecanych przy danym przeglądzie części i materiałów zużywalnych. Po każdym przeglądzie wydanie świadectwa sprawności i dokonania odpowiedniego wpisu w paszporcie technicznym Każda naprawa gwarancyjna przedłuża okres gwarancji o całkowity czas trwania naprawy Weryfikacja złożonej reklamacji przez telefon, e - mail lub fax. w ciągu 24 godzin od jej wysłania przez Zamawiającego w dni robocze licząc od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy Czas reakcji serwisu (przyjęte zgłoszenie - podjęta naprawa) - max do 48 h. Jako "podjęta naprawa" liczy się obecność uprawnionego pracownika wykonawcy przy uszkodzonym aparacie Wymiana uszkodzonego podzespołu na fabrycznie nowy w terminie do 5 dni od stwierdzenia jego awarii przez inżyniera serwisowego w obecności przedstawiciela zamawiającego Maksymalny czas naprawy nie może przekroczyć 7 dni od chwili przyjęcia zgłoszenia Gwarancja min. 7-letniego dostępu do części zamiennych, materiałów eksploatacyjnych i akcesoriów od daty dostawy Szkolenie personelu medycznego w zakresie obsługi sprzętu (około 5 osób) w dwóch terminach; Dokumentacja serwisowa na potrzeby Zamawiającego - przy dostawie Z urządzeniem i jego niezależnym wyposażeniem wykonawca dostarczy paszport zawierający co najmniej takie dane jak: nazwa, typ (model), producent, rok produkcji, numer seryjny (fabryczny), inne istotne informacje (np. części składowe, istotne wyposażenie) kody z aktualnie obowiązującego słownika NFZ (o ile występują) Instrukcja obsługi w języku polskim w formie elektronicznej i drukowanej (przy dostawie) Rok produkcji: 2021 Przedmiot zamówienia zaoferowany w niniejszym postępowaniu musi spełniać wymagania ustawy z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. 2019 poz. 175 ze zm.) tj. posiadać wpisy i świadectwa wydane przez uprawnione organy: deklarację zgodności CE producenta (dotyczy wszystkich klas wyrobu medycznego), certyfikat jednostki notyfikującej (dotyczy klasy wyrobu medycznego: I sterylna, I z funkcją pomiarową, IIa, IIb, III)
Zakup i dostawa wraz z uruchomieniem 6 szt defibrylatorów wraz przeszkoleniem pracowników Zamawiającego Część nr 4 Zakup i dostawa wraz z uruchomieniem 6 szt defibrylatorów wraz przeszkoleniem pracowników Zamawiającego zgodnie z zestawieniem warunków i parametrów wymaganych stanowiącym załącznik nr 1 do specyfikacji. Gwarancja na dostarczony sprzęt na okres min. 24 miesięcy ( liczone od daty podpisania protokołu odbioru przedmiotu zamówienia) - vide kryteria oceny ofert. Przeglądy okresowe co 12 miesięcy, chyba, że producent zaleca częściej wraz z wymianą części zużywalnych, w tym jeden na koniec okresu gwarancyjnego również z wymianą zalecanych przy danym przeglądzie części i materiałów zużywalnych. Po każdym przeglądzie wydanie świadectwa sprawności i dokonania odpowiedniego wpisu w paszporcie technicznym Każda naprawa gwarancyjna przedłuża okres gwarancji o całkowity czas trwania naprawy Weryfikacja złożonej reklamacji przez telefon, e - mail lub fax. w ciągu 24 godzin od jej wysłania przez Zamawiającego w dni robocze licząc od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy Czas reakcji serwisu (przyjęte zgłoszenie - podjęta naprawa) - max do 48 h. Jako "podjęta naprawa" liczy się obecność uprawnionego pracownika wykonawcy przy uszkodzonym aparacie Wymiana uszkodzonego podzespołu na fabrycznie nowy w terminie do 5 dni od stwierdzenia jego awarii przez inżyniera serwisowego w obecności przedstawiciela zamawiającego Maksymalny czas naprawy nie może przekroczyć 7 dni od chwili przyjęcia zgłoszenia Gwarancja min. 7-letniego dostępu do części zamiennych, materiałów eksploatacyjnych i akcesoriów od daty dostawy Szkolenie personelu medycznego w zakresie obsługi sprzętu (około 5 osób) w dwóch terminach; Dokumentacja serwisowa na potrzeby Zamawiającego - przy dostawie Z urządzeniem i jego niezależnym wyposażeniem wykonawca dostarczy paszport zawierający co najmniej takie dane jak: nazwa, typ (model), producent, rok produkcji, numer seryjny (fabryczny), inne istotne informacje (np. części składowe, istotne wyposażenie) kody z aktualnie obowiązującego słownika NFZ (o ile występują) Instrukcja obsługi w języku polskim w formie elektronicznej i drukowanej (przy dostawie) Rok produkcji: 2021 Przedmiot zamówienia zaoferowany w niniejszym postępowaniu musi spełniać wymagania ustawy z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. 2019 poz. 175 ze zm.) tj. posiadać wpisy i świadectwa wydane przez uprawnione organy: deklarację zgodności CE producenta (dotyczy wszystkich klas wyrobu medycznego), certyfikat jednostki notyfikującej (dotyczy klasy wyrobu medycznego: I sterylna, I z funkcją pomiarową, IIa, IIb, III)
Zakup i dostawa wraz z uruchomieniem 1 szt aparatu usg z kompletem głowic wraz przeszkoleniem pracowników Zamawiającego Część nr 5 Zakup i dostawa wraz z uruchomieniem 1 szt aparatu usg z kompletem głowic wraz przeszkoleniem pracowników Zamawiającego zgodnie z zestawieniem warunków i parametrów wymaganych stanowiącym załącznik nr 1 do specyfikacji. Gwarancja na dostarczony sprzęt i oprogramowanie na okres min. 24 miesięcy ( liczone od daty podpisania protokołu odbioru przedmiotu zamówienia) - vide kryteria oceny ofert. Przeglądy okresowe co 12 miesięcy, chyba, że producent zaleca częściej wraz z wymianą części zużywalnych, w tym jeden na koniec okresu gwarancyjnego również z wymianą zalecanych przy danym przeglądzie części i materiałów zużywalnych. Po każdym przeglądzie wydanie świadectwa sprawności i dokonania odpowiedniego wpisu w paszporcie technicznym Każda naprawa gwarancyjna przedłuża okres gwarancji o całkowity czas trwania naprawy Weryfikacja złożonej reklamacji przez telefon, e - mail lub fax. w ciągu 24 godzin od jej wysłania przez Zamawiającego w dni robocze licząc od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy Czas reakcji serwisu (przyjęte zgłoszenie - podjęta naprawa) - max do 48 h. Jako "podjęta naprawa" liczy się obecność uprawnionego pracownika wykonawcy przy uszkodzonym aparacie Wymiana uszkodzonego podzespołu na fabrycznie nowy w terminie do 5 dni od stwierdzenia jego awarii przez inżyniera serwisowego w obecności przedstawiciela zamawiającego Maksymalny czas naprawy nie może przekroczyć 7 dni od chwili przyjęcia zgłoszenia Gwarancja min. 7-letniego dostępu do części zamiennych, materiałów eksploatacyjnych i akcesoriów od daty dostawy Szkolenie personelu medycznego w zakresie obsługi sprzętu (około 5 osób) w dwóch terminach; Dokumentacja serwisowa i oprogramowanie na potrzeby Zamawiającego - przy dostawie Z urządzeniem i jego niezależnym wyposażeniem wykonawca dostarczy paszport zawierający co najmniej takie dane jak: nazwa, typ (model), producent, rok produkcji, numer seryjny (fabryczny), inne istotne informacje (np. części składowe, istotne wyposażenie) kody z aktualnie obowiązującego słownika NFZ (o ile występują) Instrukcja obsługi w języku polskim w formie elektronicznej i drukowanej (przy dostawie) Rok produkcji: 2021 Przedmiot zamówienia zaoferowany w niniejszym postępowaniu musi spełniać wymagania ustawy z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. 2019 poz. 175 ze zm.) tj. posiadać wpisy i świadectwa wydane przez uprawnione organy: deklarację zgodności CE producenta (dotyczy wszystkich klas wyrobu medycznego), certyfikat jednostki notyfikującej (dotyczy klasy wyrobu medycznego: I sterylna, I z funkcją pomiarową, IIa, IIb, III)
Zakup i dostawa wraz z uruchomieniem 1 szt mikroskopu operacyjnego do stosowania w chirurgii kręgosłupa wraz przeszkoleniem pracowników Zamawiającego Część nr 6 Zakup i dostawa wraz z uruchomieniem 1 szt mikroskopu operacyjnego do stosowania w chirurgii kręgosłupa wraz przeszkoleniem pracowników Zamawiającego zgodnie z zestawieniem warunków i parametrów wymaganych stanowiącym załącznik nr 1 do specyfikacji. Gwarancja na dostarczony sprzęt i oprogramowanie na okres min. 24 miesięcy ( liczone od daty podpisania protokołu odbioru przedmiotu zamówienia) - vide kryteria oceny ofert. Przeglądy okresowe co 12 miesięcy, chyba, że producent zaleca częściej wraz z wymianą części zużywalnych, w tym jeden na koniec okresu gwarancyjnego również z wymianą zalecanych przy danym przeglądzie części i materiałów zużywalnych. Po każdym przeglądzie wydanie świadectwa sprawności i dokonania odpowiedniego wpisu w paszporcie technicznym Każda naprawa gwarancyjna przedłuża okres gwarancji o całkowity czas trwania naprawy Weryfikacja złożonej reklamacji przez telefon, e - mail lub fax. w ciągu 24 godzin od jej wysłania przez Zamawiającego w dni robocze licząc od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy Czas reakcji serwisu (przyjęte zgłoszenie - podjęta naprawa) - max do 48 h. Jako "podjęta naprawa" liczy się obecność uprawnionego pracownika wykonawcy przy uszkodzonym aparacie Wymiana uszkodzonego podzespołu na fabrycznie nowy w terminie do 5 dni od stwierdzenia jego awarii przez inżyniera serwisowego w obecności przedstawiciela zamawiającego Maksymalny czas naprawy nie może przekroczyć 7 dni od chwili przyjęcia zgłoszenia Gwarancja min. 7-letniego dostępu do części zamiennych, materiałów eksploatacyjnych i akcesoriów od daty dostawy Szkolenie personelu medycznego w zakresie obsługi sprzętu (około 5 osób) w dwóch terminach; Dokumentacja serwisowa i oprogramowanie na potrzeby Zamawiającego - przy dostawie Z urządzeniem i jego niezależnym wyposażeniem wykonawca dostarczy paszport zawierający co najmniej takie dane jak: nazwa, typ (model), producent, rok produkcji, numer seryjny (fabryczny), inne istotne informacje (np. części składowe, istotne wyposażenie) kody z aktualnie obowiązującego słownika NFZ (o ile występują) Instrukcja obsługi w języku polskim w formie elektronicznej i drukowanej (przy dostawie) Rok produkcji: 2021 Przedmiot zamówienia zaoferowany w niniejszym postępowaniu musi spełniać wymagania ustawy z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. 2019 poz. 175 ze zm.) tj. posiadać wpisy i świadectwa wydane przez uprawnione organy: deklarację zgodności CE producenta (dotyczy wszystkich klas wyrobu medycznego), certyfikat jednostki notyfikującej (dotyczy klasy wyrobu medycznego: I sterylna, I z funkcją pomiarową, IIa, IIb, III)
****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie TED nr 2021/S 211-553022 z dnia 2021-10-29:
Tekst, który należy poprawić w pierwotnym ogłoszeniu
Numer sekcji: I.3
Miejsce, w którym znajduje się tekst do modyfikacji: Komunikacja
Zamiast:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów zamówienia można uzyskać bezpłatnie pod adresem:
http://www.bip.krakow.pl/?bip_id=40&mmi=10567
Więcej informacji można uzyskać pod adresem podanym powyżej
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać drogą elektroniczną za pośrednictwem:
https://e-propublico.pl
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać na adres podany powyżej
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń, które NIE są ogólnodostępne. NIEograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do tych narzędzi i urządzeń można uzyskać bezpłatnie pod adresem:
https://e-propublico.pl/
Powinno być:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów zamówienia można uzyskać bezpłatnie pod adresem:
https://e-propublico.pl
Więcej informacji można uzyskać pod adresem podanym powyżej
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać drogą elektroniczną za pośrednictwem:
https://e-propublico.pl
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać na adres podany powyżej
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń, które NIE są ogólnodostępne. NIEograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do tych narzędzi i urządzeń można uzyskać bezpłatnie pod adresem:
https://e-propublico.pl/
Numer sekcji: VI.3
Miejsce, w którym znajduje się tekst do modyfikacji: Informacje dodatkowe:
Zamiast:
A. Dokumenty wymagane na etapie składania ofert/wniosków:
1.Jednolity europejski dokument zamówienia – zał. Nr 3
2. Oferta na dostawy – zał. Nr 2
3.Oświadczenie Wykonawcy z art. 117 ust.4 ustawy Pzp o podziale zadań pomiędzy współwykonawców – zał. Nr 7
4. Warunki gwarancji i serwisu – zał. Nr 8
5. Potwierdzenie spełniania parametrów technicznych – zał. Nr 1
B. Dokumenty składane na wezwanie zamawiającego:
1.Informacja z Krajowego Rejestru Karnego
2.Odpis lub informacja z KRS lub CEIDG
3.Informacja z odpowiedniego rejestru lub inny równoważny dokument - jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast Informacji z Krajowego Rejestru Karnego składa informację z odpowiedniego rejestru, TAKiego jak rejestr sądowy, albo, w przypadku braku TAKiego rejestru, inny równoważny dokument wydany przez właściwy organ sądowy lub administracyjny kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 1 i 2 oraz art. 108 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, wystawiony NIE wcześniej niż 6 miesięcy przed jego złożeniem
4.Dokument potwierdzający, że NIE otwarto likwidacji wykonawcy - jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast "Odpisu lub informacji z KRS lub CEIDG" składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że NIE otwarto jego likwidacji, NIE ogłoszono upadłości, jego aktywami NIE zarządza likwidator lub sąd, NIE zawarł układu z wierzycielami, jego działalność gospodarcza NIE jest zawieszona ani NIE znajduje się on w innej tego rodzaju sytuacji wynikającej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczęcia tej procedury, wystawione NIE wcześniej niż 3 miesiące przed ich złożeniem.
5.Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, NIE wydaje się ww. dokumentów (z pkt B/3 i 4), zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone pod przysięgą, lub, jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania NIE ma przepisów o oświadczeniu pod przysięgą, złożone przed organem sądowym lub administracyjnym, notariuszem, organem samorządu zawodowego lub gospodarczego, właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy, z uwzględnieniem terminów ważności tych dokumentów.
6.Oświadczenie wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu o NIEpodleganiu wykluczeniu – zał. Nr 6
7.Oświadczenie wykonawcy w sprawie grupy kapitałowej – zał. Nr 5
Informacje dodatkowe:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy NIE podlegają wykluczeniu na podstawie art. 108 ust. 1 pkt 1-6 , art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp oraz spełniają warunki udziału w postępowaniu.
Powinno być:
A. Dokumenty wymagane na etapie składania ofert/wniosków:
1.Jednolity europejski dokument zamówienia – zał. Nr 3
2. Oferta na dostawy – zał. Nr 2
3.Oświadczenie Wykonawcy z art. 117 ust.4 ustawy Pzp o podziale zadań pomiędzy współwykonawców – zał. Nr 7
4. Warunki gwarancji i serwisu – zał. Nr 8
5. Potwierdzenie spełniania parametrów technicznych – zał. Nr 1
6. Oryginalne firmowe katalogi lub ich kopie
7. Oświadczenie Wykonawcy, że przedmiot zamówienia zaoferowany w niniejszym postępowaniu spełnia wymagania ustawy z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych.
B. Dokumenty składane na wezwanie zamawiającego:
1.Informacja z Krajowego Rejestru Karnego
2.Odpis lub informacja z KRS lub CEIDG
3.Informacja z odpowiedniego rejestru lub inny równoważny dokument - jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast Informacji z Krajowego Rejestru Karnego składa informację z odpowiedniego rejestru, TAKiego jak rejestr sądowy, albo, w przypadku braku TAKiego rejestru, inny równoważny dokument wydany przez właściwy organ sądowy lub administracyjny kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 1 i 2 oraz art. 108 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, wystawiony NIE wcześniej niż 6 miesięcy przed jego złożeniem
4.Dokument potwierdzający, że NIE otwarto likwidacji wykonawcy - jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast "Odpisu lub informacji z KRS lub CEIDG" składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że NIE otwarto jego likwidacji, NIE ogłoszono upadłości, jego aktywami NIE zarządza likwidator lub sąd, NIE zawarł układu z wierzycielami, jego działalność gospodarcza NIE jest zawieszona ani NIE znajduje się on w innej tego rodzaju sytuacji wynikającej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczęcia tej procedury, wystawione NIE wcześniej niż 3 miesiące przed ich złożeniem.
5.Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, NIE wydaje się ww. dokumentów (z pkt B/3 i 4), zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone pod przysięgą, lub, jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania NIE ma przepisów o oświadczeniu pod przysięgą, złożone przed organem sądowym lub administracyjnym, notariuszem, organem samorządu zawodowego lub gospodarczego, właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy, z uwzględnieniem terminów ważności tych dokumentów.
6.Oświadczenie wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu o NIEpodleganiu wykluczeniu – zał. Nr 6
7.Oświadczenie wykonawcy w sprawie grupy kapitałowej – zał. Nr 5
Informacje dodatkowe:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy NIE podlegają wykluczeniu na podstawie art. 108 ust. 1 pkt 1-6 , art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp oraz spełniają warunki udziału w postępowaniu.
Numer sekcji: IV.2.2
Miejsce, w którym znajduje się tekst do modyfikacji: Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału
Zamiast:
Data: 05/11/2021
Czas lokalny: 10:00
Powinno być:
Data: 10/11/2021
Czas lokalny: 10:00
Numer sekcji: IV.2.6
Miejsce, w którym znajduje się tekst do modyfikacji: Minimalny okres, w którym oferent będzie związany ofertą
Zamiast:
Data: 02/02/2022
Powinno być:
Data: 07/02/2022
Numer sekcji: IV.2.7
Miejsce, w którym znajduje się tekst do modyfikacji: Warunki otwarcia ofert
Zamiast:
Data: 05/11/2021
Czas lokalny: 11:00
Powinno być:
Data: 10/11/2021
Czas lokalny: 11:00
branża Medyczna
podbranża sprzęt medyczny, meble medyczne
kody CPV 33100000
forma przetarg nieograniczony
typ ogłoszenia dostawy
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Małopolskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Małopolskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: sprzęt medyczny , meble medyczne

       
nr Termin Organizator Przedmiot
10416201 2024-05-09
godz. 10:00
Śląskie Przedmiotem zamówienia jest dostawa płynów dializacyjnych oraz materiałów jednorazowego użytku do prowadzenia zabiegów nerkozastępczych wraz z dzierżawą aparatów. Wyszczególnieni...
10479030 2024-05-09
godz. 12:00
Podlaskie Dostawa narzędzi do operacji wideotorakoskopowych oraz otwartych i cyfrowego systemu do drenażu Część 1: Dostawa narzędzi do operacji wideotorakoskopowych Część 2: Dostawa 2 sz...
10440776 2024-05-16
godz. 09:00
Lubelskie DOSTAWA SPRZĘTU MEDYCZNEGO JEDNORAZOWEGO UŻYTKU DO ZABIEGÓW KARDIOCHIRURGICZNYCH – 42 ZADANIA Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku do zabiegó...
10446920 2024-05-16
godz. 09:00
Śląskie Zakup wideokolonoskopów, wideogastroskopów oraz szafy do przechowywania i suszenia endoskopów giętkich. Przedmiotem zamówienia jest zakup wideokolonoskopów, wideogastroskopów oraz sz...
10433190 2024-05-17
godz. 10:00
Małopolskie Przedmiotem zamówienia jest dostawa i uruchomienie zestawu artroskopowego i narzędzi artroskopowych dla Bloku Operacyjnego, zgodnie z ZAŁĄCZNIKIEM NR 2 do SWZ – FORMULARZ CENOWY WRAZ Z...
10440790 2024-05-20
godz. 08:00
Wielkopolskie 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa angiografu wraz z pozostałym wyposażeniem i adaptacją pomieszczeń w celu dostosowania Pracowni Hemodynamiki do obowiązujących przepisów2. Przed...
10473679 2024-05-20
godz. 08:30
Wielkopolskie Dostawa wieży endoskopowej wraz z wyposażeniem. 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wieży endoskopowej wraz z wyposażeniem:Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, o którym mowa ...
10433170 2024-05-20
godz. 09:30
Dolnośląskie 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa echokardiografu zwanego dalej „urządzeniem medycznym” do siedziby Zamawiającego.2. Szczegółowe wymagania dotyczące minimalnych parametrów te...
10473669 2024-05-21
godz. 09:00
Pomorskie Dostawa wraz z montażem stanowisk symulacyjnych do budynku Uniwersyteckiego Centrum Stomatologicznego w Gdańsku Dostawa, montaż i uruchomienie klinicznych stanowisk symulacyjnych w iloś...
10486814 2024-05-27
godz. 09:45
Mazowieckie Zakup i dostawa 11 akumulatorowych ortopedyczno-traumatologicznych napędów chirurgicznych wraz z dostawą 1 akumulatorowego ortopedyczno-traumatologicznego napędu piły posuwisto- zwrotne...