Zlecenie 9182507 - Zakup i dostawa tarcz do cięcia szyn kolejowych Miejsce...

   
Zamówienie 9182507 (zakończone)
źródło Internet
data publikacji 2022-09-20
przedmiot zlecenia
Zakup i dostawa tarcz do cięcia szyn kolejowych Miejsce realizacji zamówienia: 1. Sekcja Eksploatacji w Opolu ul. Struga 1, 45-078
Opole 2. Sekcja Eksploatacji w Kluczborku ul. Wołczyńska 13, 46-200 Kluczbork 3. Sekcja Eksploatacji w Kamieńcu Ząbkowickim ul. Ogrodowa 26, 57-230 Kamieniec Ząbkowicki 4. Sekcja Eksploatacji w Kamieńcu Ząbkowickim Magazyn w Nysie, ul. Kolejowa 2d, 48-300 Nysa. Dostawa do każdego z Magazynów na koszt Wykonawcy (należy go wliczyć w cenę produktu) na podstawie zamówienia, którego wzór stanowi Załącznik nr 1. Do realizacji zamówienia, zastosowanie mają zapisy ujęte w Ogólnych Warunkach Umowy (OWU), stanowiące Załącznik nr 1 do zamówienia. Odbiór nastąpi na podstawie protokołu odbioru, którego wzór stanowi Załącznik nr 2 do zamówienia. Zlecający wymaga przedstawienia kopii Formularza cenowego Wykonawcy stanowiącego Załącznik nr 3 do zamówienia. Termin realizacji dostawy: 30 dni od dnia złożenia zamówienia. Specyfikacja techniczna: 1. Dostawa 200 szt. tarcz do cięcia szyn kolejowych NORTON RAIL 356 x 4 x 25,4 na podstawie zamówienia do magazynu Sekcji Eksploatacji Opole Główne ul. Struga 1 2. Dostawa 50 szt. tarcz do cięcia szyn kolejowych NORTON RAIL 356 x 4 x 25,4 na podstawie zamówienia do magazynu Sekcji Eksploatacji Kluczbork ul. Wołczyńska 13 3. Dostawa 200 szt. tarcz do cięcia szyn kolejowych NORTON RAIL 356 x 4 x 25,4 na podstawie zamówienia do magazynu Sekcji Eksploatacji Kamieniec Ząbkowicki ul. Ogrodowa 26 4. Dostawa 150 szt. tarcz do cięcia szyn kolejowych NORTON RAIL 356 x 4 x 25,4 na podstawie zamówienia do magazynu Sekcji Eksploatacji w Kamieńcu Ząbkowickim Magazyn w Nysie, ul. Kolejowa 2d, 48-300 Nysa. Podane ceny w ofercie obowiązywać będą do czasu zakończenia realizacji zamówienia. Wartość złożonej oferty obejmuje wszelkie koszty ponoszone przez Wykonawcę związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia. Dostawa asortymentu zgodnie z kopią Formularza cenowego stanowiącego Załącznik nr 3 do zamówienia. Wszystkie dostarczone materiały muszą być fabrycznie nowe, nowo wytworzone w całości, bez śladów używania i uszkodzeń, nieregenerowane, nierefabrykowane. Termin i warunki gwarancji: Wykonawca udzieli gwarancji na materiał na okres 12 miesięcy. Sposób płatności: Zapłata Wynagrodzenia nastąpi przelewem na rachunek bankowy Wykonawcy wskazany w prawidłowo wystawionej fakturze w terminie 30 dni kalendarzowych od dnia jej doręczenia. Podstawę do wystawienia faktury stanowić będzie podpisany przez Zamawiającego i Wykonawcę protokół odbioru ilościowego/jakościowego/końcowego potwierdzający prawidłowe dokonanie Dostawy, niezawierający żadnych uwag. Podwykonawcy: Zamawiający nie wyraża zgody na powierzenie podwykonawcom realizacji zamówienia. Do oferty Wykonawcy mają obowiązek dołączyć w formie skanu n/w wypełnione dokumenty: 1) Oświadczenie o akceptacji zapisów postępowania zakupowego (Zał. nr 1 do postępowania) 2) Pełnomocnictwo do złożenia oferty (Zał. nr 2 do postępowania) 3) Kopię Formularza cenowego Wykonawcy (Zał. nr 3 do postępowania ) 4) Oświadczenie dt. sankcji (Zał. nr 4 do postepowania) 5) CEiDG lub KRS
branża Maszyny, sprzęt, urządzenia, narzędzia
podbranża urządzenia drobne
forma zapytanie ofertowe
typ zlecenia dostawy
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Opolskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Mazowieckie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: urządzenia drobne