Przetarg 7506391 - Zakup i dostawa środków ochrony indywidualnej , środków ...

   
Analizuj Zamówienie 7506391 (zakończone)
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2020-05-28
przedmiot ogłoszenia
Zakup i dostawa środków ochrony indywidualnej , środków i materiałów do utrzymania czystości oraz drobnego sprzętu.
Numer refer
encyjny: 27-ZP-05-20-97

a) przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa środków ochrony indywidualnej, środków i materiałów do utrzymania czystości oraz drobnego sprzętu dla instytucji i jednostek wojskowych będących na zaopatrzeniu 15 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Szczecinie.
b) opis przedmiotu i warunki dostawy zamówienia zostały szczegółowo określone w załączniku (nr 2 do SIWZ opis przedmiotu zamówienia wraz z warunkami dostawy, oddzielny dla każdej części.)
c) wykonawca zobowiązuje się dostarczyć asortyment wymieniony w formularzu cenowym ( zał. nr 3, 3a, 3b, 3c ) na własny koszt, własnym środkiem transportu.
d) produkty muszą pochodzić z bieżącej produkcji , zawierać etykiety o pochodzeniu produktu.
e) wykonawca dostarczy wszystkie produkty wolne od wad i fabrycznie nowe.

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

Część nr: 1 Nazwa: Środki higieny osobistej - służba mundurowa.
a) przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa środków ochrony indywidualnej, środków i materiałów do utrzymania czystości oraz drobnego sprzętu dla instytucji i jednostek wojskowych będących na zaopatrzeniu 15 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Szczecinie. b) opis przedmiotu i warunki dostawy zamówienia zostały szczegółowo określone w załączniku (nr 2 do SIWZ opis przedmiotu zamówienia wraz z warunkami dostawy, oddzielny dla każdej części.) c) wykonawca zobowiązuje się dostarczyć asortyment wymieniony w formularzu cenowym ( zał. nr 3, 3a, 3b, 3c ) na własny koszt, własnym środkiem transportu. d) produkty muszą pochodzić z bieżącej produkcji , zawierać etykiety o pochodzeniu produktu. e) wykonawca dostarczy wszystkie produkty wolne od wad i fabrycznie nowe.

Część nr: 2 Nazwa: Środki wyposażenia indywidualnego - służba mundurowa.
a) przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa środków ochrony indywidualnej, środków i materiałów do utrzymania czystości oraz drobnego sprzętu dla instytucji i jednostek wojskowych będących na zaopatrzeniu 15 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Szczecinie. b) opis przedmiotu i warunki dostawy zamówienia zostały szczegółowo określone w załączniku (nr 2 do SIWZ opis przedmiotu zamówienia wraz z warunkami dostawy, oddzielny dla każdej części.) c) wykonawca zobowiązuje się dostarczyć asortyment wymieniony w formularzu cenowym ( zał. nr 3, 3a, 3b, 3c ) na własny koszt, własnym środkiem transportu. d) produkty muszą pochodzić z bieżącej produkcji , zawierać etykiety o pochodzeniu produktu. e) wykonawca dostarczy wszystkie produkty wolne od wad i fabrycznie nowe.

Część nr: 3 Nazwa: Środki do utrzymania czystości- służba żywnościowa
a) przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa środków ochrony indywidualnej, środków i materiałów do utrzymania czystości oraz drobnego sprzętu dla instytucji i jednostek wojskowych będących na zaopatrzeniu 15 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Szczecinie. b) opis przedmiotu i warunki dostawy zamówienia zostały szczegółowo określone w załączniku (nr 2 do SIWZ opis przedmiotu zamówienia wraz z warunkami dostawy, oddzielny dla każdej części.) c) wykonawca zobowiązuje się dostarczyć asortyment wymieniony w formularzu cenowym ( zał. nr 3, 3a, 3b, 3c ) na własny koszt, własnym środkiem transportu. d) produkty muszą pochodzić z bieżącej produkcji , zawierać etykiety o pochodzeniu produktu. e) wykonawca dostarczy wszystkie produkty wolne od wad i fabrycznie nowe.

Część nr: 4 Nazwa: Środki czystości i drobny sprzęt - Infrastruktura
a) przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa środków ochrony indywidualnej, środków i materiałów do utrzymania czystości oraz drobnego sprzętu dla instytucji i jednostek wojskowych będących na zaopatrzeniu 15 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Szczecinie. b) opis przedmiotu i warunki dostawy zamówienia zostały szczegółowo określone w załączniku (nr 2 do SIWZ opis przedmiotu zamówienia wraz z warunkami dostawy, oddzielny dla każdej części.) c) wykonawca zobowiązuje się dostarczyć asortyment wymieniony w formularzu cenowym ( zał. nr 3, 3a, 3b, 3c ) na własny koszt, własnym środkiem transportu. d) produkty muszą pochodzić z bieżącej produkcji , zawierać etykiety o pochodzeniu produktu. e) wykonawca dostarczy wszystkie produkty wolne od wad i fabrycznie nowe.

****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 540103557-N-2020 z dnia: 2020-06-16
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: III
Punkt: III.1.3
W ogłoszeniu jest:
c) posiadają zdolność techniczną i zawodową wykażą, że wykonali, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również, że wykonują, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej :
 dla części 1 zamówienia – dwie umowy na dostawę środków ochrony indywidualnej odpowiadającej przedmiotowi zamówienia o wartości co najmniej 100 000,00 zł brutto każda. Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca dołączy do oferty dowody (poświadczenia), że powyższe umowy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
 dla części 2 zamówienia – dwie umowy na dostawę środków do utrzymania czystości odpowiadającej przedmiotowi zamówienia o wartości co najmniej 150 000 zł brutto każda. Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca dołączy do oferty dowody (poświadczenia), że powyższe umowy zostały wykonane lub są wykonywana należycie;
 dla części 3 zamówienia – Zamawiający nie dokonuje określenia warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie. Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie zostanie dokonana na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu,
o którym mowa w pkt.7.1. SIWZ.

W ogłoszeniu powinno być:
c) posiadają zdolność techniczną i zawodową wykażą, że wykonali, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również, że wykonują, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej :
 dla części 1 zamówienia – dwie umowy na dostawę środków ochrony indywidualnej odpowiadającej przedmiotowi zamówienia o wartości co najmniej 100 000,00 zł brutto każda. Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca dołączy do oferty dowody (poświadczenia), że powyższe umowy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
 dla części 2 zamówienia – Zamawiający nie dokonuje określenia warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie. Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie zostanie dokonana na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu,
o którym mowa w pkt.7.1. SIWZ.
 dla części 3 zamówienia – dwie umowy na dostawę środków do utrzymania czystości odpowiadającej przedmiotowi zamówienia o wartości co najmniej 150 000 zł brutto każda. Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca dołączy do oferty dowody (poświadczenia), że powyższe umowy zostały wykonane lub są wykonywana należycie.
 dla części 4 zamówienia – Zamawiający nie dokonuje określenia warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie. Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie zostanie dokonana na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt.7.1. SIWZ.



Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV.6
Punkt: IV.6.2.
W ogłoszeniu jest:
Termin składania ofert lub wniosków
2020-06-05 godz;10:00
W ogłoszeniu powinno być:
Termin składania ofert lub wniosków
2020-06-08 godz;10:00
branża Kosmetyki, środki czystości
podbranża środki czystości, kosmetyki i artykuły higieniczne, sprzęt do utrzymania czystości
kody CPV 39800000
forma przetarg nieograniczony
typ ogłoszenia dostawy
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Zachodniopomorskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Zachodniopomorskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: środki czystości , kosmetyki i artykuły higieniczne , sprzęt do utrzymania czystości

       
nr Termin Organizator Przedmiot
10449237 2024-04-19
godz. 15:00
Mazowieckie Środki do dezynfekcji, myjące -
10463550 2024-04-22
godz. 11:00
Śląskie Zakup dwóch suszarek uruchamianych automatycznie czujnikiem zbliżeniowym 1189249461
10458142 2024-04-22
godz. 11:00
Śląskie Lp. Nazwa materiału Ilość ZWP Jedn. miary w ZWP Termin dostawy ; 1 szczotka do rąk 10 szt. do 31.12.2024 r.
10432420 2024-04-23
godz. 10:00
Śląskie Badanie rynku: Dostawa zestawów środków higieny dla pracowników Oddziałów TAURON Wytwarzanie S.A.
10406432 2024-04-23
godz. 10:00
Mazowieckie SVA/U/4620-19/2024: Dostawa wraz z rozładunkiem środków czystości oraz worków foliowych na śmieci wg asortymentu i w ilościach wyszczególnionych w formularzach cenowych Przedmiotem ...
10479212 2024-04-24
godz. 09:26
Dolnośląskie DOZOWNIK PASTY VARIOMAT P POJ 2\L Lokalizacja 59-101 Polkowice
10480785 2024-04-26
godz. 09:00
Wielkopolskie DPS.ORA.2100.9.2024 Dostawa art. medycznych PRZEDMIOT POSTĘPOWANIA: 1 Gaza 1/2m 1000 szt. 2 Gazik nasączony alkoholem a'100 10 opak. 3 Igła 0,4mm a'100 12 opak. 4 Igła 0,5 mm a'100 5 op...
10398161 2024-04-26
godz. 10:30
Zachodniopomorskie ZP/11/2024 Dostawa środków czystości Część 1: Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowych środków czystości w asortymencie i ilości zgodnej z opisem przedmiotu zamówie...
10473176 2024-04-30
godz. 11:00
Świętokrzyskie Sukcesywne dostawy w 2024 r. do siedziby Domu Pomocy Społecznej w Mnichowie, artykułów chemii gospodarczej i wyposażenia domowego. 2.2 Przedmiot zamówienia obejmuje: a) sukcesywne dosta...
10457189 2024-05-07
godz. 09:00
Kujawsko-Pomorskie Część 1: Dostawa środków czystości i artykułów gospodarczych Część 2: Dostawa ściereczek wiskozowych Część 3: Dostawa mopów. SSM.DZP.200.69.2024 ****************...