Przetarg 11742997 - Zakup i dostawa sprzętu w ramach projektu pn. Ochrona...

   
Analizuj Zamówienie 11742997
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2025-10-27
przedmiot ogłoszenia
Zakup i dostawa sprzętu w ramach projektu pn. Ochrona ludności i obrony cywilnej w Gminie Iwonicz-Zdrój.

Przedmiotem postępowania jest realizacja zadania pn.: „Zakup i dostawa sprzętu w r
amach projektu pn. Ochrona ludności i obrony cywilnej w Gminie Iwonicz-Zdrój”.Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa fabrycznie nowego, wyprodukowanego nie wcześniej niż w 2024 roku sprzętu:1) agregat prądotwórczy – 1 szt.2) agregat prądotwórczy inwerterowy – 4 szt.3) wąż tłoczny typu W110 – 10 szt.4) wąż tłoczny typu W-75 – 10 szt.5) wąż ssawny typu W110 – 4 szt.6) smok ssawny pływający – 2 szt.7) najaśnica przenośna akumulatorowa – 4 szt. 8) latarka kątowa z ładowarką 230/12V – 19 szt.9) motopompa pływająca – 2 szt.10) motopompa szlamowa – 2 szt.11) namiot pneumatyczny – 1 szt.12) lampa namiotowa LED – 2 szt.13) nagrzewnica – 1 szt.14) stół polowy typu ST4 – 1 szt.15) krzesło polowe typu KW2 – 14 szt.16) łóżko polowe typu WP5-2 – 60 szt.17) śpiwór – 10 szt.Wykonawca na własny koszt dostarczy przedmiot zamówienia do Zamawiającego, pod adres Urzędu Gminy w Iwoniczu-Zdroju, 38-440 Iwonicz-Zdrój, al. Słoneczna 28. Odbiór przedmiotu zamówienia nastąpi na podstawie protokołu-zdawczo-odbiorczego. Na dzień odbioru przedmiot zamówienia musi być sprawny technicznie, kompletny i gotowy do użycia, ma spełniać wszystkie wymagane parametry. Najpóźniej w dniu odbioru Wykonawca przeszkoli co najmniej 2 przedstawicieli Zamawiającego z prawidłowej obsługi sprzętu.Szczegółowy zakres dostawy obejmujący przedmiot zamówienia został określony w załączniku nr 4 do SWZ- Specyfikacja technicznaUWAGA! W przypadku użycia w dokumentacji przetargowej (SWZ wraz z załącznikami) norm, aprobat technicznych, nazw własnych, technologii, narzędzi, materiałów itp. należy je traktować jako przykładowe mające na celu doprecyzowanie przedmiotu zamówienia oraz określające standard techniczny i jakościowy – zamawiający dopuszcza równoważność. Technologia, narzędzia i materiały do wykonania zamówienia należy przyjmować w kategorii jakości nie niższej (równoważnej) niż ta wskazana w SWZ i załącznikach do niej. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązanie równoważne opisane przez Zamawiającego w dokumentacji przetargowej zobowiązany jest wykazać, że zaoferowany przez niego rozwiązanie spełnia wymagania określone przez Zamawiającego. Wykaz rozwiązań równoważnych wraz z opisem lub normami Wykonawca składa wraz z ofertą. W przypadku gdy Wykonawca nie złoży w ofercie oświadczenia o zastosowaniu wyrobów równoważnych (poprzez złożenie zestawienia wyrobów równoważnych i potwierdzających dowodów), rozumie się, że do wykonania przedmiotu zamówienia ujęto wyroby zaproponowane w dokumentacji przetargowej.Minimalny okres gwarancji wynosi 36 miesięcy. Długość okresu gwarancji stanowi kryterium oceny ofert. Zamawiający określa go na okres w przedziale od 36 miesięcy (termin minimalny) do 60 miesięcy (termin maksymalny). Ustala się okres rękojmi równy okresowi udzielonej gwarancji jakości.

IR.271.10.2025.IZ
branża Energoelektryczna, Ochrona, Maszyny, sprzęt, urządzenia, narzędzia, Wyposażenie wnętrz
podbranża urządzenia, materiały, sprzęt i instalacje p-poż, meble i akcesoria, maszyny i sprzęty inne
kody CPV 31122000, 31521320, 34144213, 35110000, 35112000, 39112000, 39120000, 39522520, 39522530, 39522540
forma tryb podstawowy
typ ogłoszenia dostawy
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Podkarpackie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Podkarpackie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: urządzenia, materiały , sprzęt i instalacje p-poż , meble i akcesoria , maszyny i sprzęty inne